Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:14

Gefeliciteerd allemaal!

bamsy schreef:
Bijrijdster heeft een mail ontvangen dat ze onterecht gestart is in de L2 -O-

Ze stamt nog uit de tijd dat L gewoon L was en we gingen er eigelijk vanuit dat L2 gewoon kon, ook stom van ons natuurlijk. Paard is Z2 dus daar ligt het probleem niet.

Vanmiddag Vanmiddag belletje naar de KNHS voor verheldering en als het zo is dan is het zo en filmen we van de week gewoon een L1


In de tijd van die splitsing was het zo dat je met L+0 tot L+5? In het L1 terecht kwam en daarboven in het L2. Ik weet de splitsing qua punten niet meer helemaal, ik had er niet genoeg iig haha. Je zou dus moeten weten hoe ze omgaan met mensen uit die periode en dus ook hoeveel winst zij had.

Ik kan de resultaten van die tijd nog steeds zien in mijn knhs, dus even nakijken?

caro29
Berichten: 8045
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:14

Volgens mij was het zo dat wanneer je vroeger L was je L1 moet starten en niet L2

Ballard_L

Berichten: 2496
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:15

Unleash schreef:
roosjenat schreef:
Texas02 + Mightyjoe + Marieke1495 Dit kun je alleen zien als je al eerder een proefje hebt ingestuurd. Je gaat dan naar de dashboard waar ook je protocol staat, aan de linkerkant zie je de gereden wedstrijden en als op de juiste datum klikt staat er een jury bij.

[ [url=m/xEQoHc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Succes morgen Naomi! De eerste keer uit je hoofd rijden is altijd spannend.


Ik snap er helemaal niks van.
Als ik naar paardrijden.nl ga en inlog, dan zie ik alleen mijn geuploade video's. Geen menu links met 'events' zoals ik zie op jouw printscreen. Ik zag in je adres balk dat je daar iets met dashboard in hebt staan, dus als ik dashboard.paardrijden.nl doe dan moet ik inloggen met mijn email adres ipv mijn relatienummer. En die inloggegevens bestaan niet volgens die site.


Een stalgenoot van mij kreeg ook elke keer geen melding dat het verstuurd was naar de jury. De knhs zei dat er iets niet werk met android betalingen ofzo en dat ze op een andere manier moest betalen. Heel apart!

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:32

Hier de punten al terug van gisteren (L2), een klein winstpuntje met hele mooie cijfers en ook wat lagere cijfers. Ook fijn commentaar waar ik wat mee kan dus helemaal tevreden!

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:41

MyWishMax schreef:
Gefeliciteerd allemaal!

bamsy schreef:
Bijrijdster heeft een mail ontvangen dat ze onterecht gestart is in de L2 -O-

Ze stamt nog uit de tijd dat L gewoon L was en we gingen er eigelijk vanuit dat L2 gewoon kon, ook stom van ons natuurlijk. Paard is Z2 dus daar ligt het probleem niet.

Vanmiddag Vanmiddag belletje naar de KNHS voor verheldering en als het zo is dan is het zo en filmen we van de week gewoon een L1


In de tijd van die splitsing was het zo dat je met L+0 tot L+5? In het L1 terecht kwam en daarboven in het L2. Ik weet de splitsing qua punten niet meer helemaal, ik had er niet genoeg iig haha. Je zou dus moeten weten hoe ze omgaan met mensen uit die periode en dus ook hoeveel winst zij had.

Ik kan de resultaten van die tijd nog steeds zien in mijn knhs, dus even nakijken?


Makkelijk te zien op de inschalingstabel https://www.knhs.nl/media/17769/bijlage ... r-2020.pdf
Ik weet niet hoe oud je bijrijder is, maar in mijn tijd (ben nu 42) had ik gewoon L1 en L2 rubrieken. Dus als het alleen L was, dan is het L1 waarnaar je moet kijken.

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:44

Ik ben jonger, maar heb de L als 1 klasse nog wel meegemaakt hoor. Ik viel met winst in de L1.

Was nog wel heel jong en volgens mij zelfs met 5 winst al over mogen, maar goed :')

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:52

MyWishMax schreef:
Ik ben jonger, maar heb de L als 1 klasse nog wel meegemaakt hoor. Ik viel met winst in de L1.

Was nog wel heel jong en volgens mij zelfs met 5 winst al over mogen, maar goed :')


Dat is dan zeker in een grijs gebied bij mij (iets met versneld promoveren en vrijwel alles gelijk M of Z starten :o ) Ik dateer nog uit 120 punten in winst :')

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:54

Bit_babe schreef:
Dan moet je eerst op het protocol van een van je eerdere proeven klikken. Dan kom je bij je dashboard en kan je links op een nog niet beoordeelde proef klikken om te zien wie de jury is.



Aaah! Got it. Dankje!

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:59

Padoertje schreef:
MyWishMax schreef:
Ik ben jonger, maar heb de L als 1 klasse nog wel meegemaakt hoor. Ik viel met winst in de L1.

Was nog wel heel jong en volgens mij zelfs met 5 winst al over mogen, maar goed :')


Dat is dan zeker in een grijs gebied bij mij (iets met versneld promoveren en vrijwel alles gelijk M of Z starten :o ) Ik dateer nog uit 120 punten in winst :')


Dat denk ik wel _O- was met 1e pony voor mij, dus ik.moest alles rijden haha

RedRoses

Berichten: 504
Geregistreerd: 21-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:50

Na 2 maanden niks kunnen doen ivm een hoestend paard, ben ik van plan om volgende week 2 M1 proefjes op te nemen. Heel spannend weer dus. Nu heb ik een vraagje. Mijn vriend deed altijd filmen, en die ging soepel door het hek heen, op het opstapje staan en hield mij vrijwel continu in beeld (dus nog voor de proef begonnen is, na het voorstellen). Nu gaat mijn moeder filmen, maar ik vermoed dat dat net wat minder soepeltjes zal gaan. Is het een probleem als ik na het voorstellen, als zij tussen het hek door gaat en op het opstapje gaat staan dat ik even niet in beeld ben? Dit is nog voor het binnenkomen op A-C. :)

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-21 13:54

Ik had dit ook bij al mijn proefjes tot het Z1, en ik heb er nog nooit wat over gehoord.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:58

Dat hebben wij ook ;)
Filmer moet toch even weglopen, door het hek heen enzovoort... hoort erbij :j

SandraS73

Berichten: 88
Geregistreerd: 29-01-13
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:08

RedRoses schreef:
Na 2 maanden niks kunnen doen ivm een hoestend paard, ben ik van plan om volgende week 2 M1 proefjes op te nemen. Heel spannend weer dus. Nu heb ik een vraagje. Mijn vriend deed altijd filmen, en die ging soepel door het hek heen, op het opstapje staan en hield mij vrijwel continu in beeld (dus nog voor de proef begonnen is, na het voorstellen). Nu gaat mijn moeder filmen, maar ik vermoed dat dat net wat minder soepeltjes zal gaan. Is het een probleem als ik na het voorstellen, als zij tussen het hek door gaat en op het opstapje gaat staan dat ik even niet in beeld ben? Dit is nog voor het binnenkomen op A-C. :)


Zolang je moeder blijft filmen -al is het de grond- maakt dat niet uit. Zolang je maar in beeld bent en blijft tijdens je proef.

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 20:09

Ik heb mijn punten ook al terug, 180.5, met heel terrecht commentaar dus heel blij mee!
Het weekend maar weer. :D

NikkiB1991

Berichten: 206
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 20:51

Vanmiddag eindelijk in kunnen sturen, en nu al punten terug! Heel blij met het winstpunt, maar vind ook altijd nog fijn als je commentaar krijgt waar je wat mee kan.
Eigenlijk wel jammer dat het zo'n eenrichtingsverkeer is, het zou toch leuk zijn als je de jury ook nog een berichtje kan sturen. Vind het toch stom dat ik nu niet even kan bedanken...

xJen

Berichten: 189
Geregistreerd: 18-02-20

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 07:27

Hier ook weer een winstpunt erbij met fijn commentaar!

Ballard_L

Berichten: 2496
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:05

Fijn al die winstpunten :) gefeliciteerd! Best jammer dat je inderdaad niet even terug kan sturen: bedankt voor het commentaar, hier kan ik zeker wat mee! Al snap ik ook wel dat dat een heel gedoe wordt :P

caro29
Berichten: 8045
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:06

Ik kreeg gisteren een mail van de KNHS dat ik proeven te beoordelen had maar ik had nog niks gedaan want ik had geen melding gehad. Ga deze dagen aan de slag

Texas02

Berichten: 4639
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:12

Gefeliciteerd weer met de winstpunten! Ik zit nog vol (on)geduld te wachten op mijn punten :brr: Ik heb er echt alle begrip voor hoor, dat jury's ook niet altijd tijd hebben :) Maar dan ben je zo benieuwd naar de punten, en dan check je toch steeds die e-mail :D

Marie111
Berichten: 4675
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:17

Marieke1495 schreef:
Flicka12 schreef:
Ik kijk heel veel proefjes op YouTube en dan na een paar onderdelen even op pauze en dan even het stukje in mijn hoofd herhalen en dat heeeel vaak :Y) en dan ben ik hele dagen in m’n hoofd de lijnen van dat proefje aan het rijden haha!

Hier ook vanaf filmpjes gekeken. En dan visualiseren in je eigen bak :)


Bekijken jullie de filmpjes van de knhs-app ook?

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:18

Padoertje schreef:
MyWishMax schreef:
Gefeliciteerd allemaal!


In de tijd van die splitsing was het zo dat je met L+0 tot L+5? In het L1 terecht kwam en daarboven in het L2. Ik weet de splitsing qua punten niet meer helemaal, ik had er niet genoeg iig haha. Je zou dus moeten weten hoe ze omgaan met mensen uit die periode en dus ook hoeveel winst zij had.

Ik kan de resultaten van die tijd nog steeds zien in mijn knhs, dus even nakijken?


Makkelijk te zien op de inschalingstabel https://www.knhs.nl/media/17769/bijlage ... r-2020.pdf
Ik weet niet hoe oud je bijrijder is, maar in mijn tijd (ben nu 42) had ik gewoon L1 en L2 rubrieken. Dus als het alleen L was, dan is het L1 waarnaar je moet kijken.


Die hebben we ook gebruikt :D alleen hebben we de verkeerde conclusie getrokken door er vanuit te gaan dat ze dan onder L2 viel.

Ze heeft 20 jaar geleden orun gedaan en aantal jonge paarden in de klasse L.

Belletje naar de KNHS is gedaan en die beweerde eerst dat ze B moest starten omdat er geen gegevens bekend waren maar die zijn boven water gekomen en dus wordt het L1. Achteraf hadden we beter vooraf kunnen informeren maar so be it :+

Waren gelukkig nog maar 2 proefjes waarvan 1 zonder winst en 1 nog niet beoordeeld dus de schade is beperkt.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:43

Marie111 schreef:
Bekijken jullie de filmpjes van de knhs-app ook?

Nee die hebben maar 1 proef per klasse

PSvanLot

Berichten: 10151
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:49

Waar kan ik de te rijden proeven vinden en wisselde deze nu iedere maand? Als jury heb ik dit niet zo goed voor ogen.

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:50

Nee hoor? Je hebt juist elke proef van elke klasse op film met jurycpmmenyaar waar je op moet letten. De knhs app, niet de mijn knhs app.
Ik vind dienjuist heel fijn, vanwege commentaar erbij en gefilmd vanaf de c

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:50

PSvanLot schreef:
Waar kan ik de te rijden proeven vinden en wisselde deze nu iedere maand? Als jury heb ik dit niet zo goed voor ogen.

https://paardrijden.nl/criteria