Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 08:16

Hier ook de punten terug voor mijn merrie! Ik had niet echt lekker gereden, m'n eigen proefje gejureerd op 176. Nu dus de punten terug, 179. Hoewel ik dus zelf ook geen winst had verwacht, is dan zo 1tje puntje er vanaf toch wel jammer haha :')

Ik heb me opgegeven voor de volgende keer, dus dan gaan we kijken of we er weer wat meer aan kunnen rijden! :j

linda2008

Berichten: 4262
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 08:43

Suzanne F. schreef:
_Gerdien_ schreef:
Iemand noemde hier dat ze wel eens de uitslagen lijsten van het jurylid opzocht. Waar kan ik dit vinden? Ik heb namelijk de indruk dat ik meer punten heb gekregen dan echt verdiend..


Je zal zal ze vast verdiend hebben! :) Jij bent de eerst die vindt dat ze minder punten had verdiend. :D :knuffel:

Opvallend..... kennen julllie elkaar persoonlijk?
Zonder enig achterliggend verhaal te kennen zou ik juist denken; PR 188 in L1, 204 in L2, als je nu vragen stelt over die 204, tja ik zou dan ook denken dat ik een sinterklaasjury heb getroffen... tenzij je misschien langere tijd niet gestart bent maar juist hebt doorgetraind ofzo, dan is het weer een ander verhaal (daarom zei ik gelijk al “zonder enig achterliggend verhaal te kennen”). Maar vaak kun je gewoon op google jury of knhs met de naam typen, dan kom je al een heel eind :j

Flicka12

Berichten: 3113
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 08:57

NadjaNadja schreef:
Hier ook de punten terug voor mijn merrie! Ik had niet echt lekker gereden, m'n eigen proefje gejureerd op 176. Nu dus de punten terug, 179. Hoewel ik dus zelf ook geen winst had verwacht, is dan zo 1tje puntje er vanaf toch wel jammer haha :')

Ik heb me opgegeven voor de volgende keer, dus dan gaan we kijken of we er weer wat meer aan kunnen rijden! :j

Aah dat is zuur! -O- Op naar de volgende!

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 09:05

Bij mij staat er geen jury vermeld, mijn beoordeling is ook erg vreemd. Ik heb fouten gemaakt met een 7 en voor onderdelen waar ik geen fout in kan bespeuren een 5. Lijkt haast of er naar de verkeerde proef gekeken is :+

Op naar de volgende maar, heel benieuwd naar de beoordeling van die jury nu :=

xRoossie95

Berichten: 1380
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 09:21

Mijn protocol ziet er trouwens raar uit dit keer. De kolom 'tips' ontbreekt. En in de eerste kolom met de oefening staat het dubbel zodat het niet goed leesbaar is? :')
Afbeelding

Flicka12

Berichten: 3113
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 09:25

Huh dat is raar... bij was het ook slecht leesbaar vond ik. Maar ik heb wel alle kolommen :j

Imke95
Berichten: 322
Geregistreerd: 12-06-20

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 09:34

Yessss de eerste winstpunt is binnen tijdens mijn L1 debuut. Ontzettend veel dingen om te verbeteren & waar we al hard aan het werken waren afgelopen trainingen, hopelijk zondag verschil kunnen laten zien met het opnemen van de nieuwe proef :)

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:03

linda2008 schreef:
Opvallend..... kennen julllie elkaar persoonlijk?
Zonder enig achterliggend verhaal te kennen zou ik juist denken; PR 188 in L1, 204 in L2, als je nu vragen stelt over die 204, tja ik zou dan ook denken dat ik een sinterklaasjury heb getroffen... tenzij je misschien langere tijd niet gestart bent maar juist hebt doorgetraind ofzo, dan is het weer een ander verhaal (daarom zei ik gelijk al “zonder enig achterliggend verhaal te kennen”). Maar vaak kun je gewoon op google jury of knhs met de naam typen, dan kom je al een heel eind :j


Ik ben m’n merrie weer aan het oppakken nadat ze een veulen heeft gekregen. De laatste weken lijkt alles op z’n plek te vallen en mooie punten passen wel bij de progressie die we hebben gemaakt. 204 vond ik dan wel erg ruim..

Soms krijg je meer dan je verdient en soms minder. Blijft jurysport

linda2008

Berichten: 4262
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:05

_Gerdien_ schreef:
Ik ben m’n merrie weer aan het oppakken nadat ze een veulen heeft gekregen. De laatste weken lijkt alles op z’n plek te vallen en mooie punten passen wel bij de progressie die we hebben gemaakt. 204 vond ik dan wel erg ruim..

Soms krijg je meer dan je verdiend en soms minder. Blijft jurysport

Zo is het :j gewoon blij mee zijn ;)

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:09

Ik heb me toch ook weer ingeschreven voor komend event. Ik had eigenlijk de 18e mijn M2 debuut en volgende week vrijdag wedstrijd. Zou toch graag dit jaar nog een winstpuntje in het M2 willen :)

Leuk om hier al de punten weer voorbij te zien komen en mee te lezen.

Evelien_MG

Berichten: 52
Geregistreerd: 01-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:26

xRoossie95 schreef:
Mijn protocol ziet er trouwens raar uit dit keer. De kolom 'tips' ontbreekt. En in de eerste kolom met de oefening staat het dubbel zodat het niet goed leesbaar is? :')
[ [url=m/LzjsTc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik had hier precies hetzelfde. Kon mijn commentaar niet helemaal lezen. Ik zag later dat mijn protocol uit meerdere pagina’s bestond. Het was even puzzelen welk commentaar bij wel onderdeel hoorde.

Heel blij met mijn punten en commentaar. Ik had 201 punten in de L1. De eerste paar proeven in de L1 liep ze erg braaf haar rondje, maar op de voorhand en te diep. Had vaak een krappe wp. Laatste tijd veel getraind op het actief houden en vond het dan ook super gaaf om dit terug te zien in de punten.

Sorjonen
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:45

vaaleriee schreef:
Ik heb me toch ook weer ingeschreven voor komend event. Ik had eigenlijk de 18e mijn M2 debuut en volgende week vrijdag wedstrijd. Zou toch graag dit jaar nog een winstpuntje in het M2 willen :)

Leuk om hier al de punten weer voorbij te zien komen en mee te lezen.



Ik zie alleen maar het event van tot 29 oktober... Waar heb je die van 12 november gevonden haha? Of zit die al vol?

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:49

Sorjonen schreef:
vaaleriee schreef:
Ik heb me toch ook weer ingeschreven voor komend event. Ik had eigenlijk de 18e mijn M2 debuut en volgende week vrijdag wedstrijd. Zou toch graag dit jaar nog een winstpuntje in het M2 willen :)

Leuk om hier al de punten weer voorbij te zien komen en mee te lezen.



Ik zie alleen maar het event van tot 29 oktober... Waar heb je die van 12 november gevonden haha? Of zit die al vol?

Oh das gek, dan is die misschien al vol? Ik heb me gisterenochtend ingeschreven.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:51

Iedereen met een winstpunt; gefeliciteerd!

Ik ben benieuwd wanneer de KNHS meer bekend gaat maken over het voortzetten van de online proeven, ook als de coronamaatregelen weer worden versoepeld. Volgens mij staat al een tijdje op de site dat ze daar ‘binnenkort op terugkomen’.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 29-10-20 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:52

Sorjonen schreef:
vaaleriee schreef:
Ik heb me toch ook weer ingeschreven voor komend event. Ik had eigenlijk de 18e mijn M2 debuut en volgende week vrijdag wedstrijd. Zou toch graag dit jaar nog een winstpuntje in het M2 willen :)

Leuk om hier al de punten weer voorbij te zien komen en mee te lezen.



Ik zie alleen maar het event van tot 29 oktober... Waar heb je die van 12 november gevonden haha? Of zit die al vol?


Heb je de data correct staan? Ik zie het event gewoon staan (met groen bolletje).

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10456
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:54

Ik kan die van de 12e wel terug vinden... staat ook nog op groen

Afbeelding

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:12

Hahaha prachtig die bokken! Zijn wel beste! Maar ja dat gebeurt in het echt ook wel eens. Dat er iets fout gaat is nooit erg, ik vind het belangrijker hoe je ermee omgaat op dat moment!

Kirrietje
Berichten: 508
Geregistreerd: 09-11-10

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:19

Weet iemand trouwens hoeveel de baan mag afwijken van afmeting? Onze baan is 25X50. Die 10 meter inkorten gaat dan weer makkelijk zodat de filmer daar kan staan. Maar als ik die 5 meter aan de zijkant niet hoef in te korten scheelt het zoveel opbouwen :+

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10456
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:22

20 x 40 heeft echt de voorkeur. Dit zijn ook de afmetingen die in de bepalen van Paardrijden.nl genoemd staan.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:28

Evelien_MG, knappe punten, gefeliciteerd!

Ik verwacht dat de KNHS eerst de online proeven voorzet zoals nu zijn gezien de maatregelen tot in december duren en als de wedstrijden weer mogen ze pas bezig gaan met het echt vervolg op altijd online kunnen starten. We zullen het wel horen!

Imke95, super fijn gelijk winst bij je debuut!

NadjaNadja, 1 puntje ernaast blijft toch zuur ook al verwacht je geen winst. Hopelijk volgende beter, je zit er wel heel dichtbij :+

Suzanne F. schreef:
Je zal zal ze vast verdiend hebben! :) Jij bent de eerst die vindt dat ze minder punten had verdiend. :D :knuffel:

Nee hoor, ik vond het ook al, en heb het vaker langs zien komen :D

Gefeliciteerd Kirrietje, en fijn dat het zo goed overeen kwam met je gevoel!

Spenk
Berichten: 21814
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 12:18

Snorlex schreef:
Iedereen met een winstpunt; gefeliciteerd!

Ik ben benieuwd wanneer de KNHS meer bekend gaat maken over het voortzetten van de online proeven, ook als de coronamaatregelen weer worden versoepeld. Volgens mij staat al een tijdje op de site dat ze daar ‘binnenkort op terugkomen’.

Staat een routekaart op de website

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 12:22

Iedereen gefeliciteerd die winstpunt heeft gereden en "volgende keer beter" voor wie niet.
Over inzoomen: dat hebben wij geen enkele keer gedaan. Mijn filmer loopt gewoon dichter naar het paard, voor bit en neusriem, en sporen idem dito. Na afloop rij ik tegen C aan zodat m'n gezicht goed in beeld is. Nog geen enkele keer commentaar op gehad.

tennan
Berichten: 3130
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 12:31

Zo doen wij het ook Caritas, dat geeft ook een veel rustiger beeld. Hier ook elke keer prima, geen commentaar op geweest!

xRoossie95

Berichten: 1380
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 12:31

Ik dacht trouwens dat door mijn 'gekke protocol' ook niet het algemene commentaar helemaal te lezen was, maar met kopiëren en plakken kreeg ik toch alle tekst er uit :')

Hier word je toch blij van <3 Vind het zo leuk als jury leden de moeite nemen om echt wat te schrijven
Algemene indruk: jammer dat het paard de gehele proef niet in aanleuning loopt. Probeer vanuit het achterbeen meer naar de verbinding naar de hand te rijden. Probeer ook aan de stelling en buiging te werken. De amazone heeft een leuke stijl van rijden. Het paard wordt op een vriendelijke manier gereden. Blijf gezond en veel succes!

Eveline77

Berichten: 323
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Schoonhoven

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:15

Het wachten is beloond. Ik heb 184.5 punt gereden. Voelt toch beter dan die 179.5 tijdens ons L1 debuut van vorige week.
Protocol komt overeen met mijn eigen gevoel, zo ook de punten.
Deze jury had de woorden die onderstreept kunnen worden rood gemaakt. Hoop werk denk ik, maar het is wel de eerste keer dat ik er echt naar kijk.