Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tilmar

Berichten: 3317
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:31

SweetVanille schreef:
Maar de linkjes gelden toch maar een week? En waarom wordt een proef van de 30e nu nog eens naar een jury opgestuurd?


Ik had vorige week 8 proeven van de 30e daarvan er een alleen het 2e deel van de proef was, zo een moet dan opnieuw upgeload en weer naar een jury.

Ik heb deze week niks, we gaan morgen een kitten ophalen. Wil daar van gaan genieten dit weekend.

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:35

PSvanLot schreef:
SweetVanille schreef:



Maar de linkjes gelden toch maar een week? En waarom wordt een proef van de 30e nu nog eens naar een jury opgestuurd?


omdat die nog niet beoordeeld is.



Joh. Mooi laat.

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:36

Tilmar schreef:
SweetVanille schreef:
Maar de linkjes gelden toch maar een week? En waarom wordt een proef van de 30e nu nog eens naar een jury opgestuurd?


Ik had vorige week 8 proeven van de 30e daarvan er een alleen het 2e deel van de proef was, zo een moet dan opnieuw upgeload en weer naar een jury.

Ik heb deze week niks, we gaan morgen een kitten ophalen. Wil daar van gaan genieten dit weekend.



Mijn proef was goed aangekomen :) Dus dan snap ik oprecht niet waar mijn filmpje in de tussentijd uithangt.

PSvanLot

Berichten: 10152
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:56

SweetVanille schreef:
PSvanLot schreef:
omdat die nog niet beoordeeld is.



Joh. Mooi laat.


Je weet toch niet waarom die niet beoordeeld is? Kan net zo goed bij de verzender liggen. Ik heb er net weer een teruggestuurd. Filmpje duurde maar 1:29

PSvanLot

Berichten: 10152
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:57

SweetVanille schreef:
Tilmar schreef:


Ik had vorige week 8 proeven van de 30e daarvan er een alleen het 2e deel van de proef was, zo een moet dan opnieuw upgeload en weer naar een jury.

Ik heb deze week niks, we gaan morgen een kitten ophalen. Wil daar van gaan genieten dit weekend.



Mijn proef was goed aangekomen :) Dus dan snap ik oprecht niet waar mijn filmpje in de tussentijd uithangt.


Geduld is een schone zaak. je weet ook niet wat er bij mensen thuis gebeurt etc.

PSvanLot

Berichten: 10152
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:08

Misschien hebben sommige mensen geluk. Heb om 1630 10 proeven van 13 augustus terug gedaan. Wie weet hebben ze nu al hun punten terug!

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:14

Al van 13 augustus? Dat is snel!

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:15

Ik hoopte stilletjes dat ik vandaag mn proefje van 6-8 terug zou krijgen, had hem dinsdag ingestuurd...

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:30

PSvanLot schreef:
Misschien hebben sommige mensen geluk. Heb om 1630 10 proeven van 13 augustus terug gedaan. Wie weet hebben ze nu al hun punten terug!

Dat zijn de mazzelaars!

Maar geeft ook aan dat ze mooi bij zijn en dat het waarschijnlijk onvoorziene omstandigheden zijn als het langer duurt.

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:32

Wauw gisteren filmpje geupload en vandaag al de uitslag en protocol.
Toch ondanks alles nog 190,5 en zelfs een 9! voor halstrekken.
Mocht meer aanleuning maar dat klopt ook, ze was best onrustig (lees wilde alles in de gaten houden ivm het nieuwe paard).
Kan me prima vinden in het commentaar, eerlijk en terecht commentaar.

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:49

Ik heb vandaag 8 proeven gekregen van 6-8 L dus als je daar tussen zit krijg je de punten volgende week. Zondag zijn ze klaar. Knhs doet volgens mij niks in het weekend dus ik heb niet veel haast plus morgen is mijn zoontje jarig.

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:14

Ik wacht op M1, ingestuurd 4-8

PSvanLot

Berichten: 10152
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:18

Marjolein schreef:
PSvanLot schreef:
Misschien hebben sommige mensen geluk. Heb om 1630 10 proeven van 13 augustus terug gedaan. Wie weet hebben ze nu al hun punten terug!

Dat zijn de mazzelaars!

Maar geeft ook aan dat ze mooi bij zijn en dat het waarschijnlijk onvoorziene omstandigheden zijn als het langer duurt.


Nou, het zegt helaas weinig over hoe goed dat ze bij zijn. Ik had eerst proeven voor de 13e binnen en later nog van 30-07.

Maar we werken gestaag door ;)

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:04

linda2008 schreef:
Ik vind dit topic soms wel mega negatief! En sommige zelfs met een tikje vooroordelen :o.


Kan het niet laten, maar dat vind ik al een hele tijd zo :').
Daarom ben ik al vrij vlotjes onder een meeleessteen gekropen :+

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 23:12

xxPaige schreef:
linda2008 schreef:
Ik vind dit topic soms wel mega negatief! En sommige zelfs met een tikje vooroordelen :o.


Kan het niet laten, maar dat vind ik al een hele tijd zo :').
Daarom ben ik al vrij vlotjes onder een meeleessteen gekropen :+

Ik weet niet of het negatief is. Ik heb in t verleden veel geschreven en dacht ook regelmatig: “hoe is iemand in deze klasse terecht gekomen?” Daarnaast is denk ik het mooie van dit topic dat juryleden en ruiters bij elkaar komen. Zowel ruiters die voor hun plezier wedstrijden rijden als mensen die heel erg fanatiek zijn.

Dat zorgt inderdaad wel is voor wrijving denk ik, maar ik vind het juist een ontzettend leerzaam topic. Ik leer via dit topic dat sommige dingen niet altijd perfect te hoeven zijn en ook vanuit het perspectief van de juryleden leer ik heel veel wat ik ook probeer mee te nemen in mijn proeven.

Balen SweetVanilla dat je steeds zo lang moet wachten op je punten....

Ik ga morgenochtend heel vroeg nog maar een filmpje opnemen denk ik. Volgende week wordt het nog veel warmer... dan kan het proefje maar beter morgen om 6u opgenomen zijn :)) .

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 08:54

friesam schreef:
Je hebt ook frontriemen met elastisch stukje aan het hoofdstel of een extra ruime? Is dat niks?

Ik heb vanmorgen gereden maar hij stond in de wei dus eerst naar binnen wassen vlechten en mijn paard heeft eerste 6 jaar van z’n leven in Ierland doorgebracht, laten we zetten impuls was geen 9 vandaag maar de temperaturen zakken ook niet komende week



Dankje wel! Daar heb je meer aan dan al gelijk bod te reageren, beetje jammer soms

tennan
Berichten: 3115
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 10:11

Tsja, of de reacties bot waren? Misschien niet wat je wilde horen, maar reglement is wel reglement... Dat kun je van tevoren goed doorlezen om teleurstellingen te voorkomen :)

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 11:00

Daar ga ik in mee. Het is aan de ruiters zelf dat je het regelement leest en weet wat wel en niet mag.

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 11:44

Maar is vaak net hoe je het brengt ;)

CharleyT
Berichten: 3996
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 11:49

tennan schreef:
Tsja, of de reacties bot waren? Misschien niet wat je wilde horen, maar reglement is wel reglement... Dat kun je van tevoren goed doorlezen om teleurstellingen te voorkomen :)


Herkenbaar, eerlijk is niet per definitie bot. En deelnemers; aub lees en leer het reglement, het is namelijk ook jullie reglement. Praktijk voorbeeld: Z2, ervaren amazone, stopt midden in H-K uitgestrekte galop, wend af naar het midden en begint overleg met voorlezer??!!
Stomverbaasd dat ze uitgesloten werd, ''ik kon mijn voorlezer niet verstaan''.

Hoe fijn is het voor iedereen als er meer reglementenkennis is bij de deelnemers.

CharleyT
Berichten: 3996
Geregistreerd: 12-03-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 11:55

Tip voor de ongeduldige deelnemers, Elk voordeel heeft zijn nadeel! Lekker thuis je proefje filmen wanneer het jou uitkomt, winstpunten die meetellen etc. Nadeel, je moet mogelijk langer wachten dan je hoopte.
Het is niet anders, pak dan een meetmoment als je erg ongeduldig bent. De officials die deze proeven beoordelen zijn ook gewoon vrijwilligers die ook een priveleven hebben. Bovendien vergt het wel wat meer tijd dan de 8/10 minuten die het beoordelen van een reguliere proef kost.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 11:58

CharleyT schreef:
Tip voor de ongeduldige deelnemers, Elk voordeel heeft zijn nadeel! Lekker thuis je proefje filmen wanneer het jou uitkomt, winstpunten die meetellen etc. Nadeel, je moet mogelijk langer wachten dan je hoopte.
Het is niet anders, pak dan een meetmoment als je erg ongeduldig bent. De officials die deze proeven beoordelen zijn ook gewoon vrijwilligers die ook een priveleven hebben. Bovendien vergt het wel wat meer tijd dan de 8/10 minuten die het beoordelen van een reguliere proef kost.


Dit is weer zo’n typische reactie... echt onwijs onnodig! En ja, ik voel mij aangesproken. Ik ben ook een ongeduldig type. Direct na het insturen begin ik al met refreshen. Daar doe ik toch niemand kwaad mee?! Ja oke, ik klaag er soms over, maar ik als ik de voordelen niet zou zien, had ik inderdaad wel een meetmoment gepakt. Je kunt het ongeduld van mensen ook positief bekijken, ze zijn enorm enthousiast. En als jij je daar aan stoort, negeer je die berichten toch gewoon?

Edit; vrijwillig? Ze krijgen wel een vergoeding en ze hebben een prive leven maar daarom kunnen ze zelf opgeven wanneer ze kunnen en willen jureren. Dus sorry maar dit bericht slaat echt op niks.
En voordat ik nu de volle laag krijg... ik heb respect voor de juryleden, knhs, alle deelnemers etc. Zonder een van hen was dit allemaal niet mogelijk. Maar ook niet zonder deelnemers! Dus dat neemt niet weg dat je als deelnemer niks meer mag zeggen, of wat ongeduld mag tonen ofzo. Je betaald er gewoon voor.

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:05

Jij voelt je wel overal meteen aangesproken?

Weet je wat een jury verdient? Dat is echt bijna niks. Vrijwilligers vergoeding..

Ik vind het ook bizar dat mensen dag na insturen al beginnen te "zeiken" om wanneer de punten komen terwijl er nog altijd duidelijk 5 werkdagen voor staat...

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:15

Ik ontstip. Het wordt er hier niet leuker op.

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:19

Yvank_ schreef:
Jij voelt je wel overal meteen aangesproken?

Weet je wat een jury verdient? Dat is echt bijna niks. Vrijwilligers vergoeding..

Ik vind het ook bizar dat mensen dag na insturen al beginnen te "zeiken" om wanneer de punten komen terwijl er nog altijd duidelijk 5 werkdagen voor staat...



Hoezo als ik vragen mag.... omdat ik 1x wat zeg... reageerd bijna nergens op en als ik reageer juist positief dus weet niet waar je dit op baseer