Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xRoossie95

Berichten: 1377
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 15:21

Oeh die van Yankee candle klinkt wel heel leuk.. Voor mn vriend wil ik nog een bier pakket kopen, maar bij beerwulf is ie er nog steeds niet :')

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 15:41

xRoossie95 schreef:
Oeh die van Yankee candle klinkt wel heel leuk.. Voor mn vriend wil ik nog een bier pakket kopen, maar bij beerwulf is ie er nog steeds niet :')



Ik wil manlief ook een bierpakket doen... Alleen beerwulf vind ik prijzig... Nu zag ik op mitra een box met 12 biertjes voor 20 euro. En als ik er dan 2 verschillende haal en zelf inpak ben ik er ook :o

koop wel voor mijzelf een dure rituals, maar hij geeft er toch niks om, meer het idee...

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 16:15

x_Jeanine_x schreef:
xRoossie95 schreef:
Oeh die van Yankee candle klinkt wel heel leuk.. Voor mn vriend wil ik nog een bier pakket kopen, maar bij beerwulf is ie er nog steeds niet :')



Ik wil manlief ook een bierpakket doen... Alleen beerwulf vind ik prijzig... Nu zag ik op mitra een box met 12 biertjes voor 20 euro. En als ik er dan 2 verschillende haal en zelf inpak ben ik er ook :o

koop wel voor mijzelf een dure rituals, maar hij geeft er toch niks om, meer het idee...


Wat mij betreft heb je groot gelijk. Als hij ook niet om duurdere biertjes geeft, wat zou je dan onnodig extra gaan uitgeven. T is al lief dat je het wil kopen toch? :D

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 17:18

Duurdere biertjes gaan er wel in hoor van bepaalde merken hahha :D
Maar dacht deel de tip wel eventjes :)

Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:56

Is amazon een normale site? Ik heb er nog nooit besteld maar wil die yankee candle wel eigenlijk. <3 Gewoon alles betrouwbaar?

noviceh

Berichten: 4788
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 23:21

Door jullie vandaag de honden- en look-o-look kalender van action gekocht. Echt superleuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 23:28

naomiiiii schreef:
Is amazon een normale site? Ik heb er nog nooit besteld maar wil die yankee candle wel eigenlijk. <3 Gewoon alles betrouwbaar?



Ja hoor, gewoon betrouwbaar. :)

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 03:42

Amazon is HUGE.
Meest betrouwbare site die ik ken. Heeeeel veel beter dan bv bol.com die niet eens de moeite neemt mij te informeren als een release date is uitgesteld van een bestelde item (wat nogal vaak gebeurt bij bv videogames). Zit je te wachten.... nada. Amazon houdt je altijd precies op de hoogte. En heeft een prijs guarantee dat als de prijs van een item op release date lager is dan op de dag dat je bestelde, je die lagere prijs betaalt. Kan je ook vergeten bij bol (ook dit gebeurt heel vaak bij bv videogames).

Heb in 2002 (!) voor het eerst besteld bij amazon Duitsland en bij amazon UK. Wow. Tijd vliegt!
En echt Super service. Heb een keertje per ongeluk een verkeerde kaars gekregen (ik koop veel kaarsen via amazon)... oh, no problem, we sturen de nieuwe. De andere? Nee joh, mag je lekker houden hoor. ;-) in principe gratis retourneren, maar ze dachten waarschijnlijk ook, hele zware kaars terug naar Duitsland (via dhl pakketpunt) op onze kosten.... laat maar.

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 05:39

Ohhh ik ga toch is kijken voor de kalenders. Zitten leuke ideeën tussen zo.

Dala8
Berichten: 383
Geregistreerd: 26-04-14
Woonplaats: Friesland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:01

Afgelopen zondag vieren mn vriend en ik onze verjaardag. Mijn schoonzusje vroeg wat mijn vriend wou hebben en n.a.v. Dit topic dacht ik, een ikea adventskalender is wel leuk voor hem. Ze werkt daar namelijk. Ze vond dat een beetje saai en kwam met het volgende aan:Afbeelding

Super leuk!!!

Marjo

Berichten: 37248
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:48

Grote nadeel van Amazon is toch wel dat je er alleen met creditcard kan betalen...

Als ze PayPal als optie zouden toevoegen zou ik er veel meer bestellen :D

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:49

Marjo schreef:
Grote nadeel van Amazon is toch wel dat je er alleen met creditcard kan betalen...

Als ze PayPal als optie zouden toevoegen zou ik er veel meer bestellen :D


Ze hebben zeker wel PayPal. Ik bestel regelmatig bij Amazon en heb toch echt geen creditcard :')

Marjo

Berichten: 37248
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:51

__Sannne schreef:
Marjo schreef:
Grote nadeel van Amazon is toch wel dat je er alleen met creditcard kan betalen...

Als ze PayPal als optie zouden toevoegen zou ik er veel meer bestellen :D


Ze hebben zeker wel PayPal. Ik bestel regelmatig bij Amazon en heb toch echt geen creditcard :')


Oh echt? Ik ben die optie nog nooit tegengekomen!

Damn. Dag geld.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:59

Oh wacht, zie dat ik die bestelling met Ideal heb betaald. Dat was bij de Duitse Amazon.

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:33

Ja, je kan gewoon met je eigen bankrekening betalen en Ideal. Het wordt je heel makkelijk gemaakt om geld uit te geven. ;-)

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:34

Bij de Duitse Amazon kan je inderdaad niet met Paypal betalen. Ik betaal altijd met creditcard of via iDeal :)

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 10:42

Dala8 schreef:
Afgelopen zondag vieren mn vriend en ik onze verjaardag. Mijn schoonzusje vroeg wat mijn vriend wou hebben en n.a.v. Dit topic dacht ik, een ikea adventskalender is wel leuk voor hem. Ze werkt daar namelijk. Ze vond dat een beetje saai en kwam met het volgende aan:[ [url=m/VHUVQs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super leuk!!!

Wat leuk gedaan!

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:15

Dala8 schreef:
Afgelopen zondag vieren mn vriend en ik onze verjaardag. Mijn schoonzusje vroeg wat mijn vriend wou hebben en n.a.v. Dit topic dacht ik, een ikea adventskalender is wel leuk voor hem. Ze werkt daar namelijk. Ze vond dat een beetje saai en kwam met het volgende aan:[ [url=m/VHUVQs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super leuk!!!

Wauw wat zit er allemaal in?

Dala8
Berichten: 383
Geregistreerd: 26-04-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:45

AylaL schreef:
Dala8 schreef:
Afgelopen zondag vieren mn vriend en ik onze verjaardag. Mijn schoonzusje vroeg wat mijn vriend wou hebben en n.a.v. Dit topic dacht ik, een ikea adventskalender is wel leuk voor hem. Ze werkt daar namelijk. Ze vond dat een beetje saai en kwam met het volgende aan:[ [url=m/VHUVQs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super leuk!!!

Wauw wat zit er allemaal in?


Tot nu toe: dropjes, flesje bier, bruistablet voor in bad, Washandjes, sokjes voor onze dochter en losse thee.
We zijn gisteren op vakantie gegaan. Niet de rest mee genomen dus als we volgende week thuis komen mogen we er 7 open maken haha

Jiwa

Berichten: 1172
Geregistreerd: 15-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 12:25

Wij hebben dit jaar in de vriendinnengroep lootjes getrokken en maken dan voor elkaar adventskalenders. Voor in december, iedere dag tot aan kerst een klein cadeautje. Dan zit er van alles wat in, ipv alleen make-up of kaarsen, en kun je het heel persoonlijk maken en mooi inpakken. Heel leuk om te doen!
We kwamen op het idee door deze blog.

Lau_

Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 22:01

Ik heb voor mijn verjaardag de rituals kalender gehad en ik wil graag ook nog die van de body shop <3

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 00:12

Mijn Kinder chocolade adventskalender is vandaag bezorgd *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 00:34

Eilish schreef:
Mijn Kinder chocolade adventskalender is vandaag bezorgd *\o/*


Link???

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 02:25


xRoossie95

Berichten: 1377
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 14:07