Wat spin? is dit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 58015
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:42

Dat dus! En die dikke zwarte krengen zijn te klein om "dier" te zijn maar freaking groot voor een eng wezen dus dan ga ik de kamer gewoon uit. _O-

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:46

Ayasha schreef:
Dat dus! En die dikke zwarte krengen zijn te klein om "dier" te zijn maar freaking groot voor een eng wezen dus dan ga ik de kamer gewoon uit. _O-

Als je er over nadenkt is het gewoon onzin, maar het is wel waar _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 58015
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:48

Elke keer vlak voor ik mezelf verwijder uit de kamer of mijn man roep denk ik "dit is belachelijk, het is een spin!"
maar elke keer als iemand zegt "hij is banger voor jou dan jij voor hem" antwoord ik "dat betwijfel ik ten zeerste." :')

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:59

Ayasha schreef:
Elke keer vlak voor ik mezelf verwijder uit de kamer of mijn man roep denk ik "dit is belachelijk, het is een spin!"
maar elke keer als iemand zegt "hij is banger voor jou dan jij voor hem" antwoord ik "dat betwijfel ik ten zeerste." :')

Ik denk dat spinnen wel werkelijk banger zijn voor mij dan ik voor hun. Maar ik weet niet of dat voor iedereen geld :')

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:17

Ze zouden er een hilarische tekenfilm van moeten maken, hun gillen wij gillen :o

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:19

Als dat beest gaat gillen kan je me helemaal afvoeren.

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:21

Hahaha nee dit is mijn gedachten van de film, als ze bang voor ons zouden zijn :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 58015
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:21

De dag dat een spin gilt en/of tegen me praat vraag ik mijn neuroloog om mijn hersenen opnieuw een volledig onderzoek te geven. :')

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:22

Haha ik heb het niet over reallife :evaw:

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:26

Dan ga ik wel gezellig bij mijn dementerende bewoners zitten :))

MarjanB

Berichten: 16542
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:16

Afbeelding

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:20

Pletten jullie ze echt? Ik ben namelijk ook vreselijk bang voor het geluid dat dat maakt wanneer je zo'n joekel afslacht 8)7

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:21

Heel veel wc papier en dicht maken de prop, meestal doe ik het zelf niet en verlam ik ze als ik het doe met haarlak.

Ik ben een spinnen beul :(

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:00

droversrun schreef:
Pletten jullie ze echt? Ik ben namelijk ook vreselijk bang voor het geluid dat dat maakt wanneer je zo'n joekel afslacht 8)7


Die renspinnen zijn met een klein tikje van de vliegenmepper al plat. Je hoort geen krak. :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:02

Ik durf niet eens haarlak spuiten. Altijd bang dat ze alsnog gaan rennen en pas verstijven als ze al ergens onder zitten of tussen vallen waar ik er niet bij kan. Ben je nog niks mee.

Onali

Berichten: 18493
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-17 15:05

Ik stuur mn katten er op af. Vond gisteravond ook weer een huisspin-in-wording-lijk. Ze zijn nu bezig met een libelle zie ik.

Eergister gewandeld in het bos, heb een aantal paden webvrij gemaakt en telkens moest ik aan het topic denken. 2 spinnen van kleine proportie gezien, de rest enkel de webben. Maar in mijn hoofd waren het joekels.

Stom genoeg verkeerde afslag genomen, zijn nieuwe paden en nog weinig gebruikt, dus nog voor de zekerheid een 2de keer over dezelfde paden gegaan. Blijkbaar toch de eerste keer een web gemist :')

Net als wanneer je op Discovery Channel of NGC naar beestjes zit te kijken voel je alles kriebelen. Dat heb ik dus ook als ik er alleen maar aan denk.

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 16:05

Ja, ik heb nu ook letterlijk elke keer als ik een spin zie of iets wat ermee te maken heeft, dan moet ik aan dit topic denken :')

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 17:06

LoveGlove schreef:
Ayasha schreef:
Elke keer vlak voor ik mezelf verwijder uit de kamer of mijn man roep denk ik "dit is belachelijk, het is een spin!"
maar elke keer als iemand zegt "hij is banger voor jou dan jij voor hem" antwoord ik "dat betwijfel ik ten zeerste." :')

Ik denk dat spinnen wel werkelijk banger zijn voor mij dan ik voor hun. Maar ik weet niet of dat voor iedereen geld :')


Als die spin banger is voor mij, dan ik voor de spin....
Vraag ik toch daadwerkelijk af, waarom dat beest in MIJN HUIS gaat zitten???

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 17:48

Ze zijn niet zo slim om te bedenken dat er mensen in het huis wonen :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 19:30

Dat kriebelen heb ik ook bij praten over vlooien en luizen.

JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 20:16

%)
Okee, ik ben niet bang voor spinnen (zie mijn eerdere berichten) maar toen er net een grote huisspin in een pan in een keukenkast zat deed ik t toch bijna in mn broek... kriebels over mn rug enzo... Ik heb nog NOOIT zo'n grote spin gezien in Belgie of Nederland. :wow: Dus. Deksel op de pan (hij kwam zelf niet tegen de randen op), pan buiten schuin zonder deksel en wachten tot hij er uit is gelopen... nee... die zie ik liever niet nog terug.

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 20:56

JewEmm schreef:
%)
Okee, ik ben niet bang voor spinnen (zie mijn eerdere berichten) maar toen er net een grote huisspin in een pan in een keukenkast zat deed ik t toch bijna in mn broek... kriebels over mn rug enzo... Ik heb nog NOOIT zo'n grote spin gezien in Belgie of Nederland. :wow: Dus. Deksel op de pan (hij kwam zelf niet tegen de randen op), pan buiten schuin zonder deksel en wachten tot hij er uit is gelopen... nee... die zie ik liever niet nog terug.


Ja die dingen kunnen enorm zijn. Ik heb ook ooit een hele grote gezien. Ik schat dat hij zo groot was als een kleine hand. Ik stond helemaal verstijfd.

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Wat spin? is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:19

Ik heb er ooit een gezien die zeker zo groot was als mijn hand. Ik was een jaar of 8 en ik was echt NET van mijn angst voor spinnen af. NET!
Het was de dag voordat we op vakantie gingen, en toen liep ik de badkamer uit. Ik wilde naar boven gaan, maar ik zag vanuit mijn ooghoeken iets donkers boven de badkamerdeur zitten. Dus ik kijk nog eens. En dat bleek dus een enorm grote spin te zijn. Dat was echt de grootste die ik ooit heb gezien. En boem! Mijn angst was meteen weer terug :(

Ayasha
Blogger

Berichten: 58015
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:20

En het ergste is dat kwa grootte van de insecten, we nog het beste zitten dus verhuizen heeft weinig zin. (Behalve naar de noord/zuidpool maar dat heeft weer andere nadelen. Zeehonden en ijsberen zien er liever uit maar kunnen best gemeen zijn... Naast de koude dan natuurlijk,

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 22:44

Elke dag lees ik dit topic en denk ik; wanneer zal ik aan de beurt zijn...

NOU vanavond was het zover hoor ;( ;( ;(
Afbeelding


Okee okee hij was niet zo extreem groot als sommige andere hier, maar hij zit toch echt in mn stofzuiger nu want platdrukken durfde ik echt niet -O-