Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-19 19:13

Het is hier inderdaad een beetje doodgebloed maar dat is niet erg. Ik heb inmiddels wel antwoord op mijn vraag gekregen. :')
We hebben met ingang van deze week ook de fruitbox, ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen. We hebben altijd veel te weinig fruit in huis dus hopelijk helpt dit om de nodige 'pitamientjes' binnen te krijgen.

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:59

Oh ik ben heel benieuwd wat er in de fruitbox zit en hoe de kwaliteit is!

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:36

ook hier nog altijd blij met hellofresh.
wij hebben 1x in de 2 weken de fruitbox erbij, de kleinste variant. zijn maar met 2 personen en dan is dat ruim zat voor ons.
wel vaak dezelfde dingen (peren, waar ik niet van houdt.. en sinaasappels/mandarijnen/mango) maar kwalitatief goed!
deze keer hadden wij blauwe bessen als 'speciaal'

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-19 11:40

Ik kan er nog niet zoveel over zeggen aangezien we nu nog maar 1 fruitbox hebben ontvangen. Ik kan me wel voorstellen dat de boxen door seizoensgebonden producten vaak dezelfde inhoud hebben maar gelukkig lust ik alles wel.
Ik vind het lekker om vruchtensap te maken dus mocht ik er niet tegenaan kunnen eten dan kan ik het altijd nog in de sapcentrifuge doen.

Helaas bleken gisteren bij bezorging wel 2 peren een aanvaring te hebben gehad met de ananas maar ze smaakten evengoed lekker.

Dimphyl, wat bedoel je met 'speciaal'? Voor zover ik weet zaten de blauwe bessen er standaard in en kun je enkel kiezen uit één inhoud.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:47

nee klopt je kunt niet kiezen, maar ik bedoel als 'afwijkend', iets wat er dus normaal niet standaard in zit.

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-19 11:50

Dimphyl schreef:
nee klopt je kunt niet kiezen, maar ik bedoel als 'afwijkend', iets wat er dus normaal niet standaard in zit.


Ah zo. Ja, ik snap wel dat die er niet standaard in zitten. Dat zijn wel de duurdere vruchten.
En het staat ook nog eens gezellig, zo'n goed gevulde fruitschaal op tafel. <3
Ik geloof alleen wel dat ik een ananas snijder moet gaan kopen.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:22

Ik zag dit topic met de zoekfunctie en heb gekeken of ik het antwoord kon vinden, helaas is het me nog niet helemaal duidelijk vandaar dat ik het hier stel.

Ik heb net een gratis maaltijdbox besteld bij Hellofresh, deze wordt aankomende dinsdag bezorgd. Wanneer kan ik me het beste afmelden voor de lidmaatschap? Kan dit nu direct en krijg ik de maaltijdbox dan nog wel bezorgd of moet ik wachten en zo ja hoelang?

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 16:32

Ik zou het direct na ontvangst van de box doen. Woensdag of donderdag is namelijk de deadline om je voorkeuren voor de volgende week door te geven dus als je, je voor die tijd niet afmeldt zit je er nog een week langer aan vast.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:41

Bedankt, het is dus niet aan te raden om dat nu gelijk te doen?

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 16:44

Nee. Ik las toevallig vandeweek van iemand die toen de standaard inhoud kreeg ipv zijn voorkeuren.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:49

Ik kon geen voorkeuren opgeven, alleen de hoeveelheid personen en welke box, maaltijden waren niet te kiezen jammer genoeg.

nine1987

Berichten: 8342
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 17:26

Ondanks dat ik nu ruim een jaar HF heb, neig ik er toch een beetje naar om abonnement op te zeggen.. Eten is nog altijd lekker en kwalitatief goed.. Maar de recepten zie ik vaak herhalen.. Laatste tijd veel vis en de echt lekkere dingen mag je flink extra voor neerleggen..

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 17:48

Jolien87 schreef:
Ik zou het direct na ontvangst van de box doen. Woensdag of donderdag is namelijk de deadline om je voorkeuren voor de volgende week door te geven dus als je, je voor die tijd niet afmeldt zit je er nog een week langer aan vast.

Let op, je deadline is afhankelijk van je bezorgdag! Ik heb dinsdagavond als bezorgdag en kan vandaag nog wijzigen voor komende dinsdag.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:11

nine1987 schreef:
Ondanks dat ik nu ruim een jaar HF heb, neig ik er toch een beetje naar om abonnement op te zeggen.. Eten is nog altijd lekker en kwalitatief goed.. Maar de recepten zie ik vaak herhalen.. Laatste tijd veel vis en de echt lekkere dingen mag je flink extra voor neerleggen..


Ja wel wat zelfde dingen. Maar ik vind dat niet erg. Normaal zou ik ook hetzelfde koken namelijk.
Tot nu toe zijn wij heel erg tevreden

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:34

linoleum schreef:
Jolien87 schreef:
Ik zou het direct na ontvangst van de box doen. Woensdag of donderdag is namelijk de deadline om je voorkeuren voor de volgende week door te geven dus als je, je voor die tijd niet afmeldt zit je er nog een week langer aan vast.

Let op, je deadline is afhankelijk van je bezorgdag! Ik heb dinsdagavond als bezorgdag en kan vandaag nog wijzigen voor komende dinsdag.

Dat is fijn te weten, ik zie alleen dat ik de box niet meer kan wijzigen voor aanstaande dinsdag, ik laat het ook dinsdagavond bezorgen.
Houd ik die avond aan om uiterlijk op te zeggen.

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:43

Carola, je kan wel alvast komende weken op pauze zetten. Weet je zeker dat niet nog per ongeluk komt.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:49

linoleum schreef:
Carola, je kan wel alvast komende weken op pauze zetten. Weet je zeker dat niet nog per ongeluk komt.

Bedankt voor de tip! Ik zie deze mogelijkheid niet op de app maar dan ga ik het op de computer doen.

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 19:03

linoleum schreef:
Jolien87 schreef:
Ik zou het direct na ontvangst van de box doen. Woensdag of donderdag is namelijk de deadline om je voorkeuren voor de volgende week door te geven dus als je, je voor die tijd niet afmeldt zit je er nog een week langer aan vast.

Let op, je deadline is afhankelijk van je bezorgdag! Ik heb dinsdagavond als bezorgdag en kan vandaag nog wijzigen voor komende dinsdag.


Hm, onze bezorgdag is maandag en ik geloof dat wij uiterlijk op donderdag kunnen wijzigen/pauzeren.

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:20

Wij hebben hem ook geregeld, alleen ligt het nou aan ons of zit er zo vaak broccoli in? Daar houdt mijn partner echt niet van

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 19:35

Klopt. Maar er zijn ook genoeg maaltijden zonder broccoli om uit te kiezen. Broccoli is ook niet bepaald mijn lievelings.

Ook zijn ze erg fan van groentebouillon en orzo.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:11

Hoe kiezen jullie de maaltijden? Dit kan ik niet, kan dat komen omdat ik een gratis code heb gekregen?

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:48

Kun je dat niet aanpassen in de app Carola?

Ik dacht eerst dat ik dat niet in de app kon aanpassen maar je moet eerst een van de gerechten ontvinken en dan pas kun je andere gerechten kiezen. Duurde even voor ik daar achter was... Blond :o?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:16

Ik zie op de site dat het alleen bij de Original box kan, nu begrijp ik wel waarom die het meest gekozen wordt :D Ik heb een family box genomen om uit te proberen, ben benieuwd, 2 van de 3 maaltijden lijkt me erg lekker.

Een volgende keer wil ik wel de original box uit gaan proberen als ik ergens een leuke korting kan vinden. Ik zag dat ik als nieuweling ook 25,- korting kan geven op een eerste box mocht iemand interesse hebben.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 23:03

Dit kan gewoon bij alle boxen hoor. Nadat je voor het eerst besteld heb, kan je maaltijden wijzigen

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 23:20

Ik heb nu pas deze mogelijkheid op de app zie ik net, erg fijn!