[VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

[VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-19 01:38

Volgen jullie mee?

Nu we vandaag precies op 310 dagen zitten, met nog 30 te gaan, en dus nog 10 tot ze veilig is leek het mij een mooie tijd om weer een volgtopicje aan te maken. Myrthe is uitgerekend op 18 April 2019.

Myrthe is een Le Matsjo x Verona's Bo-Gi

[ img ]

Cassanova du Bois is een FS Champion de Luxe x Der Harlekin B

[ img ]

Met deze combinatie krijgen we dus een veulen met een enkele verdunning, dat wil in dit geval zeggen; Valk, Palomino of Smokey Black.

[ img ]



Afgelopen jaar gingen wij voor het 3e jaar op rij de malle molen in wat het insemineren heet. Want het blijft natuurlijk niet alleen bij insemineren, schouwen, scannen, nog een keertje scannen, insemineren en het hele rijtje weer opnieuw.... In het eerste jaar was het de 2e ronde raak, wat waren we blij!! Het kleine propje leek het goed te doen en goed te groeien, alleen Myrthe vond het scannen niet leuk... Maar toen bij het scannen eind september voor de gustregeling was de kleine nergens te bekennen... Het kon nog ijn dat hij niet te zien was omdat Myrthe maar bleef knijpen en veel gas in de darmen aanmaakte, dus de week erop nogmaals laten scannen, maar weer zonder propje in beeld.... Om uitsluitsel te geven toch maar een bloedtest gedaan, en daar kwam dan het antwoord, gust! :( Het kleine veulentje waar we al met smart op aan het wachten waren is ze waarschijnlijk rond de 4 maanden dracht verloren...

Maar toch gaven we de hoop niet op, dus het 2e jaar begonnen we vol goede moed weer aan het dekseizoen. Omdat ze een wat vreemde cyclus had besloten haar hengstig te spuiten en daarna te insemineren. Alleen toen we weer wilden scannen bleek insemineren toch niet mogelijk, er was ineens een flink bloedei aangemaakt, die moest er eerst af eer we verder konden met insemineren, dus ei afgespoten en afwachten tot ze weer hengstig zou worden. En die hengstigheid bleef helaas uit.... Hengstig spuiten wilden we niet meer, of dat de reden was dat het bloedei ontwikkeld was is niet te zeggen, maar we wilden in ieder geval het zekere voor het onzekere nemen, haar lijf moest het toch echt zelf gaan doen. Toen er een aantal weken voorbij gingen en ze nog steeds niet hengstig werd probeerden we een kuurtje regumate, 10 dagen geven en dan stoppen, daar zou het lichaam van gereset moeten worden en moest ze vrijwel direct de hengstigheid moeten tonen. Weer een aantal dagen gingen er voorbij, en de hengstigheid, die bleef alweer uit. Ze is dat hele seizoen niet meer hengstig geworden, tot eind September.... Natuurlijk net te laat voor dat dekseizoen. Voor de zekerheid wel een swab laten nemen, maar daar kwam helemaal niets uit, de baarmoeder was schoon.

Daarmee komen we uit op vorig jaar, we hadden de hoop op een dracht een beetje verloren, maar de hengstenhouder was ons goed gezind en van haar mochten we afgelopen jaar door dekken, na alle pech die we hebben gehad. Aan het begin van het seizoen stond ze direct goed hengstig, yess!! Laten scannen en de dierenarts gaf ons direct groen licht om a la minute te vertrekken naar de hengstenhouder, zodat ze direct vers geinsemineerd kon worden. Dus, Myrthe op de trailer en op naar de hengst, wat natuurlijk voor ons ook geen straf was, om al hun hengsten en veulens in levende lijve te mogen ontmoeten. Daar is ze uiteindelijk 2 keer geinsemineerd en hebben we haar weer naar huis gehaald, om vol spanning te wachten op de scan. En, niet drachtig -O- Op dit moment verloren we alle moed, zou ze uberhaupt wel weer drachtig kunnen worden, is de combi met de hengst niet goed? De twijfels sloegen toe of we het nog wel een keer moesten proberen, of dat we beter de handdoek in de ring konden gooien. Uiteindelijk was mijn gedachte, we kunnen dit seizoen toch nog dekken, we zijn toch al heel veel geld kwijt, en ik wéét dat ze drachtig kón worden, ook in combinatie met Cassanova, dat is ze immers al eens geweest, dus wat houdt ons tegen om het nog één keer te proberen? Dit keer hielden we haar thuis, omdat we toch al niets meer te verliezen hadden... De omstandigheden in deze cyclus waren een beetje vreemd, bij het scannen stormde het namelijk verschrikkelijk, de 1e keer insemineren stonden we in de stromende regen, en de 2e keer insemineren hadden we storm, stromende regen en onweer. En daar kwam ook alweer de 18 dagen scan, net toen de dierenarts aan kwam rijden stak de storm weer de kop op, daar stonden we dan wéér in de stromende regen met onweer, al met al een deprimerend gevoel. Maar daar kwam dan het verdict; hardstikke drachtig!!!! Zowel ik als de dierenarts sprongen een gat in de lucht, wat een ontlading! Daarna kon ik mijn vriend een foto sturen van een prachtig vruchtje. Ik had hem niet verteld dat we zouden gaan scannen, want we waren toch alleen maar bang om weer teleurgesteld te worden. We spraken af alléén nog 1 keer te scannen voor een kloppend hartje, en het propje daarna met rust te laten, we zien wel hoe het loopt....

[ img ]

Al snel werd mevrouw dikker en dikker...

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Verder deed het uier nog niet zoveel, maar vandaag zette ze dan toch een sprintje in gang!

Gisteren:

[ img ]

Vandaag:

[ img ]

[ img ]


Omdat het nu zo spannend wordt lijkt het me ook leuk om weer een goklijstje te maken. Dus als je een gokje wilt wagen geef dan eventjes aan welke Datum - Geslacht - Kleur je denkt dat het wordt. Voor diegene die het helemaal goed heeft hebben wij een kleine verrassing!

Daarbij zijn we aan het kijken of we de camera zo kunnen installeren dat mensen vanaf buitenaf ook mee kunnen kijken.

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!


emilyslaluna
Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 08:01

Leuke combinatie! Ik vind je merrie een erg aansprekelijk hoofd hebben. Ik volg!

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-19 10:58

emilyslaluna schreef:
Leuke combinatie! Ik vind je merrie een erg aansprekelijk hoofd hebben. Ik volg!


Dankjewel voor je leuke reactie. Ze straalt ook altijd zoveel rust en vertrouwen uit, echt de liefste merrie die ik ooit heb gehad, we zijn ontzettend gek met haar <3

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Sodeletuut
Berichten: 21299
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:01

Jaaaaa Myrthe! Ik volg natuurlijk!

They explain life to me every day ~
Spoiler:
Zet &if=1 achter een url van een topic, en zie alleen de foto's

Aniek23
Berichten: 19
Geregistreerd: 17-01-16

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:11

Je eerste topic heb ik stil gevolgd, maar ik blijf verliefd op Myrthes hoofdje! . Echt een hele lieve uitstraling heeft ze! Ben heel benieuwd naar haar veulentje

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-19 18:04

Carmen, ik had niet anders van je verwacht natuurlijk :D

Aniek, leuk dat je het eerste topic ook gevolgd hebt, we gaan dit keer voor een goed einde! Ik hoor vaak dat mensen vallen voor haar hoofdje en uitstraling, en in het echt maakt ze dit ook helemaal waar :D

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 01:58

Myrthe lijkt de dracht nog goed vol te kunnen houden, ze komt goed mee met de rest en trekt af en toe zelfs nog een sprintje. Van de week kon er zelfs nog een bok partijtje vanaf :D

Wel wil ze duidelijk meer eigen space. Haar vriendinnetje staat altijd naast haar te eten maar die moet nu oprotten := ook heeft ze regelmatig last van haar buik. Gelukkig laat ze alles goed toe (staat dan gewoon los) als ik haar buik en uier wil voelen/bekijken.

Er komt nu echt wat beweging in haar uier :j We moeten vandaag (nouja, gisteren...) nog 8 dagen tot we veilig zijn! We zijn nog druk bezig met de camera, we hebben bij de paarden niet standaard stroom en WiFi namelijk...

Gisteren op dag 301;

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We zijn echt zo super benieuwd!! *\o/* Niemand die een gokje wil doen?

Laat ik het aftrappen;
13 april - Merrie - Valk

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-19 17:52

Myrthe zet de vaart erin! Ze staat nu samen met haar vriendinnetje op hun eigen stukje met stal (staat nu gewoon dag en nacht open). Nog 6 dagen tot veilig, spannend!!

Haar uier vandaag op 314 dagen;
[ img ]

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

welmoed__
Berichten: 6537
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 17:30

Spannend Claudia!
Ik volg mee en gok op een valk hengst op 12 april.

Isabel
Berichten: 2262
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 17:52

Leuke combinatie! Denk alleen dat je kleurkansen niet kloppen, heb je niet 50% kans op een palomino?

Sepp (Rudsmo Rune x Lyckangs Tempo)

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-19 18:02

Leuk dat je meevolgt Welmoed!

Waarom denk je dat Isabel?

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Isabel
Berichten: 2262
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 18:50

Omdat jouw merrie vos is, dus het veulen krijgt van haar sowieso al het vosgen. Als de hengst dit draagt, is er een kans van 50% dat hij dit doorgeeft dus een kans van 50% op een palomino.

Sepp (Rudsmo Rune x Lyckangs Tempo)

mooney
Berichten: 7759
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:47

Casanova draagt inderdaad vos, dus je kans op palomino is 50%. De andere 50% wordt verdeeld over valk of smokey, dat hangt af van de agouti status van je merrie en de hengst


Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-19 22:19

Kijk, dat wist ik dan weer niet. Ik heb de calculator gewoon ingevuld op vos x perlino zonder verdere informatie omdat beide niet kleurgetest zijn. Weer wat geleerd ;) gelukkig maakt het voor ons niet uit welke kleur het veulen is :D

Myrthe krijgt duidelijk meer last van haar buik en de schommelende hormonen. Ze is af en toe heel boos, ook naar haar vriendinnetje, maar als er wat is gaat ze er wel weer naast staan :P

Vandaag zitten we op 315 dagen, volgens onze telling nog 24 te gaan!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

salatiga1995
Berichten: 1939
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 01:01

Wat een super gave merrie heb je zeg! Ik volg mee :D wat zijn je plannen met het veulen?

Ik gok op een palomino merrie op 19 April

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Speirs
Berichten: 1679
Geregistreerd: 20-07-14

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 06:06

Wow die onder-de-buik-foto :wow:

Prachtige merrie, ze maakt er vast wat moois van! Blij om te lezen dat het kleurtje wat jullie betreft niet uitmaakt. Het wordt sowieso een pareltje, dat kan niet anders met zo'n mooie combi.

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-19 00:03

Leuk dat ook jullie mee volgen!

Salatiga, het veulen is voor onszelf. We wilden al sinds het begin een opvolger voor mijn overleden pony, zij heeft namelijk ook zo'n fantastisch karakter en ze waren familie. Er zit dus ook een beetje emotionele waarde achter.

Speirs, dankjewel voor je leuke bericht <3 ik verwacht ook niet anders dan een knapperd uit deze combi! Het zijn, al zeg ik het zelf, allebei plaatjes.

25 maart (316 dagen) :

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vandaag (318 dagen) :

's ochtends
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

's avonds

[ img ]

Een immens verschil! Vanochtend waren het weer zo goed als theezakjes. Vanavond weer vol. Wel is het nog zucht, je kunt als het goed is nog het putje zien wat ik met mijn vinger gemaakt heb :+ Ook komt er nog geen melk. We zijn nog druk bezig om de laatste voorbereidingen te treffen. Maar bovenal hebben we er heel erg veel zin in!

Je kunt nu goed zien dat het veulen steeds aan het draaien is, je ziet haar buik iedere keer weer aan een andere kant uitsteken := Haar buik word ook echt oncomfortabel, vandaag zag ik haar voor het eerst weer liggen toen ik aan kwam rijden. Verder loopt ze inmiddels heel erg wijd eens (dat zal wellicht ook door de toenemende druk op haar uier komen) en heeft ze liever niet dat ik aan de rechterkant aan haar buik kom. De kleine houdt zich al wel even wat rustiger. We zijn ontzettend benieuwd hoe lang ze het nog uit gaat houden.

Goklijstje


Datum // Geslacht // Kleur // Bokker

12 April // Hengst // Valk // welmoed_
13 April // Merrie // Valk // Milan_lover
19 April // Merrie // Palomino // Salatiga1995

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-19 08:36

Ze is er echt klaar mee :(:) al die hormonen en dan die uier die steeds verder op knappen staat Y;(

Vanochtend was de uier niet meer teruggelopen, maar zat er een bloederig stopje aan haar speen. Toen die eraf kwam begon het te bloeden, maar eventjes in de gaten houden...

[ img ]

[ img ]

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Speirs
Berichten: 1679
Geregistreerd: 20-07-14

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 08:58

Och arm moedertje-to-be. Het valt ook niet mee :(:)

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-19 12:03

Ja echt he, soms zo sneu om te zien :o :(:)

We zitten vandaag op dag 320, veilig! *\o/*

Ik vind haar op het moment (voor haar doen) wel enigsinds onrustig, maar de rest lijkt er nog niet klaar voor.

Een voordeel, in het zonnetje bezig op de wei of lekker in een stoel zitten met dit weer is echt geen straf, heerlijk!!

[ img ]

[ img ]

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-19 14:12

We hebben nu een dag of 3 makkelijk vocht uit de uier! Dus we gaan vooruit *\o/* Wel is de pH nog veel te hoog.

[ img ]

Haar uier begint steeds verder te vullen en ook meer massa te krijgen. Het is nog steeds niet keihard, dus we moeten nog wel eventjes.

Vandaag:

[ img ]

Ze heeft ook best wel veel zucht onder haar buik :(:)

Maar, de camera is online!!

[ img ]

[ img ]

En inmiddels loopt ze achter ook een beetje als een eendje, het ziet er heel oncomfortabel uit :=

Vooralsnog loopt het heel voorspoedig en laat ze geen echte tekenen van ongemak zien. Alles is klaar, van ons mag het komen :D

Gisteren:

[ img ]

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

salatiga1995
Berichten: 1939
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 22:01

Zo die maakt er geen kleintje van! Snap dat ze als een eendje gaat lopen met zo'n buik haha

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-19 12:54

Nee, die buik is best wel enorm :D ik krijg het niet eens goed op de foto, in het echt is ze veel dikker.


Dag 324

Vanochtend was ze me te slim af, ik moest eventjes met de auto door de poort en ik gebruik dan de auto als barrière zodat ze er niet door kunnen. Blijkbaar had ze nog een mini gaatje gevonden, en vlak voor ik haar kon pakken naaide ze er vandoor over het gangpad naar de andere paarden in een flinke rengalop en al bokkend en springend. Nadat ze een aantal ererondjes gedaan hadden door de hele wei heen en lekker gek gedaan hadden waren ze moe en kon ik ze weer pakken en terugzetten in hun eigen stukje. Laten we zeggen dat ze hun beweging wel weer gehad hebben :') Ze is in ieder geval niet beperkt door haar dikke buik.

Ze groeit gestaag door, haar buik begint ook meer te zakken en nu al wat in een punt te komen, ook heeft ze duidelijk een punt aan beide zijkanten :=

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En haar uier loopt eigenlijk niet meer verder terug dan dit:

[ img ]

De pH loopt ook al iets verder terug! Hij moet nog een eindje, maar er is een begin *\%/*

[ img ]



Zijn er nog mensen die op de valreep een gokje willen doen?

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

AppleSter
Berichten: 715
Geregistreerd: 20-05-16

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 13:06

Ja ik! :D
Ik gok op een palomino hengstje op 14 april

Begint spannend te worden! Nog even...!

Milan_lover
Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-19 15:10

Leuk dat je mee volgt en ook een gokje doet :D

En ja, nog heel even *\o/* *\%/*
Zo leuk dit!

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, Jintexx, kiki1976, OlleBolle, Wil_Fem, Zoe_97 en 5 bezoekers