Meningen van moddies.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:03

hahaha dat is mijn soort humor..... gewéldig Spades...

Wat betreft 'dát topic' Ik ben geneigd om te zeggen, Kayla, paste of pb het maar eens. Eens kijken of het werkelijk zo ongeooflijk aanstootgevend is als jij zegt. Gebeurt dat niet, nou hou dan je mond erover. Het is jouw woord tegen dat van de mods en geen enkele andere bokker zal er wijzer van worden tot hij/zij het met eigen ogen gezien heeft. Ik heb er namelijk een hekel aan als mensen een mening gaan geven 'want die en die zei...' Dat is net als dat iemand zn pink geborken heeft en in de 10e versie van het verhaal ligt ie in coma ofzo. Ik kan er zelf dus ook niks van zeggen tot ik het gezien heb, en houd er dus mn mond over. Dát zouden meer mensen moeten doen Haha!

Citaat:
En helemaal op zo'n gemene manier, degenen waar over het gaat weten wel waarover ik het heb.
Maar dat is bijna niemand, die het gezien hebben dus snap ik niet wat heel bokt ermee moet.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:07

nieuwsgierig Laura? Nou dan moet ik je helaas teleurstellen en het iemand beloofd om niet naar buiten te brengen wat ik heb gelezen, dus dat doe ik ook niet.
ik heb Lovely inmiddels wel gepbd, dus zij weet nu wel waar ik het over heb en dat ik niet lieg of groter maak dan dat het is.

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:08

kayla schreef:
nou ik vind het dus echt niet kunnen en al helemaal niet achter iemands rug om, ook in het MP hoort beschaafd en discreet met mensen om te worden gaan. Daar komt nog bij de ze desbetreffende personen helemaal niet kennen, dus waar halen ze in hemelsnaam het recht vandaan om zo over iemand te praten? En helemaal op zo'n gemene manier, degenen waar over het gaat weten wel waarover ik het heb.

Hahaha natuurlijk, en bij de AMF-meeting is er ook zeer beschaafd gediscussieerd over het bijzonder incorrecte gedrag van de moderators op dit forum en hoe deze onfrisse praktijken door de moraalridders het beste aan de kaak konden worden gesteld...... Of gaat daarvoor het oud-hollands oog om oog principe weer op?....... Kom nou toch, waar meningen geuit worden vallen vervelende opmerkingen PUNT. Als ik alles wat ik over iedereen dacht meteen zou roepen kon ik beter meteen op een onbewoond eiland gaan zitten denk ik. Ik ben het met je eens dat de mensen die het betreft ongetwijfeld pijnlijk gekwetst zouden kunnen zijn, maar daarom worden ze er ook niet mee geconfronteerd, wat heeft dat voor zin?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:11

okee, nou houd er dan over op in het openbaar svp. Ik ben best nieuwsgierig ja. Maar met zeggen 'ik weet het en het is zo erg en zo gemeen en zo schandalig, maar ik heb beloofd om het niemand te vertellen dus je moet me maar gewoon geloven' schiet niemand natuurlijk wat op en daar wordt de sfeer niet echt beter van.

Ik kan ook wel eens bedenken. Laat me denken... Goh misschien weet ik wel iets over jou, of over Puck of Mytens of Piet of Klaas of weetikveelwie. En het is hééél erg... echt te erg voor woorden. Wat het is? Tja, dat kan ik niet vertellen natuurlijk. Maar geloof me maar dat die AMF leden echt vréselijke dingen zeggen... (voorbeeldje)

Snap je waar ik vandaan kom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:11

Ja Kayla, ik heb je PB ontvangen, maar dat maakt de zaak niet echt veel duidelijker, dat weet je wel, dat kun je lezen in mijn reactie.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:14

nee hoor Spades, op de AMF meeting is er niemand doodgewenst.
en lov zie ook mijn reactie, je kan er wel om heen blijven draaien, maar je weet dat ik gelijk heb.
en laura, doe alsjeblieft niet zo triest.

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:22

kayla schreef:
nee hoor Spades, op de AMF meeting is er niemand doodgewenst.
en lov zie ook mijn reactie, je kan er wel om heen blijven draaien, maar je weet dat ik gelijk heb.
en laura, doe alsjeblieft niet zo triest.

Dood wensen? Wie heeft het hier over doodwensen? Ik doel op het uiten van dingen die sociaal 'onverstandig' zijn. Zo zou ik bijvoorbeeld graag zien dat Jantje Smit zijn stembanden verloor, op wat voor wijze dan ook, edoch als ik dat tegen Jantje zeg is hij pissed off, als ik het in de krant zet krijg ik half bejaard Nederland op mijn nek, dus doe ik dat allemaal niet.

Wat Jantje Smit niet weet, wat Jantje Smit niet deert. En ik leer wel weer leven met mijn onvervulde wens. Bovendien beseft hij ongetwijfeld dat een groot deel van de Nederlandse bevolking hem veracht, maar hij kan al een grotere auto dan ik, dus het zal ook hem allemaal jeuken.....wederom, totdat ik met een chirurgenmesje bij zijn voordeur sta.

Snappu....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:22

nouja zeg, wat is dat nou weer voor antwoord? Ik probeer je duidelijk te maken wara ik (en anderen) vandaan komen als we zeggen dat je er niks mee op schiet met dat gedoe om dat topic zolang niemand weet waar het over gaat. Door een voorbeeldje te nemen. Dan ben ik meteen triest?

Wie was dat ookalweer die zich afvroeg of er niet redelijk gepraat kon worden?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:23

Kayla, wat wil je nou bereiken?
Een of andere Bokt revolutie? Dat we MP openstellen? Dat Puck en Mytens weer terug mogen komen? Dat de moderators op hun knieeen vallen om je excuses te vragen voor de extreem foute dingen die constant geuit worden in MP?

Op MP staan meer dan 2500 topics, als je daar tussen gaat zoeken en je bent een gebruiker die, in dit geval, VEEL ergernis en frustraties veroorzaakt heeft dan kan je vast wel ergens een uitlating van een mod vinden waar je je druk om kan maken. Waar jij het nu over hebt is een mega uitzondering op het forum. Een uitlating waar ik ook niet blij mee was maar die ik wel begreep en ook op z'n waarde kon schatten.

BTW op de AMF meeting is niemand doodgewenst de afgelopen dagen op Bokt echter wel.

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 23:09

Ik heb deze discussie in diverse topics met stijgende verbazing gevolgd en ik vraag me zo langzamerhand wel af wat er nu werkelijk zo schokkend gezegd wordt op MP. Het enige wat ik 'gehoord' heb is die opmerking over Puck (althans het feit dat die gemaakt zou zijn), verder heb ik niets anders gehoord dan alleen maar dat het zo erg is en niet door de beugel zou kunnen. Dat vind ik niet erg overtuigend, en wat mij betreft gaan we gewoon verder met leuke onderwerpen. Misschien gewoon accepteren dat je met iemand anders van mening verschilt, en overgaan tot de orde van de dag? Ik zou wel iets anders hebben om me druk over te maken, en dat ga ik dus ook weer doen.

Off-topic
De humor van Spades kan ik wel waarderen trouwens. Ga je al met je gold card naar de drogist?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 00:46

kayla schreef:
nee hoor Spades, op de AMF meeting is er niemand doodgewenst.
en lov zie ook mijn reactie, je kan er wel om heen blijven draaien, maar je weet dat ik gelijk heb.
en laura, doe alsjeblieft niet zo triest.


Kayla, als antwoord op jouw eerste opmerking, verwijs ik naar de boodschap van Bart hierboven.
Overigens draai ik nergens omheen, het topic waar jij het over hebt ligt hier voor mijn neus, ik heb het al diverse keren bekeken, maar jouw zogenaamde bewijs voor de veronderstelde vreselijke dingen die er in zouden staan, kan ik echt niet vinden.
Laura doet niet triest, volgens mij niet althans.

Wat jij hier doet vind ik van een vrij droevig niveau, ongeveer net zo kinderachtig als giechelend ergens over beginnen en vervolgens zeggen dat je het niet kan verklappen.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 02:49

When does the hurt ever stop?

Ik begin het echt zielig te vinden; en maar er tegen aan trappen en maar je zin door drammen. Het lijkt wel een kleuterklas. Als het hier iemand niet aanstaat dan gaat degene toch gewoon weg. Ik vind het sowieso al absurd dat er een speciaal forum moet worden aangemaakt voor mensen die de sfeer hier verzieken. Ik had al lang een ban gegeven als je het zo ver schopt dat andere mensen niet meer openlijk hun mening/advies durven geven. Door dat sommige mensen ongemotiveerde, denegrerende
en onzinnige opmerkingen plaatsen, dat vind ik laag. Je raakt er niet alleen die persoon in kwestie mee maar dan zorg je er ook nog eens voor dat anderen geen nuttige kennis kunnen opnemen die daar misschien wel bij gebaat zijn en er behoeft aan hebben. Ik vind dat we blij mogen zijn dat er zo'n forum is. Ik kom hier nou niet lang maar door bokt ben ik al heel veel te weten gekomen over dingen die voor mij erg belangrijk zijn, tevens krijg je ook nieuwe leuke contacten en daar ben ik iedereen die aan deze site meewerkt dankbaar voor. Dat snap je toch niet, allemaal mensen met (uiteindelijk) hetzelfde streven en dan toch zo tegendraads.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 10:25

Ik ga me er ook nog even mee bemoeien, er wordt niet geroddeld op MP en er worden ook geen mensen door het slijk gehaald. Natuurlijk zijn er wel bepaalde uitlatingen te vinden van moderators die het even niet meer zien zitten met bepaalde gebruikers, maar vind je dat gek? Moderators proberen gewoon hun 'werk' te doen, wat af en toe onmogelijk wordt gemaakt door bepaalde gebruikers die het geweldig vinden om hier de sfeer te verzieken, om wat voor reden dan ook.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 10:42

Inderdaad Harrie Potter heel veel waarheid in je bericht. Maar ik ga er van uit dat alles te weten niet gelukkig maakt. Fouten maken we allemaal en daar is niks mis mee, gewoon een kwestie van soms je instelling veranderen en meer open staan voor een ander zijn ideeen. Ik denk dat het een kwestie is van puin ruimen en opnieuw beginnen. Dus laat de deksel maar op de pot, vuile was kun je beter binnenshuis houden. En hier wijst mijn vingertje naar niemand, maar soms is het beter om te zwijgen.Dus Zand erover!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 11:31

Ik wil nog graag 1 ding zeggen. Degenen die gebanned zijn, zijn inderdaad vaak echt krenkend geweest en Bart heeft ze al heel ver laten gaan met zijn vele waarschuwingen. DE mensen die goed met ze op konden schieten (kon zelf ook wel met Mytens opschieten als ze niet door Puck werd opgestookt) weten niet waar ze over praten. Je kunt er pas over meepraten als JIJ diegene bent die afgezeken wordt. Dan weet je hoe het is en dan praat je echt wel anders. Ik ga zelf ook geen mensen veroordelen die mij niets doen. MAar als ze me lastig vallen en zelfs me achtervolgen op bokt zoekend naar iets waar ze weer negatieve kritiek op kunnen geven, dan ga ik heel anders over ze denken. Kunnen jullie mijn standpunt begrijpen? Daarbij vind ik plagen iets anders dan beschuldigen van dingen die helemaal niet zo zijn.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 12:29

Een of andere Bokt revolutie? nee hoor
Dat we MP openstellen? niet per se
Dat Puck en Mytens weer terug mogen komen? als dat zou kunnen Knipoog
Dat de moderators op hun knieeen vallen om je excuses te vragen voor de extreem foute dingen die constant geuit worden in MP? niet aan mij, maar wel aan iemand anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 16:17

Desiree schreef:
Je kunt er pas over meepraten als JIJ diegene bent die afgezeken wordt. Dan weet je hoe het is en dan praat je echt wel anders.


Dat klopt, daarom trek ik er mijn mond nu ook wel over open. Als je op het westernforum constant voor debiel uitgemaakt wordt, door het slijk gehaald wordt, en de meest ranzige en ordinaire dingen naar je kop gesmeten krijgt, krijg je nl. de dooddoener "ach joh, het is maar i-net" te horen. Als het dan echt erg wordt, wordt alleen de mogelijkheid om PB's te krijgen van iemand afgesloten (was ik op dat moment al blij mee, anders was ik al lang echt weggetreiterd geweest van Bokt).
Bannen kon toen op een of andere manier niet, terwijl dat met Puck en Mytens wel kan. En waarom? Omdat het nu Bart is die regelmatig onder vuur genomen wordt en niet gewoon maar een gebruiker... Misselijk

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 16:21

Die laatste zin Sonja, daar zeg je iets! daarin ben ik het met je eens.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 16:24

precies.... Lips are sealed

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:26

Sonja"]
Bannen kon toen op een of andere manier niet, terwijl dat met Puck en Mytens wel kan. En waarom? Omdat het nu Bart is die regelmatig onder vuur genomen wordt en niet gewoon maar een gebruiker... Misselijk
[/quote]

[quote="Desiree"]
Die laatste zin Sonja, daar zeg je iets! daarin ben ik het met je eens.
[/quote]

[quote="kayla schreef:
precies.... Lips are sealed


Ik ben blij dat Desiree en Kayla het er eindelijk mee eens zijn dat er rechtstreeks personen onder vuur werden genomen. Knipoog

En Sonja, ik ben het helemaal met je eens, het mag niet zo zijn dat je rechtstreeks gepest wrdt, maar ik denk dat de huidige ban meer ingegeven is door een langdurig sfeerverziekend handelen van de gebande personen, dan doordat Bart zich aangevallen voelde. Ik zou persoonlijk iig meer beledigd raken als een amoebe me onderontwikkeld noemde.

Ik weet niet hoe de situatie voor jou geweest is, als je aan de ontvangende kant zit ongetwijfeld kloten. Maar zelf ALS Bart in dat geval de situatie verkeerd heeft ingeschat en niet adequaat heeft gereageerd, is dat IMHO geen enkele reden om in dit geval ook maar verkeerd te reageren.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:38

kayla, waarom betrek je alle moddies erbij voor iets wat 1 moddie in een moment opname gezegd zou hebben?
Waarom moeten andere boeten voor een fout van een ander? Niet helemaal fair lijkt me.
Er is hier verkondigt dat ik de grootste schijnheil was, maar als ik dan door middel van een topic of een pb om verduidelijking vraag krijg ik geen antwoord.
Weird

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:25

Tja Stef, wen er maar aan. Je krijgt hier wel vaker geen antwoord als je wat vraagt..... Dus moddies worden hier ook wel eens als gewone gebruiker behandeld.... Heel goed!