Mijn 2016 samen met Energy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
furyke

Berichten: 3549
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: elsloo

Mijn 2016 samen met Energy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 20:17

2016 is alweer 2 weken afgelopen, maar ik wil toch nog graag mn jaaroverzicht hier neer zetten.

Eind 2015 hebben we een trailer aangeschaft om lekker veel op stap te kunnen gaan. Ik had t gevoel dat 2016 helemaal ons jaar ging worden, maar dat t zo super zou worden, had ik niet verwacht.

Januari
Onderlinge dressuurwedstrijd gehad op de manege. Verder lekker buiten gereden, in de bak gereden en lol gehad.

Februari
Niets speciaals gedaan.

Maart
Eerste keer HC gestart. Hoop stress, zenuwen en fouten gemaakt, maar ontzettend veel geleerd.

Mijn verjaardag. Totaal onverwachts de startpas cadeau gekregen van mijn man.
Verder kennis gaan maken met het paard van mn beste vriendin om samen leuke ritjes te kunnen maken.
Helaas heeft ze haar paard ondertussen moeten laten inslapen.

1
Afbeelding

April
Naar de jaarlijkse sokkenwasrit geweest vanuit het tinkerstamboek. Samen met mijn beste vriendin en onze mannen een weekendje weg ervan gemaakt

2
Afbeelding

Mei
In mei stond onze eerste officiële wedstrijd gepland. En de eerste 2 wp binnen gesleept.

3
Afbeelding

In de buurt is er in het voorjaar een eventingwedstrijd. Na de wedstrijd mag je met je eigen paard het terrein, gedeeltelijk, op. Mn crossles ging helaas niet door, dus dan maar zelfstandig wat sprongetjes maken

4
Afbeelding

Juni
Lekker verder trainen, buitenritten maken en genieten van mn knol

5
Afbeelding

Juli
Open dag op stal met onderlinge wedstrijden. Dressuur en springen gestart.
Foto's gemaakt door anouk custers fotografie.

6
Afbeelding

Augustus
Koudbloedwedstrijd vanuit het NSvT.
Helaas niet naar de keuring kunnen gaan, dus dat maar weer een jaar doorschuiven.
Wel 2 dressuurproeven gereden.

September
Tinkerdag in nijkerk.
Twee dagen lang plezier met dit geweldige ras.
Zaterdags 2x gestart in de dressuur en 2x een 1e plaats. Daarna nog een leuke cross gereden.
Zondag ochtend weer 2x dressuur, maar energy was toch behoorlijk moe. Toch 2 wp erbij gereden. Als afsluiter meegedaan aan de hindernissen baan. Een hele uitdaging

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding


Oktober
Met drie vriendinnen van stal met onze paarden twee dagen naar zeeland geweest. Genieten puur. Last minute nog een fotoshoot geregeld waar hele mooie foto's uit zijn gekomen.

11
Afbeelding

12
Afbeelding

Lekkere wandeling in t bos gemaakt

13
Afbeelding


November
Begin november selectie wedstrijd dressuur van de club gereden. Mooie gelegenheid om eens een L1 proef te oefenen. Veel verbeterpunten maar toch goed voor de 2e plaats.


Eind november stond de laatste officiële wedstrijd voor dit jaar gepland. Koudbloedwedstrijd NSvT, samen met twee stalgenootjes, de gezinnen en wat vrienden een hele leuke dag gehad.
Intussen stond de teller op B+15 dus maar
eens de gok gewaagd en L1 ingeschreven.
Boven verwachting goed gegokt en naar huis gegaan met een 1e en een 3e plaats.

14
Afbeelding

December
De eerste selectie springen van de manege staat op t programma. Met 1 balk geëindigd op de 2e plaats.

15
Afbeelding


Ik ben benieuwd wat 2017 ons gaat brengen.
Gezien we thuis gaan verbouwen zal ik minder tijd hebben om te rijden. Maar fijne wandelingen en grondwerk zijn dan een mooie oplossing.

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Mijn 2016 samen met Energy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:32

Leuk overzicht, en zo te zien hebben jullie inderdaad een heerlijk jaar achter de rug. Hopen dat 2017 net zo mooi mag worden! (En succes met de verbouwing!)

margaret18

Berichten: 193
Geregistreerd: 14-06-15
Woonplaats: Spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:55

Wat een prachtige Tinker, leuk dat jullie zo veelzijdig zijn.

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Mijn 2016 samen met Energy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:21

mooi !! en die manen... wauw

furyke

Berichten: 3549
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: elsloo

Re: Mijn 2016 samen met Energy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-17 08:38

Bedankt voor de leuke reacties