[VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JiskaVV

Berichten: 238
Geregistreerd: 27-07-16
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 14:43

Wat een prachtige katjes zijn het toch! <3 Ik vind Gaia echt mooi (de rest natuurlijk ook)!

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 15:53

Het zijn ook echt schatjes! Morgen vertrekt de eerste, Ares, naar bokker Drunksheep. De rest vertrekt pas 18 en 22 februari en Sif blijft lekker bij ons :D

Saskiaefie van Bokt is een tijdje terug langsgeweest om foto's te maken, ook die moeten natuurlijk even geshowd worden! Ze zijn inmiddels wel iets groter natuurlijk.

Gaia:
Afbeelding
Afbeelding

Hera:
Afbeelding
Afbeelding

Ares:
Afbeelding
Afbeelding

Odin:
Afbeelding
Afbeelding

Sif:
Afbeelding
Afbeelding

JiskaVV

Berichten: 238
Geregistreerd: 27-07-16
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:05

Och gossie <3 Ze zijn zoooo mooi en schattig!!! Sif heeft een speciale kleur, als je naar de rest kijkt vind ik :) Ares is ook echt mooi he. Ik zou ze zo allemaal tegelijk willen hebben :P

Lizz

Berichten: 8897
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:48

Oooh wat een mooie foto's!!

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:50

Prachtige kittens <3

IMAY1990

Berichten: 1897
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 16:11

Dat tongetje op die laatste foto :wow:

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 16:29

Oooh, ik zou er zo een komen stelen :')

Ik vind Bengalen ook heel mooi, maar ik ga denk ik later toch voor een ander ras. Vriend is er niet weg van. Ik vind ze zo 'gedetailleerd', maar toch heel gespierd.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:06

Hoe gaat het en hoe is het uitvliegen gegaan?

Niniane

Berichten: 6447
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 20:25

Ze zijn allemaal prachtig Jodie. :) Moet weer lachen om Odin. Zijn blik is killing.

Jis_

Berichten: 11666
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 20:57

Niniane schreef:
Ze zijn allemaal prachtig Jodie. :) Moet weer lachen om Odin. Zijn blik is killing.


Jaaa <3 echt een mij maak je niet gek blik vind ik. Geweldig!

Hera heeft een prachtig patroon.

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 22:38

Haha ja Odin is echt een baas!

Inmiddels zijn alle kittens uitgevlogen, nouja behalve Sif natuurlijk want die is toch lekker bij ons gebleven. <3 Ben er toch wel erg blij mee, ze is onwijs grappig en ondeugend en gelukkig ook heel erg knuffelig. Ze wil constant op schoot liggen en onder de dekens tegen me aan slapen, en nu de volwassen poezen toch niet altijd even klef (meer) zijn is dat toch wel erg gezellig. Ze ligt op het moment van typen ook lekker bij me op schoot. Zo ongeveer klem tussen de tafel en m'n benen want zoveel ruimte heeft ze niet hehe.

Ares is bij bokker Drunksheep, die moet eigenlijk zelf maar even een update geven :D het gaat daar onwijs goed, hij was met een paar dagen al dikke vriendjes met hun rode kater en ik krijg superveel foto's en filmpjes van hem dat ie als king of the castle languit op schoot ligt, pontificaal op de laptop ligt of het halve huis afbreekt. Goed opgevoed natuurlijk. Hij is hartstikke verwend en een echte baby, heel stout en enorm knuffelig. Al voordat hij werd opgehaald was het halve internet leeggekocht aan kattenspullen en volgens mij is Nadia nu al net zo verslaafd als ik ben aan spullen voor ze kopen hehe.

Odin en Hera (nu Kees en Koos) zijn naar mensen in Zoetermeer gegaan waar ze echt ontiegelijk worden verwend. Ze hebben het hele huis zo ongeveer verbouwd voor de komst van de kittens en die hebben nu overal van die gigantische krabpalen staan en de hele zolder is voor de katten. Die hebben het dus al beter dan ze het hier hadden! Ze hebben daar wel ook een grote Rottweiler en daar zijn ze nog niet zo'n fan van, maar het schijnt steeds beter te gaan.

En Gaia is naar België, waar ze op dezelfde dag ook een Noorse boskat kitten hebben opgehaald. Daar duurde het ook een paar dagen maar die zijn nu ook de dikste vriendinnetjes, zo leuk om foto's te zien dat ze samen in een mandje liggen en samen aan het spelen en eten zijn. Je bent ergens toch altijd bang dat het niet goed gaat, maar (tot nu toe) op de hond na gaat het overal echt super! Ook Gaia is echt strontverwend, het halve huis is daar verbouwd en waar ik bijvoorbeeld alleen de kleinste variant van de catit baan hebben, hebben ze daar gewoon de complete set met alle uitbreidingen gehaald. :') Verschil moet er wezen. Als ik filmpjes en foto's zie verbaas ik me telkens weer over wat een spul ze voor de katten hebben en ben ik blij dat ze zo verwend worden.

Al met al ben ik in ieder geval super blij met hoe alle babies terecht zijn gekomen. <3 Terra lijkt op dit moment overigens stilaan krols te worden, dus met een beetje geluk kan die einde van de week naar de kater en mogen we begin mei het volgende nestje verwachten! (Hopelijk ben ik tegen die tijd mentaal voorbereid want het is toch ook wel heeerlijk hoor de rust die ik nu heb in huis, en dat terwijl er nog 3 bengalen over zijn).

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 02:36

Omdat ik verplicht werd een update te geven, hierbij een post van mijn kant :D

Ares is nu bijna een maand bij ons, vanaf de eerste dag voelde hij zich wel op zijn plek geloof ik, hij ging gelijk met iedereen knuffelen toen hij aankwam en was dus ook al snel vriendjes met onze opa van 14. Dat zag er in week 1 al zo uit:
Afbeelding

Ik kan hem echt meerdere keren per dag wel achter het behang plakken, want hij kan zo ontzettend stout zijn. Opa Gijs is hem ook behoorlijk zat soms :)) maar hij kan ook echt zo ontzettend lekker knuffelen met ons. Slaapt tussen ons in, of uren lang op schoot als hij zijn speeluurtje heeft gehad. Qua kattenspullen loopt het redelijk uit de hand ja... we hebben een grote krabpaal die bijna tot het plafond reikt, en héél veel speelgoed. En vergeet niet de snoepjes en het luxe voer wat ze krijgen. Dus naast dat 'ie vaak op zijn kop krijgt (en vervolgens gaat lopen klagen in de vorm van purren en miauwen), wordt hij ook ziekelijk verwend. Daarnaast heeft hij ook al heel veel harten gestolen <3

Hij voldoet eigenlijk compleet aan de rasomschrijving van de Bengaal en bemoeit zich graag overal mee. Sta ik me op te maken, dan moet Ares erbij zitten op de wasbak (en al mijn kwasten door de tent gooien als ik niet op let). Poepjes uit de bak? Ares checkt wel even of we het goed doen. En zo kan ik wel even doorgaan haha! Hij vindt het ook bijzonder interessant wat wij allemaal op de computer doen, en speelt graag met de cursor op het scherm. Daarbij brengt 'ie heel vaak trots zijn favoriete speelhengel bij mijn voeten, of ik alsjeblieft wel even met hem wil spelen :') hij speelt ook graag in de drinkfontein, dus het is af en toe een lekker waterballet hier.

We zijn afgelopen week een weekje op vakantie geweest, en meneer was zo blij dat we thuis waren dat 'ie de hele tent afbrak. Maar genoeg getypt, ik zal even wat beelden erbij voegen (en ik probeer het binnen te perken te houden haha, zoals jullie begrijpen staat mijn hele telefoon vol met kattenfoto's) :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Filmpje van hoe ontzettend vocaal en druk 'ie kan zijn (en dan viel het hier nog aardig mee).

Afbeelding
En hoe trots hij was op dat inpakspul van servies wat we hadden gekocht :Y)

Ares wordt maandag gecastreerd, dus ik hoop dat Gijs dan wat meer rust aan zijn hoofd krijgt :=

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 08:26

Hihi wat een geniaal beest!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:17

:D super leuk!

Niniane

Berichten: 6447
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:32

Haha Ares vind zichzelf volgens mij wel de lolligste in huis. En ook zo leuk om te zien hoe jouw oudje hem heeft geaccepteerd. <3

Maar huilen om die naamsverandering. Odin en Hera waren echt leuke namen.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 02:22

Oh wat is ares mooi geworden!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 08:43

Aw waarom vind ik dit topic nu pas. Ben gek op bengaaltjes. Wat een prachtige kittens.

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18054
Geregistreerd: 21-04-04

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 11:12

Aaahh Ares!! Wij zijn trots op je jongen; jij gedraagt je inderdaad zoals een Bengaal zich hoort te gedragen!! Ga zo door!! En als je nog tips wil; stuur ons gerust een berichtje :P

Afbeelding
Kopjes, van je "omes" uit Twente

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 11:53

Oh ik ga je even volgen!! Zelf twee Bengalen gehad en de wens voor een nieuwe, maar eerst ander huis. Enige ras waar mijn man niet allergisch voor is :).

Je hebt echt hele mooie kittens gehad afgelopen keer. Ga je naar dezelfde kater?

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 13:46

Wat een leuke reacties weer! En Ares is echt een schatje, ik kom 'm echt een keer opzoeken hoor Naad! Gek klein ding is het.

Leuk Djoopie! Typisch he dat ze in zekere zin hypoallergeen zijn. Er is hier laatst ook een meid geweest om te testen of ze allergisch was, omdat ze graag een kat wilde, en die reageerde er ook totaal niet op. Haar vriendin die ze bij zich had dan weer wel, er is ook geen peil op te trekken.

De vader van deze kittens is helaas gecastreerd inmiddels, erg jammer want echt een prachtbeest. Maar mijn andere poes Terra draagt ook seal lynx, dus ik heb een seal lynx kater gevonden in de hoop ook sneeuwkittens te krijgen :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:25

Wauw wat een plaatjes van foto's :D

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 00:09

Je hebt trouwens een prachtige site TS. Ik zie bij veel cattery's een vrij rommelige site, maar misschien vinden ze dat moeilijk. Op zich stoor ik me er niet echt aan, maar ik kom soms zelfs grote knipperende letters met glitters tegen :')

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 01:07

Dankjewel Riraito! Ik heb hem bewust heel simpel en neutraal gehouden omdat ik die cattery sites ook altijd echt verschrikkelijk vind. Overal printjes en glitterplaatjes en animaties enzo, echt vreselijk. :') Moet ook zeggen dat ik hem niet veel ingewikkelder dan dit had kunnen maken want ik heb er vrij weinig verstand van haha.

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 16:28


gaby12
Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-10-06

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 22:29