Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:43

Ben helemaal gelukkig met de Catago Fir Tech deken. Echt enorm veel mooiere kwaliteit dan de BOT mesh dekens. Pasvorm is ook super.
Zie ook heel duidelijk dat het werkt :z
Aanrader dus.

nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:00

Waaraan zie je dat het werkt?

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 16:02

Ze wordt er super ontspannen van. Staat echt helemaal te pitten.
Gisteren periodieke rugcheck en behandeling gehad bij de dierenarts en die vond haar ook losser dan normaal, terwijl ik eigenlijk te laat was met de afspraak.

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:49

Hier de bot liner nu een weekje in gebruik. Pasvorm is minder goed dan de Horseware liners voor langer maar voor nu (paar uurtjes) is het wel oké.

Paard loopt wel erg fijn, soepeler vanaf begin waar die eerst toch wel een dieseltje was met zowel rijden als longeren. Ook krijgt hij sinds kort magnesium bij dus ik denk dat het combinatie is van dat en de deken maar het werkt duidelijk voor hem. Hij is happy en is veel fijner in z’n lijf.

Afbeelding

Nouvel

Berichten: 28574
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:03

Hij zit bij die van jou wel minder strak aan de voorkant.
Ik vind het ook jammer dat ‘ie niet glad gevoerd is op de schouders

Sussie85

Berichten: 1528
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:40

Heeft er iemand ervaring met de HKM Mr. Feel warm fleecedeken? Deze is toch wel een heel stuk aantrekkelijker geprijsd dan andere dekens met keramische vezels, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen. Bij verschillende verkooppunten online zie ik geen reviews.

selyna

Berichten: 1118
Geregistreerd: 20-06-12

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 12:27

Ik heb ondertussen de maasdeken en de stalbeschermers van back on track.
Erg blij mee.
Mijn paard reageert er erg positief op. Veel losser in zijn lijf en stapt ruimer.
Hij geeft zijn benen gewoon aan voor de beschermers om te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 14:34

Ik heb de Sienna cooler en het halster en ben er echt tevreden over. Ik hoop op een leuke aanbieding voor de kerst voor de liner en de 3D mesh beschermers :))

shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 14:46

Ik heb de HKM Mr. Feel Warm zweetdeken, evenals de nekbeschermer. Ik ben er zeer tevreden over en mijn pony ook. De mr. Feel warm was de enigste merk met zweetdeken met keramische vezels die er tenminste ook in een maat voor een grote shet is.

frutsels
Berichten: 369
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:29

Tarico schreef:
Ik heb de Sienna cooler en het halster en ben er echt tevreden over. Ik hoop op een leuke aanbieding voor de kerst voor de liner en de 3D mesh beschermers :))


De liners zijn nergens meer verkrijgbaar en komen ook niet meer binnen voor deze winter. Dan ben je echt te laat. Die dingen liepen zo gigahard. Die waren niet aan te slepen.

Wij gaan zelf na de inventarisatie van de voorraad alle demo modellen of modellen die vervangen worden door een nieuwer model in de Outlet zetten. Dit zal tussen kerst en oud en nieuw gebeuren. De kortingen lopen op tot 40%

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:42

frutsels schreef:
Wij gaan zelf na de inventarisatie van de voorraad alle demo modellen of modellen die vervangen worden door een nieuwer model in de Outlet zetten. Dit zal tussen kerst en oud en nieuw gebeuren. De kortingen lopen op tot 40%


Interessant :D

Diertjec

Berichten: 4629
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:47

Ik wil heel graag de stapmolen deken nog voor het longeren. Maar daar is m'n portemonnee het niet mee eens :')

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:49

Die lijkt mij ook wel ideaal! Of nog een halster erbij :+

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 21:19

Ik heb de liner en paard reageert er super fijn op maar helaas ligt hij toch niet helemaal fijn voor 24/7. Ga hem toch maar verkopen en de rambo ionic proberen denk ik. Super zonde want verder echt een mooie deken en merkte echt positief verschil in lossigheid en soepeler paard.

De stal beschermers voor transport bevallen wel ook heel goed. Blijven mooi zitten en passen netjes.

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:10

Capriootje schreef:
Ik heb de liner en paard reageert er super fijn op maar helaas ligt hij toch niet helemaal fijn voor 24/7. Ga hem toch maar verkopen en de rambo ionic proberen denk ik. Super zonde want verder echt een mooie deken en merkte echt positief verschil in lossigheid en soepeler paard.

De stal beschermers voor transport bevallen wel ook heel goed. Blijven mooi zitten en passen netjes.

Welke maat heb je en wat wil je ervoor hebben?

Nouvel

Berichten: 28574
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:37

Ik vind de liner ook niet super qua pasvorm voor mijn paard en de binnenkant is niet glad op de schouders.
Dat is echt jammer want mijn paard kan niet tegen de Ionic van Rambo en wel tegen Back on track.
Ik heb ‘m nu af en toe nachten erop liggen en overdag eraf als hij buiten staat, dan beweegt hij meer en gaat die liner schuren.
Ik zou tekenen voor eentje die aan de voorkant ietsje ruimer valt en gladde voering bij de schouders heeft.

frutsels
Berichten: 369
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:57

Nouvel schreef:
Ik vind de liner ook niet super qua pasvorm voor mijn paard en de binnenkant is niet glad op de schouders.
Dat is echt jammer want mijn paard kan niet tegen de Ionic van Rambo en wel tegen Back on track.
Ik heb ‘m nu af en toe nachten erop liggen en overdag eraf als hij buiten staat, dan beweegt hij meer en gaat die liner schuren.
Ik zou tekenen voor eentje die aan de voorkant ietsje ruimer valt en gladde voering bij de schouders heeft.


Heb je al aan een schouderbeschermer gedacht?

Nouvel

Berichten: 28574
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:03

Daar heb ik geen goede ervaringen mee, ik heb liever een goed passende deken.

Anoniem

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 05:34

Bedankt voor je reactie frutsels!

Daar was ik al een beetje bang voor want ik zie dat ze op de meeste websites uitverkocht zijn.

jetm
Berichten: 1284
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: Driebergen (ut)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 11:32

Heeft er iemand een idee of de BOT stapmolendeken normaal of klein valt ? Hij is er vanaf 145 cm en ik zou 135 cm nodig hebben. Ben aan het kijken naar een therapeutische deken die geschikt is voor allerlei vormen van grondwerk (in stap/draf). Een BOT rugwarmer lijkt me niet goed genoeg blijven zitten en de stapmolendeken is nog waterafstotend ook.
Als iemand alternatieven weet dan ook graag :)

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 12:02

jetm schreef:
Heeft er iemand een idee of de BOT stapmolendeken normaal of klein valt ? Hij is er vanaf 145 cm en ik zou 135 cm nodig hebben. Ben aan het kijken naar een therapeutische deken die geschikt is voor allerlei vormen van grondwerk (in stap/draf). Een BOT rugwarmer lijkt me niet goed genoeg blijven zitten en de stapmolendeken is nog waterafstotend ook.
Als iemand alternatieven weet dan ook graag :)

https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... amic-Rehab

Muze
Berichten: 5322
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 12:33

Die is mooi!!
Zou ook iets voor op de Trailer kunnen zijn volgens mij?

Nouvel

Berichten: 28574
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 14:19

Die ziet er inderdaad mooi uit, ik heb er laatst ook al naar zitten kijken.
Ben benieuwd naar pasvorm en ervaringen.

frutsels
Berichten: 369
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 14:27

jetm schreef:
Heeft er iemand een idee of de BOT stapmolendeken normaal of klein valt ? Hij is er vanaf 145 cm en ik zou 135 cm nodig hebben. Ben aan het kijken naar een therapeutische deken die geschikt is voor allerlei vormen van grondwerk (in stap/draf). Een BOT rugwarmer lijkt me niet goed genoeg blijven zitten en de stapmolendeken is nog waterafstotend ook.
Als iemand alternatieven weet dan ook graag :)


De stapmolendeken valt normaal

Benita
Berichten: 907
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Kleve (duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 18:34