weggeeftoppic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fenja

Berichten: 3439
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

weggeeftoppic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-20 16:03

Ik heb nu al verschillende keren gereageerd op iets wat weg gegeven wordt in het weggeeftoppic maar merk iedere keer dat op de pbtjes die ik gestuurd heb gewoonweg niet gereageerd wordt en ook bij het bericht in het toppic [LZP] [Centraal] Weggeeftopic - deel 2 wordt niet vermeld of het weg gegeven is of dat het nog beschikbaar is.
Ik heb onder andere gereageerd op de laatste koffie zet apparaat maar verder helemaal geen reactie terug gehad. Is hier niet een ander systeem voor te bedenken waardoor het sneller en makkelijker te zien is of aangegeven kan worden of iets al vergeven is. Je mag namelijk alleen maar iets posten in het toppic over wat je weg wil geven en verder niet dat je er op gereageerd hebt.
De pb zijn overigens gelezen maar geen reactie op gehad. Nu weer opieuw een berichtje er achteraan gestuurd.

Ineke2

Berichten: 33157
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: weggeeftoppic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:08

Het ligt vooral aan degene die het aanbied om hier iets mee te doen.
Als ik van iemand geen reactie krijg en er verschijnt ook niks in het topic dan reageer ik de volgende keer niet weer.

Eline_S_S

Berichten: 3526
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:09

Kan me best voorstellen dat, wanneer mensen 10-20 PB’s krijgen wanneer ze iets aanbieden, niet op iedereen gaan reageren. Maar dan is het natuurlijk wel zo netjes als diegene vervolgens in het topic “vergeven” meld. Wellicht kun je met TS van dat topic overleggen om de regels duidelijker aan te scherpen? Dan kun je mensen er ook duidelijk op aanspreken door ze naar de regels te verwijzen :)

Hiraeth

Berichten: 3226
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:13

Tja, het is een 'klein gedeelte' van Bokt, dus banketstaaf genoeg denk ik dan: overleg het met de mensen binnen dat topic. Het is de moeite van de beheerders om er iets speciaals voor te ontwikkelen namelijk niet waard.