Hellofresh

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chawi
Berichten: 1142
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 19:48

Ohhh, ik heb een nieuwe verslaving. Heb die cookie dough via de markt besteld.en die koekjes zijn wel erg lekker :):)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 20:20

Hier net levering gehad maar helaas ook voor ons geen extraatje.

madeliefw

Berichten: 2668
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 13:03

Hebben jullie ook problemen met de app? Ik wil nu bestellen voor dinsdag 30 maart. Normaal kan dat altijd tot en met de donderdag van te voren maar die optie staat er nu niet bij. Daarnaast kan ik niets op pauze zetten.

black_kelpie

Berichten: 7878
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 20:54

Hier geen problemen met de app!

madeliefw

Berichten: 2668
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 22:34

Afbeelding

Vorige week kon ik die van 23 maart ook al niet bestellen. En nu die van 30 maart ook niet. En die van 6 april kan ik niet cancelen. Morgen maar eens bellen.

linoleum

Berichten: 6500
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 22:35

Hier ook nergens last van, vanmiddag nog paar boxen gepauzeerd en een box aangepast qua maaltijden.

Lukt het ook niet via de website?

xTammyy

Berichten: 4413
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 22:46

Wellicht de app updaten?

madeliefw

Berichten: 2668
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 23:10

Nee het ligt aan mijn account denk ik want op pc en op iPhone vriend doet het het ook niet.

Ik had toen die verkeerde levering en toen hadden we gebeld en zouden we de volgende box korting krijgen. Ik zie wel dat we in die box van 6 april minder hoeven te betalen. Maar snap niet waarom die weken ervoor ook weg zijn.

Jorinda

Berichten: 13467
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 13:28

Wat gek, ik heb ook geen problemen in de app.

marrianne
Berichten: 1923
Geregistreerd: 28-07-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:17

meld zich hier ook!
Wij hebben deze week onze 3e box ontvangen.
ik en vriendlief zijn fan!

Oostenrijkse Rostl was bij ons echt favoriet!
Ook de varkenshaas met aardbeieenbalsamico was goed.
Nog geen echt tegenvallers gehad, maar sommige dingen, waren ook gewoon ok.

Hoe komen jullie aan korting als je al lang gebruiker bent? Ik ken alleen de starterskorting?!

zonnebloem18

Berichten: 24878
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 17:19

Via de rentepunten van ING sowieso, desnoods iemand vragen die wel ING heeft, maar geen HelloFresh gebruikt.
Verder staan er op pepper.com wel vaak codes

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 18:23

Die aardbeienbalsamico vond ik ook echt een succes bij de varkenshaas <3

Ghostattack

Berichten: 11267
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 18:53

Ik meld me hier ook even! Via een bokker een gratis box gekregen, dus vandaag even gekeken en besteld. Aankomende zondag wordt hij geleverd :D Ben heel benieuwd!

Jildau

Berichten: 9436
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:37

Wij hebben vorige week 5 maaltijden kado gehad en hebben voor deze week 3 maaltijden zelf besteld. Vind het tot nu toe een groot succes! Ik maak nu de kipfilet in champignon roomsaus.

Heerlijk ook dat je zo weinig boodschappen hoeft te doen en daar ook niet zo over hoeft na te denken. :D

xLoki

Berichten: 3497
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 14:30

Ik kom me hier ook even melden... ik woon alleen en wil hellofresh eens uitproberen. Heb de kortingsbonnen van de ING en las hier ook iets over 1e box gratis? Of is dat alleen met een bepaalde code?
Hoe doen de andere alleenstaanden hier het? Ik zat er aan te denken om voor 2 personen 3 dagen box te kopen en het dan in 6 dagen te eten, is dat normaal? :P

linoleum

Berichten: 6500
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 14:33

xLoki schreef:
Ik kom me hier ook even melden... ik woon alleen en wil hellofresh eens uitproberen. Heb de kortingsbonnen van de ING en las hier ook iets over 1e box gratis? Of is dat alleen met een bepaalde code?
Hoe doen de andere alleenstaanden hier het? Ik zat er aan te denken om voor 2 personen 3 dagen box te kopen en het dan in 6 dagen te eten, is dat normaal? :P

Ik bestel voor mij alleen ook 3/4 maaltijden en kan er dus 6/8 keer van eten. Dat bevalt me heel prima! Alles blijft eigenlijk ook lang genoeg. Al hou ik wel beetje in de gaten welke gerechten ingrediënten hebben die sneller slecht worden. Die eet ik als eerst, of vlees/vis/sommige groenten even in vriezer in tussentijd.

Ik heb zelf momenteel geen codes voor gratis boxen, maar misschien iemand anders wel!

SincereQ
Berichten: 910
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 14:36

Hier een alleenstaande :) ik heb de eenpersoonsbox voor 4 dagen. Sinds mijn eerste box (ben nu 2,5e maand lid) krijg ik m voor 2 personen, zonder bij te betalen. Ik zou hem dus eerst op 1 persoon zetten en even afwachten of je ook dit bericht krijgt, dan hoef je niet bij te betalen :+ afhankelijk van de maaltijd eet ik er echt 2x avondeten van of 1x avondeten en 1x lunch. Vooral wraps en de ‘pizza’ achtige dingen vind ik niet vullend genoeg om er 2x van te dineren dus eet dan wat ik overhoud als lunch.
Mocht je een gratis box willen, stuur maar pb met je mailadres, ik kan er nog 1 weggeven volgens mij.

leonie1988

Berichten: 1345
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 14:36

xLoki schreef:
Ik kom me hier ook even melden... ik woon alleen en wil hellofresh eens uitproberen. Heb de kortingsbonnen van de ING en las hier ook iets over 1e box gratis? Of is dat alleen met een bepaalde code?
Hoe doen de andere alleenstaanden hier het? Ik zat er aan te denken om voor 2 personen 3 dagen box te kopen en het dan in 6 dagen te eten, is dat normaal? :P


Ik kan helaas geen gratis box geven. Ik kan wel 20 euro korting geven. Ik krijg dan ook 20 euro korting. Mocht je interesse hebben, stuur maar een pb :)

Autumnn

Berichten: 8093
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 15:18

Ik kan wel een gratis box sturen. Stuur maar een PB :)

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 15:36

Hier ook nog gratis boxen.

Ik heb voor 2 personen 4 dagen en eet er avondeten en lunch mee

xLoki

Berichten: 3497
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 15:47

Ik heb een gratis box gekregen van SincereQ, super bedankt!

Nu komt de gierige hollander in mij naar boven... :+ Ik kan dus de eerste box gratis bestellen. Dan heb ik nog 2x 40% korting van ING. Mijn moeder heeft ook veel punten in de ING shop en mijn vader ook, zou ik dan via hun ook nog allebei 2x 40% korting kunnen gebruiken of laat HelloFresh dat niet toe? :P

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:04

xLoki schreef:
Ik heb een gratis box gekregen van SincereQ, super bedankt!

Nu komt de gierige hollander in mij naar boven... :+ Ik kan dus de eerste box gratis bestellen. Dan heb ik nog 2x 40% korting van ING. Mijn moeder heeft ook veel punten in de ING shop en mijn vader ook, zou ik dan via hun ook nog allebei 2x 40% korting kunnen gebruiken of laat HelloFresh dat niet toe? :P


Beter kan je even op Pepper kijken daar staan veel codes voor 50% korting, je moet dan even je abo stopzetten en dan met kortingscode heractiveren en dan heb je per code weer 1 of 2x 50% korting en vaak 1x geen verzendkosten.

xLoki

Berichten: 3497
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:13

Alwiene schreef:
xLoki schreef:
Ik heb een gratis box gekregen van SincereQ, super bedankt!

Nu komt de gierige hollander in mij naar boven... :+ Ik kan dus de eerste box gratis bestellen. Dan heb ik nog 2x 40% korting van ING. Mijn moeder heeft ook veel punten in de ING shop en mijn vader ook, zou ik dan via hun ook nog allebei 2x 40% korting kunnen gebruiken of laat HelloFresh dat niet toe? :P


Beter kan je even op Pepper kijken daar staan veel codes voor 50% korting, je moet dan even je abo stopzetten en dan met kortingscode heractiveren en dan heb je per code weer 1 of 2x 50% korting en vaak 1x geen verzendkosten.

Dus als ik het goed begrijp moet ik, nadat ik mijn eerste box heb ontvangen, mijn account op pauze zetten? Of helemaal stoppen? Ik wil niet frauduleus zijn maar het is wel goedkoop avondeten zo. :D

xTammyy

Berichten: 4413
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:17

Hello fresh strooit zelf met die kortingscodes, dus zou me er niet te druk over maken :+
Meeste die ik ken betalen wel gewoon de volle pond omdat het toch iedere keer wat gedoe is, steeds een kortingscode regelen. Maar ik snap mensen die het wel doen heel goed, scheelt behoorlijk!

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:28

Ze strooien met kortingscodes voor nieuwe mensen.
Ik verbaas me er zelf over dat Hellofresh het niet boeit als mensen elke keer opzeggen en weer beginnen met korting.
Ik zou zelf als ik HF was nl zorgen dat je maar 1x per jaar ofzo kan opzeggen en opnieuw aanmelden.
Je kan nl gewoon pauzeren als je een tijd niets wil.