Wat is er wél leuk aan bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sax89

Berichten: 4237
Geregistreerd: 02-01-05
Woonplaats: Bunschoten Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:39

Bokt is er altijd en voor iedereen

Maartje1990

Berichten: 22284
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:41

Ik had een topic geopend over een meisje dat ik leuk vond en was iedereen heel meelevend en tips aan t geven. Toen overleed mijn moeder wat ik in dat topic heb vermeld en kreeg heel veel lieve steun van heel veel bokkers een heleboel die ook vanonder de meeleessteen vandaan kwamen. Super.... En hoewel er soms ontzetten gekat kan worden op elkaar, dat is echt de mooie kant van bokt!

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Wat is er wél leuk aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:45

Dat er zoveel mensen toch om je geven die je helemaal niet kent om even het woordje: sterkte Y;( te typen, dat er zoveel mensen aan je denken als je in slechte tijden zit, of als je juist leuk nieuws hebt dat er heel veel mensen enthousiast zijn, of blij voor je zijn! Maar ook als je vragen hebt, zijn hier altijd wel mensen die het antwoordt weten!

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:49

Ik ben heel blij dat ik door bokt hele leuke mensen heb leren kennen en bokt kan ook hele erge steun bieden voormensen en dat vind ik het mooie van bokt <3

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 23:05

Wat is er wel leuk aan bokt.. Ehm, ik? :=

Eigenlijk alles wat niet in een categorie staat waarin je iemand moet beoordelen. En wat ook wel leuk is aan bokt is dat ik echt gigantisch veel heb geleerd van alle informatieve topics!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Wat is er wél leuk aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:09

Er zijn heel veel leuke dingen aan bokt en ik snap echt niet waarom mensen zozeuren over dat bokt zo negatief is. Ze maken het zelf dan ook weer negatief :D

- Heb hele lieve vriendinnetjes hier leren kennen
- Door bokt ben ik vrijwilligerswerk gaan doen wat ik dit jaar nu voor het 5de jaar heb gedaan
- Kan ik altijd mijn ei kwijt bij de lieve mensen hier :+:
- Vind ik eindelijk mensen die hetzelfde leuk vinden als ik, wat af en toe bij mijn vrienden nog mist haha :D
- Antwoorden vind je hier altijd, op wat voor vraag dan ook :D

Anoniem

Re: Wat is er wél leuk aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:09

Ik leerde 6 jaar terug een studiegenootje kennen via Bokt die sindsdien mijn beste vriendinnetje is :D

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Wat is er wél leuk aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:10

Ik heb ontzettend lieve meiden leren kennen!

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 23:34

Al weer een tijdje stil....
Maar nog steeds het positieve van bokt opzoeken :D
Dusssss, wat is er allemaal leuk aan bokt *\o/*

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wat is er wél leuk aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 23:38

Je word hier niet beoordeeld op uiterlijk maar om wie je bent. Natuurlijk zijn er ook wel de discussies maar in sommige gevallen is dat ook best interessant om te lezen. Iedereen kan hier z'n ei kwijt en in de meeste gevallen krijgen mensen goedbedoelde opbouwende kritiek.

__nina

Berichten: 2772
Geregistreerd: 28-01-09

Re: Wat is er wél leuk aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:58

Ik heb door bokt veel vriendinnen die door heel Nederland verspreid wonen :D

Artocreas

Berichten: 1710
Geregistreerd: 26-07-12
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:05

Bokt is geweldig om ervaringen te delen en hulp te vragen. Verder zijn er altijd heel veel leuke volgtopics, van bevallende merries tot huwelijksaanzoeken. En natuurlijk de fotomeetings die altijd prachtige foto's opleveren en waar je nieuwe mensen leert kennen! Zo heb ik al een keer een les gehad van iemand die ik had leren kennen op een fotomeeting in ruil voor een shoot. :D

WillBokkers
Berichten: 1192
Geregistreerd: 13-06-11
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:07

Hhilde schreef:
Ik ben heel leuk :D :+

_/-\o_ _/-\o_

sans6

Berichten: 7895
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:10

Een van de leukste momenten was dat ik ging trouwen en er op de feestlocatie heel onverwachts een heel groot boeket stond te wachten van mijn HKvriendinnetjes, die ik nog nooit IRL gezien heb. Zó lief!

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:11

Mijn dochter kreeg bloemen in het ziekenhuis van haar Bokt-clubje! Dat is toch echt leuk en lief!!
Wij hebben een superpaard dankzij Bokt. Ik leer heel veel in een bepaald Bokt topic waar het eigenlijk altijd leuk eraan toe gaat. Hoe kijken ervaren mensen naar exterieur, bouw, gangen, vraagprijzen bijvoorbeeld.
Ik vind Bot nog steeds een leuke 'verslaving'. :)

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: Wat is er wél leuk aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:22

Er is zoveel leuk aan bokt :j

Nieuwe mensen leren kennen, het ontstaan van hechte vriendschappen, je kunt nog wat leren op bokt, je komt er oude bekenden tegen, je mag mensen interviewen voor HE die je anders nooit zou kunnen spreken, je krijgt er een nieuw kleurtje, je ontdekt nieuwe passies, Mensen vinden een oude paard/pony terug of kopen juist via bokt een nieuw droompaard.

En dat weegt allemaal zwaarder (voor mij) dan de negatieve dingen op bokt :j

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat is er wél leuk aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:07

De openheid en behulpzaamheid van bokkers.:)
Zoals ik veel lees, hebben mensen hier echte vriendschappen gemaakt. Dat heb ik niet, maar wat er niet is, kan nog komen. :D

Isathjeee

Berichten: 96
Geregistreerd: 09-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:30

Ik heb daardoor mijn beste vrienin ontmoet ik had haar een bericht gestuurd en toen hebben we afgesproken en nu is het mijn echte mopp