[VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juval

Berichten: 13221
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 12:06

wat fijn dat het zo goed gaat!!! ik heb wel met Dribbel te doen hoor, met deze hitte, en met de pups ook natuurijk. Hoop dat het gauw weer afkoelt. Ben je ze allemaal kwijt?

Imke95
Berichten: 322
Geregistreerd: 12-06-20

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 13:18

Jaa wat een leuke update! Wat groeien ze hard <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 13:23

juval schreef:
Ben je ze allemaal kwijt?


Hier wil ik het antwoord niet op weten
Althans, als het een nee is. O:)

Sammy2000

Berichten: 355
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: Katwijk

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 14:19

Jeetje, wat een hoop pups, maar wat doet mama en jullie het goed!! Super schattig allemaal!

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 15:25

Super leuke foto's :)

Ik was alleen wel nieuwsgierig naar de gedachte achter zo vroeg de pups al vergeven, hoop dat je daar uitleg over wilt geven!

veranadautje
Berichten: 1289
Geregistreerd: 12-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 21:15

xDenies schreef:
Super leuke foto's :)

Ik was alleen wel nieuwsgierig naar de gedachte achter zo vroeg de pups al vergeven, hoop dat je daar uitleg over wilt geven!


Ben ik inderdaad ook nieuwsgierig naar.


Bij mij is altijd gezegt vanaf 7 weken is karakter iets duidelijk (bange pup ja/nee enz) dan kijken naar ervaring van eigenaar en dan juiste hondje bij juiste mensen plaatsen. (luisterend naar hun en ook enig sinds naar voorkeur voor pup)

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-20 21:28

Anoniem schreef:
juval schreef:
Ben je ze allemaal kwijt?


Hier wil ik het antwoord niet op weten
Althans, als het een nee is. O:)


Hahaha, geen zorgen! Alle 14 hebben een baasje gevonden. Ik heb ook nog een flink aantal pb’tjes gehad, maar ze hebben echt allemaal al een gouden mandje gevonden.


xDenies schreef:
Super leuke foto's :)

Ik was alleen wel nieuwsgierig naar de gedachte achter zo vroeg de pups al vergeven, hoop dat je daar uitleg over wilt geven!


Ik ga hier niet heel erg diep op in. Ik snap dat er verschillende meningen, visies en manieren zijn. Maar we hebben eigenlijk vanaf dag 1 al nagenoeg alle baasjes in een groepsapp waar we dagelijks foto’s en filmpjes in delen. Dit voelt voor ons goed en we krijgen alleen maar positieve reacties op de manier zoals we het aanpakken. Er zijn heel veel toekomstige baasjes die verbaasd zijn dat we ze zo goed op de hoogte houden; er zijn er bij die bij 8 weken pas de eerste keer mochten langskomen en een pup gelijk mee naar huis konden nemen.

Er leiden meerdere wegen naar Rome gelukkig en dit voelt voor ons heel fijn!

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 21:33

Het was ook totaal niet negatief bedoeld .. maar bedankt voor je soort van uitleg.

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-20 21:55

xDenies schreef:
Het was ook totaal niet negatief bedoeld .. maar bedankt voor je soort van uitleg.


Haha, sorry. Ik kwam misschien wat kort af over, zo bedoelde ik het niet :D

Zal ik er dan nog even een korte puppyspam tegenaan gooien om het goed te maken? :o :j


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

veranadautje
Berichten: 1289
Geregistreerd: 12-02-10

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 22:15

Idd zeker niet negatief bedoeld. Iedereen doet het op zijn eigen manier en dat is prima. Vraag altijd gewoon uit nieuwsgierigheid waarom mensen welke keuze maken. ook als ik ooit opzoek moet naar een pup ben ik gewoon benieuwd naar verschillende manieren. iedereen zegt wat anders

kiwiwitje

Berichten: 20121
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 06:30

Ik denk ook dat t iets anders bedoeld word. Hier hebben de pupkopers ook vanaf dag 1 Dat ze op de hoogte gehouden worden en vanaf 2 a 3 weken mogen ze voor t eerst langs komen. Maar echt de keuze welke pup voor wie word, word vaak veel later gekozen. Hier is dat op 5/6 weken. Bij bijv specifiek show of werk honden vaak nog iets later. Maar indd ivm de karakters. Ik denk dat Denies daar benieuwd naar was waarom nu al gekozen.


Maar ieder zn eigen manier natuurlijk. :D
Zo zittend ziet mam er iig nog goed uit. Dat is pittig tijdens t zogen. Zeker met zo’n nest.

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-20 20:47

Hoi allemaal! Tijd voor een puppyspampost *\o/*

We beginnen maar met een verdrietig, rot bericht. 1 puppy, Luca, is vanmiddag ingeslapen. Een aangeboren afwijking en een bacterie zorgden ervoor dat we de keuze moesten maken om hem in te laten slapen... ;(

De rest van de puppy’s doen het heel goed. Inmiddels eten ze brokjes (nog gewerkt in water) en drinken ze nog maar weinig bij Dribbel. Dribb is er ook echt wel klaar mee, maar blijft der kids wel goed in de gaten houden. Zaterdag is de laatste kijkdag voor de nieuwe baasjes en over een week of 2/3 gaan de pups naar hun nieuwe mandje. Maar gelukkig mogen wij voorlopig nog genieten van “De Gouden Berg” <3

Afbeelding

Afbeelding

Mama Dribbel, ze kan weer genieten van de visjes en de eendjes in de sloot

Afbeelding


Afbeelding


En onze Saar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze spelen, ze blaffen en grommen, ze spelen nog meer en ze slapen. Oja, ze (vr)eten én poepen ook een hoop _O-

Maar, ohhhhh wat zijn ze schattig <3

mvdende

Berichten: 5726
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 20:55

Denise_Storm schreef:
Hoi allemaal! Tijd voor een puppyspampost *\o/*

We beginnen maar met een verdrietig, rot bericht. 1 puppy, Luca, is vanmiddag ingeslapen. Een aangeboren afwijking en een bacterie zorgden ervoor dat we de keuze moesten maken om hem in te laten slapen... ;(

De rest van de puppy’s doen het heel goed. Inmiddels eten ze brokjes (nog gewerkt in water) en drinken ze nog maar weinig bij Dribbel. Dribb is er ook echt wel klaar mee, maar blijft der kids wel goed in de gaten houden. Zaterdag is de laatste kijkdag voor de nieuwe baasjes en over een week of 2/3 gaan de pups naar hun nieuwe mandje. Maar gelukkig mogen wij voorlopig nog genieten van “De Gouden Berg” <3

[ [url=m/kDXPvC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5ObHcD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mama Dribbel, ze kan weer genieten van de visjes en de eendjes in de sloot

[ [url=m/rBUZwS.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/h0vPNN.jpg]Afbeelding[/url] ]


En onze Saar:

[ [url=m/70Y4J4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/T1nUOF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FnOIoe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze spelen, ze blaffen en grommen, ze spelen nog meer en ze slapen. Oja, ze (vr)eten én poepen ook een hoop _O-

Maar, ohhhhh wat zijn ze schattig <3


Sneu.

Wat voor afwijking had hij? Heeft de rest van het nest geen moeite met de bacterie?

Verder leuk dat de rest het zo goed doet!

thequeensmum
Berichten: 3545
Geregistreerd: 20-08-12

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 21:20

Wat een geweldig stel. Wat sneu van dat ene pupje en ook heel naar voor de baasjes die dachten een geweldige pup te krijgen

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 21:23

Ohhhh zo zijn ze op z’n schattigst <3

Wat sneu van Luca, maar soms heb je geen keuze.

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:45

Wat zijn ze al weer groot! En zo is het wel een hele berg puppies, allemaal op en bij mekaar. Knappe mama Dribbel die alles zo goed verzorgt. Saar wordt echt leuk ( net als de rest).

veranadautje
Berichten: 1289
Geregistreerd: 12-02-10

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:17

Hoe gaat het met de pups

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-20 08:17

Afbeelding

13 Dribbeltjes op een rij... <3 Vandaag alweer 8 weken geleden! De foto is vorige week al gemaakt :D

Het gaat heel goed met Dribbel en haar Dribbeltjes. Dribb herstelt heel goed! Al wilde de op een gegeven moment echt niet meer voeden. Gelukkig dat de puppy’s toen al goed brokjes aten en ze zelf water drinken. Ze zoekt ze nu af en toe op om even te spelen, maar verder is ze er we echt klaar mee :=

De eerste pups zijn naar hun nieuwe baasje en komend weekend vliegen ze allemaal uit. Aan de ene kant heeeeeel jammer, maar aan de andere kant... Saar komt ook thuis! **\O/**

Saar met Dribbel en Freya (de andere hond van mijn ouders, ik denkbaar Freya de pups nog meer gaat missen dan Dribb _O- )
Afbeelding

Saar
Afbeelding

Pippa wilde graag een bruine labrador worden en lag lekker in het zonnetje te bakken!
Afbeelding

De “ik ben een heeeele zielige labrador” blik
Afbeelding

Saar en Dribbel aan het spelen!
Afbeelding

En de meest recente foto van Saar... Waar is dat kleine mini hondje verbleven?!
Afbeelding

Zo was ze... 8 weken geleden... :wow:
Afbeelding

Cerosa

Berichten: 771
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:31

Ooo wat onwijs schattig, allemaal op een rij :D Snap wel dat Dribbel er na verloop van tijd zat van was, zoveel druktemakers om haar heen, haha :=

pinto_1

Berichten: 2565
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:18

Wat een schatjes, kan me voorstellen dat je het jammer vindt om ze te zien uitvliegen. Maar straks rust voor Dribbel en jullie kunnen je mooi op Saar focussen. :D

juval

Berichten: 13221
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: [VOLG] Dribbel, Dribbel... puppy’s in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:40

heerlijke foto's!! en wat is het snel gegaan zeg.... wat zal je (en vooral dribbel) het rustig krijgen volgende week!!
Saar is echt knap!! <3