Puppy erbij 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 11:35

Hier worden de onderbroeken uit de badkamer gestolen als ik niet op let. 2e keuze zijn sokken.....


Wat moeten ze toch met vuil wasgoed :?

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 11:38

_O- _O-

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 11:40

Ja dat ruikt natuurlijk lekker heh :')

Maar deze zijn schoon haha. Haar eigen bolletje. Bo 1 sok en Mera 1 sok.

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 13:56

Haha geweldig die sok. Hier ook als ze de kans krijg. Meestal de sok van de baas.

Leuke foto Dexter met witte oortjes. Hopelijk naar zijn zin bij de opvang.

Denise schiet op je vakantie. Hier ook echt aan het aftellen.

Nynkster je maak toch mooie foto's van je fluffy

Kiwitje heb je wel al weer foto's van de cavia's.

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:49

Vandaag wasdag:

Poedels zijn zo lelijk als ze nat zijn :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Inmiddels weer droog geblazen. Als het lukt vanavond scheren en knippen, dan plaats ik wel even een na-foto. Ze moet nu even stoom afblazen, ze heeft nogal een hekel aan het bad festijn, ze is heel braaf, maar je merkt dat ze het niet fijn vindt. Nadien altijd helemaal knetter :D

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:57

Wij hebben ook een sokken/onderbroeken dief. Hij doet het natuurlijk alleen stiekem want hij mag het niet.

Ze heeft best wat lengte Anna! Ben benieuwd naar het resultaat. Ik sprak vanmorgen iemand op de markt die sinds kort een grote poedelpup heeft! Een zwarte reu. Heel leuk want je ziet ze nooit hier. Hopelijk kom ik haar nog een keertje tegen met de spruit, wie weet kunnen hij en Popo het goed vinden.
Weet je toevallig hoe groot Mila is?

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 18:39

Hier ook een onderbroeken dief {:)-:( Wij weten altijd precies wanneer de was gedaan moet worden want dan zit de wasmand zo vol dat Dexter het eruit kan vissen.

Wat een verschil Anna _O- Tijd voor een knipbeurt maar wel lekker warm nu buiten met zo'n vacht :))

Dexter vond het leuk in de opvang :D Hij durfde vrij van binnen naar buiten te lopen als de kenneldeur open stond (wisselen ze af, 20 minuten per hond). Hij was uiteraard weer vriendjes met iedereen en als ze hem wat langer kennen krijgt hij een vast maatje. Lijkt dus wel goed te komen met hem daar.

Wat wel apart was was dat de manager van die dag vroeg of het een rottweiler was. Toen ik zei van niet en dat het een kelpie was zei hij 'oh ja die ken ik wel, die staan erom bekend dat ze enorm lastig en eenkennig zijn toch?'. Ik denk toch dat niet zo bekend was met dit ras want ze zijn alles behalve dat :Y) :+

CupCakes_

Berichten: 3321
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 19:14

Hier is de was ook niet veilig, was opvouwen met Jip in de buurt is dan een hele opgave :Y)

Afgelopen week samen met een goede vriend foto's gemaakt van Jip! Zijn nog aardig gelukt.



Afbeelding

Afbeelding

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 19:18

Wat leuk simoonzel, leuk als popo misschien een poedel vriendje krijgt! Hier alleen af en toe een verdwaalde labradoodle, hoewel er wel een poedelfokker hier in het dorp zit, die is ook in het bezit van de vader van Mila haar halfzusjes en broertjes. Ik heb geen idee hoe groot Mila nu is, kan straks wel even proberen te meten. Haar moeder is 58cm en haar vader 60, dus zoiets verwacht ik. Hoe groot is popo ?

Kaus, ja het is een heerlijk wintervachtje, ik vind het aan de ene kant ook wel zonde, maar ik ben een beetje klaar met al die modder en nattigheid die ze binnen sleept. :+

Cupcakes wat een schatje <3 dat vind ik toch echt de allermooiste hondjes, de kleur ook, prachtig. Het is dat een poedel beter bij ons past, maar anders... Vreselijk verliefd op mijn eigen hond hoor :o

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 19:21

Mooie foto's van Jip.

Fijn Kaus dat Dexter het naar zijn zin had.

Anna ze kijk ook niet blij op de foto's haha.

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 20:12

Ik ben vreemd aan het gaan hahaha. Een vriendin is voor haar werk naar een beurs en ik ben vaste handler op shows van haar jonge Belgische herder Mechelaar (die volop aan het puberen is en mij op training dus uittest). Een combi daarvan heeft ervoor gezorgd dat we afgesproken hebben dat ik terwijl ze weg is in haar huis woon met haar hond.
Meet Sjarel. Knappe Mechelaar uit pakwerklijnen van 7 maanden oud :D
Na de hele dag trainen en dingen ontdekken (ik heb hem mee shoppen genomen :o ) ligt hij nu lekker KO bij me op de bank.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 20:20

Ik ga even neuzen wat ik aan foto's heb Punjab! :D

Oeps anna, daar worden ze inderdaad niet knap van :+ Maargoed, ik moest op stage Lagotto's kammen voor t wassen.. dat was ook geen gezicht.

Fijn dat Dexter het leuk vond Kaus

Ohh cupcakes hele schattige foto's! Die pootjes over elkaar doen het hem :')

Ach vreemdgaan is niet zo erg zo toch Zoe. :+


Ik heb weer iets nieuws bedacht met Djessey. Ze kent sinds een paar dagen ''lig'' (gewoon nooit eerder echt commando's geleerd.. :o ) En nu kan ze sinds vandaag ook een klein stukje kruipen :D
Waarom? Geen idee.. ze bood t aan en ik dacht oh das leuk :')



Claudia heeft in deze groep zondag een filmpje geplaatst van de pups

https://www.facebook.com/groups/1961339174080579/

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 20:49

Daar is die knappe man weer van Nynkster! Heerlijk! Hoe oud is hij nou? Hij zit echt al prachtig in z'n vacht. Ik kan me nog herinneren dat Bodhi daar zo lang over heeft gedaan. Nou hebben we ook na een jaar getobt met voer dus tsja.

Haha Kiwiwitje, dat jij daar Cavia's in zit, oké :P Ik vond het een heerlijke vergelijking in ieder geval! Baby hamsters noemen we bijvoorbeeld nijlpaardjes :P
Geniaal dat kruipen! :P Liggen/af vind ik toch zelf wel een heel fijn commando wat hier de eerste week er gelijk in zat. Andere commando's kent ze toch wel? Of ben je daar niet zo van?

Haha jeetje Anna79, die is al groot! (of lijkt dat maar zo?) Knappe hond hoor :)

Ooh dat is wel heel bijzonder Kaus. Een Rottweiler … :') En dan die rasomschrijving. Haha. Schoot je niet in de lach? Fijn dat het goed ging bij de opvang!


Lieve foto's Cupcakes_, gaat alles goed met de pup in huis?

Wat een knapperd hoor Zoe! Fijn dat je zo een vriendin uit de brand kon helpen. Even wat anders dan die BC's :P

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 20:55

Afbeelding

Is het bij jullie ook altijd zo gezellig als je naar het toilet gaat? :')

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 20:59

Ja Cavia's is echt t eerst waar ik aan dacht toen ik dat nestje van chick zag _O- Dus die hou ik erin. Maar nijlpaardjes is wel heel schattig <3 ik vond babymuisjes ook altijd zo leuk. Helemaal als ze dan net een beeeetje vacht kregen <3
Ze kent van die basis dingen zoals ''hier'' en ''blijf'' of ''wachten'' en ''staan''. Verder mocht ik haar van een bevriende fokker geen ''zit'' aanleren voordat ze duidelijk ''staan'' kent. Omdat ze dan op show nog wel eens willen gaan zitten en dat heb je liever niet.
Zit heb ik ook vrij snel na het ''staan'' gewoon aangeleerd en gebruik t niet zo vaak. Wat wel grappig is, is dat Boellie en Chick bijv gelijk gaan zitten als ik een koekje pak en dan gaat Djes gelijk ook zitten. Maar pak ik haar alleen doet ze t niet :+
Eigenlijk verder niet echt iets aangeleerd tot ik van de week dacht; ach is wel zo makkelijk als ze dat kan :')
En zo was ik haar net aan het plagen met een koekje en toen begon ze te kruipen. Dus dat vind ik dan wel leuk _O-




Oh en ze kan poot(beide om en om)

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 21:10

Ohhh zo herkenbaar die sokken! hier komen ook uit alle hoeken sokken soms.. Hij neemt ze dan mee en gaat er heel stiekem mee in een hoekje liggen :P En als je dan zegt van 'geef maar aan' dan komt ie met zon beteuterd gezicht dat hij ze niet wil geven.
Hij is nu 11 maand! nog een maandje dan is hij alweer een jaar oud. Zn vacht is echt enorm! ben soms best fanatiek borstelen, ongeveer 1 keer per maand denk ik, als hij gewassen is. Van dit voer is hij nog meer gaan glimmen dan van het vorige, en zo lekker zacht.. <3

Cupcakes wat is jip een leukerd! gaat het al beter met stofzuigen?

Kaus die had er dus 0 verstand van, als ze hem eerst al aanzien als een rottie :')

Anna : Ben benieuwd hoe de ''after'' foto is!

Wat een leuke zoe! Heel wat anders dan borders :D

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:01

Nou pfff eindelijk klaar met schaap scheren :D
Waarom wou ik ook alweer een poedel, wat een werk %) en ik zit onder het haar, na ja daar heb ik anders gelukkig nooit last van O:)

Nog even een voor:


Afbeelding

En na
Afbeelding
Afbeelding

Morgen nog even de kop wat verder bijwerken, ik had nu geen zin meer...

En de opbrengst:

Afbeelding

Morgen is Mila jarig!!!

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:07

Zoe wat een leuke vreemdganger.

Kiwitje leuk filmpje. Ben echt benieuwd naar die blauwe die die word. Vind ze nu al een hele mooie cavia.

Denise ik heb meestal er ook nog een pratende kleuter bij, omdat ze anders kattenkwaad uit haal.

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:08

Wauw knappe Mila zo voor der verjaardag. *\o/*

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 23:14

Ik ben zo blij dat ik niet hoef te trimmen. Al doen ze bij staffies de staarten enzo wel. Maar dat vertik ik haha


Ik had t nooit verwacht punjab. Maar de blauwe is echt mijn favo <3
Als dat een reu geweest was dan denk ik dat ik hem aangekocht had.
Maar uit dit nest houd ik niks.
Niet door de “kwaliteit” oid. Maar door meerdere redenen

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:16

Hahaha Kaus, het is zwart met bruin dus het is een rottweiler.

Wat een geweldige foto's <3 Popo leert langzaamaan om gewoon te blijven liggen als ik naar de wc ga of wat dan ook, iets meer rust in de kop.

@ Anna ziet er weer netjes uit! En jij kan een trui gaan breien voor de winter. :P
Laatste keer met meten was Popo 64 cm, ik denk niet dat hij nog hoger wordt dan dat.

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:20

Punjab; ja ze moet er natuurlijk wel even netjes op staan <3 .

Simoonzel haha, nou ik kan er inderdaad wel mee gaan breien, haha.
Mooie maat heeft popo, ik ben vergeten te meten, zal morgen even kijken

CupCakes_

Berichten: 3321
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:22

Zoe_97 Wat een leuke Mechelaar!

xDenies Het gaat goed! Hij heeft wel buien dat alles wat hij op dat moment tegenkomt, kapot moet. En het happen hebben we er nog niet uit. Hij heeft ook de fase blaffen ontdekt. Vanavond zijn we begonnen aan de basiscursus, maar ik merk dat hij wel ontzettend snel is afgeleid. Nu ben ik dat ook wel, misschien ligt het daar aan. Maar verder is hij echt heel lief hoor <3
Heerlijk die foto, ik kan ook niet alleen naar de wc :')

kiwiwitje Ik heb net een pakketje besteld van die trainers, ben heel benieuwd hoe Jip ze vind!

Nynkster Nee, de stofzuiger is nog steeds een heel groot eng monster. :(:)

Anna79 Dat ziet er inderdaad uit als heel veel werk!

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:40

Gaaf Anna! WT voor tondeuse gebruik je?

Cupcakes wat jammer.. hopelijk is t snel beter

“Kijk baas, sok!”
Afbeelding

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:44

Anna79 schreef:
Nou pfff eindelijk klaar met schaap scheren :D
Waarom wou ik ook alweer een poedel, wat een werk %) en ik zit onder het haar, na ja daar heb ik anders gelukkig nooit last van O:)

Nog even een voor:


[ [url=m/pUAf3y.jpg]Afbeelding[/url] ]

En na
[ [url=m/OYHtxL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wq0Xnf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Morgen nog even de kop wat verder bijwerken, ik had nu geen zin meer...

En de opbrengst:

[ [url=m/VFEYbo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Morgen is Mila jarig!!!


Ooh wat leuk! Ik kan niet wachten tot als ik aan de poedel begin! Al mogen wij niets scheren :+