Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hootje

Berichten: 273
Geregistreerd: 05-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 00:09

N_B_N schreef:
Hootje schreef:
Ja ik krijg dus maar geen mail(?) waarin ik mijn wachtwoord kan aanmaken, terwijl ik wel gewoon mail krijg van de KNHS, ik had even op gebruikersnaam vergeten geklikt om te kijken of ik uberhaupt wel mail krijg, maar dat krijg ik wel gewoon.. heel apart :(

Ja ik ga morgen sowieso oefenen hoor! En wellicht dat ik zondag dan wel een proefje opneem! Vond het wel erg jammer dat het aanmaken van mijn account maar niet gaat :+



Die mail kan wel 3 of 4 dagen duren zeker in het weekend


Oh jeetje wat mega lang.. ik dacht is gewoon zo’n automatische mail dus heb t echt 100 keer aangevraagd :+ :+

MelissaSKy
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-02-21

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:43

Nou vandaag ook weer opgenomen!! Het ging echt super lekker voor mijn gevoel! Wilde eigenlijk vorige week opnemen maar het paard van een stalgenoot is door het hek waar de B zit heen gegaan. Weg B haha |( Paard heeft er gelukkig niks aan over gehouden maar was wel ff schrikken. Zo even de proef insturen en dan weer lekker afwachten!! We zijn alweer M1 + 7 dus voor ik het weet mag ik alweer M2 starten *\o/* Ben super benieuwd!!

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:52

Ik heb er ook weer eentje ingestuurd. Was de eerste begonnen maar halverwege deed mijn andere paard niet en was ik alle concentratie kwijt. :') (hij trok de A uit de grond en begon er mee te zwaaien := )

Over de ander niet tevreden maar toch maar opgestuurd. :)
Afbeelding

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:00

Hahaha Marieke 1495 ik ben heel benieuwd wat het jury commentaar zou zijn geweest als je doorgereden was! Was een leuke blooper geweest.

Hier nog steeds geen punten terug. Begin er nu wel beetje zenuwachtig van te worden. Net alsof je wacht op je cijfer van een examen. Voorgaande keren heb ik gewoon erg mazzel gehad en had ik soms binnen enkele uren of binnen enkele dagen de punten al terug.

FriesWytske
Berichten: 9901
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:01

Hahahaha. Snap helemaal dat je dan je concentratie even kwijt bent.

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:23

Unleash schreef:
Hahaha Marieke 1495 ik ben heel benieuwd wat het jury commentaar zou zijn geweest als je doorgereden was! Was een leuke blooper geweest.

Hier nog steeds geen punten terug. Begin er nu wel beetje zenuwachtig van te worden. Net alsof je wacht op je cijfer van een examen. Voorgaande keren heb ik gewoon erg mazzel gehad en had ik soms binnen enkele uren of binnen enkele dagen de punten al terug.

Haha ja!
Dat gevoel ken ik ja, hoe lang is het nu geleden dat je hem ingestuurd hebt?

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:22

Zaterdag 10 april en op 15 april weer eentje, dus ik moet nog gewoon even geduld hebben!
Neemt niet weg dat ik minstens 3x per dag mijn spambox loop te refreshen, hahaha. Geduldig zijn is moeilijk.

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:46

Ik had vorige week zaterdag 201 keer mijn telefoon ontgrendeld blijkbaar haha. Hier blijft het helaas niet bij 3 x per dag checken. Word er zelfs zelf gek van.
Hier vandaag ook weer een proefje ingestuurd, dus nu op 2 x punten nog wachten.

Hootje

Berichten: 273
Geregistreerd: 05-05-18

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:58

Vandaag gefilmd, ze was niet fijn te rijden en het is allemaal wat rommelig maar stuur hem toch in, in ieder geval voor de feedback :) Ben er zelf niet tevreden over maar het is de eerste keer, en de B dus we zien het wel!

Sabrina_80
Berichten: 305
Geregistreerd: 24-07-08
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 21:16

Hallo allemaal, sorry dat ik zo kom binnenvallen. Na 1,5 jaar niet gestart te zijn vanwege omstandigheden ben ik ook begonnen met het rijden van online proeven. Ik heb nu 2 x een proef ingestuurd. De eerste keer had ik de volgende dag al de uitslag, maar de 2e heb ik vorige week zaterdag opgestuurd en nu nog niets terug. Is dit normaal? Ik maak mij een beetje zorgen dat ik iets niet goed heb gedaan en dat straks de proef afgekeurd wordt. Morgen wilde ik weer een nieuwe proef rijden maar stel ik heb iets niet goed gedaan de laatste keer en ik doe het morgen weer verkeerd. Dat zou ik erg zonde vinden.. en ik ben ook gewoon heel erg nieuwsgierig.. ik kijk meerder keren per dag of de uitslag er al is

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 22:02

Sabrina_80 schreef:
Hallo allemaal, sorry dat ik zo kom binnenvallen. Na 1,5 jaar niet gestart te zijn vanwege omstandigheden ben ik ook begonnen met het rijden van online proeven. Ik heb nu 2 x een proef ingestuurd. De eerste keer had ik de volgende dag al de uitslag, maar de 2e heb ik vorige week zaterdag opgestuurd en nu nog niets terug. Is dit normaal? Ik maak mij een beetje zorgen dat ik iets niet goed heb gedaan en dat straks de proef afgekeurd wordt. Morgen wilde ik weer een nieuwe proef rijden maar stel ik heb iets niet goed gedaan de laatste keer en ik doe het morgen weer verkeerd. Dat zou ik erg zonde vinden.. en ik ben ook gewoon heel erg nieuwsgierig.. ik kijk meerder keren per dag of de uitslag er al is


Nee er zijn een paar mensen die vorige week zaterdag hebben ingestuurd maar nog niets hebben gehoord.

theedoos

Berichten: 294
Geregistreerd: 19-01-12
Woonplaats: Ergens in de Hoeksche Waard

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:12

Ik heb ook vorige week zaterdag ingestuurd, en nog geen reactie :( begin nu toch wel erg sago erom te worden. _-:(

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:16

Wat jammer! Bij mij duurde het laatst 10 werkdagen, dus een e-mailtje gestuurd naar KNHS. Heel net berichtje terug en diezelfde dag de beoordeling binnen... Dat was iig fijn!

Welnu heb ik een vraag...
Ik heb vrijdagavond een proef geüpload en betaald, beoordeling gepland staat er zoals gebruikelijk.
Nu staat de proef echter nog niet in het Edressage Dashboard vermeld.
Is er dan iets misgegaan of moet ik meer geduld hebben? Normaal staat het er volgens mij meteen in.

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:21

Jongens, er staat gewoon op paardrijden.nl dat je na 2 weken kan mailen naar de knhs. Het kan gewoon 2 weken duren zonder dat er wat fout gaat. Dat weet je van te voren, dus om daar nu chagrijnig van te worden? Ja, soms gaat het sneller, soms duurt het wat langer. Maar een week is helemaal niet zo lang, vooral niet als de jury gewoon werkt door de weeks en dus in het weekend pas tijd heeft.

Je hoeft ook niet elke week mee te doen, dat is ook een keuze.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:36

Lein, dat word pas op maandag(middag) bijgewerkt dus dat klopt.

MWM, eens en oneens. Er staat inderdaad twee weken dus eens! Als je daar niet tegen kunt, moet je niet meedoen.
Maar aan de andere kant ken ik wel verhalen van mensen die met een week knhs contacten en hoorde dat knhs toch graag binnen 1 week beoordeeld wil hebben. Ze sturen de proef dan toch naar een andere jury die sneller kan beoordelen.
Dus ja, het duurt officieel 2 weken. Maar knhs spreekt zichzelf wat tegen door alles toch binnen 1 week gedaan te willen hebben.

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:40

Knhs geeft op de site zelf aan na 2 weken een mail sturen. Waarschijnlijk omdat de juryleden ook die herinnering krijgen als ze nog niet beoordeeld hebben. Dus als deelnemer kan je dat lezen als je mee doet. Staat even los van wat de knhs allemaal roept over de mail. Volgens mij wisselt dat ook nog wel per medewerker?

Ik vind zaterdag en zondag inleveren en dan het weekend daarna nog niks terug hebben helemaal niet raar. Je leest hier toch regelmatig dat juryleden niet aan kunnen geven wanneer ze tijd hebben, dus als je alleen in het weekend tijd hebt zit je al aan een week. Als de knhs dat zo graag binnen een week wilt moeten ze wat doen aan hun eigen systeem :+ en niet de schuld afschuiven op hun eigen juryleden.

Edit, eigenlijk dus met je eens. Alleen niet helemaal eerlijk van de knhs vind ik.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:49

Helemaal mee eens, maar als knhs zo coulant blijft doen met proeven laten beoordelen die eigenlijk niet aan de filmvoorwaarden voldoen en deelnemers helpen die met een week al ongeduldig mailen, dan kun je de onsecure en ongeduldige deelnemers het eigenlijk ook niet echt meer kwalijk nemen...

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:02

Ja, de knhs zou veel strenger moeten zijn. Ondertussen bestaat het al lang genoeg dat je niet meer zo makkelijk moet zijn als mensen zich niet aan bepalingen of reglement houden. Ik vind dat eigenlijk slecht van de mensen die meedoen.
Zou voor de juryleden ook schelen, ik vind het bizar om te lezen hoeveel er toch elke keer zijn die afgekeurd moeten worden of een twijfelgeval zijn.

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:18

Ik weet inderdaad ook dat ik gewoon geduld moet hebben, de 2 weken zijn inderdaad nog lang niet voorbij! Nog alle tijd. Maar neemt niet weg dat ik de hele dag door toch steeds mijn mail blijf checken, haha!

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:22

Maar dat snap ik wel :')

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:28

MyWishMax schreef:
Knhs geeft op de site zelf aan na 2 weken een mail sturen. Waarschijnlijk omdat de juryleden ook die herinnering krijgen als ze nog niet beoordeeld hebben. Dus als deelnemer kan je dat lezen als je mee doet. Staat even los van wat de knhs allemaal roept over de mail. Volgens mij wisselt dat ook nog wel per medewerker?

Ik vind zaterdag en zondag inleveren en dan het weekend daarna nog niks terug hebben helemaal niet raar. Je leest hier toch regelmatig dat juryleden niet aan kunnen geven wanneer ze tijd hebben, dus als je alleen in het weekend tijd hebt zit je al aan een week. Als de knhs dat zo graag binnen een week wilt moeten ze wat doen aan hun eigen systeem :+ en niet de schuld afschuiven op hun eigen juryleden.

Edit, eigenlijk dus met je eens. Alleen niet helemaal eerlijk van de knhs vind ik.



Met je eens hoor. Ik snap niet dat ze systeem technisch niet iets beters kunnen verzinnen dan dit. Bijvoorbeeld een lijst maken waar je dan als je tijd hebt van bovenaan 'dossiers' kunt pakken. Dan krijg je idd niet zoveel verschil in beoordelingstijd.

Sabrina_80
Berichten: 305
Geregistreerd: 24-07-08
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:31

Dank jullie wel voor de info.. ik begrijp het helemaal hoor. Ik ben al heel erg blij dat dit mogelijk is en dat juryleden dit in hun vrije tijd willen doen.
Maar dat neemt niet weg dat ik niet super nieuwsgierig ben haha en meerdere keren per dag check of de uitslag er al is := . Ik sla in ieder geval even een weekje over en wacht eerst de uitslag af van mijn proef van vorige week.

Tilmar

Berichten: 3317
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:43

xJurdyWonanx schreef:
Met je eens hoor. Ik snap niet dat ze systeem technisch niet iets beters kunnen verzinnen dan dit. Bijvoorbeeld een lijst maken waar je dan als je tijd hebt van bovenaan 'dossiers' kunt pakken. Dan krijg je idd niet zoveel verschil in beoordelingstijd.


Nou al kon je maar aangeven op welke dag je tijd hebt om te jureren, dat zou al dagen schelen.
Als ik op maandag proeven krijg, begin ik er pas vrijdag aan. Geef mij dan een pluk die vrijdag binnen komt.
Het is zowiezo lastig plannen dat je niet weet wanneer je proeven krijgt, ik ben toch nog steeds bijna 20 minuten per proef bezig dus 10 proeven moet je wel even inplannen, ik heb altijd genoeg te doen :o

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:45

Komt goed! Er is gewoon niet echt een normaal qua beoordelingstijd. En nieuwsgierig is heel normaal en logisch ;)

Ik zou ook even wachten tot je hem terug hebt om zeker te weten dat alles goed is qua film. Als je dat zeker weet hoef je volgende keer niet meer te wachten, maar zou idd zonde zijn als je er 2 'fout' doet.

Sabrina_80
Berichten: 305
Geregistreerd: 24-07-08
Woonplaats: Heemskerk

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 12:50

Jaaa, ik heb mijn beoordeling binnen. Heel mooi commentaar en als tip meegekregen om nog het levensnummer te laten zien. Ben ik blij dat ik nog geen nieuwe proef heb opgenomen. Ik heb een Portugees paspoort en daar staat helaas niet alles op 1 bladzijde.