Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-20 18:47

Ter uitbreiding van de Nieuwsredactie zijn wij op zoek naar nieuwe leden met affiniteit voor paarden die het leuk vinden om mensen te voorzien van actueel nieuws. Als lid van de Nieuwsredactie werk je samen in een klein team van vrijwilligers. Er wordt van je verwacht dat je gemiddeld één uur per dag, voor minimaal vijf dagen in de week, aan je functie als Nieuwsredactielid besteedt. De ene dag zal dit wat meer zijn, de andere dag kan dit weer minder zijn. Naast het verzamelen, (her)schrijven, vertalen en (door)plaatsen van artikelen en het beantwoorden van de NR-mail, zijn er andere taken die naar affiniteit verdeelt worden. Denk hierbij aan het begeleiden en helpen van de bloggers en correspondenten, het verzorgen van de rubriek Uitgelicht en sociale media, het schrijven van achtergrondartikelen, maar ook het bezoeken van evenementen voor (foto)verslagen en het onderhouden van contact met andere nieuwsbronnen.

Wij zoeken naar leden die:

- 18 jaar of ouder zijn;
- Communicatief vaardig zijn, makkelijk contacten leggen en plezier hebben in het schrijven van goede artikelen;
- Zelfstandig maar ook in een team kunnen werken;
- Niet bang zijn om nieuwe dingen uit te proberen;
- Voldoende tijd hebben: reken op gemiddeld een uur per dag, vijf dagen in de week (meer mag altijd);
- De Nederlandse taal goed beheersen;
- Minimaal 1000 berichten op Bokt hebben geplaatst.
- Bij voorkeur naast Nederlands ook minimaal één andere taal kunnen lezen en vertalen;
- Bij voorkeur ervaring hebben met het schrijven van artikelen;

Ben jij het toekomstige Nieuwsredactielid dat wij zoeken en heb je zin om je voor de Nieuwsredactie in te zetten? Dan horen wij heel graag van je! Voldoe je niet helemaal aan het profiel maar zou je toch graag voor de Nieuwsredactie aan de slag willen? Stuur ook dan gerust een sollicitatie, met de vermelding erbij welk onderdeel je (nog) niet beheerst. In verschillende situaties zijn er ook dan mogelijkheden, bijvoorbeeld met extra begeleiding van onze kant.

Je kunt solliciteren middels een privébericht naar Lalidan. Vermeld in je aanmelding:

- Wat informatie over jezelf: wie ben je? Hoe oud ben je?
- Een korte motivatie: waarom wil jij je inzetten voor de Nieuwsredactie?
- Hoeveel tijd je beschikbaar hebt en op welke momenten van de dag.
- Welk gebied van de paardenwereld jouw interesse heeft.

Solliciteren is mogelijk tot en met 13 juli. Hierna zullen wij een selectie maken. Wij willen iedereen die de moeite neemt om te reageren alvast heel hartelijk bedanken voor hun interesse.

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van deze vacature, schroom dan niet om deze te stellen.

Anoniem

Re: Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:41

Ik denk dat jullie het zelf maar aan 1 persoon zouden moeten aanbieden. :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:59

Anoniem schreef:
Ik denk dat jullie het zelf maar aan 1 persoon zouden moeten aanbieden. :j

Ik denk dat 1 persoon erbij niet genoeg is :))?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:51

_San87_ schreef:
Anoniem schreef:
Ik denk dat jullie het zelf maar aan 1 persoon zouden moeten aanbieden. :j

Ik denk dat 1 persoon erbij niet genoeg is :))?

Dat is niet wat ik bedoel.
;)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:09

Misschien Lalidan per pb even een naam sturen (als je dat nog niet gedaan hebt), dan hoeft het geen raadspelletje te worden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:37

Polly schreef:
Misschien Lalidan per pb even een naam sturen (als je dat nog niet gedaan hebt), dan hoeft het geen raadspelletje te worden :)

>;)
Jij zou me ook gewoon kunnen vragen wat ik bedoel toch Polly?
Dat deed Lalidan namelijk WEL gewoon en die heeft dus ook een uitgebreid antwoord gekregen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:45

top toch, dan is het opgelost. Ik kan niet in de inbox van lalidan kijken. Ik ga niet over de nieuwsredactie dus vandaar de tip om dat even aan het hoofd daar te melden, super dat dat dus al gebeurd is. :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-20 13:20

Het was van mijn kant handiger geweest als ik ook even hier in het topic een reactie had gegeven. Zoals Polly al aangeeft, is zij geen lid van de nieuwsredactie en had zij met een eventueel antwoord dus ook niet zo veel gekund.

Ik weet inmiddels inderdaad wie Tica bedoelde, dus wat mij betreft jullie allebei bedankt voor het meedenken!