Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xTammyy

Berichten: 4410
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:31

Ik heb deze week toevallig drie gerechten (van de 4 :+ ) die in al eens gehad heb, ze zijn gewoon zo lekker :=

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:32

Wij hier een balans week. 2x bulgur salade. 1x met kip en 1x met ossenhaas... Allebei erg lekker. Morgen nog de kipworstjes met rijst...
Denk dat ik voor volgende week er 4 wil bestellen... Dan ma tm don eten geregeld en op vrijdag eten we bij m'n moeder... Dan alleen het weekend zelf bedenken haha

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:39

xTammyy schreef:
Ik heb deze week toevallig drie gerechten (van de 4 :+ ) die in al eens gehad heb, ze zijn gewoon zo lekker :=

Herkenbaar _O-

Autumnn

Berichten: 8074
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:03

En wat hebben jullie vanavond gegeten?
Wij de schelvisfilet met bieslooksaus. De saus had van mij ietsje meer gemogen, dat kan je evt. zelf makkelijk maken :P Afbeelding

black_kelpie

Berichten: 7847
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:12

Enchilada's :9

Afbeelding

esje01

Berichten: 4902
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:29

Tonijnburgers erg lekker

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 21:18

Autumnn schreef:
En wat hebben jullie vanavond gegeten?
Wij de schelvisfilet met bieslooksaus. De saus had van mij ietsje meer gemogen, dat kan je evt. zelf makkelijk maken :P [ [url=m/yxtpb6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh die heb ik ook besteld. Vanavond had ik de vegetarische runderpuntjes met noodles. Ook lekker.

Ik heb HelloFresh genomen om makkelijker en gevarieerder vegetarisch te kunnen ook koken en met vis. (We eten nog wel vlees, maar van eigen schaapjes.)
Vegetarisch vind ik toch altijd wel veel gedoe om iets lekkers te vinden en nu met HF is het makkelijk koken en lekker.

En sinds corona vond ik dat we recht hadden op HelloFresh omdat uit eten er voorlopig niet in zat. En dit is een goed alternatief. :j

Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:16

Wij hadden de snijboontjes met kruidenrijst en kipworstjes. Was heerlijk!

xTammyy

Berichten: 4410
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:18

Ik had ook de Aziatische salade.
Vind die wel altijd te weinig voor twee personen, wij maken er altijd een extra portie noodles bij.
Des ondanks blijven we m bestellen, zijn allebei grote fan!

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:42

Echt? Wij eten er met 4 personen van een portie voor 3. Nu zit er dan wel altijd 2 komkommer bij enzo.

Hier gisteren de tacos gehad. Morgen de enchiladas en zaterdag de Aziatische salade. Dat is echt mijn favoriet.

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:48

black_kelpie schreef:
Enchilada's :9

[ [url=m/oS7QFH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die hadden wij ook, super lekker

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:25

madeliefw schreef:
Echt? Wij eten er met 4 personen van een portie voor 3. Nu zit er dan wel altijd 2 komkommer bij enzo.

Hier gisteren de tacos gehad. Morgen de enchiladas en zaterdag de Aziatische salade. Dat is echt mijn favoriet.


Zijn die enchiladas met vlees? Ben aan het denken waarom ik die niet heb besteld. Zien er goed uit!

De rijst met kipworstjes hadden wij ook. Beviel ook erg goed. Die portie vond ik erg groot! Veel rijst.

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:30

Nop, vega!

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:34

Es_ther schreef:
Nop, vega!


Ohh dan is dat het denk ik geweest.
Man heb ik kunnen overhalen om komende week de pita met Vega doner te proberen. Hoop dat ik 'm kan overtuigen dat het echt wel lekker is...

Iets met' wat de boer niet kent... '

black_kelpie

Berichten: 7847
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:56

Mijn vriend is een rasechte vleeseter, ik ben op een gegeven moment gestopt met zeggen of ik vlees in z'n eten had gestopt of niet.

"Was het lekker?" "Ja, heerlijk!" "Mooi... Vlees gemist?" "Zat daar geen vlees in dan?" "Nope... O:) "

Ik hoor hem er nooit meer over, we eten regelmatig 5 dagen vegetarische gerechten van HelloFresh.

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 07:25

black_kelpie schreef:
Mijn vriend is een rasechte vleeseter, ik ben op een gegeven moment gestopt met zeggen of ik vlees in z'n eten had gestopt of niet.

"Was het lekker?" "Ja, heerlijk!" "Mooi... Vlees gemist?" "Zat daar geen vlees in dan?" "Nope... O:) "

Ik hoor hem er nooit meer over, we eten regelmatig 5 dagen vegetarische gerechten van HelloFresh.


Dat biedt perspectief! Ik denk geregeld oh, die wil ik wel... Dus hoop na komende week ze vaker te kunnen kiezen.
Afgelopen week heeft ie al ontdekt dat ie bulgur ook lekker vindt. Dus we verleggen grenzen haha.

Kaka

Berichten: 4819
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 13:59

black_kelpie schreef:
Mijn vriend is een rasechte vleeseter, ik ben op een gegeven moment gestopt met zeggen of ik vlees in z'n eten had gestopt of niet.

"Was het lekker?" "Ja, heerlijk!" "Mooi... Vlees gemist?" "Zat daar geen vlees in dan?" "Nope... O:) "

Ik hoor hem er nooit meer over, we eten regelmatig 5 dagen vegetarische gerechten van HelloFresh.


:') Herkenbaar, hier met mijn schoonouders (wij eten gezamenlijk). Er is een wereld voor hen open gegaan. Inmiddels vragen ze om de gerechten met halloumi +:)+

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:31

Muga schreef:
black_kelpie schreef:
Mijn vriend is een rasechte vleeseter, ik ben op een gegeven moment gestopt met zeggen of ik vlees in z'n eten had gestopt of niet.

"Was het lekker?" "Ja, heerlijk!" "Mooi... Vlees gemist?" "Zat daar geen vlees in dan?" "Nope... O:) "

Ik hoor hem er nooit meer over, we eten regelmatig 5 dagen vegetarische gerechten van HelloFresh.


Dat biedt perspectief! Ik denk geregeld oh, die wil ik wel... Dus hoop na komende week ze vaker te kunnen kiezen.
Afgelopen week heeft ie al ontdekt dat ie bulgur ook lekker vindt. Dus we verleggen grenzen haha.



Kookjijofkookik. Als hij iets niet lust dan kookt hij toch lekker zelf :D

Met dat dreigement heb ik groot vleeseter naar bijna vegetarisch gekregen

black_kelpie

Berichten: 7847
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:21

Kaka schreef:
:') Herkenbaar, hier met mijn schoonouders (wij eten gezamenlijk). Er is een wereld voor hen open gegaan. Inmiddels vragen ze om de gerechten met halloumi +:)+

Maar halloumi is dan ook wel heel erg lekker :Y) Ik kende het wel voordat ik met HelloFresh begon, maakte het regelmatig, maar nu eten we het veel vaker en in andere gerechten.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15119
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:13

Hier voor de 2e week achter elkaar missende (1x paneermeel, 1x rijst, 1x komkommer) of kapotte ingrediƫnten (eieren) := Wel netjes beide keren vergoed en krijg nu een extraatje volgende week. Maar baal ergens toch wel, gelukkig hadden we alle keren wel iets in huis om te vervangen, maar je gaat er niet vanuit dat je incompleet bent.

PSvanLot

Berichten: 10181
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:18

O dat is wel zonde en slordig!

Maandag komt er weer een box, tussen 1900 en 2200. Ben benieuwd hoe laat het er dan gaat zijn.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:26

Hier een verwisseld gerecht deze week. Kipgyros ipv de bestelde biefstukpuntjes. Baal wel een beetje want had echt zin in de biefstukpuntjes. Wel fijn opgelost door HF, en nu toch maar de kipgyros proberen...

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:28

Snorlex schreef:
Hier een verwisseld gerecht deze week. Kipgyros ipv de bestelde biefstukpuntjes. Baal wel een beetje want had echt zin in de biefstukpuntjes. Wel fijn opgelost door HF, en nu toch maar de kipgyros proberen...


Die was wel erg lekker hoor!!
Alleen de blaadjes little gem eronder vond ik niet nuttig. Leuk voor de opmaak maar je snijdt ze toch klein om te eten... Dus die zou ik volgende keer gewoon door de salade meteen heen doen haha.

Ik heb voor volgende week 4 maaltijden. Ma tm don hello fresh, vrijdag eten we altijd bij m'n moeder. Hoef ik alleen voor 't weekend zelf iets te bedenken haha.

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:35

Ik heb nog een code om een gratis box weg te geven. Stuur maar een pb als je hem wilt!

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:41

Die zijn alleen geldig voor nieuwe klanten toch? Ik heb er evt ook nog!