Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102230
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 19:16

Vorig jaar kregen wij een grote jute zak met etenswaar en andere dingetjes. Plus een VVV bon van €200. Dit kregen we uitgereikt na een uitgebreide lunch. Ik heb geen idee wat we dit jaar krijgen maar ik denk iets soortgelijks. Deze krijgen we op 22 dec.

eclair98

Berichten: 11606
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 19:32

Ik had vorig jaar een markt met muntjes. Met lokale ondernemers, erg tof!

Ging in januari terug naar m'n oude baan. Daar stond een gepersonaliseerde mok klaar (met m'n naam verkeerd gespeld :+ ) en sokken van het bedrijf waar veel mee wordt samengewerkt. Beter dan de KNALORANJE kerstbal met het logo die we het jaar er voor kregen :+ En toen stond er ook nog een grote tas met eten klaar! Alles opgemaakt en wat ik niet zo lekker vond aan m'n vader gegeven of in zo'n weggeef kast gezet

Celebi
Berichten: 3818
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 19:35

Ik ga dit jaar weer uit van niets. :+

Kookaburra

Berichten: 5433
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 19:41

eclair98 schreef:
Ik had vorig jaar een markt met muntjes. Met lokale ondernemers, erg tof!

Ging in januari terug naar m'n oude baan. Daar stond een gepersonaliseerde mok klaar (met m'n naam verkeerd gespeld :+ ) en sokken van het bedrijf waar veel mee wordt samengewerkt. Beter dan de KNALORANJE kerstbal met het logo die we het jaar er voor kregen :+ En toen stond er ook nog een grote tas met eten klaar! Alles opgemaakt en wat ik niet zo lekker vond aan m'n vader gegeven of in zo'n weggeef kast gezet

Ik dacht al, wanneer komt het verhaal van de oranje kerstbal? _O-


Hier krijg ik volgende week mijn kerstpakket (gek! Ik heb nog niet eens het idee dat het december is := ). De deur van één van de ruimtes op het werk is wel al een paar weken hermetisch afgesloten. Ik heb een vermoeden dat daar de pakketten staan :D We hebben in coronatijd eens een 'thuisbios-winterpakket' gehad met bioscoopbon, allemaal lekkers en een fijn warm wollen kleed. Dus ik ben benieuwd waar ze dit jaar mee komen.

F_inley

Berichten: 6416
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 20:03

Ik ben van baan veranderd dus ben benieuwd. Mijn oude werkgever had echt altijd mooie en ook dure pakketten dat schijnt hier niet te zijn dus ben benieuwd!

xoranlover

Berichten: 6648
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 20:53

Wij krijgen geen kerstpakket. Wel een chocoladeletter morgen :D

En met het team hebben we volgende week kerstviering met lekkers.

Misschien nog een bon waarbij je zelf kan kiezen waaraan je het besteed maar ik denk het niet.

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 20:54

Wij krijgen standaard een kerstattentie. dat is elk jaar anders. en degene die werken met kerst en/of oud en nieuw krijgen nog 1 of 2 pakketten.
Dit jaar heb ik mazzel en werk ik kerst (nachtdienst dus het kerstdiner kan ik gewoon gezellig mee doen) en middagdienst met nieuwjaarsdag. voor beide van deze dagen krijgen we normaal gesproken een extra pakket. Dus ben heel benieuwd wat voor iets ze mee komen dit jaar.

Heb al wel een mail gehad, of ze mijn juiste adres hebben (mijn oude scheen er ook nog in te staan) voor de kerstattentie. maar heb nog niks binnen gekregen. Dus ergens wel zeeeer benieuwd haha. die 2 andere pakketten kan je meestal met kerst en op nieuwjaarsdag ophalen op het bedrijf zelf.

Piekosjj

Berichten: 5483
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 21:54

Dit jaar voor het eerst een 'grote mensen baan' en we mochten op een website tussen vanalles kiezen. Heb voor een SUP board gekozen, iets wat ik echt al jaaaren wil :D En dit weekend hadden we ons kerstfeest waar we heerlijk luxe hebben gedineerd. Niks te klagen dus! :)

Roosch

Berichten: 36721
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 21:58

Wat zijn ze bij jullie allemaal vroeg! :')

KSHancox
Berichten: 1265
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 21:58

Mijn partner kon kiezen, dus hij heeft voor mij de Rituals advent gekozen. <3

Mijn werk is vooralsnog een verrassing. Ik verwacht iets relatiefs traditioneels met eten enzo en als dat klopt dan doneer ik 'm sowieso.

KletsKoekje
Berichten: 3307
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:01

Leuk, ik ga volgen. Vorig jaar een welnessbon gekregen van 70 euro. Ben inmiddels van werkgever veranderd en geen idee òf en wat we krijgen. Ben benieuwd :)

Ingrid_92

Berichten: 2830
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:03

Wij krijgen ieder jaar allemaal een bedrag van de baas om voor een collega iets te kopen en gaan dan vervolgens lootjes trekken. Je kunt dan je eigen verlanglijstje indienen en je collega kan dan met het bedrag dat door de baas gestort wordt cadeautjes kopen die je zelf wenst :) Echt top!

xoranlover

Berichten: 6648
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:04

Ik zou van rituals niet blij worden ik kan 9 van de 10 keer niet tegen die producten.

suusantana
Berichten: 298
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: Maasbree

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:27

Wij krijgen eigenlijk altijd een tinteling bon. Verwacht dat dat dit jaar ook weer zal zijn. Volgende week nog kerstdiner van onze unit bij de All you can eat Wok en week erna Kerstevent voor het hele kantoor met foodtrucks.

nevica

Berichten: 1043
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:35

Wat zijn jullie werkgevers vroeg zeg. Op mijn oude werkgever kregen we echt pas op de 24e het pakket. Heb nu een andere baan en dit word hier mijn eerste kerstpakket dus ben benieuwd. :D

PSvanLot

Berichten: 10184
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:46

Ik altijd hetzelfde. Flauwe Bol.com kaart met €20,- vanuit school. Afgelopen jaar hadden we van OMO waar onze school onder valt een bon van €50, maar daar ga ik dit jaar niet vanuit.

Mijn ouders zijn 2 jaar geleden met hun bedrijf gestopt en werken voor hun plezier nog een paar uur in de week. Dat bedrijf is echt top met cadeaus, het hele jaar door eigenlijk wel. Nu hebben ze hun eindejaarscadeaus al gehad.
Vader.
Eftelingcadeaukaart €150
Cadeaubon chocoladewinkel €25
Chocoladeletter
Doos bonbons.

Moeder
Fashioncheque €50
Cadeaubon chocoladewinkel €25
Zak chocolade flikken
Doos bonbons.
Hele grote chocolade Sinterklaas.

Yipee

Berichten: 1863
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:56

Afgelopen jaren een goede VVV-bon gekregen en ik hoop dit jaar weer. Die kan je ook omzetten in bonnen voor andere winkels en ik kan ze altijd goed gebruiken. De bol.com wishlist staat altijd wel vol. :)

Ik vind zo'n bon zelf best een nuttig cadeau. Dan kan je iets uitzoeken wat je daadwerkelijk wilt/gebruikt.

Kookaburra

Berichten: 5433
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 23:00

Piekosjj schreef:
Dit jaar voor het eerst een 'grote mensen baan' en we mochten op een website tussen vanalles kiezen. Heb voor een SUP board gekozen, iets wat ik echt al jaaaren wil :D En dit weekend hadden we ons kerstfeest waar we heerlijk luxe hebben gedineerd. Niks te klagen dus! :)

Wat cool, heerlijk suppen in de zomer dus!


Ingrid_92 schreef:
Wij krijgen ieder jaar allemaal een bedrag van de baas om voor een collega iets te kopen en gaan dan vervolgens lootjes trekken. Je kunt dan je eigen verlanglijstje indienen en je collega kan dan met het bedrag dat door de baas gestort wordt cadeautjes kopen die je zelf wenst :) Echt top!

Als elke collega zijn/haar best doet om wat leuks te bedenken (en daar ook tijd voor heeft!) vind ik dit wel erg leuk :D

Froukje_J

Berichten: 2224
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 23:10

Ik lees ook gezellig mee :D
Ik werk sinds kort in een gezinshuis via PGB heb geen idee of we wat krijgen of niet :)

EedihcrO

Berichten: 789
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 23:26

Ik ga ook meelezen. Heb een aantal jaar niet gewerkt, maar nu weer wel. Krijg als het goed is wel iets, maar geen idee wat precies en het wordt pas uitgereikt op 24 december, dus ik moet nog even geduld hebben.

Wel leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast worden van de markten met lokale ondernemers. Ik werk bij zo’n ondernemer en zij staat dus altijd met luxe chocola op een markt. Volgend jaar eens kijken of ik met haar mee kan. Lijkt me best gezellig.

pillow
Berichten: 7859
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 00:09

Mijn laatste kerstpakket bestond uit een waardebon voor een activiteit twv 50 euro. De keuzelijst van de activiteiten aanbieders (klimmuren sauna paintball escaperoom dat soort dingen) bestond alleen uit locaties in de randstad. Terwijl iedereen in Friesland Groningen en Drenthe woonde. Zo onnozel. Je kon het ook aan een goed doel schenken en dat heb ik dus gedaan. Die werkgever had altijd van die top kerstpakketten maar niet heus.
Ik werk niet meer dus ook geen kerstpakket meer.
Laatst bijgewerkt door pillow op 05-12-23 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Ingrid_92

Berichten: 2830
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 00:10

Kookaburra schreef:
Piekosjj schreef:
Dit jaar voor het eerst een 'grote mensen baan' en we mochten op een website tussen vanalles kiezen. Heb voor een SUP board gekozen, iets wat ik echt al jaaaren wil :D En dit weekend hadden we ons kerstfeest waar we heerlijk luxe hebben gedineerd. Niks te klagen dus! :)

Wat cool, heerlijk suppen in de zomer dus!


Ingrid_92 schreef:
Wij krijgen ieder jaar allemaal een bedrag van de baas om voor een collega iets te kopen en gaan dan vervolgens lootjes trekken. Je kunt dan je eigen verlanglijstje indienen en je collega kan dan met het bedrag dat door de baas gestort wordt cadeautjes kopen die je zelf wenst :) Echt top!

Als elke collega zijn/haar best doet om wat leuks te bedenken (en daar ook tijd voor heeft!) vind ik dit wel erg leuk :D


Je maakt gewoon je eigen verlanglijstje en je collega koopt daar wat van :)
Iedereen krijgt hetzelfde bedrag toebedeeld. Dus je kunt zelf op je lijstje zetten wat binnen dat budget valt.
Zo heb ik dit jaar een airfryer, een bos droogbloemen en geurstokjes van Rituals gevraagd en gekregen.

En in eerdere jaren een keukenmachine en een pizarette :)

Sizzle

Berichten: 35730
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 08:56

Het bedrijf waar ik werk doneert met kerst aan een lokaal goed doel ipv cadeautjes :)
Medewerkers kunnen zelf een idee inbrengen voor een instelling waarvan ze denken dat het passend is.
Vaak is het dus iets waar ook iemand zelf actief is of de instelling goed kent.

Renske_W

Berichten: 13847
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 09:17

Wij krijgen standaard ieder jaar een vvv bon. :)
Helemaal prima, zelf wat leuks voor uitzoeken. :D
Mijn man krijgt vaak zo'n standaard kerstpakket, doos met verschillende etenswaren.

Zonnetje81
Berichten: 18716
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 09:27

Ik heb zelf een kadobon uitgekozen. Zo'n algemene waar je weer bij 101 andere winkels een kadobon kan kopen. Veel beter dan wijn/spel pakketten etc.