Jack Russel topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niece
Berichten: 1513
Geregistreerd: 28-10-11

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 00:46

Haha lief die hondjes op de wacht! :)

zwieke

Berichten: 2390
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:24

:wave:

Ik heb 2 jack russels van 10 maanden oud.

Afbeelding
links = Brownie, rechts = Luna

En hier nog als kleine drommels :+: Lijkt alweer eeuwen geleden.... *mijn kleine meisjes worden groot ;(*
Afbeelding

Roxanneexxx
Berichten: 85
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Galder

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:38

Wat leuk, een Jack Russel topic!! Leuke foto's van de trotsebaasjes! Ik ben zelf ook een trots Jack Russel baasje! Fleurtjes is alweer 12 jaar oud maar nog steeds kern gezond en sportief, vooral wanneer het haar uitkomt hahaha!

puttertje

Berichten: 879
Geregistreerd: 21-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:09

Afbeelding
Vandaag onze Molly een jaar geworden......

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:20

Gefeliciteerd met Molly!

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:34

wat lief allemaal, ik moest helaas mijn jack van 6 wegdoen omdat mn broer allergisch was.. de hond hadden we samen en heb ik tot mn 12e (tot 1,5 jaar geleden) gehad, deed er in de zomer altijd agility mee en ook lange wandelingen met de paarden :-)

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:40

Ik houd echt van jackies <3 .

Mijn trouwe vriendin Laika is helaas een aantal maanden geleden geheel onverwachts overleden op 7 jarige leeftijd.
Afbeelding

Nu draag ik haar elke dag zo bij me :
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2816_o.jpg

En toen kwam ineens dit monster in mijn leven:

Afbeelding

Haar naam is Sitah en ze luistert ondanks dat ik een volledige puppy cursus met haar doorlopen heb voor geen meter :+ . Ze verzint de meest geniale stoute dingen om te doen (vooral als ze alleen met mijn moeder thuis is) en zodra ik thuis kom van werk dan gaat ze naast of op me liggen en heeft niemand meer last van haar haha.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 7540bb0f2e

En zo slaapt ze graag:
Afbeelding

Ze is nu 7 maanden oud en ik hoop dat ze nog vele jaren mijn maatje mag zijn <3

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 08:59

Mooi idee zo'n kettinkje!
Qua kleuren is Sitah best wel een look-a-like :P

Ik begin mij de laatste dagen beetje zorgen te maken om mijn Jack kruising. Ze is zo onrustig als in niet weten waar ze moet liggen, zwaar en piepend ademen en ze maakt ook een ongelukkige indruk. Eet weinig, maar komt verder niet echt ziek over. Denk dat ik maar eens een inloopspreekuurtje bij de DA ga bezoeken dinsdag als het vandaag en morgen niet betert. Hoop maar dat er niks ernstigs is wat nu niet zo erg lijkt.

flitzz
Berichten: 1271
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:19

Mag ik me ook melden. Ik heb 2 jack russells, teefjes, 1 van bijna 8 jaar Gipsy (word meestal pipsel of tippy genoemd) en eentje van 15 weken Gina. Gina is inmiddels onze 4e jack, maar zoals zij is hebben we er nog nooit een gehad.. Wat een deugniet, ze haalt streken uit wat onze andere jacks nog nooit hebben gedaan.. ze is dominant en onzeker te gelijk. Maar vooral onwijs lief met momenten :D

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:24

larakuhr schreef:
Mijn kleine broertje Oliver. Samen mee opgegroeid. Als puppy van 8 weken ooit in huis gehaald, inmiddels is hij 17 jaar en 8 maanden oud. <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


Wow! De mijne word 9 in april. hoop dat ze ook zo lang mag blijven. Ia de jouwe nog in redelijke gezondheid?

idefix4

Berichten: 4356
Geregistreerd: 15-07-08
Woonplaats: bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:32

maximosa schreef:
Leuk een Jack Russel topic. Bij paardenmensen toch een heel populair hondje.

Hier een foto van mn recent (begin Decenber) overleden hondje.
Boester, hij is 16 jaar en 2 maanden oud geworden. Mijn grootste vriend.
Gladharige jack russel
[ Afbeelding ]

Omdat het nu zo stil is hebben we besloten toch weer een baby in huis te halen.
Zo oud is mijn ruwharige jack ook geworden. Op de kop af 16, 5 jaar. Idefix was mijn alles. Ze was mijn eerste eigen hondje. Ik heb met haar 1 nest gefokt en een dochter gehouden. Rakker is een heel ander type. Ze is ook alweer 12.
Meet Roeg, 8 weken en 1,25 kg. Ach het brengt weer wat reuring in huis.
Hoop dat hij net als Boester lang onze vriend mag zijn.
Ruwharige jack russel

[ Afbeelding ]

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:15

loveskiara schreef:
Mooi idee zo'n kettinkje!
Qua kleuren is Sitah best wel een look-a-like :P

Ik begin mij de laatste dagen beetje zorgen te maken om mijn Jack kruising. Ze is zo onrustig als in niet weten waar ze moet liggen, zwaar en piepend ademen en ze maakt ook een ongelukkige indruk. Eet weinig, maar komt verder niet echt ziek over. Denk dat ik maar eens een inloopspreekuurtje bij de DA ga bezoeken dinsdag als het vandaag en morgen niet betert. Hoop maar dat er niks ernstigs is wat nu niet zo erg lijkt.



Ja klopt! Snap dat mensen dat idd zo zien. Maar de patroon van Sitah is anders dan bij Laika en het karakter is ook niet te vergelijken haha.

Zou zeker even naar de DA gaan! Kan nooit kwaad en piepend ademhalen kan zomaar eens een longontsteking zijn.

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:54

Bon_ita schreef:
loveskiara schreef:
Mooi idee zo'n kettinkje!
Qua kleuren is Sitah best wel een look-a-like :P

Ik begin mij de laatste dagen beetje zorgen te maken om mijn Jack kruising. Ze is zo onrustig als in niet weten waar ze moet liggen, zwaar en piepend ademen en ze maakt ook een ongelukkige indruk. Eet weinig, maar komt verder niet echt ziek over. Denk dat ik maar eens een inloopspreekuurtje bij de DA ga bezoeken dinsdag als het vandaag en morgen niet betert. Hoop maar dat er niks ernstigs is wat nu niet zo erg lijkt.



Ja klopt! Snap dat mensen dat idd zo zien. Maar de patroon van Sitah is anders dan bij Laika en het karakter is ook niet te vergelijken haha.

Zou zeker even naar de DA gaan! Kan nooit kwaad en piepend ademhalen kan zomaar eens een longontsteking zijn.


Ja, ik zei ook al voorzichtig qua kleuren. Snap dat ze totaal anders zijn. Geen enkele hond is hetzelfde, zelfs als ze van hetzelfde ras en dezelfde kleuren zijn kunnen ze totaal anders zijn ;)

Ze is vanaf 11 uur weer als normaal. Sprong een uur geleden weer als een gek rond en gooide haar brokken alle kanten op om ze daarna op te eten. Wat normaal is voor haar doen. Maar ik hou het goed in de gaten, want als het morgen bijvoorbeeld weer terug komt, ga ik echt even langs. Maar had na 11 uur niet meer het idee dat ik misschien sneller langs moest gaan en een afspraak voor vandaag nog moest gaan maken.

_Karin

Berichten: 2870
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 02:18

Ik heb 3 jack russels.
Spike 30-12-2000 is nu dus 14 jaar.(pup van mijn eerste jack russell die 16 jaar geworden is)
Afbeelding

Daisy 04-03-2011 is nu dus 3 jaar
Afbeelding

Debbie 12-05-2014 is nog geen jaar.
Afbeelding

Debbie is een pup van Daisy.
Afbeelding

maximosa

Berichten: 346
Geregistreerd: 09-06-09
Woonplaats: Fryslan, Dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 10:23

@Sicayes: want een mooi oudje. 16 is een hele leeftijd _/-\o_ Problemen als doof en zo zijn mij bekent, mijn vorige jack is 16 geworden.
Inmiddels blij met de nieuwe aanwinst, geen vervanging maar wel weer gezellig.
Ook een mix van ruwharige moeder en gladharige vader.
Afbeelding

Mee naar de stal!! *\o/*

Afbeelding

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:48

Afbeelding
Zo wordt er hier om aandacht geven

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:03

Ook ik heb twee kleine Jackrussel maatjes. Max is al ruim 16 en echt oud aan het worden. De nodige kwaaltjes en ziektes zijn aanwezig. Mix is nu 10 jaar en begint ook flink wat kwaaltjes te krijgen, naast haar ziekte, helaas. Al met al is het een heel gezellig stel bejaarden en hoop ik dat ze nog lang meegaan!

Ik ben overigens op zoek naar de 5 puppies die ze samen gecreërd hebben! Mochten jullie Jack Russels kennen van tussen de 6 en 8 (Ik geloof 8) met de namen Tirza/Trista en Max/Sir Max, dan zou ik daar heel graag mee in contact willen komen! Ben erg benieuwd hoe ze geworden zijn. :) De andere drie heb ik inmiddels gevonden.

Dit zijn mijn bengeltjes <3
Afbeelding

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:33

Wat een leuke koppies!
Succes met de zoektoch. Zal zijn ogen en oren openhouden mocht ik iets horen van een van de pups ;) Ken momenteel alleen Jacks die 10 jaar en ouder zijn, maar wie weet :P

Ik was het topic al bijna kwijt :P
Ik kreeg dinsdag een touwhalster binnen en dat wilde ik op de foto zetten. Echter was Kiara het er niet mee eens en eiste mevrouw ook een plekje op op de foto :')
Afbeelding

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:43

Hahaha aww dat koppie. Echt van "ehm, Hallo ik ben hier hoor" hihi

crystallady
Berichten: 99
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:08

Hallo ik ben de luie gizmo
Ik ben 2 jaar oud
En ben een reu
Het liefst lig ik de hele dag in men stoeltje
Afbeelding

Behalve als het koud is dan kruip ik lekker tegen men grote vriend aan
Afbeelding

Of op schoot bij vrouwtje

Afbeelding


Verder ben ik snel bang en bibber ik altijd heel hard. Ook snap ik naar 2 jaar nog steeds niet wat zitten is ik laat me vallen en kijk dan vrouwtje aan

Afbeelding



Maar als ik buiten ben en ik mag los lopen ren ik in het rond en is al men onzekerheid ineens weg


Maar nu jullie weten wie ik ben ga ik weer slapen
Afbeelding
Doeidoei

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:10

Wow ik smelt bij deze topic. <3 <3 <3 Helaas heb ik zelf geen jack russel meer , ik heb er 3 gehad. De 1ste was Knuffeltje helaas was zij maar een paar jaar oud geworden. 2e Skibby , haar heb ik gekregen toen ik op een spring stal werkte en Skibby was mijn allerbeste vriendinnetje. Skibby was bijna 13 jaar geworden . Helaas heb ik geen foto's van Knuffeltje en Skibby in die tijd had je geen digitaal camera.

Toen Skibby er niet meer was zei ik tegen mijn oudste zoontje dat er geen andere hondje meer zal komen. Maar binnen 2 weken had ik een andere jack russel. Via Mp vond ik een jack russel gratis op te halen . Dat heb ik gedaan maar helaas was dat niks voor ons. Fleurtje zo heette zij is naar een boerderij toe gegaan.

Toen kwam er voor kort een jack russel Nanouk wat was dat een schat van een JK . Alleen wilde haar baasje haar weer terug hebben

Onze zoek tocht ging verder en we vonden weer via MP een JK . Dove Dirk.

Afbeelding

Afbeelding

DD is nu niet meer bij ons , hij woont in Limburg. ( mocht je hier vragen over hebben waarom DD niet meer bij ons woont , stuur me dan een PBTJE.

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 16:26

Afbeelding

Afbeelding
Zo'n zielig hondje hier
Ze is loops en is volgens zich zelf echt heel zielig
Spelen kan alleen nog maar binnen
Buiten mag ze niet los

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:09

onze hond wordt na de loopsheid vaak schijnzwanger, dan vinden ze zichzelf helemaal zielig :')
Die dramatische vrouwtjes ook hihi

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:22

Hahaha ach ja we hebben wat te stellen met die dames
Nou moet ik zeggen dat je deze echt ziek kan praten.
Als je heel zielig tegen haar praat wordt ze nog veel zieliger

zwieke

Berichten: 2390
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: België

Re: Jack Russel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 09:17

Mijn twee monsters zijn gisteren gesteriliseerd - ze zijn ook echt zielig momenteel :(
*waar is de tijd dat ze nog mini mini waren*