Hondensport

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:36

Ons weekend in Venlo begon een beetje 'zuur' ze konden ons niet op tijd omzetten naar de 2e graad, helaas.

Dus we hebben dit weekend als een trainingsweekend gebruikt. En niet onverdienstelijk, 3 U-tjes mee naar huis, hadden er 5 kunnen zijn...
Waarvan 1 ronde echt ZO Mooi was, maar een Wip fout, totaal verbaasd heb ik mijn filmpje 100x terug gekeken en wat bleek: ze had de oploop fout. Ik was helemaal verbaasd, maar dat is nu eenmaal iets waar je echt niks aan kan doen. Ze kwam niet uit en besloot voor zichzelf de veiligheid te kiezen en hogerop te springen. Wel hadden we hiermee nog een 6e prijs gewonnen!

De andere ging zij plotseling opzoek naar mijn vriend, dit doet ze nooit, dus geen idee waarom dit nu ineens was, daardoor was ik de weg kwijt en maakte een dure fout door haar zelf verkeerde tunnel in te sturen.

Op zondag het laatste VP van Patrick, waar veel mensen commentaar op hadden want de tunnel vond ook ik echt niet veilig. Heb ik besloten om een onnodige wissel te maken, daarmee maakte ik het veiliger voor mijn hond, verloren we tijd, maar waren we de enige foutloze, dus een 1e plaats.

Dus nu vol goede moed richting de IMCA selecties! Want doordat we nu 2e graad zijn, mogen we daadwerkelijk mee doen als we ons ook nog eens zouden plaatsen. *\o/*

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:43

Gefeliciteerd iedereen!

Mooie verhalen en mooie plaatsingen.

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:50

Wat leuk om alle resultaten te lezen!

Is er ergens een volledige agenda te vinden met wedstrijden? Ik zou graag eens willen proberen/kijken of ik bij een wedstrijd kan en mag fotograferen :)

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:56

De raad van beheer wedstrijden staan op sport.raadvanbeheer.nl

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 14:39

Hier ook een succesvol weekend gehad. 2e Utje binnen in de 1e graad en mooie raakvlakjes. Voor het eerst liep hij een buitenwedstrijd met meerdere ringen en tentjes langs de kant. Vond hij allemaal prima. Dit weekend naar Zeist. :)

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 20:21

Levita schreef:
Hier ook een succesvol weekend gehad. 2e Utje binnen in de 1e graad en mooie raakvlakjes. Voor het eerst liep hij een buitenwedstrijd met meerdere ringen en tentjes langs de kant. Vond hij allemaal prima. Dit weekend naar Zeist. :)


Wij zijn zondag ook in Zeist :D laatste keer eerste graad voor Lux

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 22:39

Ah leuk! Ik moet nog wat Utjes voordat we over mogen :D

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:34

Ik heb KC Zeist even gemaild of ik eventueel as zondag mag komen fotograferen!
Als het mag ben ik er in de middag aanwezig (in de ochtend gaan we eerst zelf trainen)

Dus misschien tot zondag {:}

JesdaJinn

Berichten: 10447
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 00:05

Even een upje

16 april had Jaxx z'n 1e officiële behendigheid wedstrijd.
Hij was een keer 5e, 1e en 7e. Super trots. Zondag onze 2e.

Alleen ik had even een vraag. Jinn loopt nog steeds trainingen en wedstrijden in hoopers. Hij is 10 jaar en doet het nog prima. Qua snelheid kan die niet meer mee komen voor de prijzen maar 2 april liep die wel 3x foutloos. Ik had het er met iemand over of Jinn op senior brok stond. Dat doet hij niet. Wat vinden en doen jullie als je een senior hebt die nog fanatiek in de wedstrijden loopt.
Hij krijgt 4 dagen brok (maandag tot donderdag) en vrijdag, zaterdag en zondag vlees, soms als ze wedstrijd heb en gehad krijgen ze maandag ook nog vlees.

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 08:58

JesdaJinn schreef:
Even een upje

16 april had Jaxx z'n 1e officiële behendigheid wedstrijd.
Hij was een keer 5e, 1e en 7e. Super trots. Zondag onze 2e.

Alleen ik had even een vraag. Jinn loopt nog steeds trainingen en wedstrijden in hoopers. Hij is 10 jaar en doet het nog prima. Qua snelheid kan die niet meer mee komen voor de prijzen maar 2 april liep die wel 3x foutloos. Ik had het er met iemand over of Jinn op senior brok stond. Dat doet hij niet. Wat vinden en doen jullie als je een senior hebt die nog fanatiek in de wedstrijden loopt.
Hij krijgt 4 dagen brok (maandag tot donderdag) en vrijdag, zaterdag en zondag vlees, soms als ze wedstrijd heb en gehad krijgen ze maandag ook nog vlees.


Vanwaar de keuze voor deze verdeling? Dan zou ik eerder kiezen voor in de ochtend of avond brok en in de ochtend of avond vlees. Op wedstrijddagen kun je beter de dag zelf de portie verdubbelen ipv de dag erna, dan hebben ze er niet zoveel aan.

Guinness wordt 12 en krijgt geen senior voer, net zoals ik geen puppyvoer geef doe ik ook niet aan senior voer. Wel supplement ter ondersteuning van zijn botten en spieren. Maar hij is nog heel mobiel.

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 11:23

Ik zou ook kiezen voor alleen supplement toevoegen, als je hond het er verder goed op doet.
En ik doe hier ochtend vlees, avond brok momenteel, omdat ik die kleine beide aangeleerd wil hebben en trainen met brokjes wat fijner is, als met kvv :+

JesdaJinn

Berichten: 10447
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 17:38

fannetje schreef:
Ik zou ook kiezen voor alleen supplement toevoegen, als je hond het er verder goed op doet.
En ik doe hier ochtend vlees, avond brok momenteel, omdat ik die kleine beide aangeleerd wil hebben en trainen met brokjes wat fijner is, als met kvv :+


Ik vind het ook handig om beide te geven én Jinn wordt vrij dik van vlees. Hij krijgt al niet zo veel en om nog minder te geven wil ik niet. Beweging krijgt ie genoeg.

Supplement krijgt ie uiteraard.

KimD schreef:
JesdaJinn schreef:
Even een upje

16 april had Jaxx z'n 1e officiële behendigheid wedstrijd.
Hij was een keer 5e, 1e en 7e. Super trots. Zondag onze 2e.

Alleen ik had even een vraag. Jinn loopt nog steeds trainingen en wedstrijden in hoopers. Hij is 10 jaar en doet het nog prima. Qua snelheid kan die niet meer mee komen voor de prijzen maar 2 april liep die wel 3x foutloos. Ik had het er met iemand over of Jinn op senior brok stond. Dat doet hij niet. Wat vinden en doen jullie als je een senior hebt die nog fanatiek in de wedstrijden loopt.
Hij krijgt 4 dagen brok (maandag tot donderdag) en vrijdag, zaterdag en zondag vlees, soms als ze wedstrijd heb en gehad krijgen ze maandag ook nog vlees.


Vanwaar de keuze voor deze verdeling? Dan zou ik eerder kiezen voor in de ochtend of avond brok en in de ochtend of avond vlees. Op wedstrijddagen kun je beter de dag zelf de portie verdubbelen ipv de dag erna, dan hebben ze er niet zoveel aan.

Guinness wordt 12 en krijgt geen senior voer, net zoals ik geen puppyvoer geef doe ik ook niet aan senior voer. Wel supplement ter ondersteuning van zijn botten en spieren. Maar hij is nog heel mobiel.


Heb niet specifiek een reden voor deze opstelling maar wat jullie zeggen lijkt me idd beter. Dat ga ik vanaf maandag doen.
Ik krijg niet het idee dat Jinn honger heeft op dit moment of het niet aankwam op welke manier ook.

Thanks voor jullie berichten

JesdaJinn

Berichten: 10447
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 19:14

Afbeelding

Jaxx op de foto gezet bij de laatste wedstrijd in Aalten.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 20:44

Gefeliciteerd met je plaatsingen voor morgen machie!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 23:14

Wat lief! Dank je wel :)

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 13:17

Nederlands Kampioen agility medium 2023. Zo vet. Zo gaaf. Bizar gewoon.

Afbeelding

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 13:27

Gefeliciteerd :D

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 13:40

Jaa, uk zag het al. Gefeliciteerd!

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 14:01

Machie schreef:
Nederlands Kampioen agility medium 2023. Zo vet. Zo gaaf. Bizar gewoon.

[ [url=m/H250WI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Echt super knap! Gefeliciteerd *\o/*

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 14:33

Wauw gaaf! Gefeliciteerd :D

JesdaJinn

Berichten: 10447
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 15:06

Gefeliciteerd! *\o/*

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 15:22

Nogmaals van harte gefeliciteerd! **\O/**

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 22:38

Gefeliciteerd!

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 20:56

Machie schreef:
Nederlands Kampioen agility medium 2023. Zo vet. Zo gaaf. Bizar gewoon.

[ [url=m/H250WI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 21:10

Dank jullie wel.
Ik ben echt zo bizar blij hiermee!