Alarmerende berichten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:33

Marjo schreef:
Even een losse flodder met een brainfart, ik heb het hele topic gelezen maar niet echt iets toe te voegen aan de posts die al geplaatst zijn.

Kan Bokt niet kijken of er iemand vanuit 113 'aangenomen' kan worden? Iemand die gewoon gebruiker is maar wel weet hoe ze met suïcidale mensen om moeten gaan. Wanneer er dan zo'n situatie voorkomt, dat die persoon dan een seintje krijgt en contact met de betreffende bokker op kan nemen...

Ik denk dat zoiets beter werkt dan een banner die genegeerd wordt of een bericht van een moderator die wellicht niet goed weet hoe ze dit aan moeten pakken...



Het nadeel hiervan is dat het geschreven woord heel anders opgevat kan worden dan een face to face gesprek. En ga je op deze manier mensen niet belemmeren in hun uiting?

Kookaburra

Berichten: 5401
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:34

prompter schreef:
Ik zie de beledigende termen richting hulpverleners in dit verband als een soort angst, weten dat je niet normaal reageert op tegenslag maar de angst om dat toe te geven heel groot is. "Stel je voor dat iemand mij niet noemt vindt".

Daarmee praat ik het niet goed, want het is niet goed, maar ik denk dat dat er achter zit, de angst dat er mogelijk een stoornis is en dat die boven water komt en ook benoemd gaat worden.

Of een vervelende ervaring met ggz uit het verleden. Bij haar of bij haar in de omgeving.

Maar afijn. Wat het ook is. Ts zit in een moeilijke tijd en dat is o zo rot voor haar.

secricible

Berichten: 25697
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:34

113 is een ontvangend medium toch? Zij luisteren als mensen bellen maar gaan niet actief op zoek. Daarnaast vraag ik me ook af hoe zinnig dat is als iemand niet actief om die hulp vraagt (zoals bij bellen naar 113).

Ik denk dat je met elkaar ook moet voorkomen hier de redder uit te willen hangen. Daarmee maak je de ander alleen maar meer slachtoffer.
Niet iedereen wil gered worden, dat is ook het leven. En ja, op een forum word je daarmee geconfronteerd.

Gaan bedenken hoe je iemand kan redden die niet gered wil worden lijkt me een zinloze bezigheid.

Tieneke

Berichten: 21686
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Alarmerende berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:36

Je kan iemand die geen hulp wilt niet rechtstreeks helpen. Je kan het alleen maar blijven herhalen en de verantwoordelijkheid bij die persoon ook laten.

DuoPenotti

Berichten: 29697
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:40

secricible schreef:
113 is een ontvangend medium toch? Zij luisteren als mensen bellen maar gaan niet actief op zoek. Daarnaast vraag ik me ook af hoe zinnig dat is als iemand niet actief om die hulp vraagt (zoals bij bellen naar 113).

Ik denk dat je met elkaar ook moet voorkomen hier de redder uit te willen hangen. Daarmee maak je de ander alleen maar meer slachtoffer.
Niet iedereen wil gered worden, dat is ook het leven. En ja, op een forum word je daarmee geconfronteerd.

Gaan bedenken hoe je iemand kan redden die niet gered wil worden lijkt me een zinloze bezigheid.

Niemand kan redden. Ik denk dat helpen via een forum zelfs heel moeilijk is. Zo niet onmogelijk in veel gevallen.
Wat we wel samen kunnen doen is niet iemands gevoel belachelijk maken. Iemand die het duidelijk moeilijk heeft trappen. Het persoonlijk oppakken als geboden hulp niet aangenomen word maar beseffen dat iemand dat dan gewoon niet kan.
Gewoon zeggen, wat rot, of niets....maar niet bewust gemeen doen.

Laten we proberen gewoon lief te zijn....
Dat kan toch wel?

En nee ik ben ook niet altijd lief en krijg ik dan een pb dat een zin van mij niet lekker overkomt vind ik dat fijn. Kan ik wat mee.
Want geschreven woord is moeilijk, erg moeilijk.

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:41

Je kunt als bokt niet verder komen dan iemands beeldscherm, zo is het ook. Er is TS allerlei praktische hulp aangeboden, maar soms is iemand gewoon niet klaar om geholpen te worden. Omdat zeggen ‘sh*t ik kom hier niet meer uit en weet niet meer wat te doen behalve boze berichten typen’ al een hele stap op zich kan zijn die niemand anders kan nemen.
Dat is heel verdrietig en soms ook frustrerend als je een bepaald patroon steeds herhaald ziet. Maar tegelijkertijd is niemand verplicht hulp aan te nemen. Er zijn veel steunende berichten geschreven, praktische hulp geboden en telefoonnummers. En ik denk dat het daarmee ophoudt. Meer kun je simpelweg niet als forum en dat is eigenlijk maar goed ook. Het gaat om een volwassen persoon die eigen beslissingen mag nemen en hulp kan aannemen of afwijzen. Als je hulp aanbiedt is het zinvol om dat in je achterhoofd te houden.

absque_dubio

Berichten: 7850
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:43

DuoPenotti schreef:
Maar berichten als je hebt een klap van de molen gehad zullen toch niet veel goeds bijdragen denk je wel?

Je ziet dat de berichten compleet in een wanhoop geschreven zijn.
Dan kun je (je = algemeen) zelf die wanhoop overdreven of onzin vinden, maar voor die persoon is dat gevoel echt. Deze kan dan niet filteren in dat berichten niet oke overkomen.
En als ik dan lees dat ggz verpleegkundige zich gekwetst voelen.... heb je dan wel het juiste beroep?

Ik heb bij de seh zo vaak tegenover agressieve mensen gestaan.
Maar die waren eigenlijk niet agressief, die konden gewoon even niet anders. Pure angst, wanhoop, vooral veel onbegrip.
In een begin van een gesprek kreeg je ook dingen te horen van, ene oor in, andere uit.
En later vertelden ze hun verhaal kwam de emotie eruit en agressie was totaal weg.
Maar had er ook op kunnen springen met dat ze zich niet als een hork moesten gedragen tegenover het verplegend personeel en maar moesten dimmen.
1 ik had elke dienst klappen gehad, 2 verplegend personeel was echt niet veilig meer geweest. 3 het belangrijkste; 9 van de 10 keer kreeg ik een bedankje, dat het zo fijn was geweest dat er even iemand voor ze was....

Kunnen wij dat als bokkers ook niet proberen, even laten weten dat je het rot vind. En kun je dat niet, gewoon dubbel klik zodat het topic een kruisje krijgt....
Ipv lekker rellen om zelf beter van te worden, want dat gevoel krijg ik bij sommige iets te vaak....

Maar dat is op de seh.
We zitten hier ‘gewoon’ op een forum, in ons vrije tijd.
Als ik iemand in de supermarkt zou tegenkomen die zo zou praten, zou ik daar absoluut wat over zeggen. Ik vind dat ik en een ander echt wel een grens mag aangeven. Berichten zoals een klap van de molen zijn misschien geen nuttige bijdrage, maar ook zulke opmerkingen zouden in de supermarkt komen en toont duidelijk aan hoe geschrokken mensen zijn. En dat spreken ze uit om die grens aan te geven en in de hoop dat zo’n persoon wakker wordt geschud met hoe zulke uitspraken overkomen.

Helaas kan je een persoon niet helpen die niet geholpen wilt worden. Iets zoals 113 op bokt vind ik enorm handig en nuttig. Echter als iemand geen hulp wilt hebben zal ook dat een gemiste kans zijn voor diegene en kan 113 daar niet bij helpen.

DuoPenotti

Berichten: 29697
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Alarmerende berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:45

Maar hier op dat forum zit een kruisje.... zoveel gemakkelijker dan in de supermarkt of waar ook.
En je kunt het zelfs zo klikken dat een topic helemaal niet meer in beeld komt.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:47

DuoPenotti schreef:
Maar hier op dat forum zit een kruisje.... zoveel gemakkelijker dan in de supermarkt of waar ook.
En je kunt het zelfs zo klikken dat een topic helemaal niet meer in beeld komt.


Maar je kunt niet voorkomen dat mensen gaan reageren vanuit emotie.

Ik heb het niet gedaan, je kunt m'n berichten nalezen, maar ik neem het iemand anders niet kwalijk, zeg maar.

Want je hebt gelijk, dit is een forum. Mensen hebben al bepaalde ideeën over iemand en als die niet zo positief zijn, escaleert zo'n topic alleen maar meer.

Marjo

Berichten: 37244
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:51

Boheme schreef:
Marjo schreef:
Even een losse flodder met een brainfart, ik heb het hele topic gelezen maar niet echt iets toe te voegen aan de posts die al geplaatst zijn.

Kan Bokt niet kijken of er iemand vanuit 113 'aangenomen' kan worden? Iemand die gewoon gebruiker is maar wel weet hoe ze met suïcidale mensen om moeten gaan. Wanneer er dan zo'n situatie voorkomt, dat die persoon dan een seintje krijgt en contact met de betreffende bokker op kan nemen...

Ik denk dat zoiets beter werkt dan een banner die genegeerd wordt of een bericht van een moderator die wellicht niet goed weet hoe ze dit aan moeten pakken...



Het nadeel hiervan is dat het geschreven woord heel anders opgevat kan worden dan een face to face gesprek. En ga je op deze manier mensen niet belemmeren in hun uiting?


Juist daarom is het belangrijk dat dit geschreven woord goed neergezet wordt om te voorkomen dat je het verkeerde typt.

En ik denk dat expertise vanuit GGZ of 113 daar bij kan helpen.

secricible

Berichten: 25697
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:52

Op een seh heb je een hulpverlenersrol. Hier niet. En je kan dus ook niet verwachten van iedereen die hulpverlener te (willen) zijn.
Daarnaast wil iemand op de seh ook een stuk hulp, anders kom je daar niet, er vanuitgaand dat hij dan ook voor het psychisch probleem komt. Allebei echt onvergelijkbaar.

En ja, ik heb wel uit emotie gereageerd. Iets wat ik IRL ook tegen iemand zou zeggen overigens.
Ik wil mensen helpen, maar als je alleen maar schreeuwt en klaagt en niks wil aannemen dan houdt het ook wel op.
Persoonlijk vind ik het erg lastig dat iemand zo extreem kan reageren op zoiets kleins. Niet over 5 weken rust op je 13e heen kunnen komen staat echt té ver van me af op dot moment

Tieneke

Berichten: 21686
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:52

Wat is 'goed' en wat 'verkeerd'?

absque_dubio

Berichten: 7850
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:54

DuoPenotti schreef:
Maar hier op dat forum zit een kruisje.... zoveel gemakkelijker dan in de supermarkt of waar ook.
En je kunt het zelfs zo klikken dat een topic helemaal niet meer in beeld komt.

In de supermarkt kan je ook weglopen.
Maar als iemand zulke uitspraken doet vind ik dat diegene aangesproken mag worden.
Je hebt inderdaad de optie om op het kruisje te klikken, of weg te lopen. Maar dit is een openbaar forum, dus je hoeft toch niet op dat kruisje te klikken. Je mag reageren.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:54

DuoPenotti schreef:
Ik heb daar net gelezen.
Ik werd echt boos, heel boos, van de botte opmerkingen van bokkers.
Niet van ts. Duidelijk dat zij echt hulp nodig heeft. En daarom zo schrijft.
Zo met corona omgaan en nu met dit is niet goed.
Ik heb intens met haar te doen.
Haar berichten laten duidelijk zien dat het niet goed gaat.
En ze verdient hulp. Niet die kortzichtige botte opmerkingen.

Eens!

Snap ook dat hulpverlener willen uithangen niet, iemand wil gewoon even d'r frustraties kwijt en dat werkt niet als je daarbij ook binnen de lijntjes moet kleuren. Laat iemand gewoon d'r gal spuwen en ontstip als het niet je ding is.
Laatst bijgewerkt door elnienjo op 26-06-22 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:54

DP: Er staat letterlijk in mijn bericht dat met z'n allen bovenop iemand die het moeilijk heeft, duiken niet oké is, dus de vraag stellen is hem beantwoorden. "In de put zitten is geen excuus om je als een hork te gedragen" was een algemene opmerking, aangezien ik niet de behoefte voel om hier nog even een andere Bokker die het moeilijk heeft, te bespreken. Heb ik dit echter zo tegen die Bokker gezegd? Nee, noch in het topic, noch in PB. Er zijn ook andere manieren om iemand aan te spreken op hun gedrag, óók als ze het moeilijk hebben - je denkt toch niet dat elke cliënt in behandeling bij de GGZ zomaar z'n gang mag gaan en met spullen mag smijten of hun therapeut mag uitschelden?

Marjo

Berichten: 37244
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:56

Tieneke schreef:
Wat is 'goed' en wat 'verkeerd'?

Dat is een vraag waar ik geen antwoord op kan geven, vandaar dat ik daarin juist een beroep zou willen doen op de expertise van de mensen die dat wel weten :)

DuoPenotti

Berichten: 29697
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:58

Nee die personen op de seh kwamen mee met familie die met de ambulance opgehaald werd, dus niet zelf voor hulp.
En of je eigenlijk als beveiliger een hulpverlenersrol had.... je had de rol dingen niet te aten escaleren en dan was toch wel de ervaring dat dit beter ging met begrip dan ze op de regels of gedrag wijzen.

Persoonlijk ben ik ook blij dat ik over zoiets heen kan stappen.
Maar stel je voor dat je dat niet kunt.... stel je gewoon eens voor. Dat is amper te doen...dat zegt genoeg denk ik :)


secricible schreef:
Op een seh heb je een hulpverlenersrol. Hier niet. En je kan dus ook niet verwachten van iedereen die hulpverlener te (willen) zijn.
Daarnaast wil iemand op de seh ook een stuk hulp, anders kom je daar niet, er vanuitgaand dat hij dan ook voor het psychisch probleem komt. Allebei echt onvergelijkbaar.

En ja, ik heb wel uit emotie gereageerd. Iets wat ik IRL ook tegen iemand zou zeggen overigens.
Ik wil mensen helpen, maar als je alleen maar schreeuwt en klaagt en niks wil aannemen dan houdt het ook wel op.
Persoonlijk vind ik het erg lastig dat iemand zo extreem kan reageren op zoiets kleins. Niet over 5 weken rust op je 13e heen kunnen komen staat echt té ver van me af op dot moment

mika11

Berichten: 11110
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:59

DuoPenotti schreef:
Maar hier op dat forum zit een kruisje.... zoveel gemakkelijker dan in de supermarkt of waar ook.
En je kunt het zelfs zo klikken dat een topic helemaal niet meer in beeld komt.


Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling specifieke Bokkers of topics te bespreken
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 26-06-22 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:59

Barbet schreef:
DuoPenotti schreef:
Maar hier op dat forum zit een kruisje.... zoveel gemakkelijker dan in de supermarkt of waar ook.
En je kunt het zelfs zo klikken dat een topic helemaal niet meer in beeld komt.


Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling specifieke Bokkers of topics te bespreken

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling specifieke Bokkers of topics te bespreken
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 26-06-22 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

belle_boef

Berichten: 10745
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:00

Mkango schreef:
DP: Er staat letterlijk in mijn bericht dat met z'n allen bovenop iemand die het moeilijk heeft, duiken niet oké is, dus de vraag stellen is hem beantwoorden. "In de put zitten is geen excuus om je als een hork te gedragen" was een algemene opmerking, aangezien ik niet de behoefte voel om hier nog even een andere Bokker die het moeilijk heeft, te bespreken. Heb ik dit echter zo tegen die Bokker gezegd? Nee, noch in het topic, noch in PB. Er zijn ook andere manieren om iemand aan te spreken op hun gedrag, óók als ze het moeilijk hebben - je denkt toch niet dat elke cliënt in behandeling bij de GGZ zomaar z'n gang mag gaan en met spullen mag smijten of hun therapeut mag uitschelden?


Tuurlijk mag een patiënt bij de ggz dat niet alleen wordt er dan we op een therapeutische manier gehandeld passend bij de context.

Grenzen stellen aan gedrag kan op een hele helpende manier of op een ongenuanceerde of geëmotioneerde manier die op dat moment voor iemand niet helpend is omdat die daar niks mee kan of zich ellendiger door gaat voelen.
Als je niet weet hoe je iemand op de juiste manier kan helpen is het beter om dat over te laten aan iemand die wel weet wat die doet.

En als iemand geen hulp aanneemt is die er wellicht gewoon nog niet aan toe of is dat niet de behoefte die er is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:02

Is het niet beter om, als je achter iemands rug om over ze wilt praten, dit niet te doen op een plek waar diegene dit ook potentieel kan lezen (i.e. in een PB)? :)

belle_boef schreef:
Mkango schreef:
DP: Er staat letterlijk in mijn bericht dat met z'n allen bovenop iemand die het moeilijk heeft, duiken niet oké is, dus de vraag stellen is hem beantwoorden. "In de put zitten is geen excuus om je als een hork te gedragen" was een algemene opmerking, aangezien ik niet de behoefte voel om hier nog even een andere Bokker die het moeilijk heeft, te bespreken. Heb ik dit echter zo tegen die Bokker gezegd? Nee, noch in het topic, noch in PB. Er zijn ook andere manieren om iemand aan te spreken op hun gedrag, óók als ze het moeilijk hebben - je denkt toch niet dat elke cliënt in behandeling bij de GGZ zomaar z'n gang mag gaan en met spullen mag smijten of hun therapeut mag uitschelden?


Tuurlijk mag een patiënt bij de ggz dat niet alleen wordt er dan we op een therapeutische manier gehandeld passend bij de context.

Grenzen stellen aan gedrag kan op een hele helpende manier of op een ongenuanceerde of geëmotioneerde manier die op dat moment voor iemand niet helpend is omdat die daar niks mee kan of zich ellendiger door gaat voelen.
Als je niet weet hoe je iemand op de juiste manier kan helpen is het beter om dat over te laten aan iemand die wel weet wat die doet.

En als iemand geen hulp aanneemt is die er wellicht gewoon nog niet aan toe of is dat niet de behoefte die er is.
En de rest van mijn bericht heb je ook gelezen voordat je aan je college begon? :)

DuoPenotti

Berichten: 29697
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:03

belle_boef schreef:
Mkango schreef:
DP: Er staat letterlijk in mijn bericht dat met z'n allen bovenop iemand die het moeilijk heeft, duiken niet oké is, dus de vraag stellen is hem beantwoorden. "In de put zitten is geen excuus om je als een hork te gedragen" was een algemene opmerking, aangezien ik niet de behoefte voel om hier nog even een andere Bokker die het moeilijk heeft, te bespreken. Heb ik dit echter zo tegen die Bokker gezegd? Nee, noch in het topic, noch in PB. Er zijn ook andere manieren om iemand aan te spreken op hun gedrag, óók als ze het moeilijk hebben - je denkt toch niet dat elke cliënt in behandeling bij de GGZ zomaar z'n gang mag gaan en met spullen mag smijten of hun therapeut mag uitschelden?


Tuurlijk mag een patiënt bij de ggz dat niet alleen wordt er dan we op een therapeutische manier gehandeld passend bij de context.

Grenzen stellen aan gedrag kan op een hele helpende manier of op een ongenuanceerde of geëmotioneerde manier die op dat moment voor iemand niet helpend is omdat die daar niks mee kan of zich ellendiger door gaat voelen.
Als je niet weet hoe je iemand op de juiste manier kan helpen is het beter om dat over te laten aan iemand die wel weet wat die doet.

En als iemand geen hulp aanneemt is die er wellicht gewoon nog niet aan toe of is dat niet de behoefte die er is.

Bedankt voor je antwoord.

Precies dat.

En ja het is moeilijk op bokt omdat iedereen er zo maar mee geconfronteerd word.
En dat begrijp ik echt wel.

Maar ik denk ook, klik het weg als je alleen maar dingen kan zeggen je hebt een klap van de molen gehad, of zo erg kan het niet zijn want ze loopt nog hard.
Klik het weg... nee dat kan niemand verplichten te doen.... klopt. Maar het mag wel :j

Maar ik ga nu mijn gedachte ook weer even elders op zetten....
Tot later.

secricible

Berichten: 25697
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:07

DuoPenotti schreef:
Nee die personen op de seh kwamen mee met familie die met de ambulance opgehaald werd, dus niet zelf voor hulp.
En of je eigenlijk als beveiliger een hulpverlenersrol had.... je had de rol dingen niet te aten escaleren en dan was toch wel de ervaring dat dit beter ging met begrip dan ze op de regels of gedrag wijzen.

Persoonlijk ben ik ook blij dat ik over zoiets heen kan stappen.
Maar stel je voor dat je dat niet kunt.... stel je gewoon eens voor. Dat is amper te doen...dat zegt genoeg denk ik :)



Dan vind ik de situatie helemaal anders. Adrenaline en paniek doen iets met je. Been there, done that.

In adrenaline doen mensen vreemde dingen.

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:08

Barbet schreef:
DuoPenotti schreef:
Maar hier op dat forum zit een kruisje.... zoveel gemakkelijker dan in de supermarkt of waar ook.
En je kunt het zelfs zo klikken dat een topic helemaal niet meer in beeld komt.


Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling specifieke Bokkers of topics te bespreken


Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling specifieke Bokkers of topics te bespreken
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 26-06-22 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Femke_Tweety

Berichten: 11999
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Alarmerende berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:11

Ik vroeg het gisteren. In vriendelijke woorden.


Ik ga het nog eens iets duidelijker herhalen.



Kunnen we aub stoppen, gewoon nú, met het bespreken van 1 individuele bokker en 1 individuele casus in dit topic.


Het is op zijn zachtst gezegd onfatsoenlijk, het gaat tegen boktbeleid in en ik snap oprecht niet dat er nog niet ingegrepen is door de modjes.


Ik zal opnieuw mijn eigen bericht temmen.

Wat in dit topic gebeurt kan mijns inziens écht niet.