Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 20:27

Gefeliciteerd met je winstpunt Questquedit!

xRoossie95

Berichten: 1380
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 20:32

Eveline77 schreef:
xRoossie95 schreef:
Wat een luxeprobleem weer hier hoor, heb je eeeiindelijk ( :') grapje natuurlijk) punten binnen, krijg je die van het paard waar je het minst benieuwd naar was _O- wil de andere punten #)


Nu net nog, of voor vijven? Wie weet komt die ander ook zo nog.


Was idd na 5e! Maar de andere punten nog niet binnen hoor |(

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 21:03

Kom hier ook even binnenvallen. Lees al vanaf t begin mee maar had nu echt snel mijn protocol al terug! Zondag ingestuurd en zag zonet het protocol al staan!
Gelukkig wel Wp :D had 190,5 in de L2.

Anderen ook gefeliciteerd met de wptjes! En voor de gene die net niet wp hadden, volgende keer weer beter toch? :D

linda2008

Berichten: 4262
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 21:48

Ik heb mijn laatste puntje in het L1 behaald :D
Alleen lijk ik toch de inschrijving van 5-11 niet meer aan te kunnen passen :( ik heb knhs maar even gemaild of ik nog van klasse kan wisselen :o

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:06

Lees al sinds het begin mee, leuk dat dit concept weer opgepakt is nu er geen wedstrijden zijn!
Gefeliciteerd iedereen met de mooie punten en/of fijn commetaar :j
Vandaag ook eindelijk een proefje gereden, na 4 maanden door een nare blessure eruit te hebben gelegen. Ging zeker niet perfect, het galop gedeelte was een rodeoritje, maar ik ben allang blij dat ik mijn apenpakkie weer aan kan! Helemaal blij, niet gedacht dat ik uberhaupt weer wedstrijdjes kon rijden! *\o/* En vanaf hier hebben we een mooi begin om lekker verder te oefenen.
Dus mocht iemand een bokkende haflinger in de M1 voorbij zien komen, it was me :+

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:09

Gefeliciteerd met de punten allemaal!

Ik lees al een tijdje mee met dit topic, maar mag helaas zelf niet online starten. Maar kan als jury wel mijn steentje bijdragen gelukkig. Heb zojuist de proeven voor de 29e terug gestuurd. Hoop dat de deelnemers wat met mijn feedback kunnen.

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:11

Alnieno schreef:
Dus mocht iemand een bokkende haflinger in de M1 voorbij zien komen, it was me :+


Ahhh laat eens zien :D

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:20

Afbeelding
Afbeelding
:+ := _O-

Flicka12

Berichten: 3113
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:23

Haha stoute pony! _O-

KirstenHorse

Berichten: 1292
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:23

_/-\o_ Ik ben geen jury maar hier kan je toch alleen om grinniken? Wel het commentaar hierop met ons delen hé, als je die krijgt :D

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:29

Ik denk dat het commentaar een onvoldoende is met als opmerking ‘slaat naar been’ of ‘niet aan hulpen’ ofzo. :D

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:31

KirstenHorse schreef:
_/-\o_ Ik ben geen jury maar hier kan je toch alleen om grinniken? Wel het commentaar hierop met ons delen hé, als je die krijgt :D


Hahaha jaa tuurlijk! :o
En het is echt een stoute clown :+
Maar wat ben ik toch gek op die kleine stoute blonde. Ik verwacht tussen 160 en 175 punten ofzo en idd met -2 (en sws een 4 voor middengalop) en slaat naar been. Dit is niet nieuw haha :Y) Maar vind het heerlijk om weer lekker verder te oefenen en steeds stukje beter te worden!
Dus kom maar op met dat jurycommetaar! :D

PSvanLot

Berichten: 10180
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:13

Suzanne F. schreef:
Ik denk dat het commentaar een onvoldoende is met als opmerking ‘slaat naar been’ of ‘niet aan hulpen’ ofzo. :D


Of verzet ;)

narrator

Berichten: 1878
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:25

Wat een leuke punten allemaal!! :) Gefeliciteerd!!

Even een vraagje.

Wie weet of je met een 4 jarige HC M1 mag starten? Gewoon zonder pressure, maar wel om lekker spelenderwijs aan het leren te blijven.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:30

Nee dat mag niet. Je moet altijd aan de voorwaarden voldoen om in die klasse te mogen starten behalve als je lager start.

narrator

Berichten: 1878
Geregistreerd: 01-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:33

Katja schreef:
Nee dat mag niet. Je moet altijd aan de voorwaarden voldoen om in die klasse te mogen starten behalve als je lager start.


Dankjewel!

PSvanLot

Berichten: 10180
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:50

narrator schreef:
Wat een leuke punten allemaal!! :) Gefeliciteerd!!

Even een vraagje.

Wie weet of je met een 4 jarige HC M1 mag starten? Gewoon zonder pressure, maar wel om lekker spelenderwijs aan het leren te blijven.


Het mag niet, en ik denk ook niet dat je het als spelenderwijs leren kan zien. Dat doe je thuis door het leuk en eenvoudig te houden.

Kirrietje
Berichten: 507
Geregistreerd: 09-11-10

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 00:16

Ik kom even binnen vallen :+
Leuk om te lezen dat iedereen, en ook de jurys, zo fanatiek zijn +:)+

Heb voor het eerst meegedaan aan de online wedstrijd van 22-10. Net voordat we de nieuwe maatregelen hadden zijn we voor het eerst L2 gestart, vind het erg fijn om om deze manier verder te borduren. Ik had 183,5 punt dus weer een puntje erbij en echt super jury commentaar +:)+
Ook alles wat op mijn protocol staat ben ik het mee eens. Ze was soms flink tegen de hand en ook de oefeningen waar we het wat moeilijk mee hebben waren terecht beoordeeld. Vind het een heel verschil met de gewone wedstrijden waar ik het soms totaal niet vind kloppen :+
Wel vroeg de jury zich af of mijn sporen waren toegestaan, gelijk handleiding opgezocht maar ze zijn gewoon toegestaan. Voor de zekerheid de knhs gemaild en die zegt inderdaad dat ze zijn toegestaan, maar dat het op mijn filmpje toch wat vertekende. Denk dat ik mijn filmer maar ga vragen of ze de volgende keer er even bij wilt zeggen dat ze naar beneden af lopen en niet recht naar achter :+

Alweer ingeschreven voor 2 volgende online wedstrijden. Maandag gaan we weer wat filmen. Mag je eigenlijk 2 proeven op dezelfde dag filmen en dan de een voor de eerst volgende online wedstrijd gebruiken en de tweede voor de ander? Dus wel twee verschillende filmpjes maar op dezelfde dag opgenomen? Wij moeten een hele baan opbouwen omdat die van ons te groot is.

Eveline77

Berichten: 323
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Schoonhoven

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 00:28

Kirrietje, dat mag niet. Het filmpjs mag max een week oud zijn. Bij je inschrijving staat tussen welke data er gefilmd kan worden. Steeds van vrijdag tot donderdag.

Roodvos

Berichten: 6703
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 00:29

Mag ik hier een vraag stellen?
Ik heb vandaag voor mijn eerste online wedstrijd ingeschreven.
Ik heb wat ingelezen via de KNHS site.
Daar staat filmen met de telefoon liggend/landscape en dan hebben ze het over een raster.
En dat stukje snap ik niet. Wat / welk raster :o?

SweetVanille
Berichten: 1773
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 00:36

Katja schreef:
Nee dat mag niet. Je moet altijd aan de voorwaarden voldoen om in die klasse te mogen starten behalve als je lager start.



Gelukkig maar. 4 en dan al M1.... :(:)

Eveline77

Berichten: 323
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 00:43

Roodvos schreef:
Mag ik hier een vraag stellen?
Ik heb vandaag voor mijn eerste online wedstrijd ingeschreven.
Ik heb wat ingelezen via de KNHS site.
Daar staat filmen met de telefoon liggend/landscape en dan hebben ze het over een raster.
En dat stukje snap ik niet. Wat / welk raster :o?


Volgens mij heet het bij Samsung hulplijnen, via instellingen bij camera.

Kirrietje
Berichten: 507
Geregistreerd: 09-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 01:01

Eveline77 schreef:
Kirrietje, dat mag niet. Het filmpjs mag max een week oud zijn. Bij je inschrijving staat tussen welke data er gefilmd kan worden. Steeds van vrijdag tot donderdag.


Ahaa, ik vatte de week oud op als dus een week voor de datum die was aangegeven maar je moet dus binnen die datum filmen :+ Weer wat geleerd haha

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 07:59

Iemand noemde hier dat ze wel eens de uitslagen lijsten van het jurylid opzocht. Waar kan ik dit vinden? Ik heb namelijk de indruk dat ik meer punten heb gekregen dan echt verdiend..

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 08:02

_Gerdien_ schreef:
Iemand noemde hier dat ze wel eens de uitslagen lijsten van het jurylid opzocht. Waar kan ik dit vinden? Ik heb namelijk de indruk dat ik meer punten heb gekregen dan echt verdiend..


Je zal zal ze vast verdiend hebben! :) Jij bent de eerst die vindt dat ze minder punten had verdiend. :D :knuffel: