Meningen van moddies.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:40

Wat een kinderachtige opmerking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:46

Je hebt helemaal gelijk Laura, ik zou een voorbeeld moeten nemen aan jouw opmerkingen. Veeeeel hoger niveau! Petje af!!! Koe
Als je nou niks te schrijven weet, laat het dan gewoon.... Je hoeft niet per se te reageren; 't is niet verplicht Gaaaap

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:15

Oh zal mijn opmerkinge even verduidelijken dan... Wat heeft het nou voor nut om welles nietes te gaan spelen? 'Stef we geven je geen antwoord want dat doen de mods bij ons ook niet. Lekker puh.' Lijkt mn nichtje van 6 wel... 'als mijn zusje wel buiten mag spelen dan mag ik het ook' Frusty Vandaar dat ik het kinderachtig vind. Daar bereik je echt werkelijk 0,0 mee. Maargoed, als ik de enige ben die daar zo over denkt so be it en trek je maar niks van mij aan hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:21

Oh maak je niet ongerust, dat was ik ook zeker niet van plan Haha!
Als je het niet erg vind stop ik ook meteen met dit topic verder, want het heeft toch geen zin. Degene waarvan ik nou zo graag eens een zinnig antwoord zou willen lezen, lukt het blijkbaar niet om aan die verwachting te voldoen. Jammer....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:39

Die persoon waarvan jij antwoord verwacht heeft al meerdere malen antwoord gegeven. Als dat nog niet duidelijk is kan je me altijd een mail sturen waarin je verder om opheldering vraagt over de punten die niet duidelijk (genoeg) zijn.

BTW vind het ook nogal irri dat je Bokt nu aan gaat vallen op een punt waar wij het toentertijd niet overeens waren. Jij wilde dat Blaze ter plekke van Bokt afgegooid werd, ik heb je duidelijk proberen te maken waarom dat niet zo eenvoudig lag. Als we het daar niet over eens kunnen worden kan je 2 dingen doen.. Proberen het toch nog duidelijk te krijgen of erin berusten. Snap niet echt wat het nut is van de acties waar je nu mee bezig bent eigenlijk. Ik heb in die tijd echt niet precies dat gedaan waarmee ik jou het meest kon irriteren, er speelde een stuk meer mee dan het feit dat Blaze nogal heftig tegen jou bezig was, het gaat hier om een forum met weet ik het hoeveel mensen, dan is het nogal onmogelijk om altijd meteen aan de verwachtingen en wensen van de users tegemoet te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:51

Bart, wat ik gewoon niet begrijp (en meer mensen met mij, gezien het aantal mails dat ik binnenkrijg) is waarom een user niet een ban krijgt als 'ie het leven van een andere 'gewone' user zuur maakt (ik vond het overigens niet nodig namen te gaan noemen, jij dus wel), maar wel als jij zelf onder vuur komt te liggen.
Er zijn meer Bokkers die zich dit afvragen, maar ik mag niet namens hen spreken, alleen namens mezelf. Ik weet voor mezelf dat ik hier een redelijk standpunt heb, mede omdat deze gesteund wordt door andere Bokkers (nee, niet eens degenen die jij nu als 'rebels' in je hoofd hebt) Jammer dat die geen eeuwigdurende openbare discussie meer aan willen, maar dat is hun keuze.

Maar vooruit, het is jouw forum en jouw feestje, dus als ik het er niet mee eens ben, moet ik gewoon opzouten (scheelt jou weer typen als ik het zelf vast zeg; soms ben ik best aardig hoor Haha! )
Zoals hierboven al tegen Laura gezegd stop ik nu (echt Haha! ) met reageren op dit topic. Ik heb mijn standpunt en twijfels duidelijk gemaakt en daar nog steeds geen goed gevoel over.
Gezien jouw standpunt dat je het niet duidelijker kunt maken, moet ik dus (helaas Verward ) concluderen dat wij op een totaal andere golflengte zitten die niet op elkaar af te stemmen is. Verspilde moeite dus, dus ik ga me verder lekker vermaken met leuke topics, if you don't mind Schijnheilig

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:04

I don't mind, dat is dan weer jouw feestje Haha!

Aantal dingen, users bannen is alles behalve simpel, zou leuk zijn als ik maar even wat hoefde te klikken en dat we dan van een 'probleem' verlost zouden zijn, heeft dus wat dat betreft een technische achtergrond.

Verder is het zeker niet zo dat P&M gebanned zijn omdat ze ook persoonlijk tegen mij bezig waren, ik heb me daar in het begin gruwelijk over op zitten winden, zat soms echt trillend achter de PC, kon er gewoon niet bij hoe mensen ZO tegen anderen bezig konden zijn. Maar op een gegeven moment wordt wat duidelijker wie je nou tegenover je hebt en dat maakt het een stuk gemakkelijker. Tuurlijk laat het je dan nog niet koud, vooral omdat je het idee hebt dat andere mensen daar allemaal maar vrolijk in mee gaan, maar goed..

Grootste probleem voor mij was dat P&M de sfeer op Bokt aan het verpesten waren voor het gros van de gebruikers. Kreeg van steeds meer kanten te horen dat mensen maar niets meer plaatsen op Bokt omdat dat toch maar gezeik van komt.. Lijkt me niet bepaald goed.

Ook is het zo dat een groot deel van het moderatorteam al maanden vraagt waarom ze niet gewoon allemaal gebanned kunnen worden, ik heb dat om diverse redenen af gehouden, voornamelijk omdat ik liever consensus bereik dan dat ik mensen meteen van de site af trap. Op een gegeven moment was ook mijn geduld (en naiviteit) op en heb ik dus gevraagd wat we als moderator team zouden doen, er is toen besloten deze users te bannen.

Als dat persoonlijke aanvallen een criterium was dan had ik ze al veeeeel eerder van de site afgezout en dan lag b.v. PJ er nu ook al heel er uit.

Zo een beetje duidelijker?

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:10

Ik kan het niet laten om hier nogmaals op te reageren.
Dat Bart de naam van Blaze noemt is op zich helemaal niet erg. We hebben het hier in het topic over het open zijn naar elkaar. Iedereen die op western komt weet van jouw strijd met Blaze en na het lezen van jou stukje wist ik meteen op wie jij doelde.
Het grote verschil met nu is dat jij door een persoon in de verdrukking werd gezet (laatste tijden weinig tot niet) en Bart en de moddies door jan en alleman volledig de grond in geboord word. Hij hoeft maar iets te zeggen en er staan meteen 30 berichten met allemaal verschillende meningen waarom hij het niet goed zou doen enz. Je kan ook op een gegeven moment stoppen met iets. Zoals jij zelf al zei dat je zou stoppen met reageren op dit topic. Jij weet dus wanneer genoeg genoeg is. Niet alleen Bart is degene die aangevallen word, maar heel bokt. Dat is het grote verschil denk ik. Je kan rustig je mening geven over iets, maar blijf er niet zolang over doorgaan als je merkt dat het weinig tot niets uithaald, want dan word het niet meer je mening geven maar dwingen.
(de je en jij`s zijn algemeen en niet op een bepaald persoon doelend)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:29

haha verkeerd verplaatst, ik gok dat dit topic naar moddiepraat moest... Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:03

oeps Haha!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 23:26

HONEY I.M HOME }>
Wat lees ik allemaal??? Huilen muiterij op bokt,de mindere goden willen het vrije WWW op vrijheid van meningsuiting gaan aantasten???? Verward
En gaande weg werd ook nog mijn persoontje genoemd!!! wowwww lieve Sonja,ik kan het bijna niet geloven dat jij hulp hebt gevraagt bij iemand die je nu een mes in de rug steekt om mij te bannen voor eeuwig }> .er is maar een ding eeuwig en dat is de kortzichtigheid die jij je meester hebt gemaakt Cool .toch gek dat ik maar 1 keer ben gebanned,terwijl jij Sonja wel erg depressief moet zijn gewoden van je vriend Blaze dat je dit wilde proberen.Zielig HEEL zielig Cool
Maar i dont care i did my thing and enjoyed it }> Gaande weg heb ik zelfs mensen op bokt getroffen die (JA) ik als vrienen beschouw.Die weten wat het is om ongecompliceerd gebruik te maken van de facaliteiten die Bart voor ons heeft gecreeerd.Maar ok.zijn mods ons uitleg verschuldigd over welke beweegredenen hun tot bepaalde acties dwingen???NEE dat zijn ze niet,en ik weet als geen ander wat ze te verduren hebben }>
Als mensen beginnen te zeuren(je weet wel,jou normale omgangs taal)en dat volhouden dan mogen ze even uitrusten,en bart geeft al aan dat het technisch moeilijk is iemand lang te bannen(sterker nog 5 min.is al onmogelijk en je bent terug.maar de stomme edoch begrijpelijke fout die de mensen maken als ze teug komen is at ze gewoon weer over hetzelfde gaan zeuren Koe .
Chrico geeft het zo genuanceerd weer,you dont know when to quit!!!!!!!!!!
en ik ook vandaar dat ik altijd superieur ben over mensen zoals jij Sonja
ik weet wanneer ik moet stoppen8-)


bye honey Lovers
Oja je zou niet meer reageren op dit topic???
Nu ook niet? Schijnheilig

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 11:53

Ik zit dit nu zo eens allemaal te lezen en kan het eigenlijk niet nalaten om ook maar eens te reageren... (ik weet wanneer het tijd is om te stoppen, maar ook wanneer ik het nodig vind om me er ook maar eens mee te bemoeien!!! Haha! )

Ik kan me in heel veel dingen die de "gewone Boktgebruikers" hierboven schrijven vinden... De Moddies voelen zich meteen aangevallen..(uitzonderingen daargelaten).... en ik kan me ook voorstellen dat BartVB "er" genoeg van heeft.... maar toch!!!

* Meneer VB schrijft ergens dat er op het moddieforum NIET over elkaar geroddeld wordt... en dat er niemand dood gewenst wordt, maar later geeft hij het wel weer toe... Verward Dat vind ik toch een beetje vreemd...

Verder wil iker weinig over kwijt...Ik kom hier voor mijn plezier..

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 12:45

Blaze moest dat nou, Sonja zo afzeiken? Beetje flauw hoor!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 21:59

kayla schreef:
Blaze moest dat nou, Sonja zo afzeiken? Beetje flauw hoor!



afzeiken??? moi? neeeeee Cool
sonja heeft mij een PB gestuurd die ik voor deze keer niet openbaar zal maken }> daaruit blijkt dat het wel diep zat Pling maar ook dat ze niet meer te porren is voor mijn spelletje }> jammer zou je zeggen!!!! nee
helemaal niet want *the show aint over until the fat lady sings* Sigaar

heb het idee dat jullie *groepje*de regels van het spel nog niet helemaal doorhebben.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 19:02

pff blaze, hoe oud ben jij?.

Je lijkt wel een kleutertje, erg sneu hoor.