Foto's nog zichtbaar na verwijderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Foto's nog zichtbaar na verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-22 21:07

Graag zou ik wat foto's verwijderen uit mijn berichten die ik in de bokt upload heb geupload. Ik las in de FAQ dat je dit via een link naar je gallery kon doen, dus dit heb ik vandaag gedaan. Echter zijn de foto's nog steeds zichtbaar in de berichten in topics. Help, doe ik iets verkeerd?

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:10

Ik kan ze niet meer zien, behalve de onderste. Was dat ook je bedoeling? Als dat klopt zou ik even je cookies verwijderen en kijken of dat het verhelpt.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Foto's nog zichtbaar na verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-22 21:22

Hmm, vreemd. Ik zie ze na verwijderen cookies ook nog steeds en er heeft ook nog iemand anders op gereageerd na mijn verwijderpoging die ze dus blijkbaar wel ziet. Daar sloeg ik op aan.

Wendy_Komen

Berichten: 6309
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Foto's nog zichtbaar na verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 22:20

Alleen de laatste foto is nog zichtbaar, de rest ziet er nu zo uit:
Afbeelding

har166

Berichten: 2039
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Re: Foto's nog zichtbaar na verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 00:13

Ik heb het idee dat die foto's toch nog ergens blijven bestaan. Zo heb ik ooit een pony te koop gehad op de boktmarkt en als je dat ras googled dan krijg je gelijk een link naar mijn ( gesloten ) advertentie en foto's te zien die ik wel in die advertentie had staan en nergens in een topic. Die foto's staan ook niet in de lijst met verwijderbare foto's >;) Enigzins vervelend want ik krijg nog weleens berichten van mensen die interesse hebben in de pony terwijl die al bijna 3 jaar geleden verkocht is, en ik sta dus met m'n snuitje vol in beeld op de foto's die Google vindt. De pech van internet.

Sica
Moderator Kantine

Berichten: 5020
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Een klein durp

Re: Foto's nog zichtbaar na verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 08:02

Ik zie dat het al is opgelost. Je kan altijd even een TeM op het bericht zetten, dan haalt een mod ze eruit voor je.
Voor Markt advertenties kun je een Markt mod pben of de advertentie melden dan halen ze de advertentie weg voor je.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Foto's nog zichtbaar na verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-22 08:38

Heb nu idd een tem gestuurd en ze zijn voor me verwijderd, dat is fijn. Maar wel vreemd dat ze alsnog zichtbaar bleven.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Foto's nog zichtbaar na verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 16:21

Ze waren alleen zichtbaar voor jou (en andere mensen die recent die foto's al hadden gezien). Als je een foto op internet bekijkt dan wordt deze ook tijdelijk op het apparaat dat je gebruikt opgeslagen. Dit om te voorkomen dat je een foto meerdere keren moet downloaden als deze meerdere keren op een site wordt gebruikt (zoals b.v. het Bokt logo) of als je terug gaat naar een pagina die je eerder al hebt bekeken.

Als je een foto verwijdert op Bokt dan krijgen anderen een 'verwijderd' icoon te zien, maar jouw computer checkt helemaal niet bij de Bokt servers of de foto nog bestaat want je computer (of telefoon) heeft die foto al.

Dat is wat verwarrend en niet heel erg handig maar behoorlijk lastig op te lossen.

De Markt werkt op een andere manier, stuur me even een mail of PB met de advertentie, har166, dan help ik je verder.