[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 13:04

Slim hoor Fleury, is zeker heel leerzaam om eens iets anders te proberen, en dan is dit wel een ideale manier! Ook nog eens gezellig, logeren met je paard :) heel veel succes en vooral ook plezier alvast.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:06

Danique07 schreef:
Fleury wat een slim idee! En tegelijk bedenk ik hoe makkelijk ik het heb dat ik mijn bijrijdpaard en de Brijbewijs vrachtwagen altijd tot mijn beschikking heb. Zeker wat uitproberen als je de kans krijgt! Je zou zo maar eens door de L kunnen zijn aan het einde van de weekeindenden! Succes!


Wie weet,moet nog 6 punten halen. Ik had toen ik begon Nóóit gedacht ooit met haar L2 te rijden en als de trend zich zo voortzet zal dat misschien wel ooit mogelijk worden. We zullen zien, ik moet vooral niet te veel hopen en gewoon gaan genieten.

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 08:49

Fleury slim om eens iets anders te proberen. En wat onwijs heerlijk dat je dit allemaal mag vd eigenaresse!

Danique jij hebt het ook helemaal goed voor elkaar!!


Mijn volgende auto wordt er wel 1 die trailer kan trekken...maar wat. Moet zuinig zijn voor normaal gebruik (rijd 180 km pd namelijk), zit te denken aan VW golf met voldoende capaciteit..of Peugeot 308 station.


Foto’s van mijn wedstrijd zijn trouwens binnen gekomen <3 wat ben ik toch ook blij met haar ! Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:47

Hi, als jullie het goed vinden kom ik ook meekletsen. 8 september staat het L1 debuut op de planning. :))
Ik start met manegepony Dakota tussen de paarden. We mogen alleen op eigen terrein starten, dus erg snel gaat het niet. Maar blijf het toch een leuke kans vinden! Mijn doel met haar is plezier maken en kijken hoe ver we daarmee komen.
Dit zijn wij:
Afbeelding

debberley83

Berichten: 202
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:30

Fleury schreef:
Loes1996: Jammer dat ze in je eerste proef dan zo opgefokt werd terwijl het losrijden zo fijn ging. Toch knap dan alsnog een winstpunt. En ook fijn dat als je dan een betere 2e proef rijdt dat dat dan ook beloond wordt in je punten. En ook fijn dat je merkt dat je betere punten krijgt voor dingen waarop je geoefend hebt, dat is toch echt een beloning voor je trainen he!

Danique07: Mooie punten! Kwam het overeen met je gevoel dat je 2e proef zoveel beter was? Ik had vorige keer 201 en 185,5 punten, 2 verschillende juryleden. Voor mijn gevoel waren het 2 vergelijkbare proeven dus ik vond die 15.5 punten verschil wel een beetje vreemd. Die 1e jury had mij ook de hoogste punten gegeven van de hele avond maar er stond eigenlijk geen commentaar op dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat hij zo goed vond. De 185,5 punten kwamen meer overeen met mijn gevoel. Ik klaag niet over 201 punten hoor :D maar het kwam een beetje out of the blue.
(lees nu in je laatste reactie dat het klopte met je gevoel, dat is wel fijn en ook fijn dat je het opgelost kon krijgen.)

Ginatje: Heel veel succes op de Hippiade! Dat je daar mag starten zegt wel dat de B goed ging bij jullie! Ik snap dat dan 190 punten wat laag kan voelen maar alsnog heel goed hoor :D en ook nog prijs. Maar heel veel succes!


Ik ga komend weekend een weekendje weg met mijn verzorgpony! Ik ga altijd onder de man naar wedstrijd, daarom startte ik ook met dagpassen omdat dat maar heel weinig voor kwam. Maar nu hebben ze op ongeveer 2 uur (rustig) rijden een wedstrijd waar je zowel op zaterdag als op zondag kan starten. Ik heb dicht bij het wedstrijdterrein een B&B gevonden waar zowel Vera als ik kunnen ovenachten! Dus nu gaan we zaterdag rustig heen met mn vader op de mtb erbij. Dan rijden we de wedstrijd, overnachten daar, rijden op zondag weer wedstrijd en daarna weer terug naar stal! Een beetje spannend maar ook super leuk en ook gewoon dat ik dit allemaal mag van de eigenaresse!

En ik heb toch ook maar besloten om toch een jaarpas te kopen. Komend weekend dus 2 wedstrijden en laat nou het weekend daarna precies hetzelfde zijn maar dan in het dorp erna! Dan mag ze op die manege blijven overnachten en slaap ik gewoon thuis en kunnen we ook weer op zaterdag en zondag starten!

Dus zo start ik bijna nooit en nu in 2 weekenden beide dagen! En met zoveel proefjes kun je ook eens wat gaan uittesten. Ik rij altijd erg netjes maar een beetje saai. Dus nu kan ik eens gaan testen wat het doet als ik wat gedurfder ga rijden zonder dat ik gelijk voor een aantal maanden mijn proef verknal. Dus ik ben benieuwd waar het naar tot gaat lijden.



Wat onzettend leuk, zo'n weekend voor de boeg. Lekker dat je er nu een paar achter elkaar kunt rijden. Geeft inderdaad iets minder druk op de ketel als dat je 1 proef in 4 maanden of iets kan rijden.
Heel veel succes!!

debberley83

Berichten: 202
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:30

Yentaah schreef:
Hi, als jullie het goed vinden kom ik ook meekletsen. 8 september staat het L1 debuut op de planning. :))
Ik start met manegepony Dakota tussen de paarden. We mogen alleen op eigen terrein starten, dus erg snel gaat het niet. Maar blijf het toch een leuke kans vinden! Mijn doel met haar is plezier maken en kijken hoe ver we daarmee komen.
Dit zijn wij:
[ [url=m/mSkfEG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wel een heel leuke manegepony! *\o/*

M_arjolein

Berichten: 1431
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:27

Wat een leuke pony yentaah! Fijn dat je even lekker een paar proeven kan rijden en inderdaad even uittesten fleury

xVera94

Berichten: 129
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 13:03

@ Yentaah; welkom! Veel succes met je debuut.

@ Loes; mooie foto's!

@ Fleury; Tof dat je op die manier inderdaad wat meer proeven rijdt dus ook wat kan uitproberen / bij kan stellen.

Wij hebben weer les gehad. Ik ben weer begonnen (ben leerkracht) en icm hitte de afgelopen 2 weken is Jippie wel in het werk geweest, maar hebben we weinig serieus gedaan. Dressuurmatig alleen wat basis-basiswerk. We zijn nu begonnen met het verder oppakken van de keertwendingen en schouderbinnenwaarts.
Conclusie: ik maak er een groter issue van dan paardlief :')

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:04

He toevallig! Ik ben ook leerkracht (speciaal onderwijs groep 8, en jij?)
Je werkt al mooi vooruit! Ik heb gister na de les (ging heel goed en had een goed gevoel binnenkort de overstap te maken naar de L2) maar eens de proeven doorgelezen en gekeken wat er in het vervolg aan zit te komen. In de trainingen nu wat meer aandacht besteden aan schouderbinnen maar de keertwending laat ik nog maar even (bij gebrek aan eigen kunnen).

xVera94 schreef:
@ Yentaah; welkom! Veel succes met je debuut.

@ Loes; mooie foto's!

@ Fleury; Tof dat je op die manier inderdaad wat meer proeven rijdt dus ook wat kan uitproberen / bij kan stellen.

Wij hebben weer les gehad. Ik ben weer begonnen (ben leerkracht) en icm hitte de afgelopen 2 weken is Jippie wel in het werk geweest, maar hebben we weinig serieus gedaan. Dressuurmatig alleen wat basis-basiswerk. We zijn nu begonnen met het verder oppakken van de keertwendingen en schouderbinnenwaarts.
Conclusie: ik maak er een groter issue van dan paardlief :')

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:20

Nog meer mensen die in het onderwijs zitten, leuk, ik ook. :P (voortgezet onderwijs, exacte vakken)

Yentaah: leuke pony!
Mooie foto's, Loes1996!
Fleury, lekker dat je wat kilometers kunt maken! :)
Danique07, vrachtwagentje? Bofkont. :oo

Morgen mag ik eerst het Z1 t/m ZZL schrijven en aan het eind van de middag voor het eerst L1 proefjes starten. Beetje op hoop van zegen. :') Afgelopen maandag hebben we meegedaan aan een proefgerichte clinic en ik vond dat ik net wat te slordig reed (overgangen soms te laat, bordjes uit de grond gereden etc :o ) maar we hadden nog wel 190 punten.. Al verwacht ik van morgen helemaal niets. :o

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:38

Bedankt debberly, Marjolein en Vera! Gelukkig ken ik de jury al, vorig keer was ze erg enthousiast over ons. Hopelijk nu weer. :j

Vera en Danique, hoeveel winstpunten hebben jullie nu in het L1? Fijn dat de trainingen goed gaan. :) Hier gaat de keertwending om de voorhand steeds beter, maar om de achterhand is (bij mijzelf) nog een heikel punt.

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:50

Loes1996: knap dat je ondanks de omstandigheden toch nog 2 winstpunten hebt kunnen rijden! En super als je werkpunten beloond worden. Mooie foto's en gave Fries <3 en eigen auto die een trailer kan trekken is wel heel fijn!

Sharonaa_ : klinkt alsof je lekker bezig bent zo!

debberley8: hoe is je debuut gegaan?

Danique07: en dan met je goede proef dikke punten en een mooie prijs! Nog gefeliciteerd! Leuk dat je in de lessen nu meer aandacht geeft aan wat hierna komt!

Fleury: wat leuk zeg dat je zo met de pony lekker kunt starten! En heel fijn dat je van de eigenaresse zoveel vrijheid en vertrouwen krijgt!

Yentaah: welkom! Jullie zijn een mooi plaatje samen!

xVera94: leuk dat paardlief het werk mooi oppakt!

Imaginaerum: op basis van de proefgerichte clinic moet het dan goedkomen :D Maar heel veel succes!

Met Luna gaat het trainen erg fijn. Galop issue met verkeerd aanspringen lijkt weer verleden tijd. Ik was al begonnen met travers, lkker voorbarig :') maar dat pakt ze makkelijk op. Schouderbinnenwaarts zit er eigenlijk al op. Ik ben dan nog niet met de keertwending begonnen dus zal ik dan over 2 lessen eens vragen. Volgende les is de laatste voor de wedstrijd dus dan even focussen op de L1 en proefje ook rijden.

Gisteren op de poetsplaats ontdekten we bij haar rechterbeen, een spier bij de knie die helemaal verhard was. Na beweging werd het wat zachter, maar ze was duidelijk wat stijf. Besloten om wel los te werken, verbeterde ze ook van, vervolgens gekoeld en ingesmeerd met coolingsgel. Vandaag ging mijn zusje heen en was het gelukkig weer wat beter. Ik kan dinsdag pas weer trainen, morgen gaan we naar een festival :D maar hopen dat het dan weer helemaal goed is.

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:13

Veel succes! Zeg nooit nooit... wie weet rij je morgen wel weer mooie punten. Ook succes met het schrijven, heel leerzaam (bij een fijne jury).

Imaginaerum schreef:
Nog meer mensen die in het onderwijs zitten, leuk, ik ook. :P (voortgezet onderwijs, exacte vakken)

Yentaah: leuke pony!
Mooie foto's, Loes1996!
Fleury, lekker dat je wat kilometers kunt maken! :)
Danique07, vrachtwagentje? Bofkont. :oo

Morgen mag ik eerst het Z1 t/m ZZL schrijven en aan het eind van de middag voor het eerst L1 proefjes starten. Beetje op hoop van zegen. :') Afgelopen maandag hebben we meegedaan aan een proefgerichte clinic en ik vond dat ik net wat te slordig reed (overgangen soms te laat, bordjes uit de grond gereden etc :o ) maar we hadden nog wel 190 punten.. Al verwacht ik van morgen helemaal niets. :o

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:16

Yentaah schreef:
Bedankt debberly, Marjolein en Vera! Gelukkig ken ik de jury al, vorig keer was ze erg enthousiast over ons. Hopelijk nu weer. :j

Vera en Danique, hoeveel winstpunten hebben jullie nu in het L1? Fijn dat de trainingen goed gaan. :) Hier gaat de keertwending om de voorhand steeds beter, maar om de achterhand is (bij mijzelf) nog een heikel punt.


8 winstpunten en het plan is om eind sept of in oktober over te gaan. Ik start ook 8 september weer! Goed van je met een manegepaard. Rij je altijd op dit paard?

xVera94

Berichten: 129
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:55

@ Danique; Ik werk 2 dagen in groep 6 en 1 dag op de hoogbegaafdenafdeling. Daarnaast 3 dagen NTC-onderwijs via Skype aan kinderen die in het buitenland wonen. Al met al lekker afwisselend :D Qua vooruitwerken word ik lichtelijk gedwongen door instructrice haha :') Maar zie er het nut zeker van in. Ik ben het L1 doorgevlogen in 3 wedstrijden dus kreeg het huiswerk om richting het M te gaan werken. Nu kan alles lekker rustig spelenderwijs, ipv dat ik dadelijk ineens mijn punten heb en niets bevestigd is.

@Imaginaerum; Heel veel succes morgen!

@ Yentaah; Wij zijn nu L1+12 in 3 wedstrijden (tussen eind juni en begin augustus). Paard is nog maar 5, dus ik heb even een wedstrijdstop.. had niet verwacht dat het zo zou gaan :o

@ Urosa; Jij bent ook al lekker bezig met vooruit werken! Hopelijk is dinsdag alles weer helemaal goed.

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:06

Vera idd lekker afwisselend! Van alles een beetje.
En WoW je bent echt snel de L1 doorgegaan. Spelenderwijs overal mee bezig kan vast en zeker geen kwaad. Heb je al een datum wanneer je L2 wil gaan starten ?

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:55

@Vera wow wat ben je snel er doorheen gegaan! Lekker zeg!

Iedereen bedankt voor de complimenten over de foto's en Vera <3

Hier heeft Vera een weekje vrij gehad in verband met de hitte, dus we zijn enkel naar de plas gereden om daar te zwemmen. Gister weer voor het eerst in de bak gereden, was ook wel te merken dat ze vrij was geweest. Stuk stugger in het lijf, maar na wat langer dan normaal te hebben losgereden had ze er ook wel weer lol in en werd ze weer zoals ik haar ken met rijden (licht in de hand en redelijk op het been).
Hier pakken we de keertwendingen ook al wel mee om te checken of ze los is. Ze is echt goed in keertwending om de achterhand, voorhand daarentegen loop ik zelf elke keer vast xD Ik raak dan in de war met de hulpen waardoor we toch eindigen met een keertwending om de achterhand :+
Schouderbinnenwaarts gaat eigenlijk ook best redelijk.
Verruimen in stap en draf nu ook. En nu is het ook een heel stuk sterker maken van paardlief haar achterhand om die galop te verbeteren zodat we daarin ook kunnen gaan schakelen. In de training probeer ik daarom zoveel mogelijk wisselingen te rijden in tempo en overgangen te maken. Daarnaast de oefeningen als sb/keertwending om achterhand en achterwaarts zodat ze gaat zakken.
Owja achterwaarts is ook wel een dingetje...soms gaat ze heel goed maar zo scheef als een toeter. Soms gaat ze gewoon niet en staat ze me echt aan te kijken van: ja ga lekker zelf achteruit :')

Vanavond weer trainen :)

xVera94

Berichten: 129
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:13

Ja het ging echt wat vlotter dan verwacht :o Plan is/was om in het voorjaar van 2020 L2 te starten :')

Als ik eerder zin heb, dan ga ik eerder.. maar ik vermaak me eigenlijk ook wel goed met het oppakken van de M-oefeningen.
Daarnaast begint hij steeds meer de lol te krijgen in het buitenrijden en het maken van een sprongetje, dus daar wil ik me ook wat op gaan richten. Dressuurmatig rijd ik hem namelijk maar een minuut of 30 per keer en zo bouwt hij toch wat conditie op.
Ik merk dat hij op wedstrijd soms wat tekort komt, omdat hij niet gewend is om langer te lopen en op wedstrijd is het natuurlijk al gauw 40 minuten met 15-20 min inrijden en 2 proeven.

@ Loes; ik snap dat je het rustig aan hebt gedaan, hier hetzelfde! Veel plezier en succes met trainen vandaag! Achterwaarts kan ik weinig mee helpen, dat heeft die van mij vanaf zadelmak al volgens het boekje gedaan. Met keertwendingen ben ik ook makkelijk de stoorzender haha. Ik wil jaag hem soms de oefening door, waardoor hij praktisch over zijn eigen benen struikelt om maar te kunnen voldoen aan mijn hulpen.. daar ga ik de komende week dus hard mee aan de slag.

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:25

Imaginaerum: Succes vandaag met je proeven. Slechte generale is een goede repetitie ;)
Urosa: Dankje! Jullie werken goed vooruit zeg, fijn dat Luna het ook zo goed oppakt.
Danique: Dan komt het L2 al wel dichtbij inderdaad! Het is geen vaste afspraak, maar ik rijd er wel vaak op. Daarnaast probeer ik zo veel als mogelijk extra lessen of vrijrijduurtjes te regelen, en leasen (4x per week rijden) als de bankrekening het toelaat. :o Het is met dat ene uurtje per week soms wel lastig om vooruitgang te boeken.
Vera: Jeetje dat is snel! Wat is je geheim? :+
Loes: De foto's waren erg mooi, gaaf paard? Wat leuk dat jullie hebben gezwommen, staat ook nog op mijn bucketlist. Fijn dat ze zo snel weer de oude is na een week stilstaan.

Wij gaan maandag weer trainen. Hoe vaak nemen jullie gemiddeld les?

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:29

Meestal eens in de twee weken prive en de andere week clubles. Soms voor een wedstrijd een extra les meer proefgericht van de clubles instructrice.

Ik ben nog lang niet met L2 bezig, meestal bij +8 wp en dan rustig opbouwen. Ga pas weg als ik er een goed gevoel bij heb. Wellicht dat we in de les er al wel mee bezig zijn, maar heb nog geen L2 proefje bekeken of gereden.

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 13:00

Iedereen succes en gefeliciteerd!

Ik ben blij dat ik mijn wedstrijd afgezegd heb van morgen, ze loopt wel al beter maar nog niet helemaal goed. en ze heeft op een magische wijze wondjes op haar benen dus mag niet eens starten.

Ook gaat aanstaande week mijn laatste half jaar in van mijn studie, dus ik ben nu weer hard aan het bikkelen! Ik hoef nog 6 opdrachten, die ik voor eind september af moet hebben. ( vanmorgen moest ik er nog 7 :') ) heb er nu gelukkig weer bijna een af en hoop er daarna nog een voor de helft te maken zodat ik morgen de andere 2,5 kan gaan maken. in de hoop dat alles af is :)
daarnaast werk ik ook nog 24 uur. dus bij mij gaat het paardrijden komende maand even op een lager pitje. ik train sowieso 2x in de week, maar extra zit er nu echt niet in.

xVera94

Berichten: 129
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 21:07

@ Britt; Heel begrijpelijk! Succes met de laatste 6 maanden van je studie!
@ Sakura; L2 vind ik heel veel op L1 lijken. Meer meters wijken, achterwaarts en wat meer stuurwerk als door een S van hand veranderen.
@ Yentaah; veel plezier maandag! Ik heb ook de mogelijkheid gehad om met een manegepaard te starten in het verleden, was erg leuk en leerzaam... en kostbaar :+ En dat geheim is heel goed bewaard, daar ben ik zelf ook nog niet achter :')

Ik les iedere week.. nu nog wekelijks dressuur, vanaf midden september waarschijnlijk afwisselend dressuur en springen, maar wel bij de zelfde instructrice.

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 22:19

Brittjuh97: studie gaat voor, er valt echt een last van je schouders als je de opdrachten af hebt, dan kun je daarna weer lekker gaan starten. *D
xVera94, dat heb je snel gedaan inderdaad! Knap!
Sterkte met je paard, Urosa!

Vanochtend heb ik eerst weer veel geleerd van het schrijven in de Z-rubrieken en daarna mocht ik zelf nog even de baan in, voor het eerst L1. Eerste proefje was ze lief, ze heeft alleen wel gauw last van de hitte dus het mocht wat flitsender en meer aan elkaar, maar verder geen foutjes oid. Tweede proefje was ze er echt zat van, ze liep alleen maar te schudden met haar hoofd en ging volledig in de staak met wijken.
We hadden 180,5 en 176, dus het lag nog dicht bij elkaar voor twee proeven met zo'n verschillend gevoel. :P Het eerste winstpuntje is in ieder geval binnen, volgende week mogen we weer een poging wagen.

M_arjolein

Berichten: 1431
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 11:44

Imaginaerum gefeliciteerd met je winstpunt! En leuk dat je mocht schrijven, lijkt me ontzettend leerzaam.

Wauw Vera dat is lekker snel door de L1 heen zeg!

Ik rijd elke week groepsles van de rijvereniging, maar ga nu vanaf woensdag weer beginnen met priveles.

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:22

Gefeliciteerd met je winstpunt! Lekker trainen en op naar volgende week!

Ik rij ook iedere week verenigingsles en zou graag vaker privé willen lessen maar in de praktijk komt het er niet van...