Honden Liefhebbers Huiskamertopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-20 22:37

RoosvanBlue schreef:
Is dit het nieuwe puppy erbij 2020 topic of wat is het idee? Ik zie veel namen uit het andere topic maar hoewel ik graag veel over De Strikjes klets, wordt 2 topics bijhouden wel een beetje teveel van het goede :Y)

De Strikjes:

[ [url=m/f1gc5R.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: ik vind dit een betere titel overigens hoor, de meeste puppies zijn al aardig puber inmiddels maar ik ben even zoekende waar ik mijn verhalen dan vanaf nu ga dumpen :o


Dit is een nieuw topic dus ernaast met ook een heleboel andere mensen. Ik ga er van uit maar dat is mijn aanname dat kiwi volgend jaar weer een nieuw puppy topic zal openen.

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:55

Stravotopper schreef:
Wat een leuk topic, mooie honden komen er voorbij! Ik vind het leuk om hier mee te lezen en te kijken.

Wat leuk nog een Sheltie @VillaNeusjes

Dit is mijn Sheltie reu van 1.5 jaar.


[ [url=m/pNF1aI.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/VOnh8O.jpg]Afbeelding[/url] ]



Als er ooit een opvolger komt voor Aedan wil ik een merle. Ik ben de 'Lassie' opmerkingen echt zo zat ondertussen... :')

Marie508
Berichten: 266
Geregistreerd: 05-12-11
Woonplaats: Oldehove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:03

VillaNeusjes schreef:
Stravotopper schreef:
Wat een leuk topic, mooie honden komen er voorbij! Ik vind het leuk om hier mee te lezen en te kijken.

Wat leuk nog een Sheltie @VillaNeusjes

Dit is mijn Sheltie reu van 1.5 jaar.


[ [url=m/pNF1aI.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/VOnh8O.jpg]Afbeelding[/url] ]



Als er ooit een opvolger komt voor Aedan wil ik een merle. Ik ben de 'Lassie' opmerkingen echt zo zat ondertussen... :')


Haha nou zelfs bij die van mij noemen ze het een mini lassie :')

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Honden Liefhebbers Huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:27

Wilde je eigenlijk niet een kortharige vilaneusjes? :)

Pandakaas

Berichten: 1385
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:45

Ik meld mij ook graag :) Of het gaat lukken alles bij te houden, geen idee want zulke topics gaan zo hard maar ik ga een poging wagen! Heb al veel leuke honden voorbij zien komen :j
Laatst bijgewerkt door Pandakaas op 26-08-20 00:21, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Re: Honden Liefhebbers Huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:52

Ik weet niet of ik een actieve deelnemer word, maar zeker leuk om hier af en toe mee te lezen.
Ik heb momenteel 4 honden, Spike, Zoe, Numa en Bjorn, allemaal traumahonden die ik op de rit heb gekregen en Bjorn is mijn baby :D de enige rashond in de roedel.
Ik heb honden opgevangen als gastgezin en heb veel te maken gehad met de gevallen, die niet meer geschikt waren voor adoptie.
Doordat ik veel heb gezien hoe mensen met honden om kunnen gaan (in goede in slechte zin) heb ik soms een sterke mening over bepaalde zaken omtrent honden en eigenaren. Ik zal me dus afzijdig houden van enig discussie op dat punt hier :D

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 03:51

Mindim schreef:
Ik weet niet of ik een actieve deelnemer word, maar zeker leuk om hier af en toe mee te lezen.
Ik heb momenteel 4 honden, Spike, Zoe, Numa en Bjorn, allemaal traumahonden die ik op de rit heb gekregen en Bjorn is mijn baby :D de enige rashond in de roedel.
Ik heb honden opgevangen als gastgezin en heb veel te maken gehad met de gevallen, die niet meer geschikt waren voor adoptie.
Doordat ik veel heb gezien hoe mensen met honden om kunnen gaan (in goede in slechte zin) heb ik soms een sterke mening over bepaalde zaken omtrent honden en eigenaren. Ik zal me dus afzijdig houden van enig discussie op dat punt hier :D


Je maakt me wel nieuwsgierig!

Ja pandakaas leuk! Show eens een foto van je baby

CoRiNa1983

Berichten: 1769
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 07:57

chriske schreef:
Wauw jullie gaan snel haha! Lees morgen goed bij :D

CoRiNa1983 schreef:
@chriske, ik heb even in het volgtopic gespiekt uit nieuwsgierigheid. Wat super zeg om haar als hulphond te hebben. Erg mooi en jullie zijn goed bezig.
Na het zien van jullie topic denk ik dat wij gisteren in dezelfde cursus zaten met onze honden kan dat?

Wat grappig, jah gister avond bij siska? Dacht ook al hie toevallig als dit de Bram is van gisteren :D


Klopt dat waren Bram en ik. Wij volgen al apporteerlessen van Siska en omdat Bram nogal een pittige puber is met wandelen ed. Wilde ik in overleg met haar er nog wat naast doen en deze les was om even te peilen wat we het beste konden doen naast het apporteren. Wij gaan nu wel naar een andere cursus om Bram en mezelf meer uitdaging te geven.

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:03

Wat leuk al die verschillende soorten honden :D Leuke roedels komen ook voorbij!

CoRiNa1983 schreef:
Klopt dat waren Bram en ik. Wij volgen al apporteerlessen van Siska en omdat Bram nogal een pittige puber is met wandelen ed. Wilde ik in overleg met haar er nog wat naast doen en deze les was om even te peilen wat we het beste konden doen naast het apporteren. Wij gaan nu wel naar een andere cursus om Bram en mezelf meer uitdaging te geven.

Jah dacht al zoiets op te vangen, ging ook harstikke goed met de les! Wat grappig mekaar via deze weg tegen te komen :D Apporteren lijkt me ook leuk om straks te gaan doen, maar eerst deze cursus haha!

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:18

CoRiNa1983 schreef:
Klopt dat waren Bram en ik. Wij volgen al apporteerlessen van Siska en omdat Bram nogal een pittige puber is met wandelen ed. Wilde ik in overleg met haar er nog wat naast doen en deze les was om even te peilen wat we het beste konden doen naast het apporteren. Wij gaan nu wel naar een andere cursus om Bram en mezelf meer uitdaging te geven.


Jij doet echt apporteertraining? Mag ik vragen bij wie? (Ik zit ongeveer in dezelfde regio)

MarritdeG

Berichten: 433
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:23

Hi allemaal,

Leuk topic! Ik lees ook graag mee en stel ons even voor. Dit is Floki onze huskador (husky x labrador) van 1 jaar en 8 maanden. We zijn echt super blij met hem. Hij is altijd vrolijk en enthousiast en lief naar iedereen (zowel mens en dier). Mijn vriend stept met hem en ik wandel vooral veel met hem. Ik zou wel graag canicross met hem gaan doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je ziet speelt Floki graag model als ik oefen met fotografie.

We wonen op het platteland van Groningen. Owja ik ben Marrit trouwens, 28 jaar en naast een hond hebben wij nog 2 katten en mijn trouwe vriend Friso, een ruin van 20 jaar (welsh x ijslander).


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:28

Momenteel heb ik deze 4 <3

Spike heb ik nu sinds 2014. Een reu uit Roemenie van rond een jaar of tien, hij zat in het dodingsasiel van Buzau. Net op tijd er uit gehaald, want de volgende dag zouden de dieren verbrand worden, humaan in laten slapen is te duur, dus beter om alles in een kennel te mikken en de hens er in.
Spike heeft gezworven, is hardhandig gevangen en in een donkere ruimte gehouden, verrot geschopt en mentaal geknakt. Hij is door een particulier (geen stichting)naar nederland gehaald en daar op de tweede dag al ontsnapt. We hebben hem met de stichting na een week kunnen vangen, met behulp van veel posten en een vangkooi. Hij liep ook al op de A7, maar dat is mbv politie goed gekomen. Hij heeft eerst een nacht in een ruime kennel doorgebracht en is daarna geintroduceerd in de roedel van 12 op stal. Dat ging goed, hij bleef kalm, maar wist duidelijk zijn grenzen aan te geven. Uiteindelijk is hij met mij mee naar huis gekomen en zijn we een heel traject gestart, waardoor hij nu een stabiele(re) hond is. Hij heeft echter wel een behoorlijke gebruiksaanwijzing. En maar 1 baas. Inmiddels loopt hij al twee jaar zonder tuig. Door zijn atopie, verdraagt hij niets aan zijn lijf.

Afbeelding

Dan hebben we teefje Zoe van 5, ook uit Roemenie en viade stichting geadopteerd. Ze komt uit het gemeenteasiel Resita. Tegen verheffing van de stem kan ze niet en de eerste tijd deed ze niets anders dan op haar rug liggen als ze je zag. Inmiddels is dat allemaal verholpen en is ze een vrolijke meid geworden, tikkeltje ondeugend en dol op behendigheid. Ze heeft weinig last van haar verleden.

Afbeelding

Dan hebben we teefje Numa van 3, kwam hier in opvang als een uitgemergeld ding van 9 kilo. De pispaal van haar kennel in Resita. Eten kreeg ze de kans niet toe. Ze verbleef in haar houten kist, om de andere honden maar uit de weg te gaan, echter was ze wel nieuwsgierig. Haar vacht was vies en verklit. Numa is voor vele dingen bang, alleen lijdt ze in stilte en moet je goed signalen kunnen herkennen om haar stress op te merken. Ze had een enorme voernijd en was erg onzeker wat resulteerde in een hoop uitval gedrag naar andere honden. In Roemenie is ze opgehangen, haar gebit heeft daar schade van. Op twee plekken zijn de kiezen weg gehaald, omdat ze beschadigd waren. Ook is haar milt verwijderd, ze is zo enorm geschopt, haar milt stond op het punt van scheuren, gelukkig zag de dierenarts dat tijdens een hersteloperatie. Dus we hadden geluk. Uiteindelijk hebben we Numa zelf maar gehouden, omdat de gebruiksaanwijzing te groot is. Zeis een vrolijk meiske, dat graag mee gaat naar de fiets en steeds meer haar grenzen op zoekt. Ze is ook de opvoeder van onze pup. Wat ze met zeer veel geduld heeft gedaan en nog steeds doet :D alleen zijn de formaten inmiddels omgedraaid :D
Afbeelding

En dan hebben we nog puber Bjorn. Onze boxer, na altijd een boxer te hebben gehad, miste ik hun vrolijkheid en onbezorgheid in huis. Hij is van juni 2019 en momenteel erg in de pubertijd, het is wat dat betreft hands on. Verder heeft hij niets anders dan onbezorgdheid gekend en in dat opzicht is er weinig over te vertellen :j

Afbeelding

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:42

Oh wat leuk! Ik meld me graag :D

Ik ben wel een hondenliefhebber ja haha, het is zelfs m'n werk :D (Hondenfotograaf & blogger)

En onze eigen 3 honden <3

Zahra
Afbeelding

Mr. Sam
Afbeelding

Isa
Afbeelding


Mr. Sam & Zahra samen <3
Afbeelding

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Honden Liefhebbers Huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:44

Mindim Wauw wat een verleden hebben ze achter de rug, moest het toch echt even twee keer lezen het verhaal van Spike.. Allemaal trouwens maar het stukje over het levend verbranden.. Wat hebben ze nu een mooi huisje bij jou!

MarritdeG

Berichten: 433
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:47

Limoen schreef:
Oh wat leuk! Ik meld me graag :D

Ik ben wel een hondenliefhebber ja haha, het is zelfs m'n werk :D (Hondenfotograaf & blogger)

En onze eigen 3 honden <3

Zahra
[ Afbeelding ]

Mr. Sam
[ Afbeelding ]

Isa
[ Afbeelding ]


Mr. Sam & Zahra samen <3
[ Afbeelding ]



Wat een prachtige foto's! <3

Vreselijk wat sommige honden overkomt en wordt aangedaan |( Kan daar zo verdrietig van worden... Onze Floki heeft ook het 1 en ander meegemaakt. Hij is in beslag genomen als pup omdat het gezin hem waarschijnlijk als waakhond (een pup van een paar maanden) had aangeschaft. Floki is alles behalve waaks. Iedereen wordt mega vrolijk ontvangen door Floki en hij blaft nooit. Hij was dus nutteloos en werd buiten aan de korte ketting gelegd zonder voldoende water en eten in de brandende zon (Griekenland). Floki is ontzettend vrolijk maar hier en daar komt zijn verleden wel eens om de hoek kijken. Zo moest hij enorm wennen om aan een lange lijn vast te liggen als we bijvoorbeeld gaan kamperen. Hij kan ook echt wel eens onzeker en bang zijn maar zijn enthousiasme om nieuwe dingen te doen wint het dan vaak toch.

maj0

Berichten: 6607
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:55

hallo, Ik stel me ook graag even voor.
Ik ben Marjolein 30 jaar en kom uit Twente.

Wij hebben 2 Friese Stabij's

We hebben Dieks. Hij is nu 15 jaar en 7 maand. Hij is echt ons huishondje, het liefste licht hij thuis te slapen. Dieks is bij ons gekomen toen hij 6 jaar oud was. En was onze (mijn man en ik) eerste eigen hond. Wel beide opgegroeid met honden. We kunnen ons geen betere eerste hond voorstellen. Hij is echt lief en knuffelt het graag met mensen.
Afbeelding

Dan hebben we nog Toontje. Toontje is 8 jaar oud. Toontje is een geval apart. Die heeft vroeger best wel wat mee gemaakt en heeft daardoor angstagressie ontwikkeld. Ze is voor ons liefste hond die er is maar voor anderen totaal niet. Na Toontje kwam bij ons toen 1,5 jaar was. Na heel veel trainen zijn we nu zo ver dat ze 9 van de 10 keer de mensen die langs lopen negeert. Honden blijft moeilijk.
Met Toontje doen we balans en coördinatie, en hebben we laatst een keer aan doggydance mogen proeven.
Afbeelding

Pandakaas

Berichten: 1385
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:11

Ymor schreef:
Ja pandakaas leuk! Show eens een foto van je baby


Onze pup heet Noa. Ze is een blue merle met prachtig blauwe ogen en een kruising australian shepherd x border collie.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pandakaas

Berichten: 1385
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:14

Limoen schreef:
Zahra
[ Afbeelding ]

Wat een mooie hond! Ziet er ook zo zacht uit, qua uitstraling en vacht :j Wat voor ras is ze?

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:17

Mindim schreef:
Momenteel heb ik deze 4 <3

Spike heb ik nu sinds 2014. Een reu uit Roemenie van rond een jaar of tien, hij zat in het dodingsasiel van Buzau. Net op tijd er uit gehaald, want de volgende dag zouden de dieren verbrand worden, humaan in laten slapen is te duur, dus beter om alles in een kennel te mikken en de hens er in.
Spike heeft gezworven, is hardhandig gevangen en in een donkere ruimte gehouden, verrot geschopt en mentaal geknakt. Hij is door een particulier (geen stichting)naar nederland gehaald en daar op de tweede dag al ontsnapt. We hebben hem met de stichting na een week kunnen vangen, met behulp van veel posten en een vangkooi. Hij liep ook al op de A7, maar dat is mbv politie goed gekomen. Hij heeft eerst een nacht in een ruime kennel doorgebracht en is daarna geintroduceerd in de roedel van 12 op stal. Dat ging goed, hij bleef kalm, maar wist duidelijk zijn grenzen aan te geven. Uiteindelijk is hij met mij mee naar huis gekomen en zijn we een heel traject gestart, waardoor hij nu een stabiele(re) hond is. Hij heeft echter wel een behoorlijke gebruiksaanwijzing. En maar 1 baas. Inmiddels loopt hij al twee jaar zonder tuig. Door zijn atopie, verdraagt hij niets aan zijn lijf.

[ [url=m/KOFws1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan hebben we teefje Zoe van 5, ook uit Roemenie en viade stichting geadopteerd. Ze komt uit het gemeenteasiel Resita. Tegen verheffing van de stem kan ze niet en de eerste tijd deed ze niets anders dan op haar rug liggen als ze je zag. Inmiddels is dat allemaal verholpen en is ze een vrolijke meid geworden, tikkeltje ondeugend en dol op behendigheid. Ze heeft weinig last van haar verleden.

[ [url=m/uAM43U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan hebben we teefje Numa van 3, kwam hier in opvang als een uitgemergeld ding van 9 kilo. De pispaal van haar kennel in Resita. Eten kreeg ze de kans niet toe. Ze verbleef in haar houten kist, om de andere honden maar uit de weg te gaan, echter was ze wel nieuwsgierig. Haar vacht was vies en verklit. Numa is voor vele dingen bang, alleen lijdt ze in stilte en moet je goed signalen kunnen herkennen om haar stress op te merken. Ze had een enorme voernijd en was erg onzeker wat resulteerde in een hoop uitval gedrag naar andere honden. In Roemenie is ze opgehangen, haar gebit heeft daar schade van. Op twee plekken zijn de kiezen weg gehaald, omdat ze beschadigd waren. Ook is haar milt verwijderd, ze is zo enorm geschopt, haar milt stond op het punt van scheuren, gelukkig zag de dierenarts dat tijdens een hersteloperatie. Dus we hadden geluk. Uiteindelijk hebben we Numa zelf maar gehouden, omdat de gebruiksaanwijzing te groot is. Zeis een vrolijk meiske, dat graag mee gaat naar de fiets en steeds meer haar grenzen op zoekt. Ze is ook de opvoeder van onze pup. Wat ze met zeer veel geduld heeft gedaan en nog steeds doet :D alleen zijn de formaten inmiddels omgedraaid :D
[ [url=m/OYhSqi.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan hebben we nog puber Bjorn. Onze boxer, na altijd een boxer te hebben gehad, miste ik hun vrolijkheid en onbezorgheid in huis. Hij is van juni 2019 en momenteel erg in de pubertijd, het is wat dat betreft hands on. Verder heeft hij niets anders dan onbezorgdheid gekend en in dat opzicht is er weinig over te vertellen :j

[ [url=m/jn2b9M.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jeetje wat een verhaal! Dan heeft mijn straatschoffie het toch minder heftig gehad: gedumpt als pup, voor zover we weten omdat hij niet zindelijk was met 8 of 9 weken.... Enfin, via straat naar het gemeentelijk asiel in Portugal. Van daaruit naar NL en na een maand in NL bij mij komen wonen. En geen dag onzindelijk geweest bij mij terwijl hij dus effectief alleen straat en asiel kende en nog best jong was (7 maanden).
Vreselijk wat mensen honden kunnen aandoen he? Mijn tante heeft ook honden gehad met een heel pittig verleden met verbranding en verminking. Gek genoeg altijd lieve honden geweest, je zou denken 'die vertrouwen niemand meer', maar toch wel!

CoRiNa1983

Berichten: 1769
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:20

chriske schreef:
Jah dacht al zoiets op te vangen, ging ook harstikke goed met de les! Wat grappig mekaar via deze weg tegen te komen :D Apporteren lijkt me ook leuk om straks te gaan doen, maar eerst deze cursus haha!


Inderdaad wel grappig om elkaar hier dan weer te tegen te komen.
Ik wilde al gaan apporteren met onze vorige hond maar die had gras allergie dus dat was niet handig dus vandaar dat het nooit gekomen is. Gelukkig heeft Bram dat niet en heb ik nu een kans om het te doen met hem.

Ik heb inmiddels een groot gedeelte van jou volgtopic gelezen echt wel fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Ik heb al vaker gezien wat dieren kunnen betekenen voor mensen. ik ga jullie zeker blijven volgen in jullie topic en wie weet komen we elkaar nog eens tegen.

Skippy01 schreef:
Jij doet echt apporteertraining? Mag ik vragen bij wie? (Ik zit ongeveer in dezelfde regio)
Wij volgen de lessen bij HTC Stawski in Den Hout.

@MarritdeG wat een leuk gelukte kruising. Mooi kop zit erop!

En leuk ook om te zien dat er veel honden bij zitten uit de opvang ed. Ik zou het zelf niet durven vind het toch altijd knap want dat zijn toch vaak wel honden met een bepaalde rugzak. Ze hebben vaak zulke nare dingen meegemaakt. Al moet je het met een pup ook treffen en heb je daar ook veel werk aan, maar voor mijn gevoel is dat toch anders. Super dat er mensen zijn die deze honden een gouden mand bieden.

@ Pandakaas en andere Australian Sheppard eigenaren, Wauw wat een gave ogen hebben die Australian Sheppard toch echt gaaf dat hebben de Husky's van mijn neef en oom ook van die mooie kleuren!

Nog even een plaatje van Bram in actie!
Afbeelding

En een genietende Bram
Afbeelding

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:34

Pandakaas schreef:
Limoen schreef:
Zahra
[ Afbeelding ]

Wat een mooie hond! Ziet er ook zo zacht uit, qua uitstraling en vacht :j Wat voor ras is ze?


Dankjewel! :D Ze is een Saluki. <3
Alles behalve zacht trouwens om te aaien :') Botterig, hard en geen ondervacht. :')

anjali
Berichten: 15171
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:36

Limoen schreef:
Oh wat leuk! Ik meld me graag :D

Ik ben wel een hondenliefhebber ja haha, het is zelfs m'n werk :D (Hondenfotograaf & blogger)

En onze eigen 3 honden <3

Zahra
[ Afbeelding ]

Mr. Sam
[ Afbeelding ]

Isa
[ Afbeelding ]


Mr. Sam & Zahra samen <3
[ Afbeelding ]

Die laatste foto van mr.Sam en Zarah vind ik wel lief!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:01

Och Mindim... wat een verhaal.. verdrietig maar ook fijn dat ze bij jou zijn gekomen!

Limoen: jouw foto's zijn prachtig!

Marit, echt een halve husky/lab! Grappig, zijn achterkant en voorkant lijken ook bijna zo verdeeld! Echt een leukerd!

Panda: in dat roze hangzakje <3

En ja, ik wil niemand tekort doen, de andere zijn stuk voor stuk ook mooi. Ik hou d'r van!

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Honden Liefhebbers Huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:02

Oh wat weer een leuke nieuwe honden allemaal. :D

Isabel

Berichten: 2271
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:17

Wat een leuk topic!
Wij hebben twee honden; Dexter, een border x aussie van 3 jaar oud, en Zelda, een dobermann van bijna 2. Afbeelding
Afbeelding