Met je pony tussen de paarden starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-24 20:26

Thanks voor de heads-up PsvanLot! +:)+
Ik had nog een bestelling lopen bij hypostore. Gelijk even een setje hoofdstel nummers aan toegevoegd :D

Niet dat ik er nu wat aan heb want ik zit met een dikke, verzwikte enkel op de bank -O-

Even gekopieerd uit een ander topic..

Deze week konden we eindelijk weer aan de gang dus eerst van de week al even gelongeerd en gisteren weer gereden. Ondanks dat hij een beetje aan het rommelen was (begrijpelijk na ruim 3 weken vakantie) heerlijk gereden <3 Tot het moment dat meneer er vandoor ging en ik er bijna af lag :') We zaten in een super fijne galop (ik wilde nooit meer stoppen want het ging zo fijn <3 )...tot we langs de hooibalen kwamen... Ineens een windvlaag en het folie van de balen begon heftig te ritselen en zzzzzzoef, weg was Rudi! Bij H rechtsaf en zette het toen op een lopen. Mijn roze bubbel geknapt en ik ging bijna links eraf. Het ging zo snel dat ik zelfs mijn linker enkel heb verzwikt, in de beugel :? Mènnn, dat deed even flink zeer zeg maar ik kon me gelukkig snel herpakken want ik zag de grond al dichterbij komen :')

Nadat meneer uitgesnoven was nog wel fijn kunnen rijden...alleen werd die hoek nu bevolkt door allerlei kabouters :')

Eenmaal thuis toch maar even een cold pack erop gelegd omdat het toch best wel pijnlijk blijft. Gelukkig is het (nog) niet dik of blauw geworden dus ik hoop dat het meevalt.

Vandaag is het in de loop van de dag dus wel flink dik geworden :\ Ik zou eigenlijk les hebben vanavond maar ik krijg echt geen rijlaars aan nu, dus helaas af moeten zeggen. Ik hoop maar dat het met een paar dagen weer een beetje op een normale enkel gaat lijken.

Ik heb tot nog toe steeds het geluk gehad dat ik me bij de jury aan kon melden. Ik vind dat eigenlijk ook wel fijn :)

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-24 00:26

Ok... Bovenstaande moest in een ander topic _O-

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-24 22:30

Mijn enkel doet het weer *\o/*
De rust heeft em goed gedaan en nu de zwelling weg is, is de pijn ook bijna weg :)
Vandaag gelongeerd en moeten maar weer eens kijken of de laars weer past :D

Vandaag ook even lekker wezen shoppen bij Epplejeck in Den Bosch. Dat heb ik eindelijk een mooi groen wedstrijdjasje kunnen scoren, van Quur. Helemaal blij mee <3

Afbeelding

SandraWierda

Berichten: 1432
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 22:31

Noisy schreef:
Mijn enkel doet het weer *\o/*
De rust heeft em goed gedaan en nu de zwelling weg is, is de pijn ook bijna weg :)
Vandaag gelongeerd en moeten maar weer eens kijken of de laars weer past :D

Vandaag ook even lekker wezen shoppen bij Epplejeck in Den Bosch. Dat heb ik eindelijk een mooi groen wedstrijdjasje kunnen scoren, van Quur. Helemaal blij mee <3

[ [url=m/YwvRDO.png]Afbeelding[/url] ]


Super fijn dat je enkel het weer doet.

Ik heb dat jasje ook aan gehad en mij stond hij zo niet :n zo jammer want ik vond hem echt heel mooi

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 22:32

Noisy schreef:
Mijn enkel doet het weer *\o/*
De rust heeft em goed gedaan en nu de zwelling weg is, is de pijn ook bijna weg :)
Vandaag gelongeerd en moeten maar weer eens kijken of de laars weer past :D

Vandaag ook even lekker wezen shoppen bij Epplejeck in Den Bosch. Dat heb ik eindelijk een mooi groen wedstrijdjasje kunnen scoren, van Quur. Helemaal blij mee <3

[ [url=m/YwvRDO.png]Afbeelding[/url] ]


Heel mooi en fijn jasje!! Ik heb de paarden variant! :D


Ik ga morgen weer op dressuurwedstrijd *\o/* begin december was alweer de laatste dus erg benieuwd hoe het gaat.

rien10
Berichten: 14782
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 17:48

Noisy schreef:
Mijn enkel doet het weer *\o/*
De rust heeft em goed gedaan en nu de zwelling weg is, is de pijn ook bijna weg :)
Vandaag gelongeerd en moeten maar weer eens kijken of de laars weer past :D

Vandaag ook even lekker wezen shoppen bij Epplejeck in Den Bosch. Dat heb ik eindelijk een mooi groen wedstrijdjasje kunnen scoren, van Quur. Helemaal blij mee <3

[ [url=m/YwvRDO.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb dit jasje ook. Het zit comfortabel en ik krijg er veel complimenten over. Ik draag j met een crème broek, handschoenen en plastron. Bruine laarzen en cap. Op een vos.

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:39

Eerste wedstrijd van het jaar! 2 fijne proeven met 2x 191,5 punten. En een 2e en 4e plaats. Erg tevreden! Teller staat nu op L1+9. Tijd om klaar te stomen voor de L2 :))
Afbeelding

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-24 19:41

rien10 schreef:
Ik heb dit jasje ook. Het zit comfortabel en ik krijg er veel complimenten over. Ik draag j met een crème broek, handschoenen en plastron. Bruine laarzen en cap. Op een vos.

Heej wat leuk! Heb je een foto?
Ik heb ook een vosje :)
Ik combineer het met zwart. Mijn laarzen, cap en tuig is allemaal zwart. Op termijn wil ik nog wel een keer een nieuwe plastron laten maken die er perfect bij past maar voor nu gebruik ik mijn oude. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem er best bij vind passen ondanks dat de kleuren niet helemaal kloppen...en op afstand zie je dat toch niet :+

Afbeelding


FleurSandro schreef:
Eerste wedstrijd van het jaar! 2 fijne proeven met 2x 191,5 punten. En een 2e en 4e plaats. Erg tevreden! Teller staat nu op L1+9. Tijd om klaar te stomen voor de L2 :))
[ [url=m/R4GAb7.webp]Afbeelding[/url] ]


Kijk! Dat is een lekker begin! Gefeliciteerd *\o/*

Vandaag heerlijk gereden. Ik was in het begin even voorzichtig met mijn enkel maar het ging super goed.
Ik heb me trouwens voor komende zondag nog bij kunnen schrijven. Eens kijken of we het nog een beetje kunnen na die ongeplande vakantie.

SandraWierda

Berichten: 1432
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 19:56

FleurSandro schreef:
Eerste wedstrijd van het jaar! 2 fijne proeven met 2x 191,5 punten. En een 2e en 4e plaats. Erg tevreden! Teller staat nu op L1+9. Tijd om klaar te stomen voor de L2 :))
[ [url=m/R4GAb7.webp]Afbeelding[/url] ]


Goed begin, gefeliciteerd *\o/*

Lumi

Berichten: 4441
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:22

FleurSandro schreef:
Eerste wedstrijd van het jaar! 2 fijne proeven met 2x 191,5 punten. En een 2e en 4e plaats. Erg tevreden! Teller staat nu op L1+9. Tijd om klaar te stomen voor de L2 :))
[ [url=m/R4GAb7.webp]Afbeelding[/url] ]


Mooi begin van het jaar zo :D

rien10
Berichten: 14782
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:46

Afbeelding
Dit zijn wij Noisy.

littleroosie

Berichten: 6065
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:54

Goed begin zo met de prijzen en wps!

Ik vind dat groene jasje zo mooi! Maar ik heb een blauwe cap en bruine laarzen, dat wordt wel een erg bonte boel.

Ik rij met blauw jasje en bordeaux shirt in de zomer.
Afbeelding
Afbeelding

SandraWierda

Berichten: 1432
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 21:39

littleroosie schreef:
Goed begin zo met de prijzen en wps!

Ik vind dat groene jasje zo mooi! Maar ik heb een blauwe cap en bruine laarzen, dat wordt wel een erg bonte boel.

Ik rij met blauw jasje en bordeaux shirt in de zomer.


Ik heel saai in zwart met wit

Afbeelding

Fangio

Berichten: 2568
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 19:28

Wat leuk! Ik heb ook de paarse versie ervan voor het mennen.
Dressuur start ik ook heel saai gewoon in het zwart/wit.
Aankomend weekend weer wedstrijd, ben benieuwd!


Ctje5
Berichten: 26
Geregistreerd: 18-11-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 16:07

Mooie wedstrijd kleding hebben jullie allemaal.
mijn dochter rijdt in een donkerblauw jasje en zwarte cap en laarzen.

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-24 21:25

Op de valreep toch nog een mooie bijpassende plastron gevonden op marktplaats :D
Afbeelding
Op de foto lijkt er een flink kleurverschil in te zitten maar in het echt niet

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-24 21:06

Wij zijn weer thuis.
Het ging...zozo. Niet heel slecht maar ook niet goed. Het was te merken dat we nog op de terugweg zijn zeg maar. Eerste proef veel teveel op safe en het mooie plaatje, daardoor te weinig impuls en daardoor voor bijna alles een 5 of 5,5 met een paar 6jes. Wel een 7 voor de galop verruiming maar daar tegenover weer een 4,5 voor het wijken. Dat vond ik wel behoorlijk streng gejureerd want hoewel het verre van perfect was, was het niet zo krom maar goed, het is nou eenmaal een jury sport.
De tweede proef ging het gelukkig wel wat beter en daar toch nog een winstpuntje kunnen rijden dus we zijn niet voor niks weg geweest :) Ik ben in ieder geval tevreden en het was fijn weer een keer weg te zijn geweest. Nu weer in het wedstrijdritme zien te komen :)

Over twee weken staat de volgende gepland dus we hebben nog wat werk voor de boeg.

Ik ben wel echt super blij met mijn nieuwe jasje <3

Afbeelding

Afbeelding

PSvanLot

Berichten: 10182
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 21:15

Heel gaaf jasje. Staat jullie goed.

SandraWierda

Berichten: 1432
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 21:29

Ziet er idd mooi uit het jasje met de plastron :j

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 22:01

Gefeliciteerd met je punt! Lekker verder trainen thuis. Heel gaaf jasje, staat erg mooi :j

Lumi

Berichten: 4441
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 08:36

Jasje staat je goed! Knappe pony heb je ook <3 hoe hoog is die? Oogt toch best groot zo op de foto

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-24 11:28

Dankjewel :o Ik ben er ook zooo blij mee. Telkens als ik de foto's weer zie wordt ik alleen maar fliefder :D <3

De laatste keer dat ik geen gemeten heb was hij 1,53m maar dat is alweer zeker een jaar geleden. Ik zal hem weer eens meten. Hij wordt in mei 7 dus in principe zou hij nog wat gegroeid kunnen zijn

Fangio

Berichten: 2568
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 14:15

Wij hebben afgelopen weekend weer 2 puntjes erbij gereden in het M1, toch een opsteker na die 2x 54% de vorige keer :') (en nee, we reden niet ineens spectaculair beter) Eerste proef wel even een volte extra moeten draaien na de middengalop, want de rem was even zoek :Y)



Kijk dat prethoofd ook van hem *\o/* en mijn, oh-mijn-god-we-moeten-remmen-help hoofd erbij

Lumi

Berichten: 4441
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:33

@Fangio gefeliciteerd met de punten! En zo te zien heeft hij er in elk geval plezier in :D

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 15:51

Hallo allemaal, mag ik hier ook meekletsen?

Ik rij met mijn IJslander van 1,38 ook tussen de paarden. We hebben gisteren ons eerste winstpunt in de M1 gereden. We springen ook, maar dat doen we alleen bij onderlinge wedstrijdjes, want ik durf niet zo hoog. Verder rijden we WE0, TREC0 en natuurlijk gaan we regelmatig naar het bos.

Deze foto is van 2 jaar geleden
Afbeelding