Eerste wedstrijdje van Andrew...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Eerste wedstrijdje van Andrew...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 16:39

Vandaag was Andrews eerste wedstrijd, een onderlinge van de rijvereniging, met mijn verzorgster. Hij was erg braaf met inrijden en de proef ging heel leuk. Ze hadden 173 punten en ze was derde (alleen 1e 2 een lintje). Het stomme was dat ze een vier had voor 1 van het aanspringen in galop. Er stond bij dat ze in verkeerde galop zat, maar dat was helemaal niet zo! Ik had er juist heel goed op gelet bij het voorlezen of ze wel goed aan zou springen omdat dat tijdens het gewone rijden wel eens verkeerd gaat. Best banketstaaf. Anders had ze waarschijnlijk wel een vijf of zes gehad en dan was ze tweede geweest. Afijn. Wij weten het zelf in elk geval, en zulke hoge punten had ik nooit verwacht. Ik was al blij dat Andrew niet met haar de baan uitscheurde (alleen bordjes) of andere schrikstreken uit zou halen. Een trots baasje dus Party!! Party!! Die zelf nu ook wel wat kriebels krijgt om eens mee te doen!

Het springen vergeten we liever. Het was bb, maar hij weigerde alles en ze is nog gevallen ook omdat hij plots toch spong en half in de hindernis belandde en vervolgens wegsprong en een halve pirouette draaide...
Tja, daar werd ze gelanceerd...
Wel sneu, want met haar les drie week terug sprong hij alles in 1 keer...

Nou, op naar de volgende wedstrijd, en misschien probeer ik het zelf nog wel eens tussen de paarden. Knipoog Schijnheilig