Puppy erbij 2020

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NorwayFjord

Berichten: 3175
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:37

CB dank je wel, zeker een keer je Canon meenemen want als je met je telefoon al zulke plaatjes maakt ben ik benieuwd wat je met je Canon gaat doen :D Hier ook Canon <3 Dat tuigje is leuk he, ze zijn super fijn en er zit aan allebei de kanten een ander printje, je kan hem ook omdraaien. Ben lichtelijk verslaafd aan tuigjes en halsbanden kopen, heb 3 haakjes vol :o Leuke foto's weer van Arya, knapperd.

Suze heerlijk zo op pad zeg! Leuke foto's :D

Ik ga maar weer een bestelling plaatsen Kiwi want mijn kind wil haar andere kluifjes niet meer, ze wil alleen nog maar spul van jou :+

kiwiwitje

Berichten: 20128
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 16:37

Hoe schattig is dit? <3
Bullet met de Mini woofins :D
Afbeelding

Anoniem

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:01

Omg kiwi die gebakjes en taartjes!
Nysse is over 2 weken jarig! :D

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:01

Kijk ook echt mag ik dan nu proeven.
En je kleine dame is echt een diva.

Norwayford heb je ook een paard? Want als je al voor Mulan zo veel heb dan heb je vast ook veel setjes voor je paard.

Cursebeaker weer mooie foto's van je knapperd.

Suze ze zitten wel heel aandachtig naar je te kijken voor snoepje. Heerlijk zo wandelen met je knappe fjord erbij. Denk niet dat ik dat met die 2 van mij hoef te proberen.

NorwayFjord

Berichten: 3175
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:07

Ohhh wat lief Kiwi <3

Hahahaha Punjab nee geen paard hier, alles gaat naar Mulan en m'n 3 katten O:)

kiwiwitje

Berichten: 20128
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 17:24

We hebben nu dus producten van The Barking Bakery in de shop. En ik vind ze ZOOOOO schattig <3
Ben echt een beetje in love ofzo :P

NorwayFjord

Berichten: 3175
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:43

kiwiwitje schreef:
We hebben nu dus producten van The Barking Bakery in de shop. En ik vind ze ZOOOOO schattig <3
Ben echt een beetje in love ofzo :P

Ohhhh als ik die had gezien met bestellen had ik er wat van meebesteld, hoe leuk <3

kiwiwitje

Berichten: 20128
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 18:57

Ze zijn vandaag pas binnen gekomen :P Dat scheelt misschien haha

NorwayFjord

Berichten: 3175
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:07

kiwiwitje schreef:
Ze zijn vandaag pas binnen gekomen :P Dat scheelt misschien haha

Jaaaa ik was echt net aan het bestellen toen jij de foto van Bullet plaatste hihi (zie laatste zin van m’n bericht ervoor), dus waarschijnlijk zijn ze net de webshop op gegaan toen ik had besteld xD

kiwiwitje

Berichten: 20128
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 19:30

Oh blond _O-

T is soms een beetje lastig bokkes aan namen te koppelen _O- _O-

Salsa

Berichten: 2797
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Thuis

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 22:03

Haha ik ga straks denk ik ook los. Mijn paard had vroeger ook setjes en was gek op shoppen voor hem. Onze kinderen hebben deels die behoefte van mij nu vervuld maar denk dat dit ook een verwend hondje gaat worden hihi. Ik zie al een parallel met leren ruig, dekentjes, boswandelingen, voeding uitzoeken en lessen :o :D

Ach het is iig veel goedkoper dan paard. Want paard wil ik de aankomende tien jaar iig niet

Salsa

Berichten: 2797
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 22:04

kiwiwitje schreef:
Hoe schattig is dit? <3
Bullet met de Mini woofins :D
[ [url=m/9YbGKw.jpg]Afbeelding[/url] ]


Te leuk die cakejes _/-\o_

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 22:12

Salsa schreef:
Haha ik ga straks denk ik ook los. Mijn paard had vroeger ook setjes en was gek op shoppen voor hem. Onze kinderen hebben deels die behoefte van mij nu vervuld maar denk dat dit ook een verwend hondje gaat worden hihi. Ik zie al een parallel met leren ruig, dekentjes, boswandelingen, voeding uitzoeken en lessen :o :D

Ach het is iig veel goedkoper dan paard. Want paard wil ik de aankomende tien jaar iig niet


Hahaha, pin je daar maar niet op vast. Onze honden zijn momenteel duurder dan een paard. :')

Salsa

Berichten: 2797
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 22:21

KimD schreef:
Salsa schreef:
Haha ik ga straks denk ik ook los. Mijn paard had vroeger ook setjes en was gek op shoppen voor hem. Onze kinderen hebben deels die behoefte van mij nu vervuld maar denk dat dit ook een verwend hondje gaat worden hihi. Ik zie al een parallel met leren ruig, dekentjes, boswandelingen, voeding uitzoeken en lessen :o :D

Ach het is iig veel goedkoper dan paard. Want paard wil ik de aankomende tien jaar iig niet


Hahaha, pin je daar maar niet op vast. Onze honden zijn momenteel duurder dan een paard. :')


Hier in de omgeving komt de pensionstalling al snel richting de 300 euro pm. En dan de rest nog zoals hoefsmid etc.

Ik hoop toch niet dat de hond op die bedragen gaat uitkomen elke maand :o

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 22:25

Ik wou net zeggen KimD := Nu woon ik in het noorden waar het heel goedkoop is om een paard te houden. Maar mijn paard was echt goedkoper dan mijn honden :=

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 22:58

Salsa schreef:
KimD schreef:

Hahaha, pin je daar maar niet op vast. Onze honden zijn momenteel duurder dan een paard. :')


Hier in de omgeving komt de pensionstalling al snel richting de 300 euro pm. En dan de rest nog zoals hoefsmid etc.

Ik hoop toch niet dat de hond op die bedragen gaat uitkomen elke maand :o


Dat zijn de bedragen hier ook, ik heb ze er nooit voor gehouden. Maar ik wil nou niet zeggen dat onze honden goedkoper zijn dan paarden. :+

Ik denk dat wij om en nabij €700,- - €800,- per maand kwijt zijn aan ze. Dan laat ik eventuele rabiës entingen en dergelijke buiten beschouwing.

xLaraaj

Berichten: 3682
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 23:01

Wow dat is wel heel veel ! :oo maar je hebt dan ook wel veel honden en denk dat vb hondenschool in nederland veel meer kost als ik de vorige discussie daarover heb gevolgd..

kiwiwitje

Berichten: 20128
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 23:15

Ja dat zijn wij gelukkig niet kwijt aan de honden :')
Maar we hebben er 3

Ofja. Als ik de webshop mee tel in uitgaven voor de honden.. want die webshop is natuurlijk wel hun schuld ~~}>

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 23:21

We hebben vijf honden, waarvan vier in training, en voeren volledig vers. Dat zijn keuzes die we maken, en daar betalen we natuurlijk ook voor.

Ik moet het eigenlijk nog eens uitrekenen.

Salsa

Berichten: 2797
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 01:03

Met 5 honden snap ik dat nog enigszins. Zou je eigenlijk ook met 5 paarden moeten vergelijken. Maar met één, hopelijk gezonde, huishond moet het lukken onder de 300 euro dacht ik zo (en denk veel minder) Zelfs met behoorlijk dure hondenschool en goede kwaliteit voeding. Schrok wel ff vd prijs maar wil persé bij haar vanwege de filosofie achter haar training zonder druk maar uit vrije wil.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 08:45

Pfoe, jeetje, mijn paard staat niet heel duur gestald, maar als ik alles optel aan kosten ben ik aan haar iedere maand wel zo'n 400-450 euro kwijt denk ik.
Dat red ik met de hond gelukkig niet hoor! Ik heb er maar eentje, die weegt maar 10kg en anders dan dat hij elke maand wel een of twee nieuwe speeltjes krijgt omdat hij er weer een gesloopt heeft en regelmatig een nieuw hondenbed omdat hij dát ook gesloopt heeft, denk ik dat ik aan de hond met zo'n 60-70 euro gemiddeld per maand echt prima uitkom, dierenartsrekeningen uitgezonderd... Moet wel zeggen dat ik ook bewust géén grote hond wil hoor, want dan tikt het alleen qua voer echt al wel aan, moeten alle tuigjes, jasjes en kussens véél groter (en dus duurder...).
Als er ooit een tweede bij komt, wordt dat ook geen hond die boven de 20kg uitkomt. Overigens niet primair vanwege het kostenaspect, maar omdat mijn rechterarm héél weinig kracht heeft en ik bij incidenten met één arm de honden de baas wil kunnen zijn, overdreven gezegd. Lukt me nu met die van mij (10kg dus) en die van mijn ouders (17kg) bij elkaar nog goed, maar veel meer gewicht moet ik niet met een arm moeten opvangen. En ja, trainen, trainen, trainen, ik weet het, ik doe t ook ;) . Maar dan nóg vind ik het een veilig gevoel dat ik ze wel kán opvangen als het erop aan zou komen en echt moet.

cinniz123

Berichten: 4406
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 08:48

Hier is parel denk ik wel duurder als 1 pony maar goed mijn hondje is gewoon duur door alle medische kosten en pony’s staan gewoon super goedkoop.
Maar eerlijk is eerlijk ik heb het nog nooit uitgerekend en dat ga ik ook niet doen ook _O-

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 08:48

Salsa schreef:
Met 5 honden snap ik dat nog enigszins. Zou je eigenlijk ook met 5 paarden moeten vergelijken. Maar met één, hopelijk gezonde, huishond moet het lukken onder de 300 euro dacht ik zo (en denk veel minder) Zelfs met behoorlijk dure hondenschool en goede kwaliteit voeding. Schrok wel ff vd prijs maar wil persé bij haar vanwege de filosofie achter haar training zonder druk maar uit vrije wil.


Ik was met vijf paarden dat bedrag ook niet kwijt per maand. :+ Heb wel een eigen weide, dus dat scheelt.

Waar ga je?

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 09:08

Wat een leuke foto's weer CB! Zeker die met het kasteel(?) op de achtergrond vind ik mooi :D

@kiwi Die foto's, zo schattig. Boellie heeft echt zo'n massieve kop valt me altijd op. Een echte vent :P

Kiwi/Suze welke trainers hadden jullie het over? Ik wil nog best een keer iets proberen, tot nu toe is het enige waar meneer echt voor wil werken verse gekookte kip.

Persoonlijk weet ik niet wat ik kwijt ben per maand maar het valt mee omdat ik nauwelijks dierenartskosten betaal en wat korting krijg op mijn voer. En ik heb er maar 1 natuurlijk.

Salsa

Berichten: 2797
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 09:10

KimD schreef:
Salsa schreef:
Met 5 honden snap ik dat nog enigszins. Zou je eigenlijk ook met 5 paarden moeten vergelijken. Maar met één, hopelijk gezonde, huishond moet het lukken onder de 300 euro dacht ik zo (en denk veel minder) Zelfs met behoorlijk dure hondenschool en goede kwaliteit voeding. Schrok wel ff vd prijs maar wil persé bij haar vanwege de filosofie achter haar training zonder druk maar uit vrije wil.


Ik was met vijf paarden dat bedrag ook niet kwijt per maand. :+ Heb wel een eigen weide, dus dat scheelt.

Waar ga je?


https://www.hondenschooldelaar.nl/