Puppy erbij 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 13:55

Gefeliciteerd xDenies ! Waaw gave ervaring lijkt me dat in de fabriek !

KimD echt leuk om die filmpjes te zien ! Hoop dat ik ooit ook zo iets met Candy kan gaan doen !

De teckel is loops bij ons en Candy snap der maar niks van haha :')

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 08:50

Haha hoe reageert Candy Biggirl? Candy is een teefje toch? :P

Ik verwacht Chick ieder moment loops. Als ze op schema blijft zal ze rond 19/20/21 juni loops moeten worden

ENN Djessey is (eindelijk) begonnen met wisselen! *\%/*

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 10:13

Jaa candy is een teefje. Snoopy bied zich aan bij Candy gaat ze met haar kont tegen haar hoofd aan staan en Candy staat maar dom te kijken van wat doe jij nou weer. Ook probeert Snoopy de te rijden op Candy maar dat laat ze gelukkig niet toe.

Ahh wat leuk tandjes wisselen, heb tot nu toe 1 tandje van Candy gevonden en die heeft ze letterlijk in me hand uit gespuugd :')

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 10:17

biggirl schreef:
Jaa candy is een teefje. Snoopy bied zich aan bij Candy gaat ze met haar kont tegen haar hoofd aan staan en Candy staat maar dom te kijken van wat doe jij nou weer. Ook probeert Snoopy de te rijden op Candy maar dat laat ze gelukkig niet toe.

Ahh wat leuk tandjes wisselen, heb tot nu toe 1 tandje van Candy gevonden en die heeft ze letterlijk in me hand uit gespuugd :')

Ahh candy komt goed hoor pupje!

Djessey heeft er wel last van. Ze is aan de race en wil liever geen harde brokjes meer eten. Maarja dat snap ik wel.

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 14:41

Baasje aan het zonnen en de hondjes liggen lekker in tuin te spelen. Nu lekker op de bank slapen haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 14:49

Die tong, biggirl _O-

Ik ben vanochtend even 'vreemdgegaan' met de hond van mijn moeder op het strand van Scheveningen. Honden mogen daar maar tot 07.00u s ochtends komen dus was een vroege wandelingen maar wel heel fijn <3
Afbeelding

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:41

Oeh lekker Kaus!!

Lekker genieten met de pupsels biggirl <3

Arme Djessey haha. Van Skye helemaal niks gevonden gewoon :( lekker gekoelde kauwspeeltjes dat vond ze ideaal.

Druk met auto inpakken en morgen op pad. Heb er onwijs zin in en ben heel benieuwd hoe Skye het gaat vinden!

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 16:17

Jaloers kaus! Ik wil ook strand!

Veel plezier Kim!

Djessey krijgt indd “bevroren” washandjes. Heb er nu eentje in de maak met kamille. Lijkt me ook fijn.
Zo nog even zwemmen als er geen koeien lopen.

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:33

Oh dus jullie houden wel van strandfoto's?

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:37

Waaw prachtig op het strand ! Vind jammer dat het niet hier in de buurt is te vinden

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 17:39

:D Natuurlijk christina!!!

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:41

Bedankt voor de tip! Even gepuzzeld en nu kan die het zelf *\o/*



Het blijft een vent heh :')

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:42

Dat idee had ik niet, mijn foto afgelopen weekend werd (zand)straal ( := ) genegeerd ;(

Haha die Bodhi, HAP HAP HAP :')

Galaika

Berichten: 597
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Belgïe

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:43

Bodhi is zo schattig op dat filmpje! Candy is ook al zo leuk! Ik vind Floyd echt zo'n gave hond! Djessey aan het wisselen, ze wordt al groot! Hoeveel weken is ze nu?

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 17:49

Oh dat is niet de bedoeling geweest christina! Ga eens terug zoeken. Denk dat ik hem compleet gemist heb!

Boellie vind dat ook zo leuk denies!

Djessey was afgelopen zaterdag 16 weken galaika! De rest van t nest was al volop tandjes kwijt behalve zij :')

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 17:50

_Christina schreef:
Sterkte Noblesse! Mooie urn.

kiwiwitje veel plezier op show!

Django heeft zich vandaag flink uitgeleefd op het strand.
[ [url=m/pMCzLP.jpg]Afbeelding[/url] ]

En t is wel een hele gave foto!!

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:55

Grappig heh, ze genieten zo!!! Eerst kon Bo het niet alleen omdat ie gewoon veel te zwaar stond. Dus na de tip hier in t topic heb ik hem uit elkaar gehaald onder luid kabaal van Bodhi (want tsja, SPELLUUUH) en een beetje gevogeld en nouja .. het resultaat mag er zijn! Hij heeft me toch een lol gehad en voor het eerst lekker alleen *\o/* *\o/*

Over 1,5 week weet ik wel pupje hier komt wonen :wow: :wow: (voor degene die mijn volgtopic wel of niet volgen)

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:55

Lief dat je nog even terugzoekt! Hij vond het echt ge-wel-dig! Golven najagen, erin springen, heerlijk. Hij was er zo druk mee dat hij af en toe even vergat dat ie vast zat :=
Ik was overigens wel verbaasd dat we geen aanvaringen hadden. Ik had verwacht dat niet iedereen zijn/haar hond(en) onder controle zou hebben.

Spannend xDenies!

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 18:25

Had hem denk ik gemist ivm show :o
Chick komt ook uit de buurt van t strand maar vond er volgens haar vorige baasjes niks aan. Vooral de zee niet dan _O-

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:25

Denies ben je er al zeker van dat er eentje komt?
Leuk he als ze zo van water houden!

Kiwi super resultaten! Vooral leuk als het nog eens je eigen fokproduct is!!

Kim zal vast wel goedkomen met skye vooral lekker van genieten.!!

Kaus heerlijk zeg ik hou er juist van om heel vroeg te wandelen of heel laat net tegen schemer aan.

Biggirl wat een knapperd zeg ze is ook echt flink geworden! Met weer zoals vandaag is lekker hangen wel heerlijk!

Hier even drukke weken gehad komend weekend staan er verschillende demo’s in de planning op de farm en country fair in Aalten nu hopen dat Mn lijf een beetje mee wil werken want tot nu toe is het drama. Moet mezelf ook echt naar de paarden sleuren dus niet veel kunnen genieten van Mn veulen.
Mila doet het super op mijn slechte dagen ligt ze heerlijk bij me en af en toe komt ze even snuffelen hoe het gaat. Vorig weekend hadden we nesten dag en inmiddels de foto’s klaar gemaakt.







Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ook joy krijgt af en toe een kusje
Afbeelding
Afbeelding

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:35

Djessey had leuke resulaten op show zag ik!

Candalisa sterkte met jouw lijf, leuke foto's ook. Het is inderdaad heerlijk als ze zo genieten. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat ik niet in de buurt van het strand woon.

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 19:40

Leuke foto's candalisa! Hopelijk trekt je lijf het en kan je genieten!

Ben heel trots op mijn kleine frummel! <3

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:08

Candalisa, in principe is het zeker ja. Het moet heel gek lopen wil er niet een geschikte pup tussen zitten. Natuurlijk heb ik al gepeild bij de fokker of ik een kans maak en het antwoord was, 'Ja zeker, ik heb al een vermoeden maar dat houd ik nog even voor me ;)', dus het is echt afwachten. Maar het wordt wel steeds spannender omdat je toch onbewust (ik zit er één á twee keer in de week) naar één van de pups toegroeit.
Ik maakte gister nog een grapje, 'Nou pup, als het geen van de merles wordt dan ga jij mee naar huis', tegen het bruin witte teefje. En toen moest de fokker wel lachen, 'Hee, jij wilde een merle dan moet je nou niet ineens afhaken heh! :P'. Was puur een grapje, beetje lachen :D

Ben zeker blij dat Bo van water houd, heerlijk! Lupa helaas niet, die poezelige pootjes moeten droog blijven :(

Leuke foto's! Allemaal tevreden met de Dog Copenhagen tuigen? Vanaf september zullen wij een verkooppunt worden :D *\o/*
Sterkte met je lijf! :(:) Fijn dat Mila een beetje troost komt bieden

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:29

Er is weer een hoop gebeurd hier zie ik wel! Strand ziet er leuk uit, Kaus. Vroeg man!

Leuke foto's, Candalisa!

Ik heb een DC tuig en ik ben er zo'n 80% tevreden over. Jammer vind ik dat het onder niet te verstellen is en dat het net niet goed te verstellen is zodat de anti-trek functie niet averechts werkt. Wat ik al helemaal jammer vind, is dat de DC niet een goede XS lijn heeft, dus heb ik maar 1tje van Puppia besteld om uit te proberen.
Ik zou dat overigens niet kunnen, zo vaak bij de puppen zitten en me dan hechten om vervolgens niet zeker te weten dat die het wordt. Ik zou echt pas vanaf 5/6 weken pas vaker naar de pups toe gaan dan :').

Wij zijn vandaag ook naar het strand geweest, AJ heeft voor het eerst een klein stukje gezwommen en Zig heeft zoals altijd lekker de chagrijn uitgehangen naar naderende honden. Je bent roedelleider of je bent het niet :P.

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:33

Dat komt wel goed hoor, echt hechten wil ik het niet noemen - maar je creëert wel een bepaalde voorkeur door hun doen en laten ;) Die voorkeur had ik bij Bo ook en dat is helemaal goed gekomen. Ik ben er vanaf het moment dat ze geboren zijn al bij en als ze rondhobbelen dat kan je ook meemaken als de pup er is, dit waren dingen die je normaal gesproken niet echt mee maakt behalve als je zelf iets fokt.

Van de anti-trek functie verwacht ik eigenlijk ook niet zo veel :) Afhankelijk hoeveel wij uitverkopen komt de hele serie of alleen de pro air (?) serie.