Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 10:11

Nutteloze kerstpakketten is pas geldverspilling. Ik snap niet dat mensen dat kunnen uitzoeken.

maaikemuis
Berichten: 5296
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 11:12

Ik werk in de zorg en het kerstpakket wordt ieder jaar minder. Er zitten altijd etenswaren in die van twijfelachtige kwaliteit zijn en de laatste paar jaar iedere keer een tas. Ik stop ieder jaar weer alles in de tas en breng dat naar het plaatselijke steunpunt voor armoedebestrijding. Dat ik nu zo’n ‘snob’ ben die er niets aan vindt, betekent niet dat een ander er niet heel blij van kan worden.

Ik ben benieuwd wat ik dit jaar weer weg kan geven!

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 11:16

maaikemuis schreef:
Ik werk in de zorg en het kerstpakket wordt ieder jaar minder. Er zitten altijd etenswaren in die van twijfelachtige kwaliteit zijn en de laatste paar jaar iedere keer een tas. Ik stop ieder jaar weer alles in de tas en breng dat naar het plaatselijke steunpunt voor armoedebestrijding. Dat ik nu zo’n ‘snob’ ben die er niets aan vindt, betekent niet dat een ander er niet heel blij van kan worden.

Ik ben benieuwd wat ik dit jaar weer weg kan geven!


Groot gelijk heb je!

Tancreda4

Berichten: 24091
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 11:58

Wij krijgen meestal een bon waar je zelf mee kan doen wat je wilt. Ik doe meestal omtoveren tot bol.com bon en koop er wat kerstkadootjes voor m'n zussen en ouders voor.

EedihcrO

Berichten: 789
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 12:12

Kerstpakket nog niet gekregen, maar ik kreeg gister wel een luxe chocoladeletter van mijn werkgever <3 . Werk in een chocolaterie, maar zo’n dure letter zou ik zelf niet snel kopen. Maar de kwaliteit van de chocolade is wel echt heel erg goed. Lekker van genieten dus.

purny

Berichten: 27558
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 13:06

Wij kunnen elk jaar kiezen uit een geschenk. Vorig jaar hadden ik een dinerbon en dit jaar een snackdoos.
Verder krijgen we altijd wel een kerstbrood van het schoonmaakbedrijf van mijn werk, een kerststaaf van de koerier en een presentje van de personeelsvereniging.
en omdat ik BHV'er ben had ik een doos met allemaal lekkers gehad als dank.

kimwilliam

Berichten: 1187
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 13:09

hier krijgen we een kerstpakket met eten wat we ook exporteren en vaak zit er iets bij zoals een fleece plaid etc. ook een kerstbrood krijgen we erbij. met sinterklaas een banketletter gehad.

mijn vriend dit jaar een nieuwe werkgever ben benieuwd wat die krijgt, heeft ook al een banketletter gekregen met sinterklaas en heeft als kerstborrel een bbq op de zaak.

ElCamino

Berichten: 8947
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 13:45

We mogen hier bij Chrysal in Naarden niet klagen.

Wij krijgen met onze verjaardag altijd een VVV-bon van €100.00

Met Sinterklaas van de PV een letter of een zakje met andere sint-lekkernijtjes

Dan met de kerst hebben we dit jaar een kerst-lunch ipv de kerstborrel en nogmaals een VVV-bon van €100.00.
Tevens worden het hele jaar de relatiegeschenken verzameld en dan verloot met de kerst. En als we tekort komen ga ik altijd naar de Hanos nog wat lekkernijen halen zodat iedereen een kadootje krijgt.
Dit varieert echt van pruts dingen tot een hele luxe zalm in verpakking...

Warboel
Berichten: 14704
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 13:53

Mijn vorige werkgever gaf altijd super toffe kerstpakketten! Alleen vorig jaar viel die tegen. Maar ben nu van werkgever veranderd, dus ben benieuwd :+

Er zat gisteren wel een Tony’s chocoladeletter in de brievenbus voor Sinterklaas namens werk, dus dat was al wel heel leuk!

_Lois_

Berichten: 3294
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 14:25

Wij kunnen hem volgende week ophalen, ben benieuwd! Afgelopen jaar was het een klassiek pakket met allerlei etenswaren :)

Met Sinterklaas hebben we een mooie mok en zakje chocolade pepernoten gehad :D
En praktisch omdat de papieren bekers verdwijnen :+

AnnemiekvM

Berichten: 8255
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 14:36

Dit jaar een groot cadeau gekregen. Een warmtedeken van Stoov.
Normaal kregen we altijd iets van een bon. Ook heel leuk. Zeker omdat het extra is.

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 15:11

AnnemiekvM schreef:
Dit jaar een groot cadeau gekregen. Een warmtedeken van Stoov.
Normaal kregen we altijd iets van een bon. Ook heel leuk. Zeker omdat het extra is.

Dat is wel een gaaf cadeau! En nuttig ook :j.

Ik kom toevallig net terug van een gesprek met de facilitair manager. Ik werk met alleen maar mannen op de afdeling dus de temp staat hier op 18-19 graden. Hoe veel ik ook aan doe, ik blijf het koud hebben en krijg 100 keer opmerkingen naar mijnn hoofd dat ik ziek ben dat ik met een kleedje om zit. Ben het een beetje zat aan het worden. Had mijn telefoonsaldo niet gebruikt, dus ging er met mijn sjarmantse lach heen om te vragen of ze me die Stoov niet konden sponseren gezien ik mijn telefoon zelf heb betaald _O-. Had natuurlijk een grappig antwoord terug verwacht, maar hij gaat er serieus even over praten en dan hoor ik het. Fingers crossed dus haha.

Had het ook als kerstpakket ontzettend tof gevonden! Maarja, de mannen niet denk ik en in het gehele bedrijf van zo'n 200 man werken er 8 vrouwen :').

Blacky94

Berichten: 3503
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 15:38

Zonnetje81 schreef:
deksel schreef:
Oeh, leuk topic. Ik werk sinds een paar maanden bij deze werkgever en heb geen idee wat ze vorig jaar hebben gegeven.
Voor sinterklaas heb ik een zakje pepernoten en chocoletter opgestuurd gekregen, dat vond ik attent.

Van de werkgever van mijn vriend heb ik vorig jaar een Fatboy-lamp gekregen (ik werk daar niet) en hij een drone. Benieuwd of ik dit jaar weer wat krijg en wat hij krijgt!

Dure kado’s ik mag blij zijn met een kadobon van 20 euro.

Hier idem. Gelukkig wel van Bol.com, dat komt altijd wel een keer van pas. Volgens mij zaten we vorig jaar nog op 25eu.
Maargoed, ik krijg iig nog iets. Ik werk in de zorg dus ik weet dat het nooit veel gaat zijn :') ben wat dat betreft sowieso wel benieuwd hoe dat de komende jaren blijft gaan aangezien het eerste ziekenhuis al personeel gedwongen gaat ontslaan ivm slechte jaarcijfers en ik weet dat meer ziekenhuizen het financieel moeilijk(er) hebben.
Maar als ik soms zie en hoor waar mijn vriend en sommige van onze vrienden mee thuis komen word ik ook wel eens "jaloers" :o

Cambionn

Berichten: 849
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 19:13

Bij ons nog meer bezuinigen om op de beoogde winst te komen, dus dit jaar geen chocoladeletters vanuit werk. Stonden enkel wat chocolaatjes naast het koffieautomaat op 5 december, maar als je die dag thuis werkte (zoals ik) had je dus pech. Maar kreeg net een kleine chocoladeletter van een van de instructeurs/mijn fysio op stal dus da's lief <3 .

Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 20:13

Cambionn schreef:
Bij ons nog meer bezuinigen om op de beoogde winst te komen, dus dit jaar geen chocoladeletters vanuit werk. Stonden enkel wat chocolaatjes naast het koffieautomaat op 5 december, maar als je die dag thuis werkte (zoals ik) had je dus pech. Maar kreeg net een kleine chocoladeletter van een van de instructeurs/mijn fysio op stal dus da's lief <3 .


Oh daar wordt bij ons ook niks aan gedaan. :')

lor1_1984

Berichten: 12064
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 20:33

Tot een aantal jaar geleden kreeg ik vanuit de woonvorm zo'n chocolade paasei gevuld met bonbons enzo vd bakker met Pasen, een gespoten chocoladeletter van dezelfde bakker met Sinterklaas en met Kerst nog een vvv-bon met vaak een kerstpakket(je) erbij.
Met Sinterklaas krijgen we niets meer, met Pasen iets van een weckpot of blikje oid met paaseitjes en met Kerst een kerstpakket met cadeaubon.
Ik ben blij met wat we krijgen, het gebaar is al ontzettend leuk ook al zitten er altijd wel dingen bij waar ik niets mee kan maar daar is een ander vaak wel mee blij te maken. :)

Cambionn

Berichten: 849
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:26

Kaitlyn schreef:
Oh daar wordt bij ons ook niks aan gedaan. :')
Nouja, op zich vind ik het ook niet zo erg hoor. Maar vorig jaar kregen we een grote Verkade letter, groot kerstfeest waar je partner mee mocht en werd er dik uitgepakt voor kerstpakket (goed gevuld pakket + cadeaubon + leuke netto bonus + fles champagne). Nou weet ik dat we super verwend waren. Maar het contrast is wel groot zeg maar. En het is meer het contrast zelf wat vreemd voelt. Voor de rest zit ik er niet zo mee hoor.

De CEO heeft trouwens aangegeven dat het ivm de zo ver tegenvallende (aka niet wat ze willen, we staan alsnog dik groen) winst is, dus dat is niet iets wat ik heb bedacht. Kerstfeest was zelfs al gepland maar geannuleed.

Heb mijn cadeaubon (als kerstpakket) nog niet ontvangen overigens. Geen idee wanneer die komt maar zal vast niet lang meer duren.

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:32

Een collega zei vandaag ook van nou we gaan erop vooruit met de chocolade. Geef dan niks. Ik zal zo een foto plaatsen tussen vorig jaar en dit jaar. Wetende dat we een rijke school zijn. :+ ik heb liever een gebakje dan een “ik wil wel maar lukt niet” chocolade in mn postvak. We hadden wel gevulde speculaas bij de koffie en dat is dan meer dan genoeg zonder een slap aftreksel.

We kregen ook suffe kado’s met de dag van de leraar. Geldverspilling kan ik niks mee. Vorig jaar was dat een nuttige kadobon.

PSvanLot

Berichten: 10181
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:38

Wij hadden op school een Tony Chocol. letter. Helemaal prima!

Met dag van de leraar een canvas shopper, eigenlijk ook iedereen blij mee.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:52

Leuk ik ga weer volgen. Volgende week donderdag een kerstmarkt en dan mag je zelf dingen uitzoeken

heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 23:15

Is er hier een NSer die een verrassingspakket heeft gekozen? Zou die de inhoud misschien (prive) willen delen? Ik ben twee jaar geleden nogal teleurgesteld geweest ermee, en durf niet meer zo goed hem te bestellen als we weer zoiets krijgen, maar als het een pakket is zoals voor Corona wil ik hem wel :=

kimwilliam

Berichten: 1187
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 12:43

wij krijgen van stal ook altijd een cadeautje. 2 jaar terug een halster met de naam erop van je paard en vorig jaar een rituals pakket. ben benieuwd wat we dit jaar krijgen en ik krijg het dan in meervoud :D

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 13:06

PSvanLot schreef:
Wij hadden op school een Tony Chocol. letter. Helemaal prima!

Met dag van de leraar een canvas shopper, eigenlijk ook iedereen blij mee.


Nou die kleine shopper was hier niet zo populair, mensen staken er de draak mee. Misschien omdat wij een relatief jong team hebben.

Dus toch per school anders wat je krijgt, vorig jaar hadden we een fatsoenlijke choco letter.
Het gaat over mobiel uit de school en dan krijgen we een stuk chocoladeletter in telefoonvorm, dat heeft ook niks met sinterklaas te maken :+

PSvanLot

Berichten: 10181
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 13:10

Zonnetje81 schreef:
PSvanLot schreef:
Wij hadden op school een Tony Chocol. letter. Helemaal prima!

Met dag van de leraar een canvas shopper, eigenlijk ook iedereen blij mee.


Nou die kleine shopper was hier niet zo populair, mensen staken er de draak mee. Misschien omdat wij een relatief jong team hebben.

Dus toch per school anders wat je krijgt, vorig jaar hadden we een fatsoenlijke choco letter.
Het gaat over mobiel uit de school en dan krijgen we een stuk chocoladeletter in telefoonvorm, dat heeft ook niks met sinterklaas te maken :+


Was hier helemaal niet klein, groot genoeg om boodschappen mee te doen. Er was hier echt niemand ontevreden over was en hij wordt ook echt veelvuldig gebruikt heb ik wel begrepen.
We hadden er echt veel te veel gekregen, en meerder collega's hebben er meerdere mee naar huis genomen.
Ons team is ook jong, en boodschappen doen moet iedereen.

Hier zijn de aardigheidjes eigenlijk altijd wel prima. Ben er tot op heden nooit heel erg ontevreden over geweest.

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 13:13

Die shopper vond ik dan niks maar dat maakte me verder niet zoveel uit, die heb ik laten liggen.
Nu was een gewone letter (of niks) prima geweest, beter goed of gewoon niks.