Hellofresh

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:52

Ik denk dat het ook niet voor iedereen ideaal is. Ik ben bijvoorbeeld het komende half jaar (tot februari gok ik) veel thuis overdag en vind het dan niet nuttig om iets als Hellofresh te bestellen terwijl ik net zo graag zelf boodschappen doe en recepten bedenk. Als ik daarna weer fulltime stage ga lopen is het weer een stuk handiger, dan hoeven we niet te bepalen wie er boodschappen gaat doen voor het avondeten en te bedenken wat we gaan eten. Bij ons wordt het dan namelijk toch snel thuisbezorgd of iets snels/ongezonds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:01

Ik heb het nu voor het eerst binnen.

Baal een beetje. Ze zouden het gisteren brengen maar om 2130 nog niets. Ik contact opgenomen zou het afgegeven zijn bij mijn buurvrouw.

Ik had geen briefje in de bus en mijn buurvrouw is 88 en is wat bang in haar grote huis dus doet de deur, heel begrijpelijk, niet open in de avond.

Zojuist maar opgehaald. Buurvrouw voelde zich heel vervelend want ze had het in de hal moeten bewaren... Sneu.

Opeten durf ik eigenlijk niet meer.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-07-18 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:02

Oeh, nu we beide werken zijn we aan he kijken of we ook gebruik willen maken van Hello Fresh. Nu zag ik een kortingscode voor een eerste bestelling, maar kun je daarna al stopzetten als het niet bevalt of zit je er dan een periode aan vast?

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:05

Vec; even contact opnemen met hello fresh. Dat kan via whats app of Facebook.

Wij laten meestal de box op zondag leveren. Die maandag wordt het dan van onze rekening afgeschreven

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:13

Ik las in dit topic toevallig nog mensen met kortingscodes?? Ik heb mijn lidmaatschap geheractiveerd, maar volgens mij geen kortingscode daarvoor he?? Jammer :D

Mijn box wordt volgende week op woensdag geleverd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:17

mrieeek schreef:
Oeh, nu we beide werken zijn we aan he kijken of we ook gebruik willen maken van Hello Fresh. Nu zag ik een kortingscode voor een eerste bestelling, maar kun je daarna al stopzetten als het niet bevalt of zit je er dan een periode aan vast?

Meestal moet je nog wel een tweede box afnemen voordat je het weer kan opzeggen. Maar je kan wel maandenlang wachten tot je die tweede box afneemt als je dat graag wil.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:21

Emmaa_ schreef:
mrieeek schreef:
Oeh, nu we beide werken zijn we aan he kijken of we ook gebruik willen maken van Hello Fresh. Nu zag ik een kortingscode voor een eerste bestelling, maar kun je daarna al stopzetten als het niet bevalt of zit je er dan een periode aan vast?

Meestal moet je nog wel een tweede box afnemen voordat je het weer kan opzeggen. Maar je kan wel maandenlang wachten tot je die tweede box afneemt als je dat graag wil.


Nee hoor. Na je eerste box kan je direct stop zetten of pauzeren. Je hoeft dus GEEN 2e box af te nemen

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:23

Ah dan is dat veranderd, toen ik HF had was je wel verplicht een tweede box voor volle prijs af te nemen.

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:24

Ja idd ik heb ook toen de eerste box gratis gehad en daarna niks meer besteld :+

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:25

Positief veranderd dus haha :+

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:44

Zeker als je gewoon Thuis was even contact opnemen Met HF Vec,
Beetje slordig dat jij nergens van af weet door ontbreken van een briefje dat het bij de buren ligt je pas een dag later het spul hebt en het niet gekoeld bewaard is
Nu Maakt me dat Met groente etc niet uit
Maar vlees en vis etc :n

J0anieke

Berichten: 4944
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:52

Stipje!

Vind het ideaal dat je HF vega kan bestellen! Dit wist ik niet. Nu twijfel ik of ik een box bestel, echter heb ik een pinda allergie (ik kan wel tegen noten etc). Iemand enig idee of de vega boxen vaak dingen met pinda bevatten?

Boras
Berichten: 9969
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:55

Bij een allergie zou ik toch echt contact opnemen met HF daarover.

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:03

Ik had hetzelfde probleem gisteren Vec.
Zouden er om 17:50 zijn, toen het 18:15 was toch maar even gekeken op de track en trace code, stond er dat het al geleverd was. Wij wonen op de eerste verdieping, hadden ze het onderaan de trap op de begane grond achter gelaten. Niet aangebeld of gebeld op ons tel nummer .. Met dit warme weer vind ik het niet echt fijn dat eten dan in een warme plaats achter gelaten wordt terwijl wij wel thuis waren. Verder erg positief!

Foaly

Berichten: 4960
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:10

Allergenen staan vaak vermeld bij de recepten, maar ik zou idd even HF contacten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:32

Nessa schreef:
Vec; even contact opnemen met hello fresh. Dat kan via whats app of Facebook.

Wij laten meestal de box op zondag leveren. Die maandag wordt het dan van onze rekening afgeschreven


Gedaan. Krijg het geld teurg

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:08

Kijk. Netjes opgelost :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:21

Nessa schreef:
Kijk. Netjes opgelost :)


Zeker. Maar vind het vooral zonde van de voedingsmiddelen. Kan echt niet goed weggooien.

J0anieke

Berichten: 4944
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:43

Ik heb de gok erop genomen en een box besteld :)
Super fijn dat je wel gewoon tussen alle gerechten kan kiezen, ondanks dat je van te voren de veggie hebt geselecteerd, ik eet namelijk wel vis.
Ben benieuwd! :D

DebGizmo

Berichten: 1955
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 16:01

J0anieke schreef:
Stipje!

Vind het ideaal dat je HF vega kan bestellen! Dit wist ik niet. Nu twijfel ik of ik een box bestel, echter heb ik een pinda allergie (ik kan wel tegen noten etc). Iemand enig idee of de vega boxen vaak dingen met pinda bevatten?


Heb je ook gelezen dat ze producten gebruiken, zoals bijv melk, room ed welke dierlijk stremsel bevatten en deze pakketten dus eigenlijk niet (altijd) Vega zijn?

J0anieke

Berichten: 4944
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 16:15

Ik ben van mening dat zolang er nog een bio-industrie is, je altijd in aanraking komt met die bio-industrie.. Al is t al de meststoffen gebruiken voor de groente. Ik ben daarom dan ook niet zo'n extreme pescotarier. (Anders was ik ook wel vegan geweest :Y) )

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:38

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje slappe hap van HF
“We hebben Vega gerechten, maar Die zijn niet Vega , succes”

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:26

Ze zijn wel vegetarisch toch? Maar niet veganistisch.

DebGizmo

Berichten: 1955
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:30

Nee ook niet vegetarisch. Ze gebruiken dierlijk stremsel, wat bijv in kaas zit

Edit: zie foto
Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:33

Ah ja, als je dat er ook onder schaart zal het anders liggen idd. Gewoon Hf eens aanschrijven