Noorse boskat eigenaren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gaby12
Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 23:17

De drie musketiers op een rij <3

Afbeelding

Nanna

Afbeelding

Melanthe

Afbeelding

Freya

Afbeelding

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 23:23

wauw knappe noortjes <3

gaby12
Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-10-06

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 23:28

Dank je wel Bommeltje

Anoniem

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 13:35

Onze Ska heedt als favo paal zo'n dunnetje, meter hoog en geen zitjes of plankjes. Gaat er als een hooligan mee te keer :+ ding doet het al jaren goed :D

De grote paal vindtie niks :') daar liggen de kortharen dan maar in.

cissy

Berichten: 19848
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 15:36

Ik zal me ook maar even melden, had tot voor kort 4 Noren, helaas is er eentje recent ingeslapen.

Noren hebben een flinke stevige krabpaal nodig, niet van die korte paaltjes met een huisje erop. Binnen de kortste keren is dat paaltje veel te kort om je eens lekker tegen uit te strekken (ze kunnen zomaar richting ruim een meter komen als je een grote kat heb die zich eens lekker uitrekt) en passen ze niet meer in het holletje.
Hier liggen de dames nooit in de holletjes behalve in de grote paal van 2 meter hoog die flinke holen heeft, anders past het niet....

Dit is een paaltje voor normale huiskatten, zoals je zit past Sami al bijna niet op dat voorste plankje en die is er nu ook af.
Afbeelding

deze paal is eigen maaksel en daar zitten ze dus wel in de holen
Afbeelding

Mijn crème dametje Gwynny (oftewel Catwoezel)
Afbeelding

Mijn zilver tortie dametje Seléne
Afbeelding

Dochter Sami (links) en moeder Mylah (die er helaas niet meer is)
Afbeelding

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 16:15

Hey cissy miste ik nog inderdaad!
Sterkte met het verlies van je mooie Mylah :(:)

Wij hebben twee palen staan, een gebruiken ze alleen als opstapje om op de kast te gaan en de andere gebruiken ze constant.
Dan hebben we ook nog een ton staan, die gebruiken ze ook. Genoeg keuze dus. :)

Olav word altijd lekker gek van een net schone kattenbak. Hij houd wel van wat bleek. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 18:02

De grote paal bij ons komt tot het plafond, maar daar wil meneer niks mee :') maf beest. Vaak ook zie je dat kleine paaltje, en dan de voet niet meer, ligtie er helemaal omheen gedraaid <3


Strekken heeftie ook zo zn manieren voor :+

Afbeelding


Cissy sterkte met het verlies :(:)

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:35

Hier heerlijk van het zonnetje genoten met mijn twee vriendjes. :)

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Sky

Berichten: 5072
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 20:02

Die laatste foto is geweldig _O- Knappe beessies <3

simpie94

Berichten: 838
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:35

Even weer spammen :D

Afbeelding

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 23:48

Ik kan een dikke krabpaal kopen voor een leuk bedragje maar het is enkel de krabpaal (ca 1,40 hoog). Is dat voldoende of moet het echt iets zijn met holletjes?

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:27


Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 14:57

Ik ga vandaag een gigantic ton lopen. Was 195 euro, nu 125 euro. Moët hem zo even op halen met mijn moeder, want met auto van vriendin ging niet en mijn scooter is onmogelijk haha. Het is een stevige en zware ton, 4 verdiepingen. Dan ben ik er maar klaar mee xD Dat ding moet wel aantal jaar meegaan haha

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 16:48

Tadaaaa


Afbeelding

Roodvos

Berichten: 6711
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:07

Mooie ton Lifaya! Je kan in geval van nood altijd nog een paar bakstenen onderin leggen :+ .

@ Fee_: ik vind dat Amber echt zooo mooi! Heb me al voorgenomen om hierna(ast) een amberkleurige te zoeken. Dan zal ik wel met een zwart-witte thuiskomen, want ik was destijds op zoek naar zilvertabby poes en kwam met rood-witte kater thuis :D . Maar ja, ik smolt toen ik zijn kittenfoto's zag, met zijn ondeugende en olijke witte snoet <3 .

@Jans: Oh ja, dat ziet er ook heel bekend uit. Dat kan Gio ook zo goed, en dan ook bij voorkeur bovenop de afstandsbediening. Ik kijk met regelmaat zomaar ineens naar een heel ander programma. Of de TV gaat spontaan aan of uit. "Never a dull moment" met een Noor in huis, zelfs niet als ze liggen slapen :roll: .

gaby12
Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:52

Roodvos schreef:
Mooie ton Lifaya! Je kan in geval van nood altijd nog een paar bakstenen onderin leggen :+ .

@ Fee_: ik vind dat Amber echt zooo mooi! Heb me al voorgenomen om hierna(ast) een amberkleurige te zoeken. Dan zal ik wel met een zwart-witte thuiskomen, want ik was destijds op zoek naar zilvertabby poes en kwam met rood-witte kater thuis :D . Maar ja, ik smolt toen ik zijn kittenfoto's zag, met zijn ondeugende en olijke witte snoet <3 .

@Jans: Oh ja, dat ziet er ook heel bekend uit. Dat kan Gio ook zo goed, en dan ook bij voorkeur bovenop de afstandsbediening. Ik kijk met regelmaat zomaar ineens naar een heel ander programma. Of de TV gaat spontaan aan of uit. "Never a dull moment" met een Noor in huis, zelfs niet als ze liggen slapen :roll: .


Ik weet een cattery waar nu amber kittens zijn :P

irritantje

Berichten: 637
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:09

lifaya wat leuk een noor:) mooi paal ton ook hier zitten ze er ook graag op.
ondergetekende is slaaf van 8 noortjes. in leeftijd 1 tot 14 jaar.

fique

Berichten: 2503
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:51

Dit is Boris. Hij is een halve noor. Zijn moeder was wit.
Boris is vanaf kitten al gek op Chuck de Jack russell en speelt ook hetzelfde wat de andere katten niet echt op prijs stellen.
Hij is ook mega gek op water... Als het aquarium gedaan moet worden komt hij altijd helpen. Ook al zit er een laagje water in een emmer dat maakt hem ook helemaal niks uit. Als hij er in wil zitten doet hij dat ook.

http://img.photobucket.com/albums/v301/ ... krscpf.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v301/ ... 114qtt.jpg

Roodvos

Berichten: 6711
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:29

gaby12 schreef:
Roodvos schreef:
Mooie ton Lifaya! Je kan in geval van nood altijd nog een paar bakstenen onderin leggen :+ .

@ Fee_: ik vind dat Amber echt zooo mooi! Heb me al voorgenomen om hierna(ast) een amberkleurige te zoeken. Dan zal ik wel met een zwart-witte thuiskomen, want ik was destijds op zoek naar zilvertabby poes en kwam met rood-witte kater thuis :D . Maar ja, ik smolt toen ik zijn kittenfoto's zag, met zijn ondeugende en olijke witte snoet <3 .

@Jans: Oh ja, dat ziet er ook heel bekend uit. Dat kan Gio ook zo goed, en dan ook bij voorkeur bovenop de afstandsbediening. Ik kijk met regelmaat zomaar ineens naar een heel ander programma. Of de TV gaat spontaan aan of uit. "Never a dull moment" met een Noor in huis, zelfs niet als ze liggen slapen :roll: .


Ik weet een cattery waar nu amber kittens zijn :P

Oooooh, breng me niet in verleiding!
Wil er nu nog geen kat bij. Mijn duo doet het zo goed samen, het is net een echtpaar. Zo leuk. Ze mopperen wel eens wat op elkaar, maar even later likken ze elkaar weer over het kopje en liggen ze weer heerlijk samen te slapen. Wil niet het risico lopen hun relatie te verstoren.

Mijn Noor vindt computeren zo leuk. Als kitten in de cattery vond hij dat al geweldig, en nu ligt hij ook weer helemaal tegen mij aan gekropen te spinnen.

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 16:09


Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 16:15

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:08

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 00:05

Wij hebben die hele grote kattenbak ook. :j en nog 2 kleinere. Meneer gebruikt ze alledrie :+

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 00:38

Castor is knap!

Ik heb gewoon 1 relatief grote kattenbak, vond hem iig zelf groot genoeg. Ik gebruik als bodembedekking houtkorrels

Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Re: Noorse boskat eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 03:09

Mogen jullie katten ook los buiten lopen?
Wij hebben buiten een katten kennel waar ze in kunnen.
Wonen helaas aan een te drukke straat. In onze vorige woning liep ze wel los maar ging vaak buurten bij de buren, overburen. Als er kinderen op straat speelden was ze erbij. Nadeel was wel als ze op de weg lag ging ze niet echt aan de kant voor auto's.