[VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_merel_

Berichten: 1844
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:58

Y;(

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:06

Aahhh Cynn wat vreselijk. Heel veel sterkte maar jullie hebben wel een juiste beslissing genomen. Tico heeft gelukkig nog een korte tijd kunnen genieten van een echt thuis en echte baasjes die van hem hielden. Wel heel fijn dat hij dat mee heeft mogen maken. Sterkte voor jou en je pa....

xAnthea

Berichten: 4434
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:12

Ah nee, dit is niet het einde dat je verwacht ;(
Heel veel sterkte voor jou en jouw vader, wat rot dat dit zo moest eindigen Y;(

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:47

Wat erg TS.

Hij heeft de mooiste afsluiter gekregen die iemand hem had kunnen geven. Toch nog zo fijn onvoorwaardelijke liefde om hem heen gehad.

Voor jullie heel veel sterkte.

Dat je geen afscheid hebt kunnen en mogen nemen is voor jou vreselijk. Maar Tico weet dat je van hem hield, dat kan niet anders.

Anoniem

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:53

Ach jezus... Wat bizar verdrietig. Dat je er niet mee om kunt gaan nu op dit moment vind ik niet heel vreemd. Hoe is je vader eronder?

Enjoy_

Berichten: 609
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Heemstede

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:55

Heel veel sterkte. Wat ontzettend verdrietig en sterk dat jullie hem hebben laten gaan en fijn dat hij in zo’n liefdevolle omgeving zijn laatste weken heeft doorgebracht. Y;(

smileydees
Berichten: 1683
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: in het westen v/h land

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 17:23

Wat kan ik anders zeggen dan wat ontzettend k##te. Ontzettend veel sterkte met het verwerken.

somokkele

Berichten: 1018
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 17:51

Oh, wat een nare wending heeft dit topic gekregen.... Het begon zo mooi... Heel veel sterkte met het verlies van jullie Tico Y;(

Saranghea

Berichten: 284
Geregistreerd: 11-04-17

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:05

Wat een ontzettend rotte wending voor jullie. Maar een fijnere paar laatste weken heeft Tico zich niet kunnen wensen. Jullie hebben hem het huis en de liefde gegeven dat hij verdiende. Op de foto's die je hier hebt geplaatst zie je Tico ook heel duidelijk genieten van jullie gezin en aandacht. Het was in principe het beste geschenk ooit voor hem dat jullie hem hebben geadopteerd.

En omdat de liefde van zijn gezicht afstraalde op de foto's met Tico hoop ik dat jouw vader na de operatie misschien nog een keer zijn hart kan openen voor een andere lieve hond.



Het idee van June vind ik overigens ook top.

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:25

Ah nee veel sterkte :(
Wat fijn dat hij toch nog zo veel liefde heeft gekregen zijn laatste dagen en dat hij de warmte van jullie gezin gekend heeft

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:34

Jeetje wat ontzettend vreselijk!.

Ik heb je eerst zoek topic gevolgd en nu hier het hele verhaal gelezen.

Ik weet zeker dat Tico het heel fijn bij jullie heeft gehad. Er straalde zoveel liefde uit het topic..

Heel erg veel sterkte, jullie hebben nu de juiste keuze voor hem gemaakt. Hoe moeilijk ook.. Y;(

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:36

Ik weet niet wat te zeggen |(
Heel veel sterkte

Maflinger_S
Berichten: 12175
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:58

Het gebeurt mij niet vaak, maar bij het lezen van deze verdrietige en onverwachte update riep ik spontaan een heel lelijk woord.

Wat ontzettend jammer dat dit is gebeurd. Ik heb beide topics gevolgd en vond Tico zo goed bij jullie passen. Hij leek zich zo snel bij jullie thuis te voelen en het was duidelijk dat die klik wederzijds was.

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:59

Cynn schreef:
Ik heb geen afscheid kunnen en mogen nemen en ik kan er even niet mee omgaan.


Heel begrijpelijk.

Heel jammer dat het asiel zo onzorgvuldig is geweest. Ik denk dat dit soort ervaringen er voor kan zorgen dat mensen terughoudend zijn om een hond uit het asiel te halen.

Nogmaals sterkte, ts, ik weet zeker dat Tico zich geliefd heeft gevoeld bij jullie. Hij heeft gelukkig niet in het asiel hoeven sterven.

BigOne
Berichten: 38415
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 19:41

Nikass schreef:
Cynn schreef:
Ik heb geen afscheid kunnen en mogen nemen en ik kan er even niet mee omgaan.


Heel begrijpelijk.

Heel jammer dat het asiel zo onzorgvuldig is geweest. Ik denk dat dit soort ervaringen er voor kan zorgen dat mensen terughoudend zijn om een hond uit het asiel te halen.

Nogmaals sterkte, ts, ik weet zeker dat Tico zich geliefd heeft gevoeld bij jullie. Hij heeft gelukkig niet in het asiel hoeven sterven.

Ik ken een aantal mensen die al heel veel jaren hier hun honden weghalen en die hebben alleen maar positieve ervaringen tot nu toe. Persoonlijk denk ik dat dit een zo ontzettend snel groeiende tumor is geweest dat het inderdaad van bvb speldeknop tot sinasappel en overlijden kan gaan in een paar weken tijd. Meegemaakt met een kat van mijzelf. En ja, misschien had de da dit moeten zien maar wanneer er foto's gemaakt worden omdat er rugklachten zijn dan kan ik mee goed indenken dat daar de nadruk op ligt en zoiets heel kleins over het hoofd kunt zien. Ik denk dat Tico een geweldige tijd bij jullie heeft gehad, zich gewenst en gelieft voelde, helaas veel te kort voor het ventje en zeker voor je vader.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 20:16

Bigone, de tumor is erbij gekomen maar op de foto die daar is gemaakt, was al iets twijfelachtigs zichtbaar wat er niet hoorde te zitten. Maarja twijfelachtig. Nog klein. Kan inderdaad ontzettend hard gaan ineens.
Maar er is wel gelogen/foute informatie gegeven over de wervels die zo gezegd zouden herstellen, dat t tijdelijk zou zijn en hij er zo gezegd geen last van zou blijven houden. Echter was het op de foto van de dierenarts daar, al duidelijk dat t chronisch en progressief was. Hoe banketstaaf ook, maar met die informatie had ik Tico niet uit t asiel meegenomen.. Wij waren geïnformeerd dat het goed zou komen en mede omdat ze beide aan het revalideren waren, alles rustig dus konden oppakken samen, dat het zo'n ontzettend goede match was. Naast dat t een fantastisch lief beestje was, was dat gewoon een mooi idee. Met z'n 2tjes op weg naar herstel.
En dat was dus niet zo..

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:19

Ik kan het wel snappen hoor, dat je het anders niet had gedaan :j
Anders had je de keuze niet gemaakt met de gedachte erachter dat er kans is hem al vroegtijdig weer los te moeten maken.
Ik ben blij dat Tico in ieder geval een liefdevolle laatste tijd bij jullie heeft mogen meemaken <3

BigOne
Berichten: 38415
Geregistreerd: 03-08-09

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:00

Cynn, ik hoop dat jullie er met het asiel uitkomen, haalt jullie verdriet niet weg, helaas mar dit is inderdaad niet goed te praten. Ik denk wel dat de da hier de mist in is gegaan met het beoordelen van de rugfoto's. Asiel mag dan heel veel ervaring hebben, ook zij zullen afgaan op wat een da constateert. Maar wanneer er van te voren al verteld word dat je van twee naar één pijnstiller kunt afbouwen heeft hij dus nog steeds pijnstilling nodig en dit is alleen bij een chronische aandoening het geval. Deze zaak kent eigenlijk alleen maar verliezers met Tico voorop en jullie zeker.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:26

Ah ik vind dit zo verdrietig. Zo’n mooi verhaal, zo’n leuk lief hondje en de liefde die van elke foto spat. Hij heeft nog prachtige dagen gehad bij jullie! Ergens ook mooi dat hem dat nog gegund is.

Sammyoo

Berichten: 4758
Geregistreerd: 31-12-05

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:54

Wat sneu voor jullie allemaal. Voor Tico is het wel heel erg fijn dat hij niet in het asiel heeft hoeven sterven. Zijn laatste weken waren met liefde en aandacht omringd.
Heel erg veel sterkte. Het is nu misschien nog een beetje vroeg, maar ik hoop dat jullie nog een nieuw maatje voor je vader aandurven.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 22:54

Bigone ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Ze hebben letterlijk gezegd dat hij hier geen last meer van zou hebben. Dat het helemaal goed zou komen. En ja tuurlijk ga je van 2 pijnstillers afbouwen naar 1 als het goed gaat. En wanneer dat goed gaat naar een halve of helemaal niets meer. Dit was ook het advies wat ze ons gaven om te doen. Je stopt 9 van de 10x als mens toch ook niet cold turkey met een medicijn? Niet als je meer dan 1 per dag slikt in ieder geval. Ze hebben het echt over afbouwen gehad tot gewoon uiteindelijk 0. Want dat was de bedoeling. Tijdelijke ondersteuning van medicatie om daarna het 'helemaal niet meer nodig te hebben'. Er is geen enkele sprake uit hun kant geweest dat dit chronisch was.

Electra63

Berichten: 17892
Geregistreerd: 11-11-08

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:57

Wat erg TS, ik heb je zoektocht gevolgd, maar was het topic kwijt geraakt. Vandaag zag ik de update met het trieste nieuws dat Tico is ingeslapen. Wat sneu en verdrietig voor je vader, je broer en jou natuurlijk. Het leek zo'n goede match en nu hebben jullie verdriet. Tico heeft gelukkig nog wel fijne dagen bij jullie gehad. Veel sterkte met het verlies !

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 22:59

Denk ik weer even rustig te zijn, ga ik met m'n domme hoofd filmpjes kijken die ik van Tico heb gemaakt. M'n hart breekt alleen alweer bij het zien van een kwispelend staartje en het spitsen van z'n oortjes op het moment dat z'n naam geroepen wordt. ;(

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:04

:(:)

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:20

Aaaaah ik werd zo blij van je berichten tot ik de omslag zag Y;(
Wat ontzettend vreselijk ;(
Heel veel sterkte voor beide :(:)