2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 18:02

Jolliej schreef:
Wat een prachtige kleintjes zeg!


Dankje!! :o

Kimley

Berichten: 9169
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: 2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:27

Ik hoop echt op meer vrij -O-
Dan kom ik snel langs! *-:)

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 18:30

Kimley schreef:
Ik hoop echt op meer vrij -O-
Dan kom ik snel langs! *-:)


Dat zou ik hartstikke leuk vinden! :D :j

Kimley

Berichten: 9169
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: 2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:34

Ik ook! :D
Maar het is zo druk op het werk :(

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: 2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:54

Dat lijkt me ook wel eens leuk om die mooie veulens en pony's eens op de plaat te komen zetten!

Anoniem

Re: 2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:58

aaah wat een prachtveulentjes <3 Ik ben helemaal verliefd op Madelief's veuentje. Blijf je posten over hoe de veulens utgroeien? Vind ik wel leuk om te volgen :D Gefeliciteerd met deze 2 knapperds +:)+ :)F

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 20:17

Jolliej schreef:
Dat lijkt me ook wel eens leuk om die mooie veulens en pony's eens op de plaat te komen zetten!


Je mag altijd een keer langs komen om ze te bewonderen! ! :D


Lianne schreef:
aaah wat een prachtveulentjes <3 Ik ben helemaal verliefd op Madelief's veuentje. Blijf je posten over hoe de veulens utgroeien? Vind ik wel leuk om te volgen :D Gefeliciteerd met deze 2 knapperds +:)+ :)F


Zal ik doen! Ik wil binnenkort een topic voor ze gaan maken. +:)+

Eloya

Berichten: 5208
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: 2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:23

Gefeliciteerd nog

Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat voor kleur hebben de veulentjes?

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 20:51

Eloya schreef:
Gefeliciteerd nog

Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat voor kleur hebben de veulentjes?



Madelief's veulen: Robijn heeft de kleur palomino of dunalino maar ik denk toch dunalino omdat hij dus een aalstreep heeft of het is countershading, maar omdat het ook doorloopt naar zijn staart hebben we dunalino opgeschreven op zijn paspoort. :D

Astrid's veulen: Magnum heeft de kleur perlino-bont, hij heeft op elk voetje wit zitten en op z'n rug een vaag vlekje wit. <3

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:35

Chardy schreef:
Jolliej schreef:
Dat lijkt me ook wel eens leuk om die mooie veulens en pony's eens op de plaat te komen zetten!


Je mag altijd een keer langs komen om ze te bewonderen! ! :D


Ik moet even over twee weken kijken wat me rooster is, omdat ik deze week en volgende week al vol zit. Ik zal je anders als ik het weet je wel even een pb'tje doen lijkt me erg gaaf!

Wendy1708

Berichten: 149
Geregistreerd: 12-01-08
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:38

Het zijn zeker ontzettende leuke veulens! En de kleurtjes :9 Ze beginnen nu ook echt interesse voor elkaar te krijgen en dat is zo leuk om te zien. Madelief heeft het er soms nog een beetje moeilijk mee als Robijn steeds naar Astrid en Magnum wil. Die heeft al heel wat zure koppen getrokken de afgelopen dagen :') We hebben al lekker een paar keer gewandeld door het bos en het is echt fijn om te zien hoe vrolijk de veulens zijn! We zijn zoooo blij met ze! :)

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 21:41

Jolliej schreef:
Ik moet even over twee weken kijken wat me rooster is, omdat ik deze week en volgende week al vol zit. Ik zal je anders als ik het weet je wel even een pb'tje doen lijkt me erg gaaf!



Is helemaal top! Wat leuk om te horen dat sommige mensen graag willen langs komen om ze te bewonderen en ze op de foto willen zetten! :j
We kunnen dan het best een keer afspreken als et leuk weer is, veel leuker om ze dan op de foto te zetten! {:}

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 21:42

Wendy1708 schreef:
Het zijn zeker ontzettende leuke veulens! En de kleurtjes :9 Ze beginnen nu ook echt interesse voor elkaar te krijgen en dat is zo leuk om te zien. Madelief heeft het er soms nog een beetje moeilijk mee als Robijn steeds naar Astrid en Magnum wil. Die heeft al heel wat zure koppen getrokken de afgelopen dagen :') We hebben al lekker een paar keer gewandeld door het bos en het is echt fijn om te zien hoe vrolijk de veulens zijn! We zijn zoooo blij met ze! :)


Gelukkig vindt Madelief het minder erg worden, en maakt Astrid zich nergens druk om! :D

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: 2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:53

Jaa sommige namen blijven je zo bij :D. Hier was het drinken vooral lastig omdat de merrie lastig bleef doen.

Tweespan of zelfs vierspan ;) . Zo leuk als ze lekker samen kunnen spelen en Robijn is wel heel nieuwsgierig, fijn dat Madelief iets minder beschermend wordt!

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 21:20

Hallo allemaal! :wave:

Na een hele lange tijd niet meer te hebben gereageerd zal ik weer een update plaatsen...
mijn excuses dat ik een hele tijd niet eb gereageerd, omdat we het heel erg druk hebben gehad met Magnum. Magnum moest op 9 mei met spoed naar de kliniek vanwege een longontsteking, hij is daar samen met Astrid 2 nachtjes gebleven. Op 11 mei mochten we hem dan weer komen ophalen! *\o/* We moesten hem zelf 2x per dag een antibiotica geven en nog wat medicijnen 5 dagen lang, we moesten hem ook erg goed in de gaten houden. Nu gaat het weer helemaal goed met Magnum en kunnen we heerlijk van hem genieten! *\%/*
Met Robijn gaat het helemaal super!
Ik ben zo dol op onze kleine ventjes!

Hier de foto's van de kleine mannetjes!

Magnum:
Afbeelding
Afbeelding

Robijn:
Afbeelding
Afbeelding
<3 <3

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 21:30

gelukkig gaat het nu goed met de ventjes, ze zien er super uit :D

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 21:45

jolandje schreef:
gelukkig gaat het nu goed met de ventjes, ze zien er super uit :D



Dankje! Ze zien er zeker goed uit! Ze lopen af en toe ook al een rondje mee met de kar, en dat doen ze hartstikke braaf en pittig!
Afbeelding

Afbeelding

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: 2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:45

Ooo Chardy, gelukkig was je er op tijd bij zeg. Gelukkig is Magnum er weer goed bovenop nu, en wat is hij mooi!!
Dat kleurtje, geweldig!! En wat een heerlijke foto's, dat doen ze wel heel braaf kunnen ze alvast wennen, leuk hoor.
Hier pas onze kar verkocht als ik dan deze foto's zie, heb ik zoiets van hmm misschien toch moeten houden.
Ik hoop dat je nu dan toch eindelijk volop kunt gaan genieten dat heb je dik verdient.

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 22:49

jobamara schreef:
Ooo Chardy, gelukkig was je er op tijd bij zeg. Gelukkig is Magnum er weer goed bovenop nu, en wat is hij mooi!!
Dat kleurtje, geweldig!! En wat een heerlijke foto's, dat doen ze wel heel braaf kunnen ze alvast wennen, leuk hoor.
Hier pas onze kar verkocht als ik dan deze foto's zie, heb ik zoiets van hmm misschien toch moeten houden.
Ik hoop dat je nu dan toch eindelijk volop kunt gaan genieten dat heb je dik verdient.


Hahaha... koop je kar teruuuuggg!! :')
Het is echt super leuk om lekker door de bossen te hobbelen met de kleintjes!
Dankjewel! ik ben ook super blij dat we erop tijd bij waren, moet er niet aan denken als we te laat waren geweest! :n
Maar het is dus gewoon goed afgelopen, dus ben helemaal blij! :#

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: 2 NMPRS veulentjes verwacht in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 23:01

We hebben nog wel de sulky staan :D, Kan me voorstellen dat je helemaal opgelucht en blij bent hoor! Wat een zorgen kunnen die kleintjes je geven he! Maar nu is het tijd om heerlijk te gaan genieten en dat doe je zo te zien echt wel!!

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 23:28

jobamara schreef:
We hebben nog wel de sulky staan :D, Kan me voorstellen dat je helemaal opgelucht en blij bent hoor! Wat een zorgen kunnen die kleintjes je geven he! Maar nu is het tijd om heerlijk te gaan genieten en dat doe je zo te zien echt wel!!


Dat kun je wel zeggen ja, wat een zorg kunnen ze je geven! Maar naast de zorg hebben wel er heeeeel veel plezier van, en daar doen we het voor toch?!
Je hebt nog een sulkyyy.... ik zou zeggen ga weer lekker crossen!! :')

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 21:28

Vandaag was het echt een hele warme dag! {:}
Dus wij dachten we gaan maar lekker naar het meertje vlak bij stal. We hebben Robijn, Madeliefje en Iris mee genomen. :D
Daar komen natuurlijk super leuke foto's uit!

Ik ga met je mee mama!
Afbeelding
Afbeelding
Maaaaaaam waaacht!!
Afbeelding
Spetter de spetter
Afbeelding
Afbeelding
Zo zie je toch echt dat hij een dunalino is! <3
Afbeelding
Afbeelding
Schattig koppie! <3
Afbeelding
Ik ben best een stoere kleine kerel hoor! <<)
Afbeelding
Racemonster!
Afbeelding

En als laatste nog 1 met Iris
Afbeelding

Sorry voor de fotospam....de foto's zijn altijd zo gemaakt en dan kan je niet kiezen uit de foto's haha :')

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:39

niks sorry voor de spam, dit is zó leuk om te zien, geweldig en die kleintjes zijn ook zo leuk <3

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 21:42

jolandje schreef:
niks sorry voor de spam, dit is zó leuk om te zien, geweldig en die kleintjes zijn ook zo leuk <3



Haha, het is erg leuk om te zien ja, maar nog veel leuker in het echt! Ja die kleintjes zijn ook zo leuk! Net als jou kleine man! :~ Hopen dat Glowy dan ook snel bevalt, dan kunnen die ook lekker spelen! :))

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 22:09

ja dat zou idd fijn zijn, hij begint al lekker te huppelen :) ,heb ik jou trouwens op fb?ik heb foto's en filmpjes geplaatst