Adventskalenders

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Domi_94

Berichten: 2061
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:28

Hier voor het eerst twee adventskalenders besteld, een van Essie (die was met korting te koop bij Douglas := ) en een van Lipton. Daarnaast twijfel ik nog over de (wijn) adventskalender van de Aldi

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:30

Domi_94 schreef:
Hier voor het eerst twee adventskalenders besteld, een van Essie (die was met korting te koop bij Douglas := ) en een van Lipton. Daarnaast twijfel ik nog over de (wijn) adventskalender van de Aldi


Wat heb jij voor die van Essie betaald? Ik zag hem net met 50% korting bij Etos liggen, maar ik heb juist mijn nagellak opgeruimd dus lekker laten liggen haha.

Domi_94

Berichten: 2061
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:37

Alwiene schreef:
Domi_94 schreef:
Hier voor het eerst twee adventskalenders besteld, een van Essie (die was met korting te koop bij Douglas := ) en een van Lipton. Daarnaast twijfel ik nog over de (wijn) adventskalender van de Aldi


Wat heb jij voor die van Essie betaald? Ik zag hem net met 50% korting bij Etos liggen, maar ik heb juist mijn nagellak opgeruimd dus lekker laten liggen haha.


50% korting? Dan was die van mij wel duurder ben ik bang :')
Spoiler:
(53 euro)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:41

Alwiene schreef:
Domi_94 schreef:
Hier voor het eerst twee adventskalenders besteld, een van Essie (die was met korting te koop bij Douglas := ) en een van Lipton. Daarnaast twijfel ik nog over de (wijn) adventskalender van de Aldi


Wat heb jij voor die van Essie betaald? Ik zag hem net met 50% korting bij Etos liggen, maar ik heb juist mijn nagellak opgeruimd dus lekker laten liggen haha.


Was dat niet dan nog die van vorig jaar?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:42

Ja dat denk ik ook, ik heb er maar vluchtig naar gekeken maar dacht dat hij normaal iets van tussen de 70-75 was en er stond nu 50% korting op dus zal iets van 35-37 euro geweest zijn nu? Ik dacht misschien staat hij ook wel online bij etos voor die prijs maar daar zie ik hem niet.

Nee was echt dat model van dit jaar, zo'n vierkant met zo'n soort schoorsteen erop zeg maar, of die van vorig jaar moet er heel sterk op lijken, die kan ik zo snel niet vinden.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:52

Vierkant met schoorsteen is inderdaad van dit jaar. Moet trouwens een nagellak flesje voorstellen. :))

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:09

__Sannne schreef:
Vierkant met schoorsteen is inderdaad van dit jaar. Moet trouwens een nagellak flesje voorstellen. :))


Ooooh nou je het zegt _O-

Lous

Berichten: 24254
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:18

Oh de Essie van vorig jaar wil ik nog wel hebben (die met scheurvakjes) die van dit jaar vond ik vreselijk.

Maar dat is persoonlijk. O:)

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:12

Ja de Essie van dit jaar vond ik ook vies tegenvallen voor de prijs (heb een unboxing video gekeken).

Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:31

De kinder chocolade kalender idd bij toychamp!

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:47

Ik heb nog helemaal geen kalender dit jaar gekocht, maar het begint toch wel te jeuken, maar zie ook dat veel online niet meer beschikbaar is. Weten jullie misschien nog een leuke met badproducten of make-up? Spullen voor onder de douche heb in echt nog genoeg.

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:52

__Sannne schreef:
Vierkant met schoorsteen is inderdaad van dit jaar. Moet trouwens een nagellak flesje voorstellen. :))


Hahaha meen je niet....bij de Douglas vroeg ik bij de kassa wat het verschil was tussen de kleine en de grote. Had nooit gezien dat ze aan elkaar zaten. Maar nagellak had ik er niet ingezien nog.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:21

Ik vond de Essie kalender van vorig jaar wel leuk, maar hij leek veel op die van het jaar ervoor. Zag dat qua inhoud die van dit jaar er wéér op lijkt, dus ik sla hem over. Ben sowieso overgestapt naar gellak, maar anders had ik alsnog niet wederom enkel rood en roze tinten gehoeven.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:36

__Sannne schreef:
Ik vond de Essie kalender van vorig jaar wel leuk, maar hij leek veel op die van het jaar ervoor. Zag dat qua inhoud die van dit jaar er wéér op lijkt, dus ik sla hem over. Ben sowieso overgestapt naar gellak, maar anders had ik alsnog niet wederom enkel rood en roze tinten gehoeven.


Tjonge die klinkt knap saai zeg, en dat voor dat geld :=

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:57

Alwiene schreef:
__Sannne schreef:
Ik vond de Essie kalender van vorig jaar wel leuk, maar hij leek veel op die van het jaar ervoor. Zag dat qua inhoud die van dit jaar er wéér op lijkt, dus ik sla hem over. Ben sowieso overgestapt naar gellak, maar anders had ik alsnog niet wederom enkel rood en roze tinten gehoeven.


Tjonge die klinkt knap saai zeg, en dat voor dat geld :=


Ja je moet maar eens een video ervan op youtube kijken. Ik dacht echt dat het een grap was :') Vraag me af wie ze deze inhoud hebben laten kiezen.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 23:45

Palmboom95 schreef:
Ja je moet maar eens een video ervan op youtube kijken. Ik dacht echt dat het een grap was :') Vraag me af wie ze deze inhoud hebben laten kiezen.


OMGGGGG ik heb je advies opgevolgd en mán wat ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb. Naast super-supersaai ook gewoon die opvulkadootjes, hoe dúrven ze, dan moet je jezelf toch kapot schamen, t is nog erger dan rituals opvulkadootjes (Ja, ik kijk naar jou vijl!) -O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:29

Mhwa moet zeggen dat ik die opvulcadeautjes niet zo erg vond, ik snap ook wel dat ze er voor dat geld niet 24 nagellakjes in doen. De kleuren staan me alleen zo tegen, steeds weer dat rode en roze terwijl ze echt een hele boel andere mooie kleuren hebben.

De 2 die ik gehad heb, was ik erg blij mee. Maar het is goed zo haha.

xRoossie95

Berichten: 1385
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:41

Ashleytjuhh schreef:
xRoossie95 schreef:
Overal waar ik kom is de pickwick al uitverkocht :') Al naar verschillende winkels in verschillende dorpen geweest maar overal pech helaas. En wilde eigenlijk ook nog de kleine rituals maar daar ben ik ook te laat voor :+



mocht je willen kan ik ook een pickwick kijken voor je en eventueel opsturen :)

de 2d van rituals komt denk ik nog terug als je je inschrijft op de site krijg je een mailtje.


ik ben net gebeld dat de 3d binnen is *\o/*

Super lief, maar vind het eigenlijk een beetje zonde van de verzendkosten :o Probeer het nog wel een paar keer, en anders pech. Heb ook al wel de merci kalender en een van nespresso cupjes :j

noviceh

Berichten: 4806
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:14

In de folder van Dekamarkt vanaf zondag 15 november:
Afbeelding

Dallista

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:12

noviceh schreef:
In de folder van Dekamarkt vanaf zondag 15 november:
[ [url=m/R8ptB5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helaas geen Dekamarkt in de buurt, maar... wellicht wel de moeite van het proberen waard. Ken wel iemand die ik daar heel happy mee zou maken!
Dank voor de tip!

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:46

Playmobil <3 vroeger veel mee gespeeld. Prijs is ook leuk bij de Deka.

Mijn horsebrands is binnen,doos is wel beschadigd tijdens transport maar het lijkt mee te vallen.

Het is wel een hele grote adventskalender, wellicht handig voor de "verslaafden" onder ons...zo passen er minder adventskalenders in je huis :+

Afbeelding


Afbeelding

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:52

Benieuwd wat hierin zit hoor!

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:55

Voor mensen die van gezichtsmaskers houden; bij Lookfantastic is de 12 days of Christmask weer op voorraad. Jammer genoeg wel maar 12 vakjes, maar een leuke prijs nu met de 15% korting (ongeveer 3 euro per masker, scheelt bijna 50% met de normale prijs).

Marjo

Berichten: 37304
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:56

Daan13 schreef:
Playmobil <3 vroeger veel mee gespeeld. Prijs is ook leuk bij de Deka.

Mijn horsebrands is binnen,doos is wel beschadigd tijdens transport maar het lijkt mee te vallen.

Het is wel een hele grote adventskalender, wellicht handig voor de "verslaafden" onder ons...zo passen er minder adventskalenders in je huis :+

[ [url=m/ExV8gq.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/1Hs9tn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die ziet er leuk uit! Waar bestel je deze? :)

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:58

Op de horsebrands site. Met Google als vriend en dan horsebrands en adventskalender dan moet je er komen.