Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cambionn

Berichten: 818
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 21:37

Gefeliciteerd Melis. Mooie punten en fijn dat het zo goed ging/voelde!

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 11:00

Gefeliciteerd Melis! *\o/*

Noukie
Berichten: 10951
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 11:31

Gefeliciteerd Melis! Mooie punten en complimenten!
Gaan er vandaag nog mensen op pad?

Flip00
Berichten: 20
Geregistreerd: 09-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 18:28

Melzazu
Heel herkenbaar wat je zegt! Proeven rijden is echt een vak apart. Ik heb soms de neiging om te stoppen met rijden tijdens een proef, iets met spanning :').
Meestal probeer ik mijn paard in de hoeken bij C weer een beetje voor elkaar te krijgen.

Gefeliciteerd Melis! Mooie punten en commentaar.

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-24 19:15

Gefeliciteerd Melis! Wat een punten zeg! *\o/*

Balen ZwarteHeks, heb je wel filmpjes van die proeven? Soms helpt het om eea te verklaren.

ZwarteHeks schreef:
Wat betreft het blijven rijden in de proeven, rijd ik expres alle proeven uit mijn hoofd. Dan moet ik meer nadenken i.p.v. op de voorlezer letten. Daardoor kan ik voorbereiden voor de oefeningen in de proef zelf (halve ophouding voor het scherp maken bijv.). Heel eng in het begin, en ik heb ook echt wel al een aantal keer fout gereden, maar voel nu na een aantal jaar een stuk zekerder in de proeven.


Ik pak het ook zo aan :j ben je net wat bewuster bezig met rijden imo.

----------

We hebben vandaag ons 10de winstpunt in 1m te pakken, officieel 1.10 startgerechtigd :D

En mooier nog, ik heb al 3de wedstrijd op rij letterlijk elke afstand gezien, jongens ik zie tegenwoordig alle afstanden *\%/* en vind het niet eens hoog of intimiderend eruitzien, wie ben ik en wat heb ik met mezelf gedaan *\%/* :=

Nu tijd voor vakantie :) dus het zal pas juni of juli worden voordat we weer starten.

Enzo_Ollie

Berichten: 797
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 12:55

@Melis gefeliciteerd! Dat zijn idd lekkere punten!

@Fly_high jij ook gefeliciteerd!!

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-24 13:14

Thanks :) ben er echt heel blij mee moet ik zeggen :P

Er is ook weer een fotograaf geweest alleen door een technische issue loopt die achter met foto's uploaden, dus dat ben ik op het moment :') :=

Afbeelding

Selina

Berichten: 14339
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 15:19

Hier m’n wedstrijden voor aankomende zaterdag moeten afzeggen want m’n paard is ziek -O-
Uiteraard is het belangrijkste dat ze weer beter wordt. Maar ik baal er wel van want had er juist zo hard voor geoefend en zelfs op die locatie al getraind.

DemiSisa

Berichten: 1047
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 17:23

Gefeliciteerd Melis, mooie punten! :D
Fly_high: gefeliciteerd met je 1.10 startgerechtigdheid! En wat top dat het afstanden zien zo goed gaat. Lekker genieten van je vakantie :)

Selina: wat balen zeg.. Beterschap voor je paard! Hopelijk is ie snel weer opgeknapt.

Hier is mijn paard gelukkig weer zo goed als de oude. De wonden zijn genezen, zit alleen nog geen haar overheen. Zaterdag hebben we de 1e selectie en gelijk ons L2 debuut. Mag om 11.38 starten, prima tijd :D

Flip00
Berichten: 20
Geregistreerd: 09-02-24

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 18:39

@Fly_high wat goed, gefeliciteerd! Benieuwd naar de foto's.

Melzazu
Berichten: 1803
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 18:55

Oh wauw FlyHigh. Dat klinkt echt heel goed en geweldig. Ik kan goed begrijpen dat je benieuwd bent naar de foto’s.

Hè wat balen Selina. Hopelijk is je paard snel weer beter.

Fijn DemiSisa dat de wonden weer hersteld zijn. Die tijd klinkt inderdaad fijn! Alvast heel veel succes.

MARenAMY

Berichten: 99
Geregistreerd: 03-02-24
Woonplaats: Naast mijn buren, yn it moaie Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 19:35

Gefeliciteerd @Melis en @Fly_high

@Selina: Wat enorm balen, zeker als je er hard voor hebt geoefend en zelf op locatie hebt kunnen trainen :( Heel veel beterschap voor je paard! :knuffel:

@DemiSisa: Wat fijn dat de wonden weer zijn hersteld!


Zelf had ik gisteren weer wedstrijd.
Helaas schrok paard in de hoek van het zonlicht, waardoor ze 2 keer een zijsprong maakte en later beslist niet meer langs de hoek wilde. Ik kreeg haar er gelukkig aan het einde van de proef nog langs de hoek, maar toen was die zon alweer vertrokken.
Voor de rest wel lekker gereden, al merkte ik dat ze wel wat spanning had.
Dat zag je helaas ook terug in m’n beoordeling, helaas net geen winstpunt gereden. 205 punten. Die laatste 5 punten heb ik helaas laten liggen bij de keren dat ze niet door de hoek durfde.
En dat samen met een hele strenge jury verklaart ook wel wat.
Maar alsnog een 3e prijs binnen gehaald dus opzich wel tevreden.

We hebben goed commentaar gekregen waar we weer mee verder kunnen trainen.

Dus wij gaan hier weer even lekker door trainen voor 1 juni, want dan mogen we weer los! *\o/*

PSvanLot

Berichten: 10172
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 22:41

Wat jammer Mar! Altijd moeilijk dat ze wat spanning hebben in de ring.

Ik vandaag weer voor het eerst gestart sinds oktober '23, Ging echt heel fijn, twijfelde even of ik de tweede proef zou rijden, want hij werd weer even moeilijk na de eerste proef. Maar weet hem inmiddels weer goed te bespelen en hij pakte in de tweede proef heel goed aan. Deze is een stuk moeilijker dan de eerste proef, maar hij liep alle oefeningen goed door. Sprong alle wissels keurig op de bordjes, maar eigenlijk was er geen een echt van mij... wijsneus,
Twee keer gewonnen met 64,5 en 66,5%!

Babootje

Berichten: 26382
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 08:41

Balen Zwarte Heks dat je gevoel niet klopt met wat er op het protocol staat. En best een groot verschil met de eerste paar keren in het Z2. Wel weer een troost dat je niet de enige was met zo'n lage notering, maar daar doe je het niet voor natuurlijk. Zeker als je geen feedback op je protocol krijgt. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.
Melis, gefeliciteerd met je mooie punten. Lengtebuiging in de zijgangen is bij ons ook nog een 'dingetje'. Maar jullie laten een mooie progressie zien zo.
Balen Selina.. en beterschap met je paard.
Jammer Mar van de spanning. Wel commentaar gekregen waar je wat mee kan, dus het was ook weer niet voor niets.
Gefeliciteerd PS van Lot met 2x eerste plek en een mooie beoordeling! Dat is een mooi resultaat zo weer de eerste keer na een pauze van een half jaar.

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 09:22

Gefeliciteerd iedereen met de mooie punten! Jammer van de spanning MarenAmy, maar toch een mooi rondje neergezet!

Ik had mij uitgeschreven afgelopen weekend, wij gaan de 11de mei pas weer op pad.

MyWishMax

Berichten: 25397
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 09:58

Gefeliciteerd Melis!
Balen ZwarteHeks. Dat is niet leuk na die eerdere resultaten.
Ik ben met voorlezer juist bewuster aan het rijden, uit mijn hoofd kan ik niet en ben ik telkens bezig met nadenken wat er aan komt en rijd ik 100 keer fout. Maar goed, dat is stukje ziekte :')
Fly_high wat goed zeg! Gefeliciteerd en nu snel de foto's hopelijk!
MarenAmy jammer van de spanning.
PSvanLot gefeliciteerd ook!

Hier net aangemeld voor keuring. Nu nog alle informatie gaan verzamelen.
En alsof we nog niet genoeg gehad hebben heeft moeder 99 procent zeker nu ook een hernia en js mijn auto er gisteren mee gekapt. En ik ben echt afhankelijk van auto, zonder kom ik nergens want dorp is niet veilig met rolstoel en lopen en fietsen kan ik niet. Nu kan ik gelukkig tijdelijk auto lenen maar hoop dat die gemaakt kan worden.

Weet nog steeds niet of we met Pinksteren kunnen en gaan starten. Paard loopt ook niet zonlekker en dat is volledig mijn schuld omdat ik te veel pijn heb en moe ben haha

Getup

Berichten: 8309
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 10:53

Dat is wel weer even alles wat niet moet tegelijkertijd, MWM.
Maar kijken hoe het verder gaat en anders Pinksteren overslaan qua starten ?

PSvanLot whaha dat ken ik , dat paard het wel even regelt . Deed m'n eerste paard ook. Heb ik thuis ook veel aan gewerkt. Op wedstrijd dacht ik dan: nou ja, 't ziet er wel goed uit.

Jammer Selina, hopelijk is ie gauw weer beter.

DemiSisa kan weer op pad.
DiscoDipp gaat nog even oefenen
FlyHigh heeft nog steeds geen foto's :Z *-:)

Uuuuh....ga verder bijlezen, zag mooie samenvattingen voorbij komen 8-)
Sorry, jullie hebben zo veel gekletst :=


Waren ook op wedstrijd. Dochter zou met de pony gaan, maar die is nogal overactief op t moment , rijden ging niet zo best. Dus heeft ze mijn merrie gereden.
2x 2e met 68.889% en 69.444% , dus tevreden. Waren 20 deelnemers per rubriek.

En wacht ook op de foto's :')

MyWishMax

Berichten: 25397
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 11:04

Goed gedaan van dochter getup!

Ik mag me niet afmelden van moeder :') Die is ervan overtuigd dat ze dat zonder problemen kan dan. Ik denk daar anders over haha. Stiekem wil ik wel starten want ik heb verder niks anders staan tot juli en dit juist 1 van de leukste wedstrijden in hele jaar is.

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-24 11:22

Gefeliciteerd Getup! En sterkte met wachten :')

MWM nou mother knows best toch ;)
Weet niet hoe je er nu mentaal voor staat met al die sh*t wat op je afkomt de laatste tijd :knuffel: maar misschien is het juist leuk als afleiding van alles wat niet zo fijn loopt? Hopelijk kunnen ze de auto wel fixen, en nogmaals beterschap voor je moeder!

Gefeliciteerd PSvanLot! Super lekker na zulke lange pauze :)

@DemiSisa wat fijn dat die het weer goed gaat en succes alvast zaterdag, jullie kunnen het prima :D

Getup schreef:
FlyHigh heeft nog steeds geen foto's :Z *-:)


Inmiddels wel en ik ben weer helemaal los gegaan :') dus maak er maar een eigen topic van denk ik.

Maar goed het kan bijna niet anders met een paard dat zo knap is <3 en nu ga ik echt niet meer spammen ik zweer het O:)

Afbeelding

Noukie
Berichten: 10951
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 12:28

Spam gerust hoor Fly! En gefeliciteerd met je punten voor t L!

Alle anderen ook gefeliciteerd, met extra voor PSvanLot voor de mooie rentree na je lange zoektocht wat hij nu mankeerde.

MWM, bah, zo alles tegelijk, sterkte. En wat Fly zegt, misschien juist starten en dan vooral zien als even wat anders doen ipv hoge lat?

Bentuh

Berichten: 3439
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 12:47

MyWishMax schreef:
Goed gedaan van dochter getup!

Ik mag me niet afmelden van moeder :') Die is ervan overtuigd dat ze dat zonder problemen kan dan. Ik denk daar anders over haha. Stiekem wil ik wel starten want ik heb verder niks anders staan tot juli en dit juist 1 van de leukste wedstrijden in hele jaar is.


aaah nou hopelijk is jouw moeder haar gevoel het goede!

Fly_high ik vind het zo knap wat jullie doen he! *\o/* gave foto ook! blijf ons vooral spammen, dat is juist leuk :D

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-24 12:55


ZwarteHeks

Berichten: 609
Geregistreerd: 19-07-19
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 14:01

@ melis_93
Nette punten! Gefeliciteerd! *\o/* Altijd leuk als de jury nog extra de moeite neemt om een compliment te geven.

@ Fly_high
Ik laat inderdaad iedere proef opnemen, sowieso voor mezelf. Iets zien en voelen staat soms ver uit elkaar, en soms helpt het voor mij om het terug te zien en het gevoel wat ik had weer voor ogen te krijgen. Gevoel en beeld klopte ook echt. Ze was heet, dat zag je, maar vrolijk heet, werkwillig heet. Vorige wedstrijden zagen de jury's dit ook en die vonden het geweldig, dat ik mijn paard zo enthousiast voor het werk kon maken. Deze jury kon dat dus niet waarderen denk ik. :=

En gefeliciteerd! *\o/* Heel gaaf dat je 1.10 kan gaan starten! En wat een leuke foto van jullie samen!

@ Selina
Och, heel veel beterschap voor je paard. :(:) Balen mag uiteraard, je bouwt op voor iets en als het ineens niet meer kan of mag, is dat vervelend.

@ DemiSisa
Jij dacht lekker pittig, meteen selectie erbij met je debuut. :D

@ MARenAMY
Nette percentages! Gefeliciteerd! *\o/* Dat met de wissels herken ik. :=

@ MyWishMax
Ouch, pijnlijk voor jouw moeder! En balen van je auto. Hopelijk niet al te ernstig, zijn soms dure rekeningen #)

@ Getup
Nette punten van je dochter! Dat is wel leuk! *\o/*

Ik wilde aankomende weekend eigenlijk op wedstrijd, zelfde locatie als de vorig keer, maar de jury is precies dezelfde als de vorig keer. Laat dan maar, ben normaal echt niet de flauwste en laat me echt niet uit het veld slaan, maar je doet zoveel moeite voor zo'n wedstrijd en er zo weinig commentaar voor terug krijgen heb ik geen zin in. :n Er zijn helaas ook geen andere wedstrijden dit weekend in de buurt. Dus wij gaan waarschijn ook pas ergens juni/juli weer starten, aangezien 25 mei mijn moeders paard uitgerekend is.

Selina

Berichten: 14339
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 14:04

Fly_high schreef:
Gefeliciteerd Getup! En sterkte met wachten :')

MWM nou mother knows best toch ;)
Weet niet hoe je er nu mentaal voor staat met al die sh*t wat op je afkomt de laatste tijd :knuffel: maar misschien is het juist leuk als afleiding van alles wat niet zo fijn loopt? Hopelijk kunnen ze de auto wel fixen, en nogmaals beterschap voor je moeder!

Gefeliciteerd PSvanLot! Super lekker na zulke lange pauze :)

@DemiSisa wat fijn dat die het weer goed gaat en succes alvast zaterdag, jullie kunnen het prima :D

Getup schreef:
FlyHigh heeft nog steeds geen foto's :Z *-:)


Inmiddels wel en ik ben weer helemaal los gegaan :') dus maak er maar een eigen topic van denk ik.

Maar goed het kan bijna niet anders met een paard dat zo knap is <3 en nu ga ik echt niet meer spammen ik zweer het O:)

[ [url=m/vPh3ZH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een toffe foto!

Melzazu
Berichten: 1803
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 17:17

Wat jammer Mar maar wel fijn dat je wat kon met het commentaar.

Wat goed PS 2x gewonnen *\o/*

Dan kun je nog lekker even verder trainen DiscoDipp

Het zit jullie echt niet mee hè MWM -O-

Knap gereden van je dochter Getup

Gave foto Fly +:)+

Snap ik wel dat je daar geen zin in hebt ZwarteHeks. Wel balen.

Ik sprak laatst iemand van stal die op wedstrijd was geweest. Die had echt een leuk protocol. Lekker vol geschreven en er stond bijvoorbeeld ook als er ergens een 7 was gegeven wat je kon doen voor een 8. Dat was nou een protocol waar je echt veel aan had. Ik vind het wel eens jammer dan heb je een 6,5 en staat er niks bij maar dan denk ik dus wel ja wat moet ik dan anders doen voor een 7 :?