Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 17:03

Wij zijn beide wel lekkere eters en lusten ook wel wat :o
Stuk vlees of vis zit er eigenlijk standaard bij.

Ben bang dat de porties te klein zijn?

Iemand eerder die gedachte gehad en hoe is dat jullie bevallen?

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 17:06

De porties zijn voor mij goed. Ben zelf niet zo'n vleeseter dus dat is voor mij ook prima. Bij sommige gerechten inderdaad wat minder maar bij andere weer ruim genoeg.

Andere mensen die ik ken vinden de porties veel te groot, dus of ik ben een grote eter, of hun zijn kleine eters. :Y)

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 17:06

Wij zijn wel echt Bourgondiërs, maar ik mis niet echt iets in de maaltijden. Het vlees is altijd topkwaliteit en dat vinden we dan belangrijker. De porties zijn voor ons vaak wel wat te groot en mijn man is wel een flinke eter op werkdagen.

Ik zou zeggen probeer het gewoon een keer, dat kan vaak zelfs gratis of met flinke korting.

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 18:30

Daan13 schreef:
Wij zijn beide wel lekkere eters en lusten ook wel wat :o
Stuk vlees of vis zit er eigenlijk standaard bij.

Ben bang dat de porties te klein zijn?

Iemand eerder die gedachte gehad en hoe is dat jullie bevallen?

Mijn vriend is een vrij grote eter en ik lust ook wel wat :') Wij hebben zelden te weinig. Inmiddels 52 boxen gehad met 5 gerechten, dus ik heb wel een referentiekader.

Regelmatig krijg je van bepaalde groenten te veel, die je er dan eventueel nog bij zou kunnen maken.

Wij aten wel al regelmatig vegetarisch, maar nu is het ongeveer 50/50 en ik mis het vlees ook echt niet in de vegetarische gerechten. Deze week onbewust 5 gerechten zonder vlees uitgekozen :D

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 18:54

Mijn man zal het vlees wel missen :P

Ik sla soms wel een dagje over maar ik kan heerlijk genieten van een stukje droge worst of een stuk vlees bij het avondeten.

Zal eens gaan inlezen en uitproberen. Als iemand een code oid overheeft hou ik mij aanbevolen. Beetje variatie in het eten lijkt mij wel leuk.

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 19:13

Mijn vriend is ook echt een carnivoor hoor, doet niets liever dan enorme stukken vlees bereiden op de barbecue :9 Het was wel eens een puntje van discussie, maar het maakt hem niks meer uit sinds we HelloFresh hebben. Het zijn echt goede vegetarische gerechten waar je het vlees niet in mist.

Voor een code, stuur maar een pb :j

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 19:46

O jee, als jullie zeggen dat het voor grote eters genoeg is, wat ben ik dan? :+
De platbroodpizza funghi heb ik voor 2 personen alleen opgegeten, op 1 brood na, en de casarecce was op zich genoeg maar had van mij best nog wat meer pasta bij gemogen.


Maar ik heb nog maar 2 gerechten op, vandaag ga ik voor gerecht 3: gebakken zeebaars met zelfgemaakte salieboter. :)

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 20:33

asjemenou schreef:
O jee, als jullie zeggen dat het voor grote eters genoeg is, wat ben ik dan? :+
De platbroodpizza funghi heb ik voor 2 personen alleen opgegeten, op 1 brood na, en de casarecce was op zich genoeg maar had van mij best nog wat meer pasta bij gemogen.

Die platbroodpizza's vallen dus inderdaad in de categorie "eigenlijk niet genoeg". Maar wel zo lekker dat ik ze bestel :9

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 20:52

Ik kan me wel indenken dat sommige gerechten voor grote eters wat weinig zijn (platbroodpizza’s idd en ik had een paar weken geleden de ceaser salad).
Voor mij eigenlijk altijd genoeg of zelfs nog over. Heb dan de box 3 gerechten voor 2 personen.

Had vandaag de Halloweensoep met spinnen balletjes. Was erg lekker!

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 20:59

Wij hadden vandaag varkenshaas met sperziebonen en aardappeltjes, maar ik heb de helft van de aardappels en bonen niet gebruikt in het recept en we hadden nog over.

De bonen en aardappel komen volgende week wel weer op, daar hoeft alleen nog een stukje vlees bij.

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:52

zonnebloem18 schreef:
Wij hadden vandaag varkenshaas met sperziebonen en aardappeltjes, maar ik heb de helft van de aardappels en bonen niet gebruikt in het recept en we hadden nog over.

Die ga ik morgen eten!
Die aardappels voor 2 personen eet ik het liefste in 1 keer op, ik hou van aardappels! <3
De zak bonen vond ik er dan weer vrij groot uitzien, maar in het kader van `het is gezond` ga ik die toch ook maar allemaal opeten.

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:14

Wow, dat lukt bij ons echt niet, maar ik vind het niet erg. Zo kunnen we nog bijna een hele maaltijd eruit halen.

Mijn man had eigenlijk geen idee hoe duur het is, maar hij zei dat het ideaal is als je alleen bent. Oké je eet 2 keer vlak achter elkaar dezelfde maaltijden, maar als alleenstaande hou je sowieso vaak over omdat de meeste verpakkingen niet zijn aangepast naar 1 persoon in de winkel.

Dan is 40 euro voor bijna een hele week relatief gezond eten best wel netjes.

Wij hadden van de wraps ook nog gesneden wortel en witte kool over waar ik nog een stamppot van kan maken. We eten anders nooit zo creatief, dus wij zijn wel fan.

Hoe doen anderen dat trouwens met korting weggeven, verdienen jullie regelmatig korting daarmee? Ik vind gratis boxen weggeven eigenlijk fijner, maar daar word je zelf niet beter van.

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:36

Ik vind het juist super duur. :+

Maar nu ik toch niet uit eten mag geeft ik mijn geld hier maar een paar keer aan uit. :D

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 08:24

Ik heb 3 gratis boxen die ik mag weg geven, voor wie ze wilt stuur een pb :o

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 09:55

xRiiannex schreef:
Ik heb 3 gratis boxen die ik mag weg geven, voor wie ze wilt stuur een pb :o


Ik zou het toch wel eens willen proberen als dat mag.
Je zit er niet meteen aan vast toch?

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 11:17

Wij hebben, als grote eters, altijd wel genoeg. Tenzij het platbrood pizza's of wraps zijn. Die bestel ik altijd als mijn man de late heeft. :+

We eten ondertussen bijna vijf jaar,in periodes, hellofresh en moet zeggen dat de porties echt wel verbetert zijn. In het begin hadden we inderdaad niet altijd genoeg.

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 11:18

Saskia9 schreef:
xRiiannex schreef:
Ik heb 3 gratis boxen die ik mag weg geven, voor wie ze wilt stuur een pb :o


Ik zou het toch wel eens willen proberen als dat mag.
Je zit er niet meteen aan vast toch?


Nee na de gratis box kan je het ook meteen opzeggen.

Duhelo

Berichten: 28557
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 11:24

Eloya schreef:
Ik had vanavond de knoflook garnalen met krieltjes, zo lekker! die basilicumcreme die erbij zat maakte het helemaal af. Had er stiekem zelf wel een extra teentje knoflook door gedaan <3
Ergens is voor 1 persoon box wel duur, maar vind het ook wel ideaal dat het allemaal al mooie portie is. Heb er echt van genoten.

Ik ben alleen maar bestel 5 maaltijden voor 2 personen. Ik kies wel graag de dingen uit die gehusseld kunnen worden.
Eventjes kijken nr het vlees en vis maar meeste kan ingevroren worden indien nodig.
En ik kook telkens voor 2 avondmaaltijden. Indien het veel is vries ik nog een portie in (kleine eter)
Dus voor 55 euro heb ik voor minstens 10 dagen eten. En vaak nog een paar diepvriesporties.

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:31

Voor wie komende week de schelvis met pasta in roomsaus heeft. Op het blad staat dat de pasta maar 2-3 min gekookt hoeft te worden. Maar dat is gewoon 8 minuten hoor!!

joke165

Berichten: 519
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:01

Daan13 schreef:
Mijn man zal het vlees wel missen :P

Ik sla soms wel een dagje over maar ik kan heerlijk genieten van een stukje droge worst of een stuk vlees bij het avondeten.

Zal eens gaan inlezen en uitproberen. Als iemand een code oid overheeft hou ik mij aanbevolen. Beetje variatie in het eten lijkt mij wel leuk.


Heb je een code gestuurd in pb. Werkt dat niet dan moet het even per mail.

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 18:22

Ik had vandaag een herfst held en het was erg lekker :~

Afbeelding

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 19:31

Needje schreef:
Voor wie komende week de schelvis met pasta in roomsaus heeft. Op het blad staat dat de pasta maar 2-3 min gekookt hoeft te worden. Maar dat is gewoon 8 minuten hoor!!


Afbeelding
Had ik het maar eerder gelezen :+
Wat slecht zeg, smaak is goed maar die pasta wel heel jammer.

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:08

Aaaah oliebol.
Ik was wel nog zo helder om voor het afgieten er een te testen want ik vond het al zo kort.
Verse past zo kort OK, maar gedroogde.... Neh
Visje wel lekker?

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:25

Hier de shakshuka vanavond, super lekker! dat ga ik vaker maken :)
En kan het ook uitbreiden met nog meer groente.

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:33

Eloya schreef:
Hier de shakshuka vanavond, super lekker! dat ga ik vaker maken :)
En kan het ook uitbreiden met nog meer groente.

Is mijn go to gerecht om groenten op te maken. Paar tomaten en verder wat er nog in de koelkast ligt :')

Ik had net de andijviestamppot met halloumi van vorige week. Was erg lekker!