Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:48

Avalanche81 schreef:
Mja, maar wat kaf is en wat koren is subjectief :)

Je hoeft geen expert te zijn om te zien dat de foto's nep zijn.

Shadow0

Berichten: 43522
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:49


Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:50

Misschien kunnen we het koningshuis in klederdracht op een huifkar fotoshoppen en eronder schrijven: Nederland is de grootste.
Dat wordt pas voorpagina nieuws :))

Gini
Berichten: 17936
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:52

Ibbel schreef:
Er is maar één maatstaf die iedere nieuwsredactie hoort te hanteren: "heeft dit nieuws waarde voor mijn lezers"


Hoe definieer je nieuwswaarde?
Want op het eerste zicht heeft Kim Jong Un op een paard geen nieuwswaarde op een paardenforum, maar aan de andere kant zie je dat dit artikel heel wat teweeg brengt en dat het een lange discussie met zich meebrengt. Uiteraard vooral over of dit gepast is of niet, maar het duidt er wel op dat men over dit onderwerp wilt praten, dat het leeft en dat het aanzet tot kritisch denken.
Dus op zich heeft het dan wel waarde alleen al doordat we aangezet worden tot nadenken of we dit soort berichten willen of niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:54

Gini schreef:
Ibbel schreef:
Er is maar één maatstaf die iedere nieuwsredactie hoort te hanteren: "heeft dit nieuws waarde voor mijn lezers"


Hoe definieer je nieuwswaarde?
Want op het eerste zicht heeft Kim Jong Un op een paard geen nieuwswaarde op een paardenforum, maar aan de andere kant zie je dat dit artikel heel wat teweeg brengt en dat het een lange discussie met zich meebrengt. Uiteraard vooral over of dit gepast is of niet, maar het duidt er wel op dat men over dit onderwerp wilt praten, dat het leeft en dat het aanzet tot kritisch denken.
Dus op zich heeft het dan wel waarde alleen al doordat we aangezet worden tot nadenken of we dit soort berichten willen of niet.

Ik betwijfel oprecht of deze discussie de intentie van de nieuwsredactie was :)).

Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:55

Als het idee kritisch nadenken was dan is het nog minder logisch dat de kritische boodschap weggepoetst is :+

Shadow0

Berichten: 43522
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:56

Sizzle: dat is al eens gedaan en trouwens, dat kan ook op de voorpagina want het is onze eigenste echte farao die elk voorfilmpje te paard zit!

Gini: misschien kunnen we binnenkort ook de Judenfrage weer eens doen? Gewoon, goed om eens over na te denken, en bovendien roept het veel emoties op en dat is op zich al een bewijs dat het best een goede vraag is?

Gini
Berichten: 17936
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:56

_San87_ schreef:
Gini schreef:
Hoe definieer je nieuwswaarde?
Want op het eerste zicht heeft Kim Jong Un op een paard geen nieuwswaarde op een paardenforum, maar aan de andere kant zie je dat dit artikel heel wat teweeg brengt en dat het een lange discussie met zich meebrengt. Uiteraard vooral over of dit gepast is of niet, maar het duidt er wel op dat men over dit onderwerp wilt praten, dat het leeft en dat het aanzet tot kritisch denken.
Dus op zich heeft het dan wel waarde alleen al doordat we aangezet worden tot nadenken of we dit soort berichten willen of niet.

Ik betwijfel oprecht of deze discussie de intentie van de nieuwsredactie was :)).


Dat denk ik ook niet. Maar ik ben er wel vrij zeker dat de nieuwsredactie deze discussie in het achterhoofd houdt de volgende keer dat Kim op een paard kruipt. :D

Ibbel

Berichten: 49204
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:58

Afbeelding

Ik constateer in ieder geval dat dit het mediabeleid van bokt is :+ :))

Gini
Berichten: 17936
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:01

Shadow0 schreef:
Gini: misschien kunnen we binnenkort ook de Judenfrage weer eens doen? Gewoon, goed om eens over na te denken, en bovendien roept het veel emoties op en dat is op zich al een bewijs dat het best een goede vraag is?


Je moet me excuseren, maar zelfs na een paar keer lezen snap ik de link tussen jouw reactie en mijn berichtje niet. Zou je me even kunnen helpen daarbij?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:01

Gini schreef:
_San87_ schreef:

Ik betwijfel oprecht of deze discussie de intentie van de nieuwsredactie was :)).


Dat denk ik ook niet. Maar ik ben er wel vrij zeker dat de nieuwsredactie deze discussie in het achterhoofd houdt de volgende keer dat Kim op een paard kruipt. :D

Als deze rit überhaupt al daadwerkelijk heeft plaatsgevonden ;).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:02

Sizzle schreef:
Als het idee kritisch nadenken was dan is het nog minder logisch dat de kritische boodschap weggepoetst is :+

Juist :)).


Ibbel schreef:
[ [url=m/oO35kS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik constateer in ieder geval dat dit het mediabeleid van bokt is :+ :))


_O-.

Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:06

Shadow0 schreef:
Sizzle: dat is al eens gedaan en trouwens, dat kan ook op de voorpagina want het is onze eigenste echte farao die elk voorfilmpje te paard zit


:D

Shadow0

Berichten: 43522
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:28

Gini schreef:
Je moet me excuseren, maar zelfs na een paar keer lezen snap ik de link tussen jouw reactie en mijn berichtje niet. Zou je me even kunnen helpen daarbij?


Zeker. Het doen alsof iedere vraag goed is om te stellen, dat iedere manier om bij een onderwerp te komen even goed is, en dat een heftige reactie "duidt er wel op dat men over dit onderwerp wilt praten, dat het leeft en dat het aanzet tot kritisch denken."
Misschien kunnen we dat ook weer eens doen met de Judenfrage. Gewoon, en als mensen dan wijzen op vervelende historische parallelen is het een teken dat ze 'kritisch nadenken' ook als hun uiteindelijke conclusie is dat het best een redelijke vraag is en dat raszuivering best een redelijke oplossing is.

Ik denk dat het belangrijk is om je wel bewust te zijn van de context, en dat we sommige vragen niet meer hoeven te stellen. Volgens mij hadden we de vraag of we fascistische leiders willen die mensen in grote getalen in concentratiekampen stoppen al beantwoord met een nee, en hadden we al bedacht dat we ons weerbaar moeten maken tegen (bv) venijnige propaganda die de lat steeds een beetje opschuift. En dat we dus niet in 2019 weer bij het begin hoeven te beginnen of het wel redelijk is om kritiekloos iets door te plaatsen van een fascistische leider met zulke historische, politieke en maatschappelijke context.

Soms is er een grijs gebied en daar valt dan over te praten, en soms doen we net alsof diepzwart en lichtgrijs best wel hetzelfde zijn, die allebei met hetzelfde gebrek aan context en kennis behandeld kunnen worden. Alsof mensen echt denken dat 'censuur' op Bokt hetzelfde is als het regime in Noord Korea.

En dan komen we volgens mij heel snel weer uit op een context waarin we ook zelf als maatschappij geen weerstand meer hebben als iemand een vraag opgooit of het wel of niet ok is om met raszuivering te beginnen. (Het antwoord, spoiler, is dus nee. Dat is niet ok. Maar het is ook niet ok om te doen alsof dat een legitieme vraag is waar we best even over na kunnen denken.)

Ibbel

Berichten: 49204
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:28

Gini schreef:
Ibbel schreef:
Er is maar één maatstaf die iedere nieuwsredactie hoort te hanteren: "heeft dit nieuws waarde voor mijn lezers"


Hoe definieer je nieuwswaarde?


Dat is vrij simpel imo. Is het van belang:

- zijn het sportresultaten
- zijn het fokkerijresultaten
- zijn het diergeneeskundige nieuwtjes
- heet het direct invloed op het houden van / rijden op paarden: bv wetgeving, NL politiek gericht op de sport, entplicht, registratieplicht.
- gaat het over veiligheid: ongevallen, paard zakt door wildrooster, ruiter wordt aangereden, trailer slaat om. In NL!

Wat luchtiger:
- films plus recensies
- boeken plus recensies

Twijfelachtig:
- Queen E op haar Highlander
- Britt/Wibi/Douwe Bob en andere 'vips' die toevallig ook een paard hebben
- Amerikaan schiet paard buurman dood na ruzie
- Australisch paard heeft kangaroe als vriendje

No-go:
VVD propagandafilmpje
Poetin halfnaakt te paard
Trump te paard (god verhoede)
(Ook Obama niet trouwens)
(Of Clinton)
En Kim Jong-Un.
Of de keizer van Japan

Gewoon een heel klein beetje gezond boeren verstand. Is dit nuttig/boeiend/"need to know" informatie voor het gros van de bokkers?

Hoe moeilijk kan het zijn te bedenken dat het gros het een wórst zal wezen wat Kim doet, al dan niet gefotoshopt? En wat een ongelooflijk wrede leider het aan de andere kant is?
Waarom en HOE is die afweging gemaakt en tóch gezegd: nee, dit MOET op bokt, het is zó belangrijk!

tamary

Berichten: 29201
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 21:12

_San87_ schreef:
Als deze rit überhaupt al daadwerkelijk heeft plaatsgevonden ;).

Er zijn zat filmpaarden in de wereld die en fotogeniek zijn en stikbraaf. Zo'n dier laat je weekje elke dag route X lopen met ruiter, auto met trainer er naast (ivm filmen toch nodig), dier gaat braaf in gang en tempo die trainer aangeeft en zolang beoogde ruiter genoeg oefening heeft om er beetje capabel uit te zien kan je zonder gelazer zulke filmpjes maken om het even waar, of dat nu blue/green screen is of echt buiten. Zat acteurs waarbij dat net zo gaat, knip en plak werk is voor de stunts, niet voor handgalopje op vlak terrein.
Propaganda is niet alleen of het gebeurt is, maar ook werkelijke locatie, pad er naar toe zal te paard wel lukken, maar of het begaanbaar blijft te paard is de vraag. Daar met auto komen om naast bewegend paard te filmen kan wel eens onmogelijk zijn. Verhaal er omheen, woordkeuze en claim wat/wie er op het filmpje staat is net zo goed belangrijk. Het zou mij dus al met al niks verbazen als hij werkelijk aan de voet van die berg een stukje paard gereden heeft, maar de rest? Het juist mengen van waarheid en leugen helpt met de geloofwaardigheid en dat maakt de werking van propaganda een stuk groter.

Karl66

Berichten: 29756
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 21:59

Ibbel schreef:
Er is maar één maatstaf die iedere nieuwsredactie hoort te hanteren: "heeft dit nieuws waarde voor mijn lezers"

En op die vraag zou ik heel graag het antwoord horen, want ik zie 'm zo 1-2-3 niet.


Dat is volgens mij de enige zinnige vraag die je kan stellen over dat artikel.

De hele rest is vooral een verzameling kijk mij eens deugen reacties. Het gaat om een f@cking tongue in cheek artikel over een dictator die een pr-filmpje heeft gemaakt. Even een paar quotes uit het artikel, gewoon om te laten zien hoe belachelijk over the top de reacties zijn:

Citaat:
De prins op het witte paard? Noord-Korea wil in ieder geval de indruk wekken dat de hoogste leider, Kim Jong-un, een majestueuze positie heeft.


Citaat:
De propagandabeelden van Kim zijn naar buiten gebracht


Citaat:
De beelden van Kim doen ook enigszins denken aan foto’s die de Russische president Vladimir Poetin zo’n tien jaar geleden liet verspreiden. Daar was een stoere Poetin te paard te zien, met ontbloot bovenlijf. Dat laatste heeft Kim Jong-un kennelijk niet aangedurfd.



Als we dat al als propaganda voor een dictator zien, dan wordt het echt tijd dat begrijpend lezen weer als vak op de middelbare school wordt ingevoerd. Voor alle duidelijkheid, ik ben er geen voorstander van om een dictator als Kim Jong-un als een belachelijk, niet te serieus te nemen, mannetje neer te zetten. Daarvoor zijn dat soort mensen veel te gevaarlijk. Maar net zoals VN niet de plek is om propaganda voor hem te bedrijven, is VN ook geen plek om het gevaar van deze man te bespreken. En als er dan een onzinartikel over hem staat, dan kan ik wel leven met artikel dat hem vooral wegzet als iemand die zich een beetje belachelijk maakt met dat filmpje, wat dus zeker geen propaganda voor hem of zijn regime is.

Gini
Berichten: 17936
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 22:42

Shadow0 schreef:
Gini schreef:
Je moet me excuseren, maar zelfs na een paar keer lezen snap ik de link tussen jouw reactie en mijn berichtje niet. Zou je me even kunnen helpen daarbij?


Zeker. Het doen alsof iedere vraag goed is om te stellen, dat iedere manier om bij een onderwerp te komen even goed is, en dat een heftige reactie "duidt er wel op dat men over dit onderwerp wilt praten, dat het leeft en dat het aanzet tot kritisch denken."
Misschien kunnen we dat ook weer eens doen met de Judenfrage. Gewoon, en als mensen dan wijzen op vervelende historische parallelen is het een teken dat ze 'kritisch nadenken' ook als hun uiteindelijke conclusie is dat het best een redelijke vraag is en dat raszuivering best een redelijke oplossing is.


Maar mijn reactie ging over de nieuwswaarde. Wat is de nieuwswaarde van iets? Ik zie net dat Ibbel daar nog een uitgebreid antwoord op heeft gegeven.
En als een bepaald onderwerp pagina's lange discussies oplevert, dan is er blijkbaar toch wel iets van waarde, dan is het iets waar mensen over willen praten. Nu, in dit geval, gaat de discussie meer om het 'past dit onderwerp hier' in plaats van het onderwerp zelf. En dan zou je inderdaad kunnen stellen dat de waarde voor een paardenforum zeer laag is. Ik ben daar niet voor of tegen.
Vind ik het het meest interessante nieuwsbericht dat er geplaatst is, nee zeker niet, maar ik kan me er niet zo heel erg over opwinden.

Ik ben wel benieuwd hoe je tegenover het nieuwsbericht an sich staat. Vind je het wel ok dat andere media dan Bokt dit zogezegde propagandabericht wel brengen? Of is het enkel de plaatsing op Bokt die stoort?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 23:51

Karl66 schreef:
Ibbel schreef:
Er is maar één maatstaf die iedere nieuwsredactie hoort te hanteren: "heeft dit nieuws waarde voor mijn lezers"

En op die vraag zou ik heel graag het antwoord horen, want ik zie 'm zo 1-2-3 niet.


Dat is volgens mij de enige zinnige vraag die je kan stellen over dat artikel.

De hele rest is vooral een verzameling kijk mij eens deugen reacties. Het gaat om een f@cking tongue in cheek artikel over een dictator die een pr-filmpje heeft gemaakt. Even een paar quotes uit het artikel, gewoon om te laten zien hoe belachelijk over the top de reacties zijn:

Citaat:
De prins op het witte paard? Noord-Korea wil in ieder geval de indruk wekken dat de hoogste leider, Kim Jong-un, een majestueuze positie heeft.


Citaat:
De propagandabeelden van Kim zijn naar buiten gebracht


Citaat:
De beelden van Kim doen ook enigszins denken aan foto’s die de Russische president Vladimir Poetin zo’n tien jaar geleden liet verspreiden. Daar was een stoere Poetin te paard te zien, met ontbloot bovenlijf. Dat laatste heeft Kim Jong-un kennelijk niet aangedurfd.



Als we dat al als propaganda voor een dictator zien, dan wordt het echt tijd dat begrijpend lezen weer als vak op de middelbare school wordt ingevoerd. Voor alle duidelijkheid, ik ben er geen voorstander van om een dictator als Kim Jong-un als een belachelijk, niet te serieus te nemen, mannetje neer te zetten. Daarvoor zijn dat soort mensen veel te gevaarlijk. Maar net zoals VN niet de plek is om propaganda voor hem te bedrijven, is VN ook geen plek om het gevaar van deze man te bespreken. En als er dan een onzinartikel over hem staat, dan kan ik wel leven met artikel dat hem vooral wegzet als iemand die zich een beetje belachelijk maakt met dat filmpje, wat dus zeker geen propaganda voor hem of zijn regime is.


_/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 04:44

Karl66 schreef:
Ibbel schreef:
Er is maar één maatstaf die iedere nieuwsredactie hoort te hanteren: "heeft dit nieuws waarde voor mijn lezers"

En op die vraag zou ik heel graag het antwoord horen, want ik zie 'm zo 1-2-3 niet.


Dat is volgens mij de enige zinnige vraag die je kan stellen over dat artikel.

De hele rest is vooral een verzameling kijk mij eens deugen reacties. Het gaat om een f@cking tongue in cheek artikel over een dictator die een pr-filmpje heeft gemaakt. Even een paar quotes uit het artikel, gewoon om te laten zien hoe belachelijk over the top de reacties zijn:

Citaat:
De prins op het witte paard? Noord-Korea wil in ieder geval de indruk wekken dat de hoogste leider, Kim Jong-un, een majestueuze positie heeft.


Citaat:
De propagandabeelden van Kim zijn naar buiten gebracht


Citaat:
De beelden van Kim doen ook enigszins denken aan foto’s die de Russische president Vladimir Poetin zo’n tien jaar geleden liet verspreiden. Daar was een stoere Poetin te paard te zien, met ontbloot bovenlijf. Dat laatste heeft Kim Jong-un kennelijk niet aangedurfd.



Als we dat al als propaganda voor een dictator zien, dan wordt het echt tijd dat begrijpend lezen weer als vak op de middelbare school wordt ingevoerd. Voor alle duidelijkheid, ik ben er geen voorstander van om een dictator als Kim Jong-un als een belachelijk, niet te serieus te nemen, mannetje neer te zetten. Daarvoor zijn dat soort mensen veel te gevaarlijk. Maar net zoals VN niet de plek is om propaganda voor hem te bedrijven, is VN ook geen plek om het gevaar van deze man te bespreken. En als er dan een onzinartikel over hem staat, dan kan ik wel leven met artikel dat hem vooral wegzet als iemand die zich een beetje belachelijk maakt met dat filmpje, wat dus zeker geen propaganda voor hem of zijn regime is.

Het is naar mijn mening wel echt een stukje waardeloze journalistiek vanuit Bokt, waar de essentie van het originele bericht vakkundig is weggelaten. Het originele bericht is namelijk 100% wel propaganda, gelukkig heeft Reuters dat wel goed opgepakt.

En natuurlijk is ook dit bericht propaganda. Of het nu wat potsierlijk is of niet.

Karl66

Berichten: 29756
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 07:01

Als het al propaganda is, dan is het Amerikaanse propaganda, waarbij hij als een dik, potsierlijk mannetje weggezet wordt. Wat het in ieder geval niet is, is dat het artikel propaganda is, die Kim Jong-un verheerlijkt.

Het is een waardeloos artikel voor Bokt omdat het geen paardennieuws is, het is Kim Jong-un nieuws, waarin toevallig een paard figureert. Dat is de reden waarom het volgens mij niet op VN thuis hoort. Wat het niet is en waar iedereen in dit topic over valt, is propaganda voor Kim Jong-un.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 07:16

Wat is er mis met dat topic?
Het gaat over paarden en het is nieuws.
Het bericht kwam op facebook ook voorbij op Horse Planet.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 07:29

anjali schreef:
Vrijwel de enige van heel Bokt die in het regime van Kim Jong Un veroordeeld zou worden ben ik,omdat ik openlijk voor mijn Christen zijn uitkom. Maar met dit leuke paardenfilmpje heb ik geen probleem. Iets is leuk of niet, wie het ook doet.


Hoe krijg je het voor elkaar om ook hier je religiositeit in te brengen? Begrijp me niet verkeerd. Wees vooral openlijk christelijk. Maar wees niet verbaasd als mensen zich er aan gaan ergeren als je het overal inbrengt.

Je bent overigens zeker niet de enige die openlijk christen is. Zeker niet op bokt.

Qua standpunt over het mannetje op het paard. Ik zit daar een beetje tussen Karl en Shadow in.

Laten we vooral niet overdrijven maar we moeten wel er voor waken wat we normaal gaan vinden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:23

Karl66 schreef:
Als het al propaganda is, dan is het Amerikaanse propaganda, waarbij hij als een dik, potsierlijk mannetje weggezet wordt. Wat het in ieder geval niet is, is dat het artikel propaganda is, die Kim Jong-un verheerlijkt.

Het is een waardeloos artikel voor Bokt omdat het geen paardennieuws is, het is Kim Jong-un nieuws, waarin toevallig een paard figureert. Dat is de reden waarom het volgens mij niet op VN thuis hoort. Wat het niet is en waar iedereen in dit topic over valt, is propaganda voor Kim Jong-un.

Dit artikel is gebaseerd op propaganda door NK uitgestuurd. Die plaatjes zijn natuurlijk ook zo bedoeld en sturen een belangrijke boodschap uit.

En je laatste alinea zeggen de tegenstanders (is dat t juiste woord?) ook, met de kanttekening dat t propaganda is. De echte boodschap uit het bericht van Reuters en uit het oorspronkelijke Koreaanse bericht is niet meegenomen in dit bokt-artikel. En dat vind ik dan weer wel kwalijk. Als je er dan al voor kiest propagandafoto's te plaatsen, plaats dan ook het volledige bericht erbij, inclusief de verkapte niet zo verkapte dreiging.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:24

NatasjavE schreef:
Qua standpunt over het mannetje op het paard. Ik zit daar een beetje tussen Karl en Shadow in.

Laten we vooral niet overdrijven maar we moeten wel er voor waken wat we normaal gaan vinden.

Eens :j.