Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lijsken
Berichten: 1042
Geregistreerd: 10-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 07:39

Wat verschrikkelijk, dit wens je niemand toe.

En echt, ik vind dat je jezelf niks kan verwijten. Je hebt echt alles goed gedaan. Ik vind het zó knap dat je in de adrenaline toch hebt kunnen kiezen om kruimeltje te laten gaan, dat is een vreselijke keuze maar wel de beste die je op dat moment voor haar kon maken. Dat het zo moest lopen valt jou echt niet te verwijten. Het is zó oneerlijk.

Ik wens je (jullie!) heel erg veel sterkte. Pas goed op jezelf en zoek hulp als je merkt dat je vastloopt. Jullie hebben echt iets traumatisch meegemaakt.

Dido2316

Berichten: 2004
Geregistreerd: 10-01-15
Woonplaats: Schiedam

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 07:52

Oh lieve TS, ik heb inmiddels 3 reacties getypt en ze allemaal weer weggehaald. Ik heb geen idee wat ik kan zeggen en het zijn allemaal holle, loze woorden.

Wat een nachtmerrie, wat een drama, wat een verlies en wat een verdriet. Ik kan niet anders dan je nogmaals heel veel sterkte wensen.

Berdien

Berichten: 64566
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 07:52

Wat zijn jullie door een absolute hel gegaan. Uit je woorden spreekt zoveel pijn, zoveel verdriet. Je hebt tot het laatste voor haar geknokt, voor je Koningin en haar Tos gevochten.

Neem het jezelf alsjeblieft niet kwalijk. Deze uitkomst had niemand kunnen voorzien.

Dappere kleine Kruimel. Ondanks haar beperkte hoogte heeft ze een onuitwisbare indruk gemaakt. Nu staat ze met Tom en Bas in de eindeloze weilanden, met haar prachtige Tos.

MarjanB

Berichten: 16576
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 08:03

:(:) zo heftig en ook zo oneerlijk! Arme, arme kruimel.. zo gestreden en verloren.

Zorg goed voor jezelf want dit is toch wel iets wat traumatisch is en echt even tijd nodig heeft.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6050
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 08:07

Ook hier rollen de tranen over mijn wangen!

Woorden schieten te kort hoe oneerlijk dit is en hoe jij niks te verwijten bent! Jij hebt alles gedaan wat je kon en meer!
Nogmaals heel erg veel sterkte! met dit dubbele enorme verlies! :(:) :(:) Y;(

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 08:08

Oh vreselijk, die foto ook. Je hebt een onmogelijke kueze op dat moment moeten maken, in het belang van je meisje. Veel sterkte met dit verlies.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 08:08

Heel veel sterkte met het grote verlies en het verwerken van alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 08:09

Alles is al wel gezegd denk ik, ik vind het moeilijk om nog iets te schrijven want wat zeg je hierover? Enige wat ik nog wil toevoegen is dat dit absoluut niet jouw schuld is! Doe jezelf dat schuldgevoel aub niet aan, dat verdien je echt niet. Jij deed alles perfect voor Kruimeltje. Ik vind de foto van hun samen echt prachtig. Neem je tijd om dit te verwerken want het is niet niets. Heel erg veel sterkte en oneindig veel knuffels!

Corelli

Berichten: 9997
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 08:20

Een hele dikke knuffel voor jou en je gezin en voor Kruimeltje en Tos Y;(

pien_2010

Berichten: 43792
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 08:47

Het verhaal is nog heftiger als ik dacht. Vreselijk. Geen wonder dat je zo vd leg bent. Knuffel!

tootje71

Berichten: 5118
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 08:58

Poeh zo uit het hart geschreven je hebt uit liefde voor kruimel gehandeld ,het zal moeten slijten maar vergeten doe je haar nooit,ontzettend veel sterkte voor jullie.

Charisma

Berichten: 2084
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Limburg, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 09:00

Wat een nachtmerrie jullie verhaal... ik kan niet meer dan jullie allemaal een dikke knuffel geven!! En voel je niet schuldig, niemand kon dit voorzien!

absque_dubio

Berichten: 7853
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 09:13

Ik hoop dat je schuldgevoel slijt. Want na deze nare ervaring verdien jij het absoluut niet om je zo schuldig te voelen. Niemand had dit vooraf aan kunnen zien komen. Dit is pure pech. Heel veel pech.
We zaten samen te wachten op onze veulentjes, en ik vind het zo rot dat er bij mij een gezond veulentje wordt geboren en jij in één klap alles kwijt bent.
Dikke knuffel, neem de tijd om dit een plekje te geven. :(:)

MissJG

Berichten: 390
Geregistreerd: 28-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 09:15

Woorden gezocht om ze te schrijven maar ze zijn niet te vinden. Ik wens je enorm veel sterkte met dit vreselijke verlies.

sas66
Berichten: 638
Geregistreerd: 18-03-15

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 09:32

Tranen lopen over mijn wangen. Wat heb je het mooi geschreven en wat een horrorverhaal heb je meegemaakt, precies alles wat je niet wil. Ik begrijp je schuldgevoel, maar meer dan je hebt gedaan kon je niet doen en je had alles goed voorbereid met de allerbeste bedoelingen voor Kruimeltje en Tos. Dat het zo zou lopen kun je je gewoon geen voorstelling bij maken. Heel veel sterkte met dit verlies en een dikke knuffel.

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 09:46

Ook hier lopen de tranen over mijn wangen. Wat prachtig geschreven. Wat een hel om door te maken.

Ik wil jou en je familie nogmaals heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies.

No_worries

Berichten: 1830
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 09:47

Kleine diva, mijn hart stal jij
Rood van kleur en groots van natuur
Uniek karakter, zo vol van vuur
In jou vond ik mijzelf terug
Maar nu ren je in de eeuwige wei
Even voorbij de regenboogbrug
Lente voor altijd ~ met Tos aan je zij
Tranen voor jou, de strijd is gestreden
Jij blijft de koningin van Bokt
En rent door mijn ziel tot op heden


Ook ik checkte elke morgen als eerste dit topic. Wat een horror, wat een verdriet. Weet niet wat ik moet zeggen. Daarom een paar mooie woorden voor jouw kleine GROTE paard :knuffel:

PS de eerste letters, van boven naar beneden...

Lyona

Berichten: 2020
Geregistreerd: 10-10-21
Woonplaats: Zweden

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 09:56

Ik moest huilen toen ik je verhaal las, wat vreselijk. Ik wou dat er woorden waren die je beter deden voelen, en die het verdriet verzachten. Helaas zijn die er niet. Alleen tijd kaan de pijn verzachten.
Vergeet niet dat Kruimeltje en Tos niet echt weg zijn, ze zijn er nog, in je hart. Daar zullen ze altijd blijven. En ze wachten op je, aan het eind van de regenboog...

marga1
Berichten: 908
Geregistreerd: 11-11-10

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 10:02

:(:) :knuffel: Y;(

Lieser
Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 10:03

|(

Speirs

Berichten: 1691
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 10:21

Ik wil van alles zeggen maar heb er geen woorden voor. Wat verschrikkelijk allemaal.

En wat was Tos mooi zeg, met z'n prachtige kleur en lange haartjes.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 10:27

Ik heb je topic niet gevolg, ik heb niet zoveel met mini's, en ook niet met dekkingen en veulens. Maar dit verhaal heeft me zo ontzettend geraakt. Je spreekt met zoveel liefde en respect over je lieve kleintjes. En een paard moeten verliezen gun je niemand, maar dan ook nog moeder en kind, en op deze manier, dat is simpelweg onmenselijk. Ik weet verder niet echt iets te zeggen, maar wilde je toch even laten weten dat ik met je meeleef en ik wil je heel veel sterkte wensen, voor jou en je gezin.

Picopico
Berichten: 901
Geregistreerd: 10-05-22

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 10:54

Wat een horror. Verschrikkelijk. Wel wil ik nog zeggen dat ik het heel knap vind dat je er gewoon bij bent gebleven. Dat lijkt misschien vanzelfsprekend, maar ik denk dat veel mensen, mijzelf inclusief, dit niet hadden gekund.

xsiroccox

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Riep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 11:10

Picopico schreef:
Wat een horror. Verschrikkelijk. Wel wil ik nog zeggen dat ik het heel knap vind dat je er gewoon bij bent gebleven. Dat lijkt misschien vanzelfsprekend, maar ik denk dat veel mensen, mijzelf inclusief, dit niet hadden gekund.


Hier sluit ik me bij aan met de toevoeging dat je er ook nog aan gedacht hebt om foto's te maken, wat op het moment zelf misschien waardeloos voelt, maar straks in de verwerking wel kan helpen...
Heel erg veel sterkte en kracht gewenst om deze nachtmerrie te verwerken Y;(

AM_Horses

Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 11:45

Ik heb ook stilletjes meegelezen. Wat iets spannends was waar je naar uit kijkt is veranderd in een ware nachtmerrie. Je kunt jezelf niks verwijten. Er is alles gedaan wat in je macht lag. Heb haar uiteindelijk uit liefde meer leed bespaart. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik jullie heel veel sterkte toewens en alle kracht om dit te verwerken Y;(