Puppy Erbij 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 18:54

Muiz schreef:
Wat snoezig Marlies <3
En wat een enorme voeten :wow:

Ja het wordt een grote dame denk ik haha.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:03

Cody at zijn ochtendeten de laatste 2 maanden pas in de middag. De avond at hij het wel maar hij was niet meer zo enthousiast als voorheen. Nu heb ik hem over gezet naar volwassen voer en hij eet alles weer. Hij rent ook weer enthousiast naar zijn bak. Was die toch uitgekeken op de brok die hij had denk ik :+

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:15

Kiimm_ schreef:
Cody at zijn ochtendeten de laatste 2 maanden pas in de middag. De avond at hij het wel maar hij was niet meer zo enthousiast als voorheen. Nu heb ik hem over gezet naar volwassen voer en hij eet alles weer. Hij rent ook weer enthousiast naar zijn bak. Was die toch uitgekeken op de brok die hij had denk ik :+


Daarom moet ik bij Toby smaken afwisselen, anders stopt hij ook met eten :j
Ik kan gerust een of twee zakken dezelfde smaak geven, maar moet geen maanden achter elkaar alleen maar 'kip' of alleen maar 'lam' erin duwen, want dan eet hij op den duur niet meer.

kiwiwitje

Berichten: 20128
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-21 09:46

Kiimm_ schreef:
Cody at zijn ochtendeten de laatste 2 maanden pas in de middag. De avond at hij het wel maar hij was niet meer zo enthousiast als voorheen. Nu heb ik hem over gezet naar volwassen voer en hij eet alles weer. Hij rent ook weer enthousiast naar zijn bak. Was die toch uitgekeken op de brok die hij had denk ik :+

Kan zomaar hoor. Hebben we hier ook gehad! :)

cursebreaker

Berichten: 11546
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:54

Wat fijn dat dat voor Cody nu goed bevalt zo dan en volwassen voer mag hij ook prima eten nu hoor!

Hier werden de brokken over 't algemeen gelukkig wel goed gegeten altijd, al had ze daar ook wel eens dagen dat ze bv in de ochtend minder goed at maar ze had toen ze jonger was ook een wat gevoeligere maag, maar met kvv nu eet ze wel overduidelijk veeeel fijner haha. Nu RENT ze met elke voerbeurt voor me uit, helemaal enthousiast om d'r eten te krijgen :') Elke keer feest *\o/*

Jut en Jul gisteravond <3


Afbeelding

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:09

Awhhh echt jut en Jul samen, heerlijk!

Ik denk dat ik het eetprobleem maar gewoon laat zoals het is. Ene moment doet ze het goed, andere moment wil ze niks. Word er nu heel simpel in; wil je niet? Dan niet, krijg je ook niks anders en krijg je een andere keer. Beetje klaar met het gedrag en blijf niet allerlei soorten voer kopen wat ze ene dag wel eet en de andere dag niet. :+

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:14

Nayomie schreef:
Awhhh echt jut en Jul samen, heerlijk!

Ik denk dat ik het eetprobleem maar gewoon laat zoals het is. Ene moment doet ze het goed, andere moment wil ze niks. Word er nu heel simpel in; wil je niet? Dan niet, krijg je ook niks anders en krijg je een andere keer. Beetje klaar met het gedrag en blijf niet allerlei soorten voer kopen wat ze ene dag wel eet en de andere dag niet. :+


Yoshi kreeg ik eerst ook nog 2x per dag, maar at er maar 1x goed van. Toen hebben we de avonden alleen gegeven at ze niet en als ze wel at was mn nachtrust naar zn grootje.
Nu krijgt ze al ruim een week alleen de ochtend haar brokken met iets extra's. En dat gaat heel goed op. En savonds krijgt ze nu niks, of een bot en functioneert ze goed op.

Wel hebben we een apart plekje ontdekt. Maar ze is pas mega schijnzwanger geweest, ook middeltje van de DA gehad. Dit plekje moeten we even aankijken, anders volgende week even langs de DA.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:37

Cody rent nu ook weer op zijn brokken af, en het is geen vers vlees :')
De brokken die hij nu heeft kan ik afwisselen. Hij heeft nu een brok met vis, maar wat stinkt die hond :') Ik walg sowieso van vis, maar gisteren was die in mijn gezicht aan het hijgen, ik werd er niet heel gelukkig van :+

cursebreaker

Berichten: 11546
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:40

Haha ja hier had ze gister en vanochtend zalm kvv en dat ruik je idd ook wel :') al valt dit nog mee. Als ik de 4 vissoorten heb, is het wel net wat ranziger of de pens mix - die went niet :r

Lucien heeft een afkeer tegen vis dus Arya mag dan ook echt niet in de buurt komen met d’r bek na het eten :')

Ik krijg bv. de rest van de dag ook geen kusjes meer van ‘m als ik vis heb gegeten hahaha.

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:32

Aah jut en jul, geweldig die foto.

Terror Ivy
Afbeelding



Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Marlis op 09-04-21 13:36, in het totaal 3 keer bewerkt

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:32

x_Jeanine_x schreef:
Nayomie schreef:
Awhhh echt jut en Jul samen, heerlijk!

Ik denk dat ik het eetprobleem maar gewoon laat zoals het is. Ene moment doet ze het goed, andere moment wil ze niks. Word er nu heel simpel in; wil je niet? Dan niet, krijg je ook niks anders en krijg je een andere keer. Beetje klaar met het gedrag en blijf niet allerlei soorten voer kopen wat ze ene dag wel eet en de andere dag niet. :+


Yoshi kreeg ik eerst ook nog 2x per dag, maar at er maar 1x goed van. Toen hebben we de avonden alleen gegeven at ze niet en als ze wel at was mn nachtrust naar zn grootje.
Nu krijgt ze al ruim een week alleen de ochtend haar brokken met iets extra's. En dat gaat heel goed op. En savonds krijgt ze nu niks, of een bot en functioneert ze goed op.

Wel hebben we een apart plekje ontdekt. Maar ze is pas mega schijnzwanger geweest, ook middeltje van de DA gehad. Dit plekje moeten we even aankijken, anders volgende week even langs de DA.

Hopelijk niks bijzonders

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 15:13

@ Jeanine, hopelijk is dat plekje niks! Hoe ziet het er uit eigenlijk?

@ Fijn dat cody weer eet haha. Kan me niks voorstellen bij een Golden die niet enthousiast wordt van eten :')

@ Marlis, wat een droppie! Is ze zo’n terror dan := ?

@ Cursebreaker, wat een heerlijke foto van Jut en Jul :D

—-

Mona heeft een wat roder oog en er komt wat groen uit. Gaan maar eens de DA bellen...
Nieuwe voer is ook binnen en we zijn haar langzaam aan het overzetten. Gaat vooralsnog goed. Met eten doet deze madam in ieder geval (en vooralsnog) niet lastig :+

Fotootje van vanmiddag tijdens een wandeling tussen de bekappingen door. Ze vond de Shetlanders in de wei erg interessant

Afbeelding


Afbeelding

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 15:18

Haha ja het is echt een terror. Maar ook werklijn dus pittig ding gewoon.
En ze heeft nu al een mega vaste bijt dus dat wordt hopelijk als ze oud genoeg is een pakwerkertje.

Aah knappe Mona, netjes zittend tuigje zeg.

Hier komt Ivy haar tuigje als goed is morgen binnen maar zal nog heel even te groot zijn denk ik.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 16:23

Wat een leuke foto's weer allemaal <3

Vandaag Cody's laatste dag als 'puppie' |( Deze foto vanmiddag op stal gemaakt. Wat een kerel is het toch geworden <3
Afbeelding

Even een terugblik naar zijn 8 weken oud en 2,5 kilo. Ik word er bijna sentimenteel van :')
Afbeelding

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 16:33

Met 8 weekjes 2,5 kilo? Wat een ukkie hihi

fannetje

Berichten: 3553
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 17:39

Wat een kleintje was het dan idd.
Roets was met 6 weken al ruim 3 kg, met 9 weken al 5,7kg
Hopelijk vallen Mona haar oogjes mee.
En Terror Ivy, :)
En Vis, tja dan hoef ik ook even geen lebber van Roetsj hoor ;)

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:03

Hier met 8 weken 8,2 kilo haha

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:12

Ah gut die puppyfoto. Wat gaat dat snel zeg!

Ik heb een boze diva in huis nu. Ze is chagrijnig dat we al haar snacks, koekjes en snoepjes hebben opgeheven voor vandaag. :') Ik wil dat ze brokken gaat eten, ze heeft vandaag al een keer geweigerd, dus vanavond laat is ze pas weer aan de beurt. Als ze weer weigert, dan heeft ze pech en kan ze morgenochtend ook geen lange ronde lopen. Mocht ze te lang zo weigeren, gaan we uiteraard kijken naar wat onderliggends. Maar ze zat vanmiddag gewoon te schooien voor een rauwe kip, dus denk dat ze gewoon uitprobeert en kijkt of het haar wat beters oplevert dan brokken.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:18

Cody was met 8 weken ook ondervoed en at nog niet zelfstandig, dat maakte ook dat hij maar 2,5 kilo was, hoorde toen ook wat meer te zijn dan die 2,5..
Gelukkig heeft hij geen achterstand gehouden. Laatste keer was die 35 kilo, maandag wordt die bij de dierenarts weer gewogen :+

Hahaha Nayomie. Geen brokken maar wel rauwe kip. Ze weet wel wat ze lekker vind :') Hopelijk legt ze zich er bij neer en gaat ze snel brokken eten :o

Divers

Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:24

Sharm was met 10 weken 6 kg... lieve fotos!

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 08:54

Hiep Hoera, Cody is 1 jaar! *\%/*
Afbeelding

En ook de laatste maandfoto is gemaakt <3
Afbeelding

cinniz123

Berichten: 4406
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 09:12

Wat tof die foto’s! <3

kiwiwitje

Berichten: 20128
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-21 09:12

Gefeliciteerd!

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 09:35

Heel leuk dat overzicht. Gefeliciteerd met cody

xLaraaj

Berichten: 3682
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 09:38

Gelukkige verjaardag Cody! <3
Ik heb “bang” van goldens maar hij is zo knap en ziet er zo lief uit !