[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimwilliam

Berichten: 1187
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 10:43

en weer een wedstrijd geannuleerd hier ...pff denk dat ik geen wedstrijdseizoen mag hebben hhahahaha

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 13:06

Alle KNHS wedstrijden zijn afgelast tot en met 31 maart toch?

Wij afgelopen zondag voor de eerste keer L2 gestart. Deze keer wat korter losgereden dan normaal, en dat heeft positief uitgepakt. Ze pakte fijn aan en was lekker fris. Tijdens de proef had ze wel wat last van de zware bodem, waardoor ze er iets minder aan stond dan tijdens het losrijden. Toch een fijne proef kunnen rijden zonder grote fouten, dus voor de eerste keer eigenlijk super tevreden.

We hadden een 4e prijs van de 15 starts in een gecombineerde L1 en L2 rubriek, van de 10 L2 combinaties werden we 2e. We hadden 199 punten dus de eerste punten zijn binnen! Nu lekker verder trainen en op naar de selecties voor het outdoor seizoen, als Corona geen roet in het eten gooit.. Onze eerste selectie is 5 april al :=

Sharonaa_

Berichten: 2686
Geregistreerd: 25-08-05

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 13:24

Ja mijn wedstrijd is ook afgelast.
Het advies is idd aan alle wedstrijd organisaties om alles te annuleren.
Jammer maar enigzins begrijpelijk.

Komende tijd lekker doortrainen en april of mei maar weer starten.

Letizia

Berichten: 12152
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 18:05

Super Ginatje!

Mijn wedstrijd uiteraard ook geannuleerd, hebben we geen wind, dan wel corona, hopeloos :\
Maar goed, gewoon verder trainen :)

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 18:22

Echt hè Letizia.. Wat een pech. Geen sneeuw of vorst waardoor we niet op wedstrijd konden deze winter, maar wind en Corona.. Snap het uiteraard wel.. maar toch balen!

Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 18:24

ginatje schreef:
Alle KNHS wedstrijden zijn afgelast tot en met 31 maart toch?

Wij afgelopen zondag voor de eerste keer L2 gestart. Deze keer wat korter losgereden dan normaal, en dat heeft positief uitgepakt. Ze pakte fijn aan en was lekker fris. Tijdens de proef had ze wel wat last van de zware bodem, waardoor ze er iets minder aan stond dan tijdens het losrijden. Toch een fijne proef kunnen rijden zonder grote fouten, dus voor de eerste keer eigenlijk super tevreden.

We hadden een 4e prijs van de 15 starts in een gecombineerde L1 en L2 rubriek, van de 10 L2 combinaties werden we 2e. We hadden 199 punten dus de eerste punten zijn binnen! Nu lekker verder trainen en op naar de selecties voor het outdoor seizoen, als Corona geen roet in het eten gooit.. Onze eerste selectie is 5 april al :=


Moest je toevallig in Tilburg starten?

Ik was daar met iemand mee in het ZZ-licht, vond die bodems nooit heel goed maar nu met dat nieuwe zand helemaal niet meer... wij gaan daar nooit meer starten iniedergeval als je je paard blessures wilt geven is het wel op die bodems echt verschrikkelijk.

Gefeliciteerd met je winstpunten wel!

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 19:11

Mijn wedstrijd is ook geannuleerd helaas. Nou maar doortrainen voor de L2 of M1. Springen nou ook weer opgepakt en dat vindt hij toch wel erg leuk :)

sasika

Berichten: 2180
Geregistreerd: 14-06-06
Woonplaats: Beinsdorp

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 20:04

Balen dat de westrijden worden geannuleerd -O- hopelijk is dat Corona gedoe snel voorbij :=

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 14:20

Jammer dat alles geannuleerd is!
ik had niks gepland want Calice ligt weer in de lappenmand.
Rotstraal, we waren er optijd bij maar ze is nogal gevoelig voor einchus been, en wat heeft ze weer?? een einchus been. gelukkig er optijd bij maar had liever getraind :')

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:22

Oh wat balen Britt. Kunnen ze wel goed kreupel van zijn

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 11:57

Welkom terug Sasika, hopen dat jullie van het zomer weer lekker kunnen starten!

Ginatje wat een mooi debuut! Gefeliciteerd

Wij zouden ook vandaag starten. Hopen dat begin april de wedstrijden weer doorgang vinden

Brittjuh wat balen zeg.. Hopen dat Calice gauw weer fit is

Wij trainen ook maar gewoon lekker verder, vanmiddag lekker een buitenrit maken :)

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 02:17

balen van de afgezegde wedstrijd, misschien maar beter ook! ik verwacht nog niet dat we in april al weer kunnen. hoop dat het virus snel weg is!

Calice gaat weer beter, been is weer normaal dus we hopen dat we er over een paar weken weer op kunnen

Sharonaa_

Berichten: 2686
Geregistreerd: 25-08-05

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:08

Erg balen maar ja.

Verwacht dat het ook nog wel even zal gaan duren helaas.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:28

Ik verwacht inderdaad ook dat het nog wel even gaat duren. Ben benieuwd hoe snel dit onder controle is.
Vandaag ook maar achter de vakantie aan geweest om te annuleren, ben bang dat we er weinig uit gaan halen, ontzettend balen maar het is niet anders.

FairLady_

Berichten: 1043
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Haarle gem. Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 19:50

Mag ik meepraten?

Ik zou volgend weekend mijn L1/ wedstrijddebuut maken met mijn bijna 4 jarige merrie. Lady Ebony v. Ebony is een echte diva, maar tot nu toe vindt ze het nog lastig om sneller te worden achter.

Zelf mag ik geen B meer rijden dus ik heb een jonge paardencompetitie gereden. Die won ze *\o/*

Dit is mijn knapper merrie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 21:33

Welkom! Zeker heel knap! (jij hebt toen (of je paard?) ook meegedaan bij de Zilveren ster?

Wij zijn op moment ook lekker aan het trainen voor ons L1 debuut, en wanneer is dus ook nog maar even de vraag. Startpas voorlopig opgezegd, die liep eind april af dus die kan ik mooi weer activeren als we weer kunnen starten.

Letizia

Berichten: 12152
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:24

Slim Melissa!

Wat een knap ding @ FairLady_! <3

Hebben jullie gelezen over hoefslag@home? Lijkt me wel leuk om mee te doen, de proef is wel meer L2 dan L1, maar hoeft niet perse een probleem te wezen :)
Het enig nadeeltje is dat die van mij op vreemd terrein braver is dan thuis :')

FairLady_

Berichten: 1043
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Haarle gem. Hellendoorn

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:29

Melissa ja dat klopt. Mijn vriend reed hem toen. De allereerste keer dat ik erop zat ben ik heel hard eraf gevallen dat ik nog geen eens meer weet dat ik erop heb gezeten . Ze schrok mega erg van koeien, dus ze kon er niets aan doen. Dit gebeurde 2 weken voor haaksbergen en toen heeft mijn vriend haar doorgereden tot na de ibop. Daarna heb ik haar overgenomen.
Hoe gaat je training?

Hoefslag@home nog niet opgezocht, ga ik straks eens doen.

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:58

Knap paard!

Ik ben aan het doortrainen voor de L2/M1 en het springen aan het doorpakken. Nu een heel parcours op stal staan dus ook wel weer wat leuke afwisseling. Daarnaast de andere aan het klaarmaken voor de Z1 dressuur :)

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 00:12

Welkom Fairlady! leuk paardje heb je!

Wij zijn Calice weer aan het oppakken **\O/** **\O/** **\O/**

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 00:31

Letizia ik heb er niet wat over gelezen, wat houd het in?

Ooh dat is schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je het dan wel even laat, ookal is het gewoon domme pech geweest inderdaad!
Ze doet het heel fijn op moment! Zou ook eigenlijk volgende week debuut hebben dus wel jammer dat dat niet door kan gaan. Na de regio van het winter bewust even thuis gehouden omdat ze afgelopen winter best veel wedstrijden heeft gelopen met de selecties, dus ik had eigenlijk wel weer zin om op pad te gaan :+

Marjolein ook weer lekker aan het doortrainen, springen is ook leuk voor de afwisseling! Wij hebben thuis ook nog wat in de bak staan, misschien van het weekend maar weer eens een sprongetje maken. Is ook alweer even geleden.

Letizia

Berichten: 12152
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 01:25


ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 01:44

Heb net even gekeken wat het precies inhoudt, en lijkt me leuk om aan mee te doen!! Nu alleen nog even kijken wie me kan filmen, normaal doet mijn moeder dat altijd maar door de Corona maatregelen mag er niemand mee naar stal..

Goede tip iig Letizia, thanks!! +:)+

Letizia

Berichten: 12152
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 13:23

Np!

Vandaag de proef geoefend, zitten best een paar snel op elkaar komende stukjes bij, opzich wel een leuke proef :)
Als ik mee ga doen, dan rijd ik sowieso niet in de binnenbak, paard is daar soms zo irritant :')

kimwilliam

Berichten: 1187
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:24

rij je dan ook voor de winstpunten?