Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nevica

Berichten: 1045
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 08:16

Thanks voor de tip cursbreaker, ga ik zeker doen! :D

Dag 20, weer schattig ingepakt. <3
Afbeelding

Weer hele leuke en handige kaartjes, komen altijd van pas. :D Hopelijk mag ik ook weer snel versturen want door deze kalender zit de bak alweer vol. _O-
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11564
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 09:30

Mooie kaarten weer, altijd handig en bruikbaar met natuur/landschappen erop!

Dag 20 | Hier een vergelijkbare dag als nevica qua kaart onderwerpen. Ook natuur. Vind ze echt prachtig! Die linker kaart is ook een groot formaat en beiden met ronde hoeken weer, love it <3 Krijg er instant zin van om m’n auto in te laden en richting de bergen en de meren te gaan (wil dat heel graag met m’n hond nog eens doen, zo’n road trip door de bergen en meren in bv zuid-Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland). Die kaartjes zien nu maken me helemaal enthousiast weer haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nevica

Berichten: 1045
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 07:37

Dag 21 en mijn laatste hint!
Afbeelding

Nu weet ik wel zeker wie je bent Santa. :)) Hoe schattig zijn deze washi's!!! Ik ben echt verliefd. <3
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11564
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 09:16

Dag 21 | Vandaag bracht mij twee mooie sticker sets met o.a. prachtige bloemen, meisjes/vrouwen stickers en nog een setje van die mooie bijna doorzichtige stickers met gouden randjes eromheen - love them. Die zijn in een letter-thema met bloemen versierd. Weten we wel raad mee hoor Santa, dankjewel!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Marjo

Berichten: 37320
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 10:06

Gisteren kreeg ik weer een aantal Harry Potter stickers <3

Afbeelding

En vandaag zaten deze twee kaartjes erin :D

Afbeelding

nevica

Berichten: 1045
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 07:37

Dag 22, hierna nog maar 2 ochtenden een cadeautje open maken. -O-
Afbeelding

Wederom hele leuke kaarten in een hele leuke stijl! En leuke en handige stickers die altijd gebruikt kunnen worden. :D :D
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11564
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-23 11:21

Wat ziet dat er ook weer allemaal leuk uit nevica! Hele toffe kaartjes en die sticker set is ook fantastisch!

Mijn Dag 22 | Ook geweldig! 3 mooie illustratie kaartjes op van dat mooie karton zeg maar. Van een Nederlandse illustrator bedrijfje, genaamd appeloogje.nl. Ik kende die nog niet, meteen opgeslagen want daar ga ik zeker zelf ook nog eens wat kopen. Wat een mooie kaartjes, ben verliefd <3 Dankjewel weer Santa!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

eclair98

Berichten: 11606
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:44

Yes *\o/* Na een lange week werken ben ik weer thuis en was het tijd voor de cadeautjes. Hopelijk heb ik alles bij de goede dag gezet :+

Dag 18
Jaaaaa *\o/*
Afbeelding

Dag 19
Hele leuke stempeltjes <3
Afbeelding


Dag 20
2 Holland kaartjes :D Altijd leuk om te hebben!
Afbeelding

Dag 21
Yes! M'n vermoeden klopt! De laatste kaartjes en de bijbehorende box. Die is ook zo mooi <3
Afbeelding

Dag 22
Hele handige datum stempel <3
Afbeelding

boeflover

Berichten: 6048
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 23:09

Ohh die box wil ik ook eens gaan bestellen, zo mooi!

cursebreaker

Berichten: 11564
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 11:22

Dag 23 | Het voorlaatste cadeautje, wat zijn de dagen voorbij gevlogen zeg! Ik haalde een hele mooie set washi tapes eruit, met gouden foil erin verwerkt. Prachtig weer! Leuk ingepakt ook weer <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nevica

Berichten: 1045
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 11:48

Ik heb geen goede nacht gehad zoals jullie in de app hebben gelezen dus ik ben weer een inpakfoto vergeten, echt sorry.

Ik had wel weer 2 hele leuke kaartjes en 2 enveloppen in een prachtige blauwe kleur die ik er niet goed op krijg, maar echt heel mooi! <3
Afbeelding

Marjo

Berichten: 37320
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 11:54

Ik had vandaag deze twee mooie kaarten <3

Afbeelding

Gisteren deze toffe washitapes :D

Afbeelding

eclair98

Berichten: 11606
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 13:12

Dag 23
Nog maar 1 cadeautje hierna -O-
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11564
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 10:16

Deze 24 dagen zijn echt voorbij gevlogen, niet normaal. Vandaag op Dag 24 maakte ik een prachtige Disney Postcards box set met 100 postcards open! The golden age van 1937-1961, wat inhoud dat er kaartjes inzitten van o.a. Snowwhite and the seven dwarfs, Pinocchio, Fantasia, Dumbo, Bambi, Cinderella, Alice in Wonderland, Peter Pan, Sleeping Beauty, One hundred and one Dalmatians en meer! Echt fantastisch is ie! Ik had nog geen enkele set van Disney, ondanks dat ik zooooo gek ben van alles wat met Disney te maken heeft. Deze set is dus echt ontzettend gewenst en geliefd nu al hihi.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Er zitten verschillende soorten tekeningen in; concept art en final frames, veel tekeningen die nog nooit eerder naar buiten gebracht zijn geworden. Ik vind het altijd heel erg tof om ook die concept art e.d. te zien van disney. Ik heb een paar foto’s gemaakt om een ideetje te geven:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bij deze ga ik ook gelijk mijn Santa onthullen en bedanken:

Ik mag Nevica heel erg dankbaar zijn voor mijn super toffe Advent kalender! Elke dag was een feestje, elke dag werd ik verrast met super toffe en diverse kaartjes, washi tapes, stickers, een stempel, postzegels en nu ook nog een postcard box <3 Ik ben vreselijk verwend geworden! Zo blij met alles, nogmaals hartstikke bedankt!

Ik had haar al vrij vroeg in de Advent geraden (oa door de hints met de 3 transport kaartjes waarop stond; hier ga ik mee naar het werk, hier werk ik mee en dit zal ik nooit van m’n leven gaan doen), waardoor ik haar tussendoor ook nog privé elke keer extra kon bedanken, dat vond ik ook wel leuk!

Wat mij betreft, aan de hand van hoe het voor mij was maar wat ik ook zo kon zien bij anderen (niet alles staat nog in het topic) was dit een zeer geslaagde eerste editie zeg en dat smaakt echt naar meer ook. Iedereen heeft zo goed haar best gedaan en super mooie cadeautjes bij elkaar gezocht voor de ander. Heel mooi om te zien. Ik heb ook alweer tig ideetjes voor de volgende editie - en ben ook benieuwd of er nog nieuwe mensen gaan aansluiten. :j <3 *\o/* Maar nu… nu nog eerst even genieten van het delen van de laatste cadeautjes en het raden en delen van elkaars Santa.

Ik zal een dezer dagen ook nog even een foto maken waar ik praktisch alles wat ik gekregen heb nog even bij elkaar ga zetten, zodat ik alles even samen kan delen en showen :j <3

<|- MERRY CHRISTMAS <|-

Marjo

Berichten: 37320
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 12:07

Wat Melissa zegt, deze adventskalender is echt voorbij gevlogen! Ik kreeg vandaag nog een set mooie kaarten van Roald Dahl en een stempel voor de waxseals <3

Afbeelding

Dan maar eens een mooie samenvatting maken! Op voorhand vast mijn excuses, ik heb alles direct opgeruimd waardoor ik geen overzichtsfoto kan maken met alles. Ik heb ook al een kaart verstuurd.

Eind november kwam bij mij dit mooie pakket binnen:
Afbeelding

Ik was echt even flink in de war :') Toen ik de doos opende zat daar een kaart in namelijk, geadresseerd aan Sil & Loki. Hij kwam van Saar, waardoor ik eigenlijk al vrij snel het vermoeden had wie mijn Santa was. En dat vermoeden bleek juist!

Ik mag eclair98 bedanken voor mijn fantastische kalender <3

De eerste dag kreeg ik twee mooie kaarten en een set pennen. Achteraf bleek dat er een cijfertje van een van de cadeautjes afgevallen was, en dat ik dus maar één cadeautje had mogen uitpakken... Oeps!

Afbeelding

Maar de pennen zijn ontzettend mooi en met de onderste treinkaart heb ik al iemand blij gemaakt op Postcrossing (hij is zelfs een favoriet!)

Afbeelding

En daarna volgden er een enorm gevarieerde kalender, met washi tapes, stickers, kaarten, wax en nog meer pennen.

Kaarten in bijzondere vormen:

Afbeelding

Kaarten van honden, vogels, vuurtorens en treinen. Twee toffe kaarten uit de Let's serie, kaarten van brievenbussen en katten, twee 'geschilderde' kaarten van een landschap en boten... Kortom allerlei kaarten die ik zelf nog niet had en die dus goed van pas gaan komen!

Daarnaast zaten er ook hele toffe washitapes in, in neutraal/grijze kleuren die ik ook nog niet veel had dus ook die zijn zeer welkom. Nog een meer bijzondere met blaadjes en gouden accenten die ook ontzettend gaaf is. Stickers in Harry Potter stijl die ik zelf al wel had, maar heel veel gebruik dus zeker welkom zijn ook.

En een hele toffe serie kaarten van Roald Dahl <3

Afbeelding

De wax seals ga ik zeker uitproberen op kaarten, en het mag duidelijk zijn dat mijn Santa er veel moeite en aandacht in gestoken heeft. Ik heb er echt van genoten en heb nu al zin in volgend jaar!

En eclair98, bedankt voor je veelzijdige kalender. Van te voren was je bang dat het te weinig zou zijn, maar niets is minder waar. Ik heb er van genoten <3

En volgend jaar ga ik het uitpakken ook anders aanpakken zodat ik een betere overzichtsfoto kan maken aan het eind. Sorry, het is mij dit jaar niet gelukt elke dag de foto in het topic te plaatsen helaas.

love_mandy

Berichten: 2964
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 23:06

Ik vond het ook super leuk om de kalender te maken en uit te pakken!

Mijn afgelopen dagen nog even:
Deze toffe kaartjes
Afbeelding

De allerleukste stempels en kussens
Afbeelding

Deze bakjes en stickers, die komen altijd goed van pas!
Afbeelding

Deze kaartjes zijn ook heel gaaf, sorry voor de scheve foto
Afbeelding

En vandaag sloot ik af met deze geweldige boxset
Afbeelding

Voor deze kalender mag ik Marjo bedanken! Ik vind het echt een super leuke kalender en heb elke dag genoten van het uitpakken, ik denk nog steeds na alles dat die dieren pennen mijn favoriet zijn hahaha! Ik zal morgen nog eens kijken of ik tijd heb voor een overzichtsfoto, en anders komt dat na de kerst.
Nogmaals echt super bedankt voor deze geweldige kalender

eclair98

Berichten: 11606
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 13:49

Dag 24
Het laatste cadeautje alweer. Maar wel een hele mooie <3 Ben dol op wax seals *\o/*
Afbeelding


Ik magSharon bedanken voor alle super leuke cadeautjes <3

nevica

Berichten: 1045
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 12:28

Wat leuk van jullie allemaal! Hadden jullie je santa al vroeg geraden? Ik had eerst nog een keer fout geraden zelfs, hoe moeilijk kan het zijn met zo weinig mensen. :') Daarna durfde ik niemand meer te appen tot ik al m'n hints had hahaha, maar ik ben super erg verwend door love_mandy! Enorm bedankt. <3

Dan nog even mijn dag 24 met vertraging vanwege mijn verwondingen. :') We begonnen met een cadeaubon, altijd goed! En hele leuke notitieblaadjes met bloemen. <3
Afbeelding

Ook 2 kaarten van het koningshuis, ook handig want ik merk toch dat veel mensen daar geïnteresseerd in zijn op Postcrossing zelf. :j
Afbeelding

En nog 2 heerlijke bonbons en een kei leuk schaaltje! Wat een wonder dat die nog heel is want ik heb daar geen rekening mee gehouden ofzo. _/-\o_
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11564
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 12:38

HAHAHHAHA wat was het moeilijk om te doen alsof ik dom was nevica, toen je mij appte (want ik wist dat Mandy jou had _O- jouw dag 24 is ook erg mooi zeg <3 ze heeft je goed verwend, prachtige advent had je!

nevica

Berichten: 1045
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 12:47

Ik heb zo hard gelachen toen ik Mandy goed had. Ging ze alle hints nog eens vertellen, ik heb alles gewoon als schattig en leuk gezien, helemaal niet als hints. :') _O- Zal binnenkort even een recap maken met die hints ook want die heb ik hier dus ook niet genoemd. _O-

cursebreaker

Berichten: 11564
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 13:05

Ja jij bleef ook maar bezig over die pootjes… en ze moet wel een hond en kat hebben he? Ik dacht: YEPPPP maar dat kan ik niet zeggen :') Dus toen zei ik iets van: ja wie weet tekent ze gewoon random pootjes en is het gewoon alleen als hond of alleen als kat bedoeld. ik let er nooit op hoeveel kussentjes e.d. ik teken hahahahaha. Ik zou dat verschil niet eens zien” zei ik nog he hahaha. En toen ging jij weer: HUH? Confused %)

_O-

nevica

Berichten: 1045
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 13:09

Ahahahaha, wat erg. :') Ik ben zo blond ook. :+

cursebreaker

Berichten: 11564
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 14:12

Bij deze ook nog even een Overzicht foto van alles wat ik gekregen heb van mijn lieve Santa nevica!
Het was nog een uitdaging om alles erop te krijgen haha. De chocolaatjes missen wel, die zijn uiteraard al op :')

Echt een prachtig pakket!
Afbeelding

Wil ik natuurlijk meteen even gebruik maken van de mogelijkheid om de hele groep te bedanken voor ieders inzet en dankbaarheid. Alles is met liefde gemaakt en het enthousiasme was echt heerlijk!

Voor zowel hen als eventuele meelezers… Binnenkort ga ik de 2024 editie al opzetten! We gaan lekker al heeeeel vroeg lootjes trekken zodat iedereen ruimschoots de tijd heeft om alles in te kopen, qua budget ook heel prettig om alles zo te kunnen delen door het jaar heen en vooral: het is heerlijk om gewoon hiermee bezig te zijn dus zo is er het hele jaar voorpret! To be continued...

Ik heb wel wat kleine dingen die ik dan een beetje anders wil doen, ook zal er onderling nog gesproken worden of iemand nog feedback heeft over het een of ander… Maar in basis hebben we deze eerste editie echt een super geslaagde Secret Santa Advent gehad wat mij betreft en kijk ik enorm uit naar 2024 en misschien ook wel met nieuwe/extra deelnemers erbij ook? Be welcome! *\o/*<3

Marjo

Berichten: 37320
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:44

-
Ahh ik ben zo blij dat je blij bent Mandy! En die pennen wilde ik al zó lang in de app delen, maar was telkens bang mezelf weg te geven :')
Ze zijn superfijn, schrijven goed en het is dubbel top dat je kan uitgummen als je een foutje hebt gemaakt :')
En dan zien ze er ook nog eens super cute uit <3

Inmiddels zie ik ze ook bij bijna elke boekhandel liggen!
-

-
Wat een toffe overzichtsfoto's en wat is iedereen verwend zeg <3
Was echt een geslaagde eerste editie hoor! En ik vond het eigenlijk extra leuk dat we het in de app met elkaar deelden!
-

-
Tof cursebreaker, count me in! Ik heb zo nog niet echt feedback puntjes maar ik ga er wel vast over nadenken!
-

love_mandy

Berichten: 2964
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 15:19

Hier ook een overzichtsfoto! Toch niet meer gelukt het me de kerst te doen, dus dan nu!

Dit is niet alles meer, sommige dingen heb ik al gebruikt (zoals postzegels). Of kerstwashi die ik al in mijn mandje tussen alle andere washi heb gedaan. Maar het merendeel staat op de foto!
Ik ben echt heel erg verwend
Afbeelding