Inslapen of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annoya

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-02-15

Re: Inslapen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:21

Dat is ook niet zonder slag stoot gegaan. Nadat Nikki dood ging had ze al heel snel een ander paard, ik heb mij toen maar een beetje koest gehouden om haar niet te kwetsen.. maar ik vond het maar niets. Het was ook geen juiste keuze, het was een mooi paard het leek een beetje op Nikki maar chiquer. Het karakter paste totaal niet bij mij moeder die toch altijd een beetje een angstige amazone is. Deze merrie was veel te heet. Gelukkig heeft mijn moeder een super hoefsmid, die haar goed kan inschatten en die veel contacten heeft in de paardenwereld. Die hoefsmid heeft haar overgehaald om de tweede merrie te verkopen en niets te doen. Hij zou het juiste paard vinden voor mijn moeder. Hij kwam uiteindelijk na poos met de merrie die ze nu heeft. En qua karakter lijkt dit paard juist weer een beetje op Nikki, ze is iets voorwaartser en brutaler maar Nikki was natuurlijk ook heel ziek op het laatst en dat heeft haar ook veranderd.
Overhaaste beslissingen zijn meestal niet goed, denk ik.
Heb je nog weer een beetje gereden of iets anders gedaan met paarden Jesito?

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Inslapen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 20:11

Fijn dat jullie zo'n meedenkende smid hebben.
En dat het allemaal goed gekomen is.

Ik rij al jaren niet meer echt door veel rugklachten met rijden.
Soms kriebelt het wel en stap ik ook nog wel eens op maar te lang gaat niet.
Ik ben verder gewoon twee keer per week op stal en verder nog bij vrienden met paarden.
Ben gewoon lekker bezig bij de paardjes.
Dat zal er ook nooit helemaal uit gaan en misschien ooit................

Annoya

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-02-15

Re: Inslapen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:23

Ja Henk (hoefsmid) is tof, maar er zijn vast meer mensen als Henk, ook in jou kring. Ik hoop dat je weer een beetje kan slapen en zo. Het is wel heftig.. :(:)