Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duhelo

Berichten: 28558
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:59

het papier kan je composteren. Ik gebruik de papieren zakjes om al het groentenafval in te doen en dat gaat gewoon de compostbak in.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:41

Duhelo schreef:
het papier kan je composteren. Ik gebruik de papieren zakjes om al het groentenafval in te doen en dat gaat gewoon de compostbak in.


Ja ik had het gelezen , maar we wonen nu nog in een appartement :)

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:02

Oh echt? Die bruine zakjes kunnen de groenbak in? Dat wist ik niet. Dat scheelt al weer wat.

Esmee_RS

Berichten: 4883
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:21

Ik kom hier ook even meelezen, wij krijgen op de 24ste onze eerste box :) Ben echt benieuwd! We gaan voor 5 maaltijden. Vind het echt leuk dat je qua koken en de gerechten die je eet wat buiten je comfort zone kan gaan en wat uitgedaagd wordt met dingen die je niet vaak gebruikt (ben nogal van "wat de boer niet kent, vreet hij niet" dus heel leuk om zo eens iets te proberen!). :)

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:29

Elke week sinterklaas zo voelt het een beetje hahaha. De spinaziegratin was heerlijk, alleen hun manier van aardappelen bakken vond ik een vreemde volgorde. Ik zou zeggen eerst koken en dan bakken, maar ja.

Gisteravond de risotto die was ook jammie!! Deze week vier recepten :-), vega.

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:34

Daarom had ik de aardappelen in de airfryer gedaan :') . Ik heb ze ook een keer zo gebakken, geen succes :')

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:00

Wat vinden jullie van de quick&easy boxen?

Jolien87

Berichten: 17472
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-20 10:31

Daar ben ik weer!
Vorig jaar was ik gestopt met Hellofresh ivm het beëindigen van mijn relatie maar nu overweeg ik om de box weer voor mezelf te bestellen.
Is er toevallig iemand die een kortingscode met mij wil delen? :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 10:41

Met een bestaand account kun je op pepper codes vinden.

Jolien87

Berichten: 17472
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-20 11:05

Bedankt voor de tip. :)
24 juni krijg ik weer mijn eerste box, ik heb die van 3 maaltijden voor 2 personen. Dat is wel een stuk voordeliger dan de 1-persoonsbox.

Lolacabana

Berichten: 3359
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:17

Wij gaan vanaf volgende week ook weer beginnen. 4 maaltijden voor 3 personen. De derde persoon is nu nog maar 11 maanden, maar eet al wel mee. En de restjes eten we wel op een andere dag op haha.

Lioony
Berichten: 2818
Geregistreerd: 14-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:24

Lolacabana schreef:
Wij gaan vanaf volgende week ook weer beginnen. 4 maaltijden voor 3 personen. De derde persoon is nu nog maar 11 maanden, maar eet al wel mee. En de restjes eten we wel op een andere dag op haha.


Ben je niet bang dat je dan te veel over houdt? Wij eten met 3 volwassenen van de 2p box. Met de meeste gerechten hebben we ruim voldoende, soms zelf nog over. Meestal veggie en anders halen we een stukje vlees of vis er nog bij of delen we juist, toch weer minder vlees binnen dan ook..
2 grote eters en 1 persoon die al met wat minder genoeg heeft. Lijkt me dat dat met een kleintje dan zeker ook moet lukken!

Lolacabana

Berichten: 3359
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:34

Lioony schreef:
Lolacabana schreef:
Wij gaan vanaf volgende week ook weer beginnen. 4 maaltijden voor 3 personen. De derde persoon is nu nog maar 11 maanden, maar eet al wel mee. En de restjes eten we wel op een andere dag op haha.


Ben je niet bang dat je dan te veel over houdt? Wij eten met 3 volwassenen van de 2p box. Met de meeste gerechten hebben we ruim voldoende, soms zelf nog over. Meestal veggie en anders halen we een stukje vlees of vis er nog bij of delen we juist, toch weer minder vlees binnen dan ook..
2 grote eters en 1 persoon die al met wat minder genoeg heeft. Lijkt me dat dat met een kleintje dan zeker ook moet lukken!

Nee, heb ook een grote vriezer, dus op het moment dat we teveel hebben vries ik het in, of eten we het de volgende dag nog een keer, gebruiken we het voor de lunch etc. Als het goed is kunnen we er zo de hele week van eten ;)

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:35

Wij zijn nu sinds een paar maanden begonnen met HelloFresh. Hebben niet iedere week een box. Maar ik vind het echt ideaal. Hier was het iedere dag drama om te bedenken wat te eten.

Van de week miste ik zoete aardappel in de box. Gelijk keurig opgelost door HF.

Ik ben heel tevreden, alleen op sommige dagen hebben we echt net genoeg. Terwijl je een dag later weer overhoudt.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:07

Lioony schreef:
Lolacabana schreef:
Wij gaan vanaf volgende week ook weer beginnen. 4 maaltijden voor 3 personen. De derde persoon is nu nog maar 11 maanden, maar eet al wel mee. En de restjes eten we wel op een andere dag op haha.


Ben je niet bang dat je dan te veel over houdt? Wij eten met 3 volwassenen van de 2p box. Met de meeste gerechten hebben we ruim voldoende, soms zelf nog over. Meestal veggie en anders halen we een stukje vlees of vis er nog bij of delen we juist, toch weer minder vlees binnen dan ook..
2 grote eters en 1 persoon die al met wat minder genoeg heeft. Lijkt me dat dat met een kleintje dan zeker ook moet lukken!


Met 3 volwassenen van een 2 persoons box eten vind ik wel krap. Mijn moeder eet wel eens mee, dan voeg ik vaak nog extra rijst/aardappel/pasta/groente en eventueel vlees toe. Maar misschien zijn we dan grote eters? Ik vind de hoeveelheden niet mega. Nu hebben we iets met een ciabatta broodje en dan zit er 1 bij... Dat vind ik dan weinig, uiteindelijk eten we wel genoeg, maar iets royaler mag van mij wel soms.

Onze peuter eet slecht op het moment, dus die tellen we niet mee.

Lioony
Berichten: 2818
Geregistreerd: 14-07-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:27

Ik kies ook eigenlijk nooit de gerechten met broodjes oid dus dat scheelt denk ik. Meeste met rijst/pasta/couscous etc gaat prima. Soms voegen we zelf wat toe, de hoeveelheid wisselt weleens ook.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:50

Lioony schreef:
Ik kies ook eigenlijk nooit de gerechten met broodjes oid dus dat scheelt denk ik. Meeste met rijst/pasta/couscous etc gaat prima. Soms voegen we zelf wat toe, de hoeveelheid wisselt weleens ook.


Dit broodje hoort bij een salade geloof ik?

Maar ik moet vandaag m'n woorden terugnemen, had de koolvis met rijst en we hadden zoveel over dat er een familielid erg blij was :D
Wel zo der de vis haha.

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 22:31

Wij hadden vandaag de groente kaassoufle. Had stiekem gehoopt die kaassoufle zelf te maken, maar hij smaakte zooo lekker!
Alleen de aardappeltjes in de airfryer gedaan ipv pan. De vorige keer ging dat niet zo goed :')

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:01

Ik heb nog 3 gratis boxen en een kortingscode van € 30 te vergeven. Mocht iemand interesse hebben, stuur me je mailadres via pb!

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:34

2 Boxen zijn inmiddels weg. 1 Bokker denkt nog na dus die zal ik nog even vast houden. De kortingscode is er nog.

Over het papier: de dozen, waar je box in gebracht wordt, mag je leeg en opgevouwen mee terug geven aan de bezorger!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:58

Mk1978 schreef:
2 Boxen zijn inmiddels weg. 1 Bokker denkt nog na dus die zal ik nog even vast houden. De kortingscode is er nog.

Over het papier: de dozen, waar je box in gebracht wordt, mag je leeg en opgevouwen mee terug geven aan de bezorger!


Mag dat weer? Dacht dat ze dat niet meer mochten aanvaarden ivm Corona?

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 19:02

Ik vroeg het zaterdag maar toen mocht het nog niet helaas.

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 19:21

Oh.... mijn bezorger nam het vorige week gewoon mee :=

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 17:49

Ik heb nog steeds 1 gratis box en 1 kortingscode van € 30 in de aanbieding. Nog liefhebbers?

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:29

Heb je die bon nog voor een gratis box? Mijn vriend en ik willen Hello Fresh eens uitproberen.