Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
deksel

Berichten: 3797
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 09:53

Oeh, leuk topic. Ik werk sinds een paar maanden bij deze werkgever en heb geen idee wat ze vorig jaar hebben gegeven.
Voor sinterklaas heb ik een zakje pepernoten en chocoletter opgestuurd gekregen, dat vond ik attent.

Van de werkgever van mijn vriend heb ik vorig jaar een Fatboy-lamp gekregen (ik werk daar niet) en hij een drone. Benieuwd of ik dit jaar weer wat krijg en wat hij krijgt!

Cambionn

Berichten: 849
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 10:09

Vorig jaar was het erg goed. We kregen een dik kerstpakket met allerlij eten en een cadeaukaart met leuk bedrag vanuit PZ, extra nog een fles champagne en sokken vanuit management, en een leuke geldbonus. En daarnaast een uitgebreid kerst dinee voor medewerkers +1.

Dit jaar lopen we achter op target en hadden we de keuze tussen kerstpakket of cadeaukaart. Is nog niet binnen dus weet de waarde niet. Verder geen kerstdinee want duur dus komt er een borrel waar je niemand mee naartoe mag nemen.

hahahatsjoe

Berichten: 2399
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 10:14

Mag een Sinterklaaspakket ook ? Vond net in de brievenbus een heerlijke chocoladeletter, een doosje chocolaatjes en een koker met nog meer chocolaatjes met nootjes.

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 10:36

deksel schreef:
Oeh, leuk topic. Ik werk sinds een paar maanden bij deze werkgever en heb geen idee wat ze vorig jaar hebben gegeven.
Voor sinterklaas heb ik een zakje pepernoten en chocoletter opgestuurd gekregen, dat vond ik attent.

Van de werkgever van mijn vriend heb ik vorig jaar een Fatboy-lamp gekregen (ik werk daar niet) en hij een drone. Benieuwd of ik dit jaar weer wat krijg en wat hij krijgt!



Dure kado’s ik mag blij zijn met een kadobon van 20 euro.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102064
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 11:47

De eigenaresse van het bedrijf en iemand van HR kwamen net luxe chocolade letters uitdelen en de schoonmaker liep rond met een jute zak met zakjes pepernoten.

Afbeelding

Fortitude

Berichten: 3089
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 13:32

Leuke dingen komen er langs! (En minder leuke :\ )

Ik ben op mijn werk degene die de kerstpakketten samenstelt en maakt (we doen alles helemaal zelf voor zo'n 100 man), dus dat is nooit echt een verrassing. Ik schrijf zelfs de kerstgroet :') we gaan de 14e inpakken en vanaf dan deelt mijn baas ze ook direct uit. Dit jaar waren er wat leveringsproblemen met artikelen dus het is nog even spannend of we alles 100% compleet krijgen, maar anders heb ik een backup.

Ik zal kijken of ik een foto kan delen als ze ingepakt zijn :)

Mijn vriend krijgt tot nu toe altijd een bon met punten die hij kan inwisselen. Ik vermoed dit jaar dus ook. Resulteert vaak in Rituals voor mij dus ik klaag niet :Y)

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 13:57

Hier denk ik weer een bon, wordt wel ieder jaar minder qua waarde

liberia
Berichten: 527
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 15:03

Hier al jaren een kerstmarkt met lokale ondernemers. Je pasje ter waarde van E 25,= mag je daar vrij besteden. Kun je bij alle ondernemers ook inwisselen voor een tegoedbon. Dat een aantal jaren gedaan van een redelijk dure lederzaak, Dit jaar kan ik dus mooi een leuke werktas gaan uitzoeken.

Eefste

Berichten: 911
Geregistreerd: 15-09-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 15:45

Ik krijg de 14e een kerstpakket bij een opdrachtgever (werk als ZZP'er daar).
We hebben dan (net als vorige jaar) een super luxe 5 gangen kerstdiner verzorgd door een kok in het huis van de eigenaren van het bedrijf.
Vorig jaar super leuk pakket + een uitnodiging voor 3 dagen efteling incl overnachtingen.
Dat uitje was overigens 1 groot feest haha. Mega goed verzorgd!
Super bijzonder gevoel om als ZZP'er helemaal bij het team te horen.

Geen idee wat t dit jaar zal zijn. Maakt me ook niet uit eerlijk gezegd. Kijk heel erg uit naar het eten weer met elkaar.

Mandyy

Berichten: 30509
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 17:04

Ik ben blij! <3
Afbeelding

Afbeelding

Vandaag ook een Sinterklaas pakket met allerlei lekkers. :9

D_akota

Berichten: 678
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 18:15

Leuk om alle pakketten te zien. Ik weet nog niet wanneer ik hem ga krijgen, denk volgende week. Dat zal wel een bon zijn die je kunt inwisselen. Vorig jaar heb ik voor een Divoza bon gekozen a €50,-

eclair98

Berichten: 11605
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 18:55

Kookaburra schreef:
eclair98 schreef:
Ik had vorig jaar een markt met muntjes. Met lokale ondernemers, erg tof!

Ging in januari terug naar m'n oude baan. Daar stond een gepersonaliseerde mok klaar (met m'n naam verkeerd gespeld :+ ) en sokken van het bedrijf waar veel mee wordt samengewerkt. Beter dan de KNALORANJE kerstbal met het logo die we het jaar er voor kregen :+ En toen stond er ook nog een grote tas met eten klaar! Alles opgemaakt en wat ik niet zo lekker vond aan m'n vader gegeven of in zo'n weggeef kast gezet

Ik dacht al, wanneer komt het verhaal van de oranje kerstbal? _O-


Hier krijg ik volgende week mijn kerstpakket (gek! Ik heb nog niet eens het idee dat het december is := ). De deur van één van de ruimtes op het werk is wel al een paar weken hermetisch afgesloten. Ik heb een vermoeden dat daar de pakketten staan :D We hebben in coronatijd eens een 'thuisbios-winterpakket' gehad met bioscoopbon, allemaal lekkers en een fijn warm wollen kleed. Dus ik ben benieuwd waar ze dit jaar mee komen.

Je weet hoe erg die was
:+

Lavitabella

Berichten: 1741
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 19:00

Wij krijgen altijd €150 extra deze maand en dan als Sinterklaas bonus. Met het kerstdiner krijgen we vaak ook nog wel wat.

Polarize
Berichten: 722
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 19:13

Ik heb vandaag wel een sinterklaas cadeau gekregen van mijn vader zijn werk O:) had meegeholpen aan een cadeau voor één van zijn collega's dus ik kreeg ook een bedankje :D

Benzz
Berichten: 2941
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 19:22

Eefste schreef:
Ik krijg de 14e een kerstpakket bij een opdrachtgever (werk als ZZP'er daar).
We hebben dan (net als vorige jaar) een super luxe 5 gangen kerstdiner verzorgd door een kok in het huis van de eigenaren van het bedrijf.
Vorig jaar super leuk pakket + een uitnodiging voor 3 dagen efteling incl overnachtingen.
Dat uitje was overigens 1 groot feest haha. Mega goed verzorgd!
Super bijzonder gevoel om als ZZP'er helemaal bij het team te horen.

Geen idee wat t dit jaar zal zijn. Maakt me ook niet uit eerlijk gezegd. Kijk heel erg uit naar het eten weer met elkaar.

Officieel mag je dit als Zzper niet aannemen ;)

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 19:26

Waarom niet? Je mag sowieso wel een kado krijgen van iemand. Zit gewoon onder het schenkingsbedrag en geen haan die daar naar kraait.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41774
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 19:27

Benzz schreef:
Eefste schreef:
Ik krijg de 14e een kerstpakket bij een opdrachtgever (werk als ZZP'er daar).
We hebben dan (net als vorige jaar) een super luxe 5 gangen kerstdiner verzorgd door een kok in het huis van de eigenaren van het bedrijf.
Vorig jaar super leuk pakket + een uitnodiging voor 3 dagen efteling incl overnachtingen.
Dat uitje was overigens 1 groot feest haha. Mega goed verzorgd!
Super bijzonder gevoel om als ZZP'er helemaal bij het team te horen.

Geen idee wat t dit jaar zal zijn. Maakt me ook niet uit eerlijk gezegd. Kijk heel erg uit naar het eten weer met elkaar.

Officieel mag je dit als Zzper niet aannemen ;)

Gewoon een relatiegeschenk.

Eefste

Berichten: 911
Geregistreerd: 15-09-07
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 23:48

Ben benieuwd waarom dat niet mag? Tis een van mijn vele opdrachtgevers :) Geen enkele vorm van verkapt dienstverband.
En de efteling was een team-uitje.
Zij geven hun vaste personeel t zelfde als hun zzp'ers.

edit: Nog even snel gezocht online.. Was wel benieuwd waarom dit niet zou mogen, want als ZZP'er mag je ook je opdrachtgevers gewoon een kerstpakket geven (relatie geschenk). Maar kan niets daarover vinden.

Nathalie__

Berichten: 372
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 00:29

Kookaburra schreef:
eclair98 schreef:
Ik had vorig jaar een markt met muntjes. Met lokale ondernemers, erg tof!

Ging in januari terug naar m'n oude baan. Daar stond een gepersonaliseerde mok klaar (met m'n naam verkeerd gespeld :+ ) en sokken van het bedrijf waar veel mee wordt samengewerkt. Beter dan de KNALORANJE kerstbal met het logo die we het jaar er voor kregen :+ En toen stond er ook nog een grote tas met eten klaar! Alles opgemaakt en wat ik niet zo lekker vond aan m'n vader gegeven of in zo'n weggeef kast gezet

Ik dacht al, wanneer komt het verhaal van de oranje kerstbal? _O-


Hier krijg ik volgende week mijn kerstpakket (gek! Ik heb nog niet eens het idee dat het december is := ). De deur van één van de ruimtes op het werk is wel al een paar weken hermetisch afgesloten. Ik heb een vermoeden dat daar de pakketten staan :D We hebben in coronatijd eens een 'thuisbios-winterpakket' gehad met bioscoopbon, allemaal lekkers en een fijn warm wollen kleed. Dus ik ben benieuwd waar ze dit jaar mee komen.


Benieuwd waar je werkt haha, dat biospakket komt mij bekend voor.

raket

Berichten: 4097
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 07:37

Ik werk in een ziekenhuis, budget is niet zo groot, maar ze doen hun best.
Eigenlijk vind ik het leukste dat de directeur ergens in september begint met s avonds kerstkaarten persoonlijk te signeren. Dat vind ik zo lief, dat heb ik bij eerdere ziekenhuizen nooit meegemaakt.

Eefsel2109

Berichten: 1111
Geregistreerd: 24-04-15

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 08:46

Wij zijn een klein team, mogen een lijstje inleveren (bij mij haha) met wat je wilt hebben voor een x bedrag bij bol.com. Ik koop dit in, doe er een leuke kerstverpakking om heen en 11 december gaan we dan cadeautjes uitpakken :D

Ik heb gekozen voor hogwarts legacy voor de switch, een fysiek spelletje en een nagelknipper voor hond en katten

miereneter

Berichten: 2590
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 08:46

Ik had niet zoveel verwacht, we krijgen meestal een VVV-cadeaubon van zo'n 25 euro als kerstgeschenk. Helemaal prima, ik ben er blij mee. Maar kreeg net een mail dat we een bonus krijgen, dat is een onverwachte meevaller *\o/* .

Ik werk in de zorg en daar zijn bonussen niet zo gebruikelijk voor het voetvolk.

miereneter

Berichten: 2590
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 08:46

raket schreef:
Ik werk in een ziekenhuis, budget is niet zo groot, maar ze doen hun best.
Eigenlijk vind ik het leukste dat de directeur ergens in september begint met s avonds kerstkaarten persoonlijk te signeren. Dat vind ik zo lief, dat heb ik bij eerdere ziekenhuizen nooit meegemaakt.


Dat is erg leuk, dat is echt wat waard!

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 09:44

Dat vind ik ook heel leuk! Wij krijgen met kerst ook een kaart van het bedrijf, en met verjaardagen ook. Voelt echt heel fijn en je blijft je daardoor ook gewoon mens voelen, ondanks dat je in een groot bedrijf werkt <3.

Vorig jaar zat ik het eerste jaar bij dit bedrijf en toen kregen we een slagerspakket met vlees en daar zat nog een fles wijn en een proefpakket met sapjes van een lokale boer in. Heel leuk. Het schijnt dat dat wel elk jaar zo is, dus ik denk dat ik dit jaar hetzelfde krijg. Ik vind het wel leuk en mijn ouders zijn er ook blij mee, want vorig jaar heb ik de helft bij hun gedropt door ruimtegebrek in mijn vriezer _O-.

Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 09:55

mariekie schreef:
Wij hebben net als vorig jaar de rituals advent kalender gekregen.

Wordt er ook niet speciaal blij van :')
Die van vorig jaar staat nog ingepakt en deze ook hahaha.


Ik zou hier zó gelukkig van worden als ik dat hier zou krijgen. :=

Mijn vorige werkgever gaf altijd een diner, een cadeaubon, een mooi geldbedrag én een heel mooi pakket. En daarnaast werden er door onze leveranciers ook altijd kerstpakketten voor de accountmanagers dus ik werd daar echt gruwelijk verwend en moest een paar keer van boven naar beneden lopen met alles. :')

Verder kregen we met Sinterklaas altijd een cadeaubon en een doos met allemaal lekkers erin, en dat kregen we ook met Pasen.
Ik verwacht hier niet zoveel, vorig jaar schijnt er een basic pakket gegeven te zijn waarvan mijn collega's het meeste hebben weggegooid en een afgrijselijk kleed erin. :+