[VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-16 17:04

Ik doe gauw weer even een update, maar voor nu:

Afbeelding

Fijne feestdagen allemaal!

gaby12
Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-10-06

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 17:35

<3

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 17:48

Aaaawh wat een schatjes en wat zijn ze allemaal mooi getekend! En wat super leuk om te zien dat Nova nu haar nest heeft. Wij hebben een tijd geleden even contact gehad, omdat mijn vriend en ik mogelijk geïnteresseerd waren in een Bengaaltje. We hadden op dat moment al 1 Abessijn. Toen gaf je aan dat het inderdaad nog wel een tijdje zou duren voor Nova zwanger zou zijn en omdat onze kater duidelijk aangaf ongelukkig en verveeld te zijn alleen, konden we niet zo lang wachten. Daarbij zijn wij helemaal verknocht aan de Aby en hebben we toen toch een 2e Abessijn gehaald.

Maar wat zijn ze leuk! Ik sluit ook zeker niet uit dat er toch ooit ook een Bengaal bij komt <3

Momenteel is er rust in de tent met onze twee Aby's, zijn helemaal verknocht aan elkaar en de jongste is pas 6 maanden, dus nu nog geen tijd voor een 3e. Anders had ik Gaia zo opgehaald <3

xoranlover

Berichten: 6635
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 18:24

Ohhh Aby's gaaf heb je foto's?

Wat zijn ze toch leuk :D Ze kijken je op die foto ook echt zo lekker aan van Huh wat wij?

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 19:01

Ze zijn zoooo knap!!!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 19:17

Jaaa, ik ben vandaag weer op bezoek geweest en het is helemaal definitief nu dat Ares bij ons komt wonen <3 het is zo'n lekkerding, en mijn vriend is ook helemaal verliefd haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meer foto's laat ik over aan Jodie :))

Kaatje_S

Berichten: 1009
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Linschoten

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 22:32

Ooh wat zijn ze al groot en zo mooi allemaal!!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:37

Hoe gaat het met de kittens?
Zijn ze al naar een nieuw huisje?

Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:48

Ik denk dat ze nog niet naar een nieuw huisje zijn hoor, ze zijn 07-11-16 geboren geloof ik!
Onze kittens zijn 24-10-16 geboren en die lopen ook nog hier rond en gaan over 2 weekjes weg. :)

Maar inderdaad, ik ben ook wel benieuwd hoe het met de kittens is! Vind dit ras zo gaaf!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:53

Oh ik dacht dat ze al ouder waren!

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 11:55

Ik ben altijd echt slecht in dit soort dingen bijhouden haha :') sorry voor het gebrek aan updates!

Het gaat super met de kittens! Ze worden maandag alweer 10 weken en met 13 weken mogen ze het nest verlaten. Nog eventjes doorbijten dus _O- haha. Nee ze zijn echt ontzettend leuk en heeeel ondeugend! Inmiddels maken ze het hele huis onveilig en als je ze soms een uur lang als een gek ziet rennen vraag je je af waar ze de energie vandaan halen. Maar na zo'n uurtje komen ze allemaal 1 voor 1 naar me toe gerend en dan komen ze allemaal op schoot slapen. Echt genieten <3

En even wat foto's :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 12:03

Ze zijn zo ontzettend schattig en gaaf! <3

Maanlicht

Berichten: 6854
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 16:13

Ze zijn echt geweldig! <3

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:51

Huis vol tijgers! Heel gaaf! :D

Welke hou je zelf?

Annash
Blogger

Berichten: 26571
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 22:43

Oh man wat zijn ze mooi <3

Lizz

Berichten: 8897
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 22:45

Wat een knapperds!!

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 14:57

Dank jullie! :D

De afgelopen tijd zijn er alweer 2 bokt dames langsgeweest met een goede camera, dus hopelijk binnenkort weer mooie foto's!

In principe is het de bedoeling om Sif zelf te houden, de zilveren dame op de een na laatste foto. Ik twijfel alleen heel erg, schandalig he :=

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:34

En waarom twijfel je?

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 15:51

Ik begon te twijfelen vanaf het moment dat ze met een week of 5 tarnish begon te krijgen (bruine kleur die door het grijs heen komt, terwijl je bij zilver Bengalen dit eigenlijk zo min mogelijk wil hebben) op haar rug en inmiddels ook door haar aftekening heen. Haar aftekening lijkt ook wat te vervagen terwijl ik juist in het begin zo verliefd ben geworden op haar super donkere duidelijke vlekken. Neemt niet weg dat ze een ontzettend leuk karaktertje heeft en de eerste was die uit de ren ontsnapte om bij me op schoot te komen liggen, maar omdat ik anders ook wel eens een nestje met haar had willen fokken en ik haar nu als ik zelf een kitten zou kopen zelf denk ik niet voor de fok zou hebben gekozen vind ik het toch erg lastige beslissing. Het is toch weer een extra kat, extra kosten en extra tijd maar ze is wel echt heel leuk. Maargoed het idee is wel dat we max 4 katten willen en als ik beslis haar wel te houden dan is er natuurlijk nog maar 1 plekje over.

Normaal ben ik altijd van het 'bij twijfel niet doen' maar dat gaat eerder over schoenen en niet zo'n enorm schattig klein frummeltje :') <3

Sorry het is een beetje een onsamenhangend verhaal geworden haha!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:44

Wauw wat een plaatjes zeg! :D

En ik snap dat je twijfelt, want ze is zo knap en schattig en gewoon awww dat je dr wil houden, maar als jij zelf al aangeeft dat de bruine kleur er nu al doorheen begint te komen terwijl dit zo min mogelijk gewenst is, is het dan niet verstandiger te wachten tot er misschien wel eentje die helemaal perfect is op je pad komt?

Ik heb helemaaal geen verstand van fokken hoor, dus mijn mening is helemaal buitenaf en zonder vorm van kennis (ik heb 2 lieve schatten van een boerderij lopen) :P

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 13:13

Haha ja precies dat! Ik had net voor mezelf de knoop doorgehakt om haar toch maar weg te doen, ook omdat ik in de veronderstelling was dat mijn vriend liever niets wilde houden, zegt hij vandaag ineens van 'ohh het leek mij juist heel erg leuk om er eentje te houden, maar ik vond dat jij het moest beslissen' dus toen twijfelde ik gelijk weer natuurlijk. :') Ik denk dat ze toch maar blijft haha, het blijft zo'n leuk ding en nu heeft mijn vriend eigenlijk gekozen. Kies ik er uit het volgende nestje eentje haha en dan zit ik met 4 katten ook wel aan mijn max!

Bokker Friemel was hier vorige week zaterdag en die heeft echt prachtige foto's van de kittens gemaakt. <3 Bij deze een aantal van de foto's (kiezen is moeilijk hehe).

Afbeelding
Hera

Afbeelding
Odin

Afbeelding
Gaia

Afbeelding
Gaia

Afbeelding
Gaia

Afbeelding
Sif

Afbeelding
Sif

Afbeelding
Sif

Afbeelding
Odin

Afbeelding
Ares

Afbeelding
Ares

Afbeelding
En mama Nova

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:22

Jaaaa de foto's zijn zo tof geworden!

Ben ook echt heel blij met de foto's van (normaal niet-fotogenieke) Ares, en de rest is natuurlijk ook hartstikke knap <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:29

Wat een prach-tige foto's! Dat blije koppie van Sif, heerlijk. Wat leuk dat je haar toch gaat houden. <3 <3

Nova heeft een prachtige bende op de wereld gezet, lijkt me zwaar om ze straks te laten gaan nu je hun persoonlijkheden hebt leren kennen. :j

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 13:36

Shizzel schreef:
Wat een prach-tige foto's! Dat blije koppie van Sif, heerlijk. Wat leuk dat je haar toch gaat houden. <3 <3

Nova heeft een prachtige bende op de wereld gezet, lijkt me zwaar om ze straks te laten gaan nu je hun persoonlijkheden hebt leren kennen. :j


Juist niet. Hahahaha

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Re: [VOLG] Bengaal kittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 13:38

Haha nee hoor grapje. Het is wel echt heel leuk om te zien hoe ze allemaal zo'n eigen karaktertje hebben! En Sif vind ik gewoon echt de leukste van karakter, vanaf het begin al, dus dan is de keuze nog lastiger natuurlijk. Dus ze blijft maar gewoon (totdat ik me weer bedenk) :')

Maar het zal vast nog even gek worden als ze eenmaal het nest verlaten. Al gaan ze op Ares na pas half/eind februari weg, dus ik gok dat ik tegen die tijd ook echt wel gek van ze ben geworden en er blij om ben haha!