het regent behoorlijk in Twente...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

het regent behoorlijk in Twente...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 09:29

Om een uurtje of 8 werd ik wakker van een flinke hoosbui op het schuine dak van ons huis. Inmiddels is het bijna half 10 en het regent nog steeds. Vannacht toen ik ging slapen (uurtje of half 4 Haha!) hoorde ik het ook al tekeer gaan. Op zich wel lekker, zo'n flinke bui. Het was daar in Almelo namelijk flink stoffig, iedereen liep behoorlijk zand te happen. Maar het mag van mij ook wel weer snel droog worden, want nog erger dan rijden/groomen in de brandende zon vind ik rijden/groomen in de regen... In de verte zie ik alweer wat lichtere streepjes tussen de grijze wolken doorschemeren, dus ik hoop dat het allemaal meevalt.

Ik ga zo eens even kijken of Leontine al wakker is, en dan gaan we weer eens richting wedstrijdterrein. Suus rijdt zo meteen weer een proef die we niet gaan redden, maar misschien zijn we nog net op tijd om Jessica te zien rijden. En de rest rijdt vanmiddag of vanavond, Lau moet vanavond ook weer springen. Ik probeer jullie op de hoogte te houden, weet niet of dat vanavond nog gaat lukken, want volgens het 'programma' gaan we vanavond de Ierse pub in Almelooooo onveilig maken! Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:34

Ik hoop ook dat ze het een beetje droog houden. De ene dag is het bloedheet en de andere regent het weer Frusty naja, als het maar droog is is alles wel goed. Veel plezier iedereen en als je op tijd bent voor jessica der proef, wil je haar dan suc6 wensen van me?

Amy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:44

Niet alleen in het oosten des lands!! Haha! , maarre de voorspellingen zijn niet echt best.